!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
-
Ορέστης 35
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Αν ειχα λεφτα θα εχτιζα ενα μπιτσ μπαρ στην Ιο με βιομηχανική αισθητικη και θα εστηνα αλυσιδες στην κορυφη του κτιριου που θα εκτεινονταν περιμετρικα και θα το βιδωναν στο εδαφος. Θα ειχε παντου αλυσιδες α λα χελρεηζερ και σκουριασμενους μηχανισμους πακτωσης. Θα παθαιναν πλακα οι θαμωνες. Εννοειται θα επαιζε ηλεκτρονικη μουσικη darkwave και τετοια.
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Ορέστης 35 έγραψε: 25 Νοέμ 2019, 04:52 Αν ειχα λεφτα θα εχτιζα ενα μπιτσ μπαρ στην Ιο με βιομηχανική αισθητικη και θα εστηνα αλυσιδες στην κορυφη του κτιριου που θα εκτεινονταν περιμετρικα και θα το βιδωναν στο εδαφος. Θα ειχε παντου αλυσιδες α λα χελρεηζερ και σκουριασμενους μηχανισμους πακτωσης. Θα παθαιναν πλακα οι θαμωνες. Εννοειται θα επαιζε ηλεκτρονικη μουσικη darkwave και τετοια.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
ΕΚΤΡΟΠΗ ΣΕΙΣΜΙΚΩΝ ΕΝΤΑΣΕΩΝ.
Αν πιάσουμε μια στοίβα βιβλίων με τα δύο χέρια μας πάνω κάτω και της εφαρμόσουμε θλίψη πιέζοντας τα δύο άκρα της μπορούμε να την μεταφέρουμε σε οριζόντια θέση χωρίς η στοίβα των βιβλίων να διαλύσει. Αυτό σημαίνει ότι η θλίψη στα άκρα της στοίβας της αύξησε την αντοχή ως προς την διατμητική δύναμη που τείνει να την κόψει στα δύο. Αυτήν την δύναμη εφαρμόζω και εγώ στα τοιχώματα με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας για να τους αυξήσω την αντοχή προς την διάτμητική δύναμη η οποία προέρχεται από την επιτάχυνση εδάφους και την αδράνεια της κατασκευής στον σεισμό.
Μία άλλη δύναμη είναι η ροπή ανατροπής Κάθε τοίχωμα ή κολόνα της κατασκευής με την επιτάχυνση του εδάφους και την αντίθετης διεύθυνσης αδράνεια των πλακών περιστρέφεται γύρω από την άρθρωση του πέλματος βάσης. Τα οριζόντια δοκάρια που συνδέονται με τα τοιχώματα στους κόμβους αντιστέκονται σε αυτή την περιστροφή του τοιχώματος. Αν όμως η επιτάχυνση του εδάφους είναι πολύ μεγάλη και η μάζα του φορτίου των πλακών είναι πολύ μεγάλη, αυξάνουν οι εντάσεις της αδράνειας με αποτέλεσμα οι κορμοί των δοκών να μην αντέχουν αυτήν την ροπή ανατροπής των τοιχωμάτων, να λυγίζουν υπέρμετρα τον κορμό τους και να σπάνε. Αποτέλεσμα να πέφτει το ταβάνι στα κεφάλια μας. Για να σταματήσουμε την καταπόνηση των δοκών, πρέπει να σταματήσουμε την περιστροφή των τοιχωμάτων. Βίδωσα τα δύο άκρα των τοιχωμάτων στο έδαφος και σταμάτησε η περιστροφή τους, οπότε αφού δεν περιστρέφονται δεν σπάνε και τους δοκούς.
Μία άλλη παραμόρφωση που αλλάζει την καθετότητα των τοιχωμάτων και πρέπει να σταματήσει αν δεν θέλουμε να ταλαιπωρούμε τις διατομές του κορμού των δοκών, είναι η ελαστικότητα του κορμού των. Για να σταματήσω αυτή την ελαστικότητα έκανα δύο αλλαγές. Πρώτη αλλαγή.. σύνδεσα τα ανώτατα άκρα των τοιχωμάτων με το έδαφος και όχι το πέλμα της βάσης με το έδαφος. Δεύτερη αλλαγή.. διασφάλισα ότι ο τένοντας που διαπερνά τις παρειές των τοιχωμάτων τις διαπερνά άνευ συνάφειας. Γιατί έκανα αυτές τις δύο αλλαγές. Την πρώτη αλλαγή την έκανα γιατί η στροφή του υποστυλώματος σταματά ευκολότερα με μικρότερη δύναμη από τα ανώτατα άκρα παρά από την πάκτωση του πέλματος βάσης. Ο λόγος είναι ότι με αυτόν τον τρόπω καταργώ τον τεράστιο μοχλοβραχίονα του τοιχώματος ο οποίος κατεβάζει τεράστιες ροπές στην βάση. Την δεύτερη αλλαγή την έκανα για να σταματήσω την διατμητική αστοχία του σκυροδέματος λόγο της υπέρ αντοχής του χάλυβα, και κατά δεύτερο να καταργήσω τον εφελκυσμό στην μια παρειά του τοιχώματος. Ο τρίτος λόγος είναι ότι με αυτήν την μέθοδο το σκυρόδεμα του τοιχώματος δέχεται μόνο θλίψη στο ανώτατο άκρο του, και στο κατώτατο αντικριστό άκρο του, εντάσεις που μπορεί να παραλάβει.
