Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Εκεί που όλες οι παρατάξεις συμφωνούν: ΚΑΚΟΨΟΦΟ ΝΑ ‘ΧΕΤΕ...ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΤΕ...ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
Ας γίνουν ξενοδοχεία,που είναι και ο κλάδος απασχόλησής μου.
Ellinaras detected...
Re: Εκεί που όλες οι παρατάξεις συμφωνούν: ΚΑΚΟΨΟΦΟ ΝΑ ‘ΧΕΤΕ...ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΤΕ...ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
Δημοσιεύτηκε: 06 Απρ 2023, 08:52
από Σφιχτοχέρης Σφιχτοχερίου
Συμφωνώ πάντως ότι τα σινεμά υπάρχουν συνήθως για ηλίθιο λόγο (και τα θέατρα ακόμα πιο πολύ). Την μικροαστική έξοδο των ζευγα (μπιαχ) ριών. Δηλαδή να φορέσει τα καλά της η κυρία....
Re: Εκεί που όλες οι παρατάξεις συμφωνούν: ΚΑΚΟΨΟΦΟ ΝΑ ‘ΧΕΤΕ...ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΤΕ...ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
Re: Εκεί που όλες οι παρατάξεις συμφωνούν: ΚΑΚΟΨΟΦΟ ΝΑ ‘ΧΕΤΕ...ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΤΕ...ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
Δημοσιεύτηκε: 06 Απρ 2023, 09:34
από πατησιωτης
Vivian Efthimiopoulou
Οταν λεμε οτι η λεξη «Αριστερα» ειναι συνωνυμη της λεξης «υποκρισια» αντιδρατε. Αν δεν ήταν ετσι κι εγω αριστερη θα ημουν αλλα με αηδιαζει η υποκρισια. Οι ανθρωποι ειναι πιο υποκριτες κι απο τους θεουσους. Αλλα κι αυτοι θεουσοι ειναι.
Re: Εκεί που όλες οι παρατάξεις συμφωνούν: ΚΑΚΟΨΟΦΟ ΝΑ ‘ΧΕΤΕ...ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΤΕ...ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
neon imposter έγραψε: 31 Μαρ 2023, 13:43
Μα δεν υπάρχει μεγαλύτερη συνωμοσία από την πραγματικότητα
Γιατί δεν κλείνει το νήμα ;
Το φλόρουμ,γενικότερα ;
Δεν χρειάζεται να γραφτεί κάτι επιπλέον.
Αυτή είναι η Μεγαλύτερη Κουβέντα που ειπώθηκε ποτέ στον χώρο αυτό,αν και την έχω ήδη εκφράσει από το 2004-2005 ακόμα,όταν και άρχισα να σας ανοίγω τα μάτια σχετικά με την Occult Elite
Μπράβο σου πάντως neon,που ξεχωρίζεις από το εμβολιασμένο πλήθος και μπορείς να διακρίνεις ΠΟΥ ακριβώς έγκειται η συνωμοσία
Kudos,πολλά kudos,θα σε ξεkudiάσω
Re: Εκεί που όλες οι παρατάξεις συμφωνούν: ΚΑΚΟΨΟΦΟ ΝΑ ‘ΧΕΤΕ...ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΤΕ...ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
Juno έγραψε: 04 Απρ 2023, 20:40
Μέχρι και στην προβολή της Suspiria στην Ίριδα έγινε κριτική επιπέδου και μάθαμε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.
το παλιό εννοείς, ε; Το αγαπώ.
Το καινούργιο ήταν για τα μπάζα.
Δεν πρόκειται να δω το καινούριο.
Για να γυρίσει το παλιό ο Argento, είχε ψαξει και είχε βρει τις τελευταίες κόπιες παγκοσμίως, από συγκεκριμένο φιλμ που τονίζει τα χρώματα και τα κάνει να φαίνονται σαν απόκοσμα. Δεν έφτιαχναν αυτό το φιλμ πλέον.
Επίσης ήθελε η ιστορία να εκτυλίσσεται σε οικοτροφείο με πρωταγωνιστές μικρά παιδιά, φυσικά δεν του το επέτρεψαν, και έτσι επέλεξε τη σχολή χορού επιλέγοντας μικρόσωμους χορευτές και τοποθετώντας αντικείμενα όπως πχ τα πόμολα στις πόρτες πιο ψηλά από το κανονικό για να δώσει την αύρα της παιδικότητας στους ηθοποιούς.
Αυτά μου ήρθαν πρόχειρα, αλλά έγινε πιο εκτενής ανάλυση. Όταν ξαναδώ την ταινία, θα θυμηθώ και τα υπόλοιπα.
Και αν έκαναν τέτοια ανάλυση στη Suspiria, φαντάσου τι έκαναν σε πιο κουλτουριάρικες ταινίες.
Αλλά η κυβέρνηση μας θέλει γίδια, αρκεί να χτιστούν ξενοδοχεία.
