Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Garcia έγραψε: 10 Μάιος 2024, 16:47
Moνη λυση μεταχειρο και εγκατασταση υγραεριο κιτ συστηματος Prins με προστασια βαλβιδων για να βγαλει 10ετια.Ε αντε μαμηθειτε με το 2ευρω κατσαπλιαδες.
Είχα κάποια φάση ένα Κόμοντορ που ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε κάνει μετατροπή με διπλό τεπόζιτο υγραέριο και βενζίνη και έκαιγε και τα δύο.
Το πήρα με 250.000 χιλιόμετρα και το πούλησα με 350.000, δεν πάθαινε τίποτα
Βέβαια είχε μοτέρ αυστραλέζικο 6 χιλιάδες κυβικά, φαντάζομαι και μαζούτ να του έβαζες θα το καιγε
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2024, 18:15
από stergiosbik
panos291 έγραψε: 10 Μάιος 2024, 17:18
Ρε σεις τι ειναι αυτο το αμαξι που βγαζει η Huawei, to Luxeed S7? Αν αυτο το αμαξι κανει 35 χιλιαρικα οπως γραφεται και εχει και καλη οδικη συμπεριφορά, ασφάλεια, φρενα, ποιοτητα κλπ, βλεπω να σαρωνει.
Αν τα είχε όλα αυτά,δεν θα είχε 35 χιλιάρικα.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2024, 18:31
από Chilloutbuddy
stergiosbik έγραψε: 10 Μάιος 2024, 18:15
Αν τα είχε όλα αυτά,δεν θα είχε 35 χιλιάρικα.
δίκτυο είναι όλα
μου έλεγε ένας συνάδερφος σήμερα πού ήταν μέχρι πέρυσι κοστολόγος στη μπεμβέ, ότι ένα αυτοκίνητο συναρμολογημένο στη γερμανία (για να έχει τη στάμπα χώρας προέλευσης) αν πουλιέται λιανική 50 έχει κοστίσει σαν παραγωγή 22. Τα υπόλοιπα είναι δίκτυο: μεταφορικά, έκθεση, διαφήμιση, πωλητές, και διάφορα λαδώματα σε ριβιού, κριτικές και τέτοια. Αν τα ελαχιστοποιήσεις αυτά και πουλάς κυρίως ονλάϊν υπάρχει μεγάλο περιθώριο να ρίξεις τιμές, άσχετα αν δε θέλουν γιατί τους συμφέρει να κρατάνε το δίκτυο ταϊσμένο. Γιατί όταν θα βγάλουν κι ένα μοντέλο πατάτα και το ξέρουν ότι είναι πατάτα, το ταϊσμένο δίκτυο μπορεί χαλαρά να στο ξεπουλήσει κι αυτό μέχρι να εξαντληθεί όλο το στοκ σου.
Αν κατέβει η huawei χωρίς δίκτυο η τιμή μπορεί να είναι όντως τρομερά χαμηλή, αλλά εκεί είναι τεράστιο ρίσκο να σου μείνουν στο χέρι γιατί θα σε φάνε λάχανο οι άλλοι, θα αρχίσουν με τις βρώμες ότι είναι κινεζιά και χαλάει, δεν υπάρχουν ανταλλακτικά, πού θα το πας για σέρβις κλπ, και τρομάζει ο άλλος. Έτσι κι αλλιώς ο περισσότερος κόσμος είναι ανίδεος, ότι του λένε κάνει. Αν όμως κατέβει με δίκτυο, θα πουλήσει κάμποσο αλλά θα είναι ακριβό. Όχι ακριβό σαν Ευρωπαϊκό, αλλά πάντως δε θα είναι φτηνό.
panos291 έγραψε: 10 Μάιος 2024, 17:18
Ρε σεις τι ειναι αυτο το αμαξι που βγαζει η Huawei, to Luxeed S7? Αν αυτο το αμαξι κανει 35 χιλιαρικα οπως γραφεται και εχει και καλη οδικη συμπεριφορά, ασφάλεια, φρενα, ποιοτητα κλπ, βλεπω να σαρωνει.
Αν τα είχε όλα αυτά,δεν θα είχε 35 χιλιάρικα.
Θα μιλησω για κινητα και οχι για αμαξια.
Πριν καμποσα χρονια ειχα παρει κινητο huawei το οποιο για τα λεφτα του ηταν απαιχτο. Δεν ειχε να ζηλεψει σχεδον τιποτα απο τα αντίστοιχα της Samsung, και εκανε σχεδον τα μισα λεφτα. Ηταν η εποχη που προσπαθουσε να κανει ονομα σαν εταιρία, και λογικά βαση του hardware που προσφερε εβγαζε ελάχιστο κερδος. Μολις εγινε σοβαρος παιχτης και πηρε ενα καλο μεριδιο της αγορας, οι τιμες της πηγαν κοντα στα Samsung.
Θα μου πεις αλλο τα κινητα και αλλο τα αμαξια αλλα δεν θα μου κάνει εντύπωση να γινει το ιδιο και εδω, και τα πρωτα της μοντελα να ειναι γαματο value for money.
stergiosbik έγραψε: 10 Μάιος 2024, 18:15
Αν τα είχε όλα αυτά,δεν θα είχε 35 χιλιάρικα.