Με αυτήν την μέθοδο παραλαμβάνουμε αποτελεσματικότερα τις τρις αυτές αιτίες εντάσεων που ταλαιπωρούν τον φέροντα. Και που τις στέλνουμε? Μέσα στο έδαφος αφαιρώντας αυτές από τις διατομές των στοιχείων.

Αν πιάσουμε μια στοίβα βιβλίων με τα δύο χέρια μας πάνω κάτω και της εφαρμόσουμε θλίψη πιέζοντας τα δύο άκρα της μπορούμε να την μεταφέρουμε σε οριζόντια θέση χωρίς η στοίβα των βιβλίων να διαλύσει. Αυτό σημαίνει ότι η θλίψη στα άκρα της στοίβας της αύξησε την αντοχή ως προς την διατμητική δύναμη που τείνει να την κόψει στα δύο. Αυτήν την δύναμη εφαρμόζω και εγώ στα τοιχώματα με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας για να τους αυξήσω την αντοχή προς την διάτμητική δύναμη η οποία προέρχεται από την επιτάχυνση εδάφους και την αδράνεια της κατασκευής στον σεισμό.
Μία άλλη δύναμη είναι η ροπή ανατροπής Κάθε τοίχωμα ή κολόνα της κατασκευής με την επιτάχυνση του εδάφους και την αντίθετης διεύθυνσης αδράνεια των πλακών περιστρέφεται γύρω από την άρθρωση του πέλματος βάσης. Τα οριζόντια δοκάρια που συνδέονται με τα τοιχώματα στους κόμβους αντιστέκονται σε αυτή την περιστροφή του τοιχώματος. Αν όμως η επιτάχυνση του εδάφους είναι πολύ μεγάλη και η μάζα του φορτίου των πλακών είναι πολύ μεγάλη, αυξάνουν οι εντάσεις της αδράνειας με αποτέλεσμα οι κορμοί των δοκών να μην αντέχουν αυτήν την ροπή ανατροπής των τοιχωμάτων, να λυγίζουν υπέρμετρα τον κορμό τους και να σπάνε. Αποτέλεσμα να πέφτει το ταβάνι στα κεφάλια μας. Για να σταματήσουμε την καταπόνηση των δοκών, πρέπει να σταματήσουμε την περιστροφή των τοιχωμάτων. Βίδωσα τα δύο άκρα των τοιχωμάτων στο έδαφος και σταμάτησε η περιστροφή τους, οπότε αφού δεν περιστρέφονται δεν σπάνε και τους δοκούς.
Μία άλλη παραμόρφωση που αλλάζει την καθετότητα των τοιχωμάτων και πρέπει να σταματήσει αν δεν θέλουμε να ταλαιπωρούμε τις διατομές του κορμού των δοκών, είναι η ελαστικότητα του κορμού των. Για να σταματήσω αυτή την ελαστικότητα έκανα δύο αλλαγές. Πρώτη αλλαγή.. σύνδεσα τα ανώτατα άκρα των τοιχωμάτων με το έδαφος και όχι το πέλμα της βάσης με το έδαφος. Δεύτερη αλλαγή.. διασφάλισα ότι ο τένοντας που διαπερνά τις παρειές των τοιχωμάτων τις διαπερνά άνευ συνάφειας. Γιατί έκανα αυτές τις δύο αλλαγές. Την πρώτη αλλαγή την έκανα γιατί η στροφή του υποστυλώματος σταματά ευκολότερα με μικρότερη δύναμη από τα ανώτατα άκρα παρά από την πάκτωση του πέλματος βάσης. Ο λόγος είναι ότι με αυτόν τον τρόπω καταργώ τον τεράστιο μοχλοβραχίονα του τοιχώματος ο οποίος κατεβάζει τεράστιες ροπές στην βάση. Την δεύτερη αλλαγή την έκανα για να σταματήσω την διατμητική αστοχία του σκυροδέματος λόγο της υπέρ αντοχής του χάλυβα, και κατά δεύτερο να καταργήσω τον εφελκυσμό στην μια παρειά του τοιχώματος. Ο τρίτος λόγος είναι ότι με αυτήν την μέθοδο το σκυρόδεμα του τοιχώματος δέχεται μόνο θλίψη στο ανώτατο άκρο του, και στο κατώτατο αντικριστό άκρο του, εντάσεις που μπορεί να παραλάβει.