Re: Εκεί που όλες οι παρατάξεις συμφωνούν: ΚΑΚΟΨΟΦΟ ΝΑ ‘ΧΕΤΕ...ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΤΕ...ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2023, 22:01
από Juno
πατησιωτης έγραψε: 13 Απρ 2023, 15:39
Κάψετε τα διαμάντια της Αθήνας
και σήμερα σας έπιασε ο πόνος γιά την Ίριδα μη χέσω.
Πώς φαίνεται ότι η μόνη επαφή του σχολιάζοντας με την Ίριδα ήταν όταν περνούσε από έξω, κατεβαίνοντας στο τυροπιτάδικο Ιπποκράτους και Πανεπιστημίου.
Re: Εκεί που όλες οι παρατάξεις συμφωνούν: ΚΑΚΟΨΟΦΟ ΝΑ ‘ΧΕΤΕ...ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΤΕ...ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
Juno έγραψε: 04 Απρ 2023, 20:40
Μέχρι και στην προβολή της Suspiria στην Ίριδα έγινε κριτική επιπέδου και μάθαμε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.
το παλιό εννοείς, ε; Το αγαπώ.
Το καινούργιο ήταν για τα μπάζα.
Δεν πρόκειται να δω το καινούριο.
Για να γυρίσει το παλιό ο Argento, είχε ψαξει και είχε βρει τις τελευταίες κόπιες παγκοσμίως, από συγκεκριμένο φιλμ που τονίζει τα χρώματα και τα κάνει να φαίνονται σαν απόκοσμα. Δεν έφτιαχναν αυτό το φιλμ πλέον.
Επίσης ήθελε η ιστορία να εκτυλίσσεται σε οικοτροφείο με πρωταγωνιστές μικρά παιδιά, φυσικά δεν του το επέτρεψαν, και έτσι επέλεξε τη σχολή χορού επιλέγοντας μικρόσωμους χορευτές και τοποθετώντας αντικείμενα όπως πχ τα πόμολα στις πόρτες πιο ψηλά από το κανονικό για να δώσει την αύρα της παιδικότητας στους ηθοποιούς.
Αυτά μου ήρθαν πρόχειρα, αλλά έγινε πιο εκτενής ανάλυση. Όταν ξαναδώ την ταινία, θα θυμηθώ και τα υπόλοιπα.
Και αν έκαναν τέτοια ανάλυση στη Suspiria, φαντάσου τι έκαναν σε πιο κουλτουριάρικες ταινίες.
Αλλά η κυβέρνηση μας θέλει γίδια, αρκεί να χτιστούν ξενοδοχεία.
Το ήξερα αυτό με τα πόμολα και τα παιδιά.
Re: Εκεί που όλες οι παρατάξεις συμφωνούν: ΚΑΚΟΨΟΦΟ ΝΑ ‘ΧΕΤΕ...ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΤΕ...ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
Δημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2023, 17:15
από neon imposter
η πρώτη, ενστικτώδης αντίδραση να ειρωνευτώ τον βαρδή αντικαταστάθηκε από ένα είδος συμπάθειας καθώς δεν είμαι ξένος προς τον σολιψισμό (του)
Re: Εκεί που όλες οι παρατάξεις συμφωνούν: ΚΑΚΟΨΟΦΟ ΝΑ ‘ΧΕΤΕ...ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΤΕ...ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
Δημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2023, 01:02
από Tarkovsky
όχι, βέβαια, ότι δεν το περιμέναμε
Κυβερνητικές αλχημείες για το IDEAL - Τι πραγματικά ισχύει για το αν είναι διατηρητέο
Η βασική διαφορά στην απόφαση για τον χαρακτηρισμό της χρήσης των κινηματογράφων IDEAL και ΑΣΤΟΡ που κρύβει τον αληθινό σκοπό.
Θοδωρής Δημητρόπουλος
04 Μαΐου 2023
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας αποφάσισε τον χαρακτηρισμό της χρήσης των κινηματογράφων Ιντεάλ και Άστορ ως διατηρητέας, με μια πολύ βασική διαφορά όμως ανάμεσα στις δύο αποφάσεις.
«Χαρακτηρίζει διατηρητέα τη χρήση του ιστορικού κινηματογράφου ΑΣΤΟΡ ο οποίος λειτουργεί σε κτίριο που βρίσκεται στο ισόγειο επταώροφου κτιρίου (6 όροφοι και πατάρι με δώμα), χαρακτηρισμένου ως διατηρητέο (ΦΕΚ 314/Δ/21-05-84) και έργο τέχνης (ΦΕΚ 331/Β/9- 06-81), με την επωνυμία “Μέγαρο Εφεσίου”».
Σαφές, συγκεκριμένο. Το σινεμά Άστορ πράγματι κηρύχθηκε λοιπόν διατηρητέος ως προς τη χρήση κινηματογράφος.
Τι γίνεται όμως με το Ιντεάλ; Όπως είχε συμβεί και στην αρχική, παραπλανητική ανακοίνωση του ΕΦΚΑ, τα πολλά λόγια και η απουσία σαφήνειας, κρύβει πίσω τις αληθινές προθέσεις όλων των εμπλεκόμενων.
