nemo έγραψε: 06 Οκτ 2022, 10:47
Αχθος Αρουρης έγραψε: 06 Οκτ 2022, 00:03
ΓΑΛΗ έγραψε: 05 Οκτ 2022, 21:55
Και το πόσο χαλαρά θα έβλεπε ο Λιαντίνης ή οποιοσδήποτε άλλος το θέμα της μοιχείας αν δεν ο μοιχός αλλά ο κερατάς της υπόθεσης, είναι άλλο θέμα.
Στη δεύτερη περίπτωση, δεν παίζει η επική προσέγγιση για μοιραία πάθη, παιχνίδια με τα όρια και λοιπές παπαριές.
Ισχύει για άντρες και γυναίκες.
----------------------------------
Ολη η ουσια ειναι σε αυτο που ειπες,
αν ηταν ο ιδιος στη θεση του κερατα,
τι θα ελεγε για το ου μοιχευσεις που
παραγνωριζει την ανθρωπινη φυση !!
Καληνυχτα σας !!
--------------------------------
θα ποναγε το ιδιο αφου ο πονος η χαρα και οτιδηποτε αλλο ειναι μεσα στην ζωη
( εδω απο την γαλη -που διαφωνω σε αυτο (Στη δεύτερη περίπτωση, δεν παίζει η επική προσέγγιση για μοιραία πάθη, παιχνίδια με τα όρια και λοιπές παπαριές. ) ο λιαντινης μας ειπε οτι πρεπει να ειμαστε μοιραιοι να ζουμε την καθε στιγμη αλλα δεν το εννοει σαν να ειμαστε ερμαιο
του παθος μας αλλα να το ελεγχουμε
Βεβαια, ετσι ειναι, ο Λιαντινης θα ποναγε, οχι εσυ,
ουτε εγω.
Τελικα απαντησε ο Λιαντινης στην απορια μου.
Η εντολη ου μοιχευσεις παραγνωριζει την ανθρωπινη
φυση, σημαινει οτι η εντολη δεν βλεπει οτι στο βαθος
της ανθρωπινης φυσης, υποβοσκει παντα η επιθυμια
της μοιχειας, μια πραγματικοτητα που αγνοει η εντολη.
Η εντολη ειναι μια συνταγη, μια εντολη που
απομονωνει απο τη φυση και την πραγματικοτητα,
κενο σχημα.
Σωστα τα λεει, διοτι το ου μοιχευσεις
σημαινει οτι καποιος μπορει να μοιχευσει και
χωρις να προυπαρχει σε αυτον η επιθυμια να
μοιχευσει δηλ. να μοιχευσει χωρις να το θελει
και χωρις να το εχει σκεφτει προηγουμενως.
Απο το βιντεο που ειδα, και το κειμενο στο τελος
του βιντεο, η σκεψη του Λιαντινη, προσιδιαζει
πιο πολυ σε ποιητη με σκεψη φιλοσοφου,
ή μαλλον σε δραματουργο με σκεψη φιλοσοφου,
παρα σε φιλοσοφο.