Με αυτήν την μέθοδο παραλαμβάνουμε αποτελεσματικότερα τις τρις αυτές αιτίες εντάσεων που ταλαιπωρούν τον φέροντα. Και που τις στέλνουμε? Μέσα στο έδαφος αφαιρώντας αυτές από τις διατομές των στοιχείων.


Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Αυτά που λέω τα κάνω πράξη..
Ο ΝΕΟΣ ΓΗΓΑΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΓΚΥΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ Αντισεισμικό σύστημα.








Ο ΝΕΟΣ ΓΗΓΑΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΓΚΥΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ Αντισεισμικό σύστημα.








Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Στην Αλβανία μεταβαίνει το απόγευμα ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ, καθηγητής Ευθύμιος Λέκκας, μαζι με τους καθηγητές Σπύρο Μαυρούλη και Παναγιώτη Καρύδη.
https://www.tovima.gr/2019/11/26/societ ... 5fSvhj8deI
https://www.tovima.gr/2019/11/26/societ ... 5fSvhj8deI
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Όταν θέλεις να υπάρξει πρόοδος δεν παίρνεις επιστήμονες και τους λες "Σε τρείς μήνες να έχετε αποτελέσματα." Αλλά διαλέγεις ανθρώπους με αγάπη με μεράκι για αυτό που κάνουν και τους λες "Πάρτε το χρόνο σας".
We said if she 'd stop hooking I' d stop killing people. I guess we were aiming high.
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Αγαπητέ Manos87 Δεν βίασα κανένα επιστήμονα να μου βγάλει αποτελέσματα σε τρις μήνες. Ακόμα και όταν πλήρωσα για μια προσομοίωση το Μετσόβιο πολυτεχνείο πείρα καλά αποτελέσματα μετά από 3 χρόνια και αυτά όμως δεν αντιπροσώπευαν 100% την ιδέα της ευρεσιτεχνίας.Manos87 έγραψε: 27 Νοέμ 2019, 20:20 Όταν θέλεις να υπάρξει πρόοδος δεν παίρνεις επιστήμονες και τους λες "Σε τρείς μήνες να έχετε αποτελέσματα." Αλλά διαλέγεις ανθρώπους με αγάπη με μεράκι για αυτό που κάνουν και τους λες "Πάρτε το χρόνο σας".
Έχω συνεργάτες και είναι πολύ σοβαροί άνθρωποι πασίγνωστοι και μεγάλοι επιστήμονες.
Εγώ προσωπικά ερευνώ το συγκεκριμένο έργο για 12 χρόνια.
Όμως μία έρευνα η οποία περιλαμβάνει τέσσερις επιστήμες και πρέπει κανείς να πειραματιστεί και να βρει τις αντοχές του μηχανισμού, τις αντοχές του εδάφους με σύσταση διαφορετικής πυκνότητας ύλης και διαφορετικού βάθους. Τις αντοχές της κατασκευής και την σεισμική απόσβεση των υλικών της ευρεσιτεχνίας, αν μή τι άλλο χρειάζεται τεράστια έρευνα, μεράκι και πολύ χρήμα. Στο τελευταίο πάσχω και εγώ και οι συνεργάτες μου.
Οι πολιτικοί μηχανικοί και οι εταιρείες που πλησίασα και μίλησα μαζί τους για συνεργασία μου είπαν το εξής. Αν δεν βάλεις νούμερα αντοχής πάνω στην αγκύρωση - πάκτωση εδάφους εμείς πως θα την χρησιμοποιήσουμε αν δεν ξέρουμε τις προδιαγραφές πάκτωσης? Στην θεωρεία μου συμφωνούν σε όλα γιατί είναι πάνω σε παραδοχές της απλής μηχανικής. Μετρήσεις θέλουν της πάκτωσης του μηχανισμού πάνω σε φυσικό έδαφος. Αυτόν τον μηχανισμό τον κατασκεύασα για να πειραματιστώ και να μετρήσω τις αντοχές του μηχανισμού και των διαφορετικής σύστασης εδαφών, σε διαφορετικά βάθη και με διαφορετικές μεθόδους πάκτωσης, με σκοπό να κάνω έναν πίνακα με τις αντοχές του μηχανισμού και των εδαφών σε διαφορετικά βάθη.