Διαβάζουμε λοιπόν πως «Χαρακτηρίζει διατηρητέα τη χρήση του ιστορικού κινηματογράφου IDEAL ο οποίος λειτουργεί σε κτίριο που βρίσκεται στον περιβάλλοντα χώρο των διατηρητέων κτιρίων, Γερμανικό Αρχαιολογικό Ινστιτούτο Αθηνών, κτίριο Prokesch Von Osten πρώην Ελληνικόν Ωδείον και Μέγαρο Σλήμαν Μελά. Στους χώρους της διατηρητέας χρήσης του κινηματογράφου θα επιτρέπεται η λειτουργία και άλλων πολιτιστικών χρήσεων καθώς και η χρήση του Συνεδριακού Κέντρου». (Ολόκληρη η απόφαση εδώ).
Η βασική διαφορά; «Στους χώρους της διατηρητέας χρήσης του κινηματογράφου θα επιτρέπεται η λειτουργία και άλλων πολιτιστικών χρήσεων καθώς και η χρήση του Συνεδριακού Κέντρου». Δίχως ποσοστώσεις, δίχως καμία άλλη διευκρίνηση ή ασφαλιστική δικλείδα. Επιτρέποντας δηλαδή στο ξενοδοχειακό συγκρότημα MITSIS να εκμεταλλευτεί την αίθουσα με όποιον τρόπο επιθυμεί– αρκεί ό,τι είναι αυτό που θα βρεθεί στη θέση του Ιντεάλ, να λειτουργεί ΚΑΙ ως κινηματογραφική αίθουσα. Κάτι που μπορεί κάλλιστα να συμβεί με κάποιες περιστασιακές προβολές-events και που, είναι προφανές, σε καμία περίπτωση δεν τιμά το πνεύμα του λαϊκού αιτήματος για διάσωση του Ιντεάλ ΩΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ.
Είναι ακριβώς η ίδια υπαινικτική γλώσσα και φρασεολογία που χρησιμοποίησε πριν λίγες μέρες ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης γράφοντας πως «έχω ζητήσει από το αρμόδιο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας να χαρακτηρίσει και επίσημα στο Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής, ως ιστορικά προστατευόμενη και δεσμευτική τη χρήση κινηματογράφου μαζί με άλλες χρήσεις πολιτισμού, αναψυχής και τουρισμού στα δυο κτίρια που στεγάζουν το Ιντεάλ και το Άστορ, ώστε οι επενδύσεις να αναδείξουν τη μοναδικότητα των τοποσήμων και τον ρόλο τους στη ζωή της πόλης αλλά και στις προσωπικές μας μνήμες».
Κάτω δηλαδή από ένα μανδύα κατανόησης και δήθεν έγνοιας για την ταυτότητα του κέντρου, κρύβεται πίσω από λιγοστές λέξεις ο αληθινός σκοπός: «μαζί με άλλες χρήσεις πολιτισμού, αναψυχής και τουρισμού». Κάτι που φυσικά μετουσιώθηκε σε υπουργική απόφαση. Είναι, πιστεύουμε, απολύτως προφανές πως προστασία η οποία αφήνει ανοιχτές πόρτες και παράθυρα δεν αποτελεί προστασία. Κάτι που είχαν σημειώσει κι οι ίδιοι οι αιθουσάρχες:
«Αν όμως, προστεθούν και άλλες παράλληλες χρήσεις “πολιτισμού, αναψυχής και τουρισμού”, τότε ο εκάστοτε νέος επενδυτής-διαχειριστής θα έχει το δικαίωμα να επιλέξει μια από τις άλλες χρήσεις (π.χ. αίθουσα σεμιναρίων, θεάτρου, συνεδριακού κέντρου, κλπ), καταργώντας αυτή του κινηματογράφου, όντας μάλιστα σύμφωνος και νόμιμος με τις χρήσεις μιας απόφασης, αφού αυτή θα προβλέπεται, όπως την προτείνει ο κ. Πρωθυπουργός», έλεγαν τότε οι αιθουσάρχες των Ιντεάλ και Άστορ. «Θεωρούμε λοιπόν απαραίτητο να κριθεί διατηρητέα η χρήση των δυο αιθουσών αποκλειστικά ως κινηματογράφου, αφού εξάλλου αυτή είναι και η διαχρονικά εγκατεστημένη χρήση που τους έχει συνδέσει αναπόσπαστα με την μνήμη και την κοινωνική ζωή των κατοίκων της Αθήνας».
Θυμίζουμε πως για τους δύο κινηματογράφους, ο ΕΦΚΑ είχε αποστείλει ένσταση στο υπουργείο περιβάλλοντος προκειμένου να μην χαρακτηριστούν διατηρητέοι ως προς την χρήση (αυτό για την περίπτωση που έχετε καμία αμφιβολία περί προθέσεων). Καθώς και πως ο όμιλος MITSIS δήλωσε ξεκάθαρα πως σκοπεύει να «επεκτείνει» τη χρήση του Ιντεάλ σε θέατρο και συνεδριακό κέντρο.