δίκτυο είναι όλα
μου έλεγε ένας συνάδερφος σήμερα πού ήταν μέχρι πέρυσι κοστολόγος στη μπεμβέ, ότι ένα αυτοκίνητο συναρμολογημένο στη γερμανία (για να έχει τη στάμπα χώρας προέλευσης) αν πουλιέται λιανική 50 έχει κοστίσει σαν παραγωγή 22. Τα υπόλοιπα είναι δίκτυο: μεταφορικά, έκθεση, διαφήμιση, πωλητές, και διάφορα λαδώματα σε ριβιού, κριτικές και τέτοια. Αν τα ελαχιστοποιήσεις αυτά και πουλάς κυρίως ονλάϊν υπάρχει μεγάλο περιθώριο να ρίξεις τιμές, άσχετα αν δε θέλουν γιατί τους συμφέρει να κρατάνε το δίκτυο ταϊσμένο. Γιατί όταν θα βγάλουν κι ένα μοντέλο πατάτα και το ξέρουν ότι είναι πατάτα, το ταϊσμένο δίκτυο μπορεί χαλαρά να στο ξεπουλήσει κι αυτό μέχρι να εξαντληθεί όλο το στοκ σου.
Αν κατέβει η huawei χωρίς δίκτυο η τιμή μπορεί να είναι όντως τρομερά χαμηλή, αλλά εκεί είναι τεράστιο ρίσκο να σου μείνουν στο χέρι γιατί θα σε φάνε λάχανο οι άλλοι, θα αρχίσουν με τις βρώμες ότι είναι κινεζιά και χαλάει, δεν υπάρχουν ανταλλακτικά, πού θα το πας για σέρβις κλπ, και τρομάζει ο άλλος. Έτσι κι αλλιώς ο περισσότερος κόσμος είναι ανίδεος, ότι του λένε κάνει. Αν όμως κατέβει με δίκτυο, θα πουλήσει κάμποσο αλλά θα είναι ακριβό. Όχι ακριβό σαν Ευρωπαϊκό, αλλά πάντως δε θα είναι φτηνό.
Προφανως δεν γνωριζω το πως ακριβως κοστολογουνται τα αυτοκινητα και ουτε αμφιβαλλω οτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες πρεπει να εχουν καποιο σεβαστο ποσοστο κερδους.
Δεχομαι οτι στα ηλεκτρικα μπορεις πανευκολα να βγαλεις πολλα αλογα και μαλιστα αξιοπιστα.
Δεχομαι οτι μπορεις να εχεις καποια καλη ποιοτητα κατασκευης.
Οδικη συμπεριφορα ομως σε συνδυασμο με καλο φρεναρισμα δεν μπορεις να εχεις ευκολα,ουτε ανεξοδα.
Χιλιαδες ανθρωποωρες με εξειδικευμενους μηχανικους και κορυφαιους οδηγους "σπαταλουν" οι γνωστες καθιερωμενες αυτοκινητοβιομηχανιες για να στησουν σωστα ενα αμαξι.
Καμμια χουαγουέι,ξιαομι κλπ κινεζικη αυτοκινητοβιομηχανια δεν μπορει να το κανει αυτο,οχι ακομα τουλαχιστον,γιατι δεν εχει την εμπειρια και την γνωση.
Προλαβαίνεις να μου βρεις μια Ferrari California με κάνα 30-40αρι χιλιάδες ευρωπουλα μέχρι τον Οκτώβριο ;
Με τον κινητήρα και τα ζαντολαστιχα μέσα η άνευ;
κάνε κάτι.
θα τα πληρώσω ντούκου μπροστά πες τους
Α για ληζινγκ το λες.
Αν θυμάμαι σωστά το μικρότερο συμβόλαιο που κάνουν είναι 24μηνο αφού σε ξεψαχνισουν οικονομικά, κάποιο ταλαρο το μήνα. Αυτό για το 2017 τώρα και για το 458
Προσεξε. Καμία εταιρία ληζινγκ δεν έχει στο στόλο, γίνεται σε συνεργασια με τη Genesis.
Μέχρι Οκτώβριο είπες; άστο. Κάποιο εξάμηνο θέλουν στο ξεψάχνισμα μέχρι να στη δωσουν
11 χιλιαδες μιλια , και κανει κοψοτιμη ,οσο πηρα το λεξους
Παρτο με αγγλικες πινακιδες και κανε βολτες, πες οτι εισαι τουριστας
wtf
ποια είναι η παγίδα; λείπει από μέσα ο κινητήρας ;
Δεν είναι τρελή ευκαιρία. Αν βάλεις ΦΠΑ και δασμούς να τη φέρεις στην Ελλάδα, συν ότι αν έχει κανένα θέματακι θα σου πάει 100 πλας. Τόσο περίπου τη βρίσκεις και εδώ.
Υγ. Η τιμή του ΦΠΑ και των δασμών υπολογίζεται επί του τελικου ποσού μαζί με τα μεταφορικά μέσα.Δηλαδή αν σου πάει ένα τάλιρο να τη φέρεις, ΦΠΑ και δασμοί πάνε όχι στις 65χιλιαδες αλλά στις 70. Υπολόγισε επίσης ότι η τιμή είναι σε λίρες και όχι σε ευρώ