Αυτός ο μηχανισμός κλειστός όπως είναι στην φωτογραφεία έχει διάμετρο 20,5 cm και όταν ανοίξει πλήρως έχει διάμετρο 35 cm. Θα τοποθετηθεί σε γεώτρηση ανοιγμένη πάνω σε μαλακό έδαφος, βάθους 8 μέτρων και διαμέτρου 25 cm Αν αντέξει το έδαφος και ο μηχανισμός έλξη 500 kN σώθηκα.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seismic την 27 Νοέμ 2019, 21:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Σουρρεαλισμοςseismic έγραψε: 27 Νοέμ 2019, 20:53Αγαπητέ Manos87 Δεν βίασα κανένα επιστήμονα να μου βγάλει αποτελέσματα σε τρις μήνες. Ακόμα και όταν πλήρωσα για μια προσομοίωση το Μετσόβιο πολυτεχνείο πείρα καλά αποτελέσματα μετά από 3 χρόνια και αυτά όμως δεν αντιπροσώπευαν 100% την ιδέα της ευρεσιτεχνίας.Manos87 έγραψε: 27 Νοέμ 2019, 20:20 Όταν θέλεις να υπάρξει πρόοδος δεν παίρνεις επιστήμονες και τους λες "Σε τρείς μήνες να έχετε αποτελέσματα." Αλλά διαλέγεις ανθρώπους με αγάπη με μεράκι για αυτό που κάνουν και τους λες "Πάρτε το χρόνο σας".
Έχω συνεργάτες και είναι πολύ σοβαροί άνθρωποι πασίγνωστοι και μεγάλοι επιστήμονες.
Εγώ προσωπικά ερευνώ το συγκεκριμένο έργο για 12 χρόνια.
Όμως μία έρευνα η οποία περιλαμβάνει τέσσερις επιστήμες και πρέπει κανείς να πειραματιστεί και να βρει τις αντοχές του μηχανισμού, τις αντοχές του εδάφους με σύσταση διαφορετικής πυκνότητας ύλης και διαφορετικού βάθους. Τις αντοχές της κατασκευής και την σεισμική απόσβεση των υλικών της ευρεσιτεχνίας, αν μή τι άλλο χρειάζεται τεράστια έρευνα, μεράκι και πολύ χρήμα. Στο τελευταίο πάσχω και εγώ και οι συνεργάτες μου.
Οι πολιτικοί μηχανικοί και οι εταιρείες που πλησίασα και μίλησα μαζί τους για συνεργασία μου είπαν το εξής. Αν δεν βάλεις νούμερα αντοχής πάνω στην αγκύρωση - πάκτωση εδάφους εμείς πως θα την χρησιμοποιήσουμε αν δεν ξέρουμε τις προδιαγραφές πάκτωσης? Στην θεωρεία μου συμφωνούν σε όλα γιατί είναι πάνω σε παραδοχές της απλής μηχανικής. Μετρήσεις θέλουν της πάκτωσης του μηχανισμού πάνω σε φυσικό έδαφος. Αυτόν τον μηχανισμό τον κατασκεύασα για να πειραματιστώ και να μετρήσω τις αντοχές του μηχανισμού και των διαφορετικής σύστασης εδαφών, σε διαφορετικά βάθη και με διαφορετικές μεθόδους πάκτωσης, με σκοπό να κάνω έναν πίνακα με τις αντοχές του μηχανισμού και των εδαφών σε διαφορετικά βάθη.
Αυτός ο μηχανισμός κλειστός όπως είναι στην φωτογραφεία έχει διάμετρο 22cm και όταν ανοίξει πλήρως έχει διάμετρο 35 cm. Θα τοποθετηθεί σε γεώτρηση ανοιγμένη πάνω σε μαλακό έδαφος, βάθους 8 μέτρων και διαμέτρου 25 cm Αν αντέξει το έδαφος και ο μηχανισμός έλξη 500 kN σώθηκα.
![]()
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09 Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Αυτό θα το δείξει το πείραμα. Αν ήξερες την μέθοδο πάκτωσης θα άλλαζες γνώμη. Πριν την έλξη δοκιμής στα 500 kN, προηγείται έλξη πάκτωσης 1000 kN Δηλαδή έλξη για να ανοίξει ο μηχανισμός και να πιέσει τα πρανή της γεώτρησης. Διατηρώντας αυτή την έλξη των υδραυλικών γρύλλων στα 1000 kN γεμίζουμε με σκυρόδεμα την γεώτρηση. Μετά αφού έχουμε πετύχει πάκτωση με 1000 kN ποίεση προς τα πρανή + την σκυροδέτηση της γεώτρησης, τότε μόνον θα δοκιμάσουμε έλξη 500 kN. Ο τένοντας προέντασης βάση των προδιαγραφών του, έχει διάμετρο 40 mm και σημείο θραύσης τα 1250 kN.Bazoomba έγραψε: 27 Νοέμ 2019, 21:44Σουρρεαλισμοςseismic έγραψε: 27 Νοέμ 2019, 20:53Αγαπητέ Manos87 Δεν βίασα κανένα επιστήμονα να μου βγάλει αποτελέσματα σε τρις μήνες. Ακόμα και όταν πλήρωσα για μια προσομοίωση το Μετσόβιο πολυτεχνείο πείρα καλά αποτελέσματα μετά από 3 χρόνια και αυτά όμως δεν αντιπροσώπευαν 100% την ιδέα της ευρεσιτεχνίας.Manos87 έγραψε: 27 Νοέμ 2019, 20:20 Όταν θέλεις να υπάρξει πρόοδος δεν παίρνεις επιστήμονες και τους λες "Σε τρείς μήνες να έχετε αποτελέσματα." Αλλά διαλέγεις ανθρώπους με αγάπη με μεράκι για αυτό που κάνουν και τους λες "Πάρτε το χρόνο σας".
Έχω συνεργάτες και είναι πολύ σοβαροί άνθρωποι πασίγνωστοι και μεγάλοι επιστήμονες.
Εγώ προσωπικά ερευνώ το συγκεκριμένο έργο για 12 χρόνια.
Όμως μία έρευνα η οποία περιλαμβάνει τέσσερις επιστήμες και πρέπει κανείς να πειραματιστεί και να βρει τις αντοχές του μηχανισμού, τις αντοχές του εδάφους με σύσταση διαφορετικής πυκνότητας ύλης και διαφορετικού βάθους. Τις αντοχές της κατασκευής και την σεισμική απόσβεση των υλικών της ευρεσιτεχνίας, αν μή τι άλλο χρειάζεται τεράστια έρευνα, μεράκι και πολύ χρήμα. Στο τελευταίο πάσχω και εγώ και οι συνεργάτες μου.
Οι πολιτικοί μηχανικοί και οι εταιρείες που πλησίασα και μίλησα μαζί τους για συνεργασία μου είπαν το εξής. Αν δεν βάλεις νούμερα αντοχής πάνω στην αγκύρωση - πάκτωση εδάφους εμείς πως θα την χρησιμοποιήσουμε αν δεν ξέρουμε τις προδιαγραφές πάκτωσης? Στην θεωρεία μου συμφωνούν σε όλα γιατί είναι πάνω σε παραδοχές της απλής μηχανικής. Μετρήσεις θέλουν της πάκτωσης του μηχανισμού πάνω σε φυσικό έδαφος. Αυτόν τον μηχανισμό τον κατασκεύασα για να πειραματιστώ και να μετρήσω τις αντοχές του μηχανισμού και των διαφορετικής σύστασης εδαφών, σε διαφορετικά βάθη και με διαφορετικές μεθόδους πάκτωσης, με σκοπό να κάνω έναν πίνακα με τις αντοχές του μηχανισμού και των εδαφών σε διαφορετικά βάθη.
Αυτός ο μηχανισμός κλειστός όπως είναι στην φωτογραφεία έχει διάμετρο 22cm και όταν ανοίξει πλήρως έχει διάμετρο 35 cm. Θα τοποθετηθεί σε γεώτρηση ανοιγμένη πάνω σε μαλακό έδαφος, βάθους 8 μέτρων και διαμέτρου 25 cm Αν αντέξει το έδαφος και ο μηχανισμός έλξη 500 kN σώθηκα.
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seismic την 27 Νοέμ 2019, 22:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
-
Ορέστης 35
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Δε μπορει να γινει προσομοιωση της λειτουργικοτητας του μηχανισμου με παραμετρους διαμετρο, διατομες, σχημα, συσταση εδαφους κλπ;
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Έχει γίνει προσομοίωση από τον καθηγητή Παναγιώτη Καρύδη. Όμως κάθε νέον προιόν δεν έχει σαφή δεδομένα σε πολλές παραμέτρους και χρειάζεται εξειδικευμένο πείραμα με πολλές μετρήσεις. Π.χ Δεν ξέρουμε την ελαστικότητα του εδάφους μετά την συμπύκνωση που θα δεχθεί από την πίεση του μηχανισμού. Η συμπίεση και συμπύκνωση των πρανών μιας γεώτρησης σε μαλακό έδαφος γίνεται για πρώτη φορά παγκοσμίως, και δεν υπάρχουν δεδομένα πως θα αντιδράσει το μαλακό έδαφος στην έλξη μετά την συμπίεση των πρανών της γεώτρησης στα 1000 kN.Ορέστης 35 έγραψε: 27 Νοέμ 2019, 22:06 Δε μπορει να γινει προσομοιωση της λειτουργικοτητας του μηχανισμου με παραμετρους διαμετρο, διατομες, σχημα, συσταση εδαφους κλπ;
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Υπάρχουν δύο επιστήμες που προσπαθούν να μας σώσουν από τον σεισμό. Αυτή της πρόβλεψης των σεισμών και αυτή που μελετά την αντισεισμική θωράκιση των κατασκευών. Φυσικά αν πετύχουμε να κατασκευάζουμε απόλυτες αντισεισμικές κατασκευές η πρώτη επιστήμη είναι αχρείαστη. Οι αντισεισμικά απόλυτες κατασκευές εξασφαλίζουν την ζωή μας την περιουσία μας και το περιεχόμενό τους. Η σωστή πρόβλεψη για να γίνει πρέπει να ξέρουμε την τοποθεσία τον σωστό χρόνο και την ένταση και θα μας εξασφαλίσει την διαφυγή μας από τα κτίρια. Βέβαια αν συμβεί αυτό δηλαδή να κατασκευάζουμε απόλυτα αντισεισμικές κατασκευές, θα γκρεμιστούν πολλά που έχουν κτιστεί πάνω στον φόβο και αυτό αντιτίθεται στους καινοτόμους.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Κοίταξε. Όπως σε βλέπω φαίνεσαι άνθρωπος με επίπεδο. Για αυτό και σου δίνω σημασία. Δεν φαίνεσαι για άτομο που θα πούλαγε στους άλλους φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Φυσικά και μπορείς να κάνεις ότι θέλεις με τους συνεργάτες σου. Τέλος είναι βέβαιο ότι στα μαθηματικά με κάνεις διαστρική σκόνη.seismic έγραψε: 27 Νοέμ 2019, 20:53Αγαπητέ Manos87 Δεν βίασα κανένα επιστήμονα να μου βγάλει αποτελέσματα σε τρις μήνες. Ακόμα και όταν πλήρωσα για μια προσομοίωση το Μετσόβιο πολυτεχνείο πείρα καλά αποτελέσματα μετά από 3 χρόνια και αυτά όμως δεν αντιπροσώπευαν 100% την ιδέα της ευρεσιτεχνίας.Manos87 έγραψε: 27 Νοέμ 2019, 20:20 Όταν θέλεις να υπάρξει πρόοδος δεν παίρνεις επιστήμονες και τους λες "Σε τρείς μήνες να έχετε αποτελέσματα." Αλλά διαλέγεις ανθρώπους με αγάπη με μεράκι για αυτό που κάνουν και τους λες "Πάρτε το χρόνο σας".
Έχω συνεργάτες και είναι πολύ σοβαροί άνθρωποι πασίγνωστοι και μεγάλοι επιστήμονες.
Εγώ προσωπικά ερευνώ το συγκεκριμένο έργο για 12 χρόνια.
Όμως μία έρευνα η οποία περιλαμβάνει τέσσερις επιστήμες και πρέπει κανείς να πειραματιστεί και να βρει τις αντοχές του μηχανισμού, τις αντοχές του εδάφους με σύσταση διαφορετικής πυκνότητας ύλης και διαφορετικού βάθους. Τις αντοχές της κατασκευής και την σεισμική απόσβεση των υλικών της ευρεσιτεχνίας, αν μή τι άλλο χρειάζεται τεράστια έρευνα, μεράκι και πολύ χρήμα. Στο τελευταίο πάσχω και εγώ και οι συνεργάτες μου.
Οι πολιτικοί μηχανικοί και οι εταιρείες που πλησίασα και μίλησα μαζί τους για συνεργασία μου είπαν το εξής. Αν δεν βάλεις νούμερα αντοχής πάνω στην αγκύρωση - πάκτωση εδάφους εμείς πως θα την χρησιμοποιήσουμε αν δεν ξέρουμε τις προδιαγραφές πάκτωσης? Στην θεωρεία μου συμφωνούν σε όλα γιατί είναι πάνω σε παραδοχές της απλής μηχανικής. Μετρήσεις θέλουν της πάκτωσης του μηχανισμού πάνω σε φυσικό έδαφος. Αυτόν τον μηχανισμό τον κατασκεύασα για να πειραματιστώ και να μετρήσω τις αντοχές του μηχανισμού και των διαφορετικής σύστασης εδαφών, σε διαφορετικά βάθη και με διαφορετικές μεθόδους πάκτωσης, με σκοπό να κάνω έναν πίνακα με τις αντοχές του μηχανισμού και των εδαφών σε διαφορετικά βάθη.
Αυτός ο μηχανισμός κλειστός όπως είναι στην φωτογραφεία έχει διάμετρο 20,5 cm και όταν ανοίξει πλήρως έχει διάμετρο 35 cm. Θα τοποθετηθεί σε γεώτρηση ανοιγμένη πάνω σε μαλακό έδαφος, βάθους 8 μέτρων και διαμέτρου 25 cm Αν αντέξει το έδαφος και ο μηχανισμός έλξη 500 kN σώθηκα.
![]()
We said if she 'd stop hooking I' d stop killing people. I guess we were aiming high.
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Σε ευχαριστώ για την εκτίμηση! Κατέχομαι από τα ίδια αισθήματα για εσένα! Αν έχω κάνει λάθος στα μαθηματικά θα ήθελα να το ξέρω. Στα μαθηματικά δεν είμαι ότι καλύτερο.Manos87 έγραψε: 28 Νοέμ 2019, 15:21Κοίταξε. Όπως σε βλέπω φαίνεσαι άνθρωπος με επίπεδο. Για αυτό και σου δίνω σημασία. Δεν φαίνεσαι για άτομο που θα πούλαγε στους άλλους φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Φυσικά και μπορείς να κάνεις ότι θέλεις με τους συνεργάτες σου. Τέλος είναι βέβαιο ότι στα μαθηματικά με κάνεις διαστρική σκόνη.seismic έγραψε: 27 Νοέμ 2019, 20:53Αγαπητέ Manos87 Δεν βίασα κανένα επιστήμονα να μου βγάλει αποτελέσματα σε τρις μήνες. Ακόμα και όταν πλήρωσα για μια προσομοίωση το Μετσόβιο πολυτεχνείο πείρα καλά αποτελέσματα μετά από 3 χρόνια και αυτά όμως δεν αντιπροσώπευαν 100% την ιδέα της ευρεσιτεχνίας.Manos87 έγραψε: 27 Νοέμ 2019, 20:20 Όταν θέλεις να υπάρξει πρόοδος δεν παίρνεις επιστήμονες και τους λες "Σε τρείς μήνες να έχετε αποτελέσματα." Αλλά διαλέγεις ανθρώπους με αγάπη με μεράκι για αυτό που κάνουν και τους λες "Πάρτε το χρόνο σας".
Έχω συνεργάτες και είναι πολύ σοβαροί άνθρωποι πασίγνωστοι και μεγάλοι επιστήμονες.
Εγώ προσωπικά ερευνώ το συγκεκριμένο έργο για 12 χρόνια.
Όμως μία έρευνα η οποία περιλαμβάνει τέσσερις επιστήμες και πρέπει κανείς να πειραματιστεί και να βρει τις αντοχές του μηχανισμού, τις αντοχές του εδάφους με σύσταση διαφορετικής πυκνότητας ύλης και διαφορετικού βάθους. Τις αντοχές της κατασκευής και την σεισμική απόσβεση των υλικών της ευρεσιτεχνίας, αν μή τι άλλο χρειάζεται τεράστια έρευνα, μεράκι και πολύ χρήμα. Στο τελευταίο πάσχω και εγώ και οι συνεργάτες μου.
Οι πολιτικοί μηχανικοί και οι εταιρείες που πλησίασα και μίλησα μαζί τους για συνεργασία μου είπαν το εξής. Αν δεν βάλεις νούμερα αντοχής πάνω στην αγκύρωση - πάκτωση εδάφους εμείς πως θα την χρησιμοποιήσουμε αν δεν ξέρουμε τις προδιαγραφές πάκτωσης? Στην θεωρεία μου συμφωνούν σε όλα γιατί είναι πάνω σε παραδοχές της απλής μηχανικής. Μετρήσεις θέλουν της πάκτωσης του μηχανισμού πάνω σε φυσικό έδαφος. Αυτόν τον μηχανισμό τον κατασκεύασα για να πειραματιστώ και να μετρήσω τις αντοχές του μηχανισμού και των διαφορετικής σύστασης εδαφών, σε διαφορετικά βάθη και με διαφορετικές μεθόδους πάκτωσης, με σκοπό να κάνω έναν πίνακα με τις αντοχές του μηχανισμού και των εδαφών σε διαφορετικά βάθη.
Αυτός ο μηχανισμός κλειστός όπως είναι στην φωτογραφεία έχει διάμετρο 20,5 cm και όταν ανοίξει πλήρως έχει διάμετρο 35 cm. Θα τοποθετηθεί σε γεώτρηση ανοιγμένη πάνω σε μαλακό έδαφος, βάθους 8 μέτρων και διαμέτρου 25 cm Αν αντέξει το έδαφος και ο μηχανισμός έλξη 500 kN σώθηκα.
![]()
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Ενας ψύλλος πέφτει στο σπαθί σου με ταχύτητα 2 m/s. Υπολόγισε μου σε πόση ώρα θα έχει κοπεί στα δύο.seismic έγραψε: 28 Νοέμ 2019, 15:38Σε ευχαριστώ για την εκτίμηση! Κατέχομαι από τα ίδια αισθήματα για εσένα! Αν έχω κάνει λάθος στα μαθηματικά θα ήθελα να το ξέρω. Στα μαθηματικά δεν είμαι ότι καλύτερο.Manos87 έγραψε: 28 Νοέμ 2019, 15:21Κοίταξε. Όπως σε βλέπω φαίνεσαι άνθρωπος με επίπεδο. Για αυτό και σου δίνω σημασία. Δεν φαίνεσαι για άτομο που θα πούλαγε στους άλλους φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Φυσικά και μπορείς να κάνεις ότι θέλεις με τους συνεργάτες σου. Τέλος είναι βέβαιο ότι στα μαθηματικά με κάνεις διαστρική σκόνη.seismic έγραψε: 27 Νοέμ 2019, 20:53 Αγαπητέ Manos87 Δεν βίασα κανένα επιστήμονα να μου βγάλει αποτελέσματα σε τρις μήνες. Ακόμα και όταν πλήρωσα για μια προσομοίωση το Μετσόβιο πολυτεχνείο πείρα καλά αποτελέσματα μετά από 3 χρόνια και αυτά όμως δεν αντιπροσώπευαν 100% την ιδέα της ευρεσιτεχνίας.
Έχω συνεργάτες και είναι πολύ σοβαροί άνθρωποι πασίγνωστοι και μεγάλοι επιστήμονες.
Εγώ προσωπικά ερευνώ το συγκεκριμένο έργο για 12 χρόνια.
Όμως μία έρευνα η οποία περιλαμβάνει τέσσερις επιστήμες και πρέπει κανείς να πειραματιστεί και να βρει τις αντοχές του μηχανισμού, τις αντοχές του εδάφους με σύσταση διαφορετικής πυκνότητας ύλης και διαφορετικού βάθους. Τις αντοχές της κατασκευής και την σεισμική απόσβεση των υλικών της ευρεσιτεχνίας, αν μή τι άλλο χρειάζεται τεράστια έρευνα, μεράκι και πολύ χρήμα. Στο τελευταίο πάσχω και εγώ και οι συνεργάτες μου.
Οι πολιτικοί μηχανικοί και οι εταιρείες που πλησίασα και μίλησα μαζί τους για συνεργασία μου είπαν το εξής. Αν δεν βάλεις νούμερα αντοχής πάνω στην αγκύρωση - πάκτωση εδάφους εμείς πως θα την χρησιμοποιήσουμε αν δεν ξέρουμε τις προδιαγραφές πάκτωσης? Στην θεωρεία μου συμφωνούν σε όλα γιατί είναι πάνω σε παραδοχές της απλής μηχανικής. Μετρήσεις θέλουν της πάκτωσης του μηχανισμού πάνω σε φυσικό έδαφος. Αυτόν τον μηχανισμό τον κατασκεύασα για να πειραματιστώ και να μετρήσω τις αντοχές του μηχανισμού και των διαφορετικής σύστασης εδαφών, σε διαφορετικά βάθη και με διαφορετικές μεθόδους πάκτωσης, με σκοπό να κάνω έναν πίνακα με τις αντοχές του μηχανισμού και των εδαφών σε διαφορετικά βάθη.
Αυτός ο μηχανισμός κλειστός όπως είναι στην φωτογραφεία έχει διάμετρο 20,5 cm και όταν ανοίξει πλήρως έχει διάμετρο 35 cm. Θα τοποθετηθεί σε γεώτρηση ανοιγμένη πάνω σε μαλακό έδαφος, βάθους 8 μέτρων και διαμέτρου 25 cm Αν αντέξει το έδαφος και ο μηχανισμός έλξη 500 kN σώθηκα.
![]()
![]()
We said if she 'd stop hooking I' d stop killing people. I guess we were aiming high.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση