Re: Μακεδονία (Χρονικά)
Δημοσιεύτηκε: 06 Οκτ 2018, 00:33
ρε συ λεπορέλλο, τι θα γίνει τώρα;
Ούτε εσένα τιμάει, ούτε κανεναν μας που παρακολουθούμε αυτό το πράγμα.
Ούτε εσένα τιμάει, ούτε κανεναν μας που παρακολουθούμε αυτό το πράγμα.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Nαι, δεν θα έκανα τίποτα αν απλώς έβριζε. Αλλά δεν μπορώ να αφήσω ανοησίες αναπάντητες. Γιά την ακρίβεια, δεν είχα χρόνο να απαντήσω τον τελευταίο καιρό. Τώρα που είναι Παρασκευή βράδυ και δεν έχω κάτι να κάνω, θα απαντήσω σε όλα.Βινόσαυρος έγραψε: 06 Οκτ 2018, 00:33 ρε συ λεπορέλλο, τι θα γίνει τώρα;
Ούτε εσένα τιμάει, ούτε κανεναν μας που παρακολουθούμε αυτό το πράγμα.
Ας δούμε μία επιγραφή των Λακεδαιμονίων: H μνημειακή τοπογραφία της αρχαίας ΣπάρτηςLeporello έγραψε: 06 Οκτ 2018, 00:10Α ώστε δεν είχε επιβληθεί. Ολα τα νομίσματά σου είχαν το γράμμα "Ω". Μάντεψε σε πόσα Δωρικά αλφάβητα χρησιμοποιείτο το ωμέγα:Juno έγραψε: 26 Σεπ 2018, 16:31Σωστά, ο κατάδεσμος της Πέλλας ήταν σε αττική διάλεκτο σύμφωνα με τον Leporello. Είχε επιβληθεί η αττική διάλεκτος στη Μακεδονία αφούLeporello έγραψε: 16 Σεπ 2018, 13:03 Μάθε λοιπόν ότι την εποχή του Φιλίππου η Αττική διάλεκτος είχε επιβληθεί στην Μακεδονία. Ολες οι επιγραφές και τα νομίσματα που έφερες είναι μεταγενέστερα. Αρα, το πως προφερόταν είναι εντελώς αμφίβολο.
Τελικά, θα μας πείς πως πρόφεραν το "Θ'" οι Αρχαίοι Μακεδόνες;![]()
![]()
![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Archaic_Greek_alphabets
Σωστά μέτρησες: σε κανένα.
Κάτσε να το βάλω από καλύτερη λήψη γιατί θα λες πως δεν βλέπεις τα δύο ωμέγα.Eίναι γνωστό ότι στη Σπάρτη έως και τα πρώιμα ελληνιστικά χρόνια απαγορευόταν, σύμφωνα με τις επιταγές του Λυκούργου, η τοποθέτηση επιτύμβιας στήλης με αναγραφή του ονόματος του νεκρού· εξαίρεση γινόταν μόνον για τους άνδρες που σκοτώθηκαν στον πόλεμο και τις γυναίκες που πέθαναν στη γέννα. Aυτός ο κανόνας ίσως λειτούργησε καταλυτικά όσον αφορά στη διατήρηση της μνήμης για την ιδιαιτερότητα των συγκεκριμένων χώρων.
Στις νεκρικές στήλες της Σπάρτης επιτρεπόταν μόνο να αναγράφονται άνδρες
πεσόντες στην μάχη και γυναίκες που πέθαναν στην λοχεία -Στήλη από την Σπάρτη
Mερικοί όμως τάφοι φαίνεται ότι έτυχαν σεβασμού και διατηρήθηκαν, επειδή στην κοινή συνείδηση είχαν συνδεθεί με μυθικούς ήρωες ή σημαντικούς ανθρώπους του απώτατου παρελθόντος της πόλεως: αποτελούσαν πλέον χώρους ιερούς όπου ασκούνταν λατρεία προς τους αφηρωισμένους προγόνους.

Θεωρίες!Leporello έγραψε: 06 Οκτ 2018, 00:10Το ωμέγα προέρχεται από την Ιωνία και υιοθετήθηκε από τους Αθηναίους το 403 π.Χ. Στην Μακεδονία χρησιμοποιήθηκε λίγο μετά. Ακόμη και ο κατάδεσμος τής Πέλλας χρησιμοποιεί το ωμέγα. Μάλιστα, δεν το κάνει κατά τρόπο συνεπή, δείγμα ότι αυτή που τον έγραψε δεν ήταν πλήρως εξοικειωμένη με αυτό. Και η γλώσσα όμως δεν είναι πλήρως Δωρική, έχει στοιχεία Δωρικά και στοιχεία Ιωνικά, όπως εκείνο το "γίνηται"
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/mor ... i&la=greek
Να και άλλος που λέει ότι την εποχή του Φιλίππου η γλώσσα τής Μακεδονίας ήταν η Αττική:
https://macedonianancestry.wordpress.co ... %BF%CF%82/
Μπορώ να σου πω τι λέει η κοινή λογική: όταν έχουν και Β και Θ στο αλφάβητό τους, αν όντως προέφεραν το Θ σαν Β, ένα από τα δύο γράμματα ήταν περιττό. Βέβαια αν εσύ επιμένεις επειδή έχεις χρονομηχανή και πήγες πίσω και τους άκουσες, πώς να χτυπήσω τέτοιο αδιάσειστο επιχείρημα.
Ναι και άλλη μία επιγραφή από την Σπάρτη που έχει ωμέγα:Juno έγραψε: 07 Οκτ 2018, 12:16Κάτσε να το βάλω από καλύτερη λήψη γιατί θα λες πως δεν βλέπεις τα δύο ωμέγα.

Θεωρίες; Τι είναι δηλαδή το "γίνηται"; Δεν είναι αξιόπιστο τώρα και το Perseus; Και βέβαια, όποια πηγή και να κοιτάξεις, θα σου πεί ότι την εποχή του Φιλίππου στην Μακεδονία η επίσημη γλώσσα ήταν η Αττική.Juno έγραψε: 07 Οκτ 2018, 12:16Θεωρίες!Leporello έγραψε: 06 Οκτ 2018, 00:10Το ωμέγα προέρχεται από την Ιωνία και υιοθετήθηκε από τους Αθηναίους το 403 π.Χ. Στην Μακεδονία χρησιμοποιήθηκε λίγο μετά. Ακόμη και ο κατάδεσμος τής Πέλλας χρησιμοποιεί το ωμέγα. Μάλιστα, δεν το κάνει κατά τρόπο συνεπή, δείγμα ότι αυτή που τον έγραψε δεν ήταν πλήρως εξοικειωμένη με αυτό. Και η γλώσσα όμως δεν είναι πλήρως Δωρική, έχει στοιχεία Δωρικά και στοιχεία Ιωνικά, όπως εκείνο το "γίνηται"
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/mor ... i&la=greek
Να και άλλος που λέει ότι την εποχή του Φιλίππου η γλώσσα τής Μακεδονίας ήταν η Αττική:
https://macedonianancestry.wordpress.co ... %BF%CF%82/
Το έχω ξαναπεί πως εγώ είμαι των αποδέιξεων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση των αρχαιολογικών ευρημάτων.
Καλές και οι θεωρίες, ακόμα και αν δεν ευσταθούν γιατί δίνουν τροφή για σκέψη, αλλά εγώ δεν έχω τον απεριόριστο ελεύθερο χρόνο που έχεις εσύ.
Τα έχεις μπερδέψει. Κανείς δεν λέει πως πρόφεραν ίδια το Β και το Θ. Γιά το Β και το Φ υπάρχει το ερώτημα. Το Θ προέκυψε όταν έφερες εσύ σαν "επιχείρημα" ότι οι Σλαβομακεδόνες δεν έχουν στην γλώσσα τους φθόγγο γιά να προφέρουν το "Θ" τής Θεσσαλονίκης. Το πόσο αστείο είναι αυτό, φαίνεται από το ότι ούτε στα σύγχρονα Ελληνικά υπάρχει φθόγγος σχετικός με την προφορά του "Θ" στην αρχαιότητα. Στην Αττική διάλεκτο το Θ προφερόταν σαν Τh, δηλαδή σαν τ δασύ. Το πώς το πρόφεραν οι Μακεδόνες, είναι ασαφές. Μπορεί να το πρόφεραν σαν D, όπως προκύπτει από τον Ησύχιο. Το πώς το πρόφεραν όμως την εποχή που κτίσθηκε η Θεσσαλονίκη, μόνο οεσύ το ξέρεις.Juno έγραψε: 07 Οκτ 2018, 12:16Μπορώ να σου πω τι λέει η κοινή λογική: όταν έχουν και Β και Θ στο αλφάβητό τους, αν όντως προέφεραν το Θ σαν Β, ένα από τα δύο γράμματα ήταν περιττό. Βέβαια αν εσύ επιμένεις επειδή έχεις χρονομηχανή και πήγες πίσω και τους άκουσες, πώς να χτυπήσω τέτοιο αδιάσειστο επιχείρημα.
Εδώ είναι το σημείο που τα έβαλα με έναν ηλίθιο, με κατέβασε στο επίπεδό του και με έβγαλε νοκ άουτ.
Αφού το λέει ο ταξιδιώτης του χρόνου Leporello..... Πες και άλλα να γελάσουμε.Leporello έγραψε: 07 Οκτ 2018, 13:14Τα έχεις μπερδέψει. Κανείς δεν λέει πως πρόφεραν ίδια το Β και το Θ. Γιά το Β και το Φ υπάρχει το ερώτημα. Το Θ προέκυψε όταν έφερες εσύ σαν "επιχείρημα" ότι οι Σλαβομακεδόνες δεν έχουν στην γλώσσα τους φθόγγο γιά να προφέρουν το "Θ" τής Θεσσαλονίκης. Το πόσο αστείο είναι αυτό, φαίνεται από το ότι ούτε στα σύγχρονα Ελληνικά υπάρχει φθόγγος σχετικός με την προφορά του "Θ" στην αρχαιότητα.Juno έγραψε: 07 Οκτ 2018, 12:16Μπορώ να σου πω τι λέει η κοινή λογική: όταν έχουν και Β και Θ στο αλφάβητό τους, αν όντως προέφεραν το Θ σαν Β, ένα από τα δύο γράμματα ήταν περιττό. Βέβαια αν εσύ επιμένεις επειδή έχεις χρονομηχανή και πήγες πίσω και τους άκουσες, πώς να χτυπήσω τέτοιο αδιάσειστο επιχείρημα.
Όχι, το ξέρεις μόνον εσύ που έχεις χρονομηχανή. Πραγματικά έχασα πολύ χρόνο, έχασα έναν καφέ έξω σήμερα, στο λέω για να χαρείς και συ μια φορά πως έκανες κάτι σπουδαίο εκεί από το δωμάτιό σου μπροστά στο PC.Leporello έγραψε: 07 Οκτ 2018, 13:14 Στην Αττική διάλεκτο το Θ προφερόταν σαν Τh, δηλαδή σαν τ δασύ. Το πώς το πρόφεραν οι Μακεδόνες, είναι ασαφές. Μπορεί να το πρόφεραν σαν D, όπως προκύπτει από τον Ησύχιο. Το πώς το πρόφεραν όμως την εποχή που κτίσθηκε η Θεσσαλονίκη, μόνο οεσύ το ξέρεις.
Ενας κανονικός άνθρωπος θα ομολογούσε πώς η επιγραφή που κότσαρες ήταν πολύ όψιμη και ότι δεν χρησίμευε καθόλυ σαν επιχείρημαJuno έγραψε: 07 Οκτ 2018, 13:57Εδώ είναι το σημείο που τα έβαλα με έναν ηλίθιο, με κατέβασε στο επίπεδό του και με έβγαλε νοκ άουτ.
αυτη η συγχυση συμβαίνει σε πολλούς νεοέλληνες που θεωρουν την ελληνική αρχαιότητα (χρονικά) ενιαία
Ναι, αλλά δεν αντιδρούν έτσι όταν τους υποδεικνύουν το λάθος τους.Βινόσαυρος έγραψε: 07 Οκτ 2018, 15:18αυτη η συγχυση συμβαίνει σε πολλούς νεοέλληνες που θεωρουν την ελληνική αρχαιότητα (χρονικά) ενιαία
Πηγή γι' αυτό εδώ;Βινόσαυρος έγραψε: 08 Δεκ 2018, 22:17 Chainis συνεχίζω από εδώ...
viewtopic.php?p=377381#p377381
Ο καπετάν βάρδας στρατολόγησε τα πρώτα 10 Κριτηκόπουλα όπου χορηγός ήταν
η κοντέσσα Λουίζα ή λιζέτα (πάντα μπερδευω τις γυναίκες με αυτά τα ονόματα)
Ριανκουρ.
Υπήρχε διχογνωμία στους επιτελικούς Μελά, κοντουλη παπουλά και κολοκοτρώνη
αν ο αγωνας θα γινόταν με μισθοφορικό στρατό και δόλια μέσα ή καθαρός με μεγάλο
σώμα από την ελλάδα. Τελικά κατέληξαν στο πρωτο αφου συνεργάστηκαν και με
τις τουρκικες αρχές.
Ο μελας μάλιστα πήρε πολλά προσωπα και ονόματα. με το όνομα τζετζας έχει επιστολή
«αι Ελληνικαί συμμορίαι σκοπόν έχουσι να προστατεύσωσι τα ορθόδοξα χωρία», «δεν θέλουσιν ενοχλήση
ούτε τους Οθωμανούς κατοίκους ούτε τον Αυτοκρατορικόν Τουρκικόν στρατόν».
Πάντως υπάρχει μεγάλη υποψία πως ο παύλος μελας ήταν προσωπο κλειδί για τα
οικονομικά του αγώνα και η κριση συνειδήσεως που τον έκανε να θέλει να φυγει
ίσως δόθηκε εσωτερική εντολή να τον φάνε ώστε και να μη τους κοπει η χρηματοδότηση
αλλά και να αυξηθεί που ένα τέκνο αστικής οικογένειας πέθανε για αυτόν τον σκοπό.
Λέει ο βινόσαυρος:Ζαποτέκος έγραψε: 08 Αύγ 2019, 12:48Γι'αυτούς λές ;Fluffy έγραψε: 07 Αύγ 2019, 14:31 Ακόμα και προεπαναστατικά έγγραφα υπάρχουν με μετανάστες με μακεδονική εθνικότητα.
Βέβαια τα προεπαναστατικά χρόνια λίγο μας κόφτει τι παίζει, το μακεδονικό έθνος γεννιέται
με το ίλιντεν. Και για να υπάρξει ένα έθνος δεν χρειάζεται πιστοποιητικά παλαιότητας λες και
το αμερικανικό έθνος π.χ. θέλει πιστοποιητικό για το που βρισκόταν και τι έκανε στην Ιουρασική
περίοδο.![]()
Επιστολή του εικοσιτετράχρονου ξενιτεμένου Μακεδόνα Αναστασίου Εμμ. Παπά από τις Σέρρες.
Γράφει στον αδελφό του Αθανάσιο: Βιέννη, 18 Απριλίου 1821:
«Μια γυναικεία μορφή στεκόταν πάντα μπροστά στα μάτια μου θλιμμένη, κλαμένη, πληγωμένη, βαριά αλυσοδεμένη. Πάντα με κοίταζε με βλέμμα ατενές χωρίς να μου μιλεί. Αλλά τέλος, πριν από λίγες μέρες, μου είπε θυμωμένα: Παιδί μου, πάψε να είσαι σκυνθρωπός! Πάψε να είσαι μόνο ο Αναστάσιος Εμμ. Παπά, ο γιος του καλού σου πατέρα! Είσαι ένας Μακεδόνας και το καθήκον σε καλεί. Αίσχος κι’ ανεξίτηλη ντροπή θα είναι για σένα, εάν μείνεις αδιάφορος σ’ αυτήν την ευκαιρία. Εμπρός λοιπόν, αγαπημένο μου παιδί! Δείξε πως είσαι ένας Μακεδόνας! Γίνου ένας Αριστόδημος και κάτω απ’ αυτό το όνομα πολέμα για την Πατρίδα! Μη φοβάσαι τι θα πουν οι συγγενείς σου. Η μητέρα σου, ο πατέρας σου, όλα τ’ αδέλφια σου αντί να σε μοιρολογήσουν, αν πέσεις για την Πατρίδα, θα μιμηθούν το παράδειγμα του Ξενοφώντος, το παράδειγμα της Σπαρτιάτισσας μητέρας, και αν για μια στιγμή κλάψουν και πενθήσουν, πάντα θα τους παρηγορεί η αξιοθαύμαστη απόφασή σου, εφ’ όσον εσύ χωρίς καμιά άλλη αιτία, παρά μέσα από την αγάπη, τη φιλία και κάθε ησυχία που σε περιβάλλουν, ξεκινάς εν τούτοις και τραβάς προς τον υπέροχο σκοπό! Αριστόδημε, ο φοίνιξ σου φωνάζει: Μάχου υπέρ πατρίδος! Μη διστάζεις, μη δειλιάζεις με τη σκέψη ότι μπορεί να είσαι ο τελευταίος. Όρμα απάνω στον εχθρό σαν ένας Μακεδόνας , φκιάξε αργυρές ασπίδες, ξαναζωντάνεψε την αήττητη φάλαγγα. Τι το όφελος να καλοζείς στα ξένα και να στερείσαι για πάντα την Πατρίδα σου!».
Γεωργίου Λαίου, Ανέκδοτες επιστολές και έγγραφα του 1821, Αθήνα 1958, σσ. 92-94. Η πηγή περιέχεται στη μελέτη του Απόστολου Βακαλόπουλου, Επίλεκτες βασικές ιστορικές πηγές της ελληνικής επαναστάσεως, τόμ. 1, Θεσσαλονίκη 1990, σσ. 101-102.
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show ... 870,22251/31 / 5 / 1821 – Νίκη Πολυγυρινών εναντίον 300 Τούρκων της Θεσσαλονίκης.
Γράμμα των κατοίκων της Συκιάς Μανολάκη , Θεοδόση και Αναστάση προς τον Εμμ. Παπα, (…)
την σωφωτάτην ευγενειάν ταπεινώς προσκυνώμεν , ήδιστα προσαγορεύωμεν .
(…)
Και τώρα είναι καιρός όπου να φανώμεν άξιοι Μακεδόνες (…)Επιστολή των Ναουσαίων το 1822 προς τους Καρατζά και Μαυροκορδάτο :
Είμεθα εις μεγάλην ανάγκην [ αλλά ] μην αμφιβάλλητε ότι ήρωες Μακεδόνες , απόγονοι του Αλεξάνδρου θέλομε εξουσιάση ταχέως του τυράννου ημών.
https://books.google.gr/books?id=14B-Dw ... 82&f=false
Βινόσαυρος έγραψε: 15 Σεπ 2018, 05:10 Ας δούμε, λοιπόν, τι έλεγαν οι ίδιοι
μακεδόνες μετανάστες στον νέο κόσμο που έφταναν, τι εθνικότητας δήλωναν.
Αυτά από τους πρώτους μετανάστες από την μακεδονία το 1900. Είχαν όμως εθνική συνείδηση μακεδονική;
Κατα την γνώμη μου όχι, ήταν μια προεθνική συνείδηση άγουρη ακόμα περισσότερο δεμένη με τον
μικρόκοσμο της περιοχής της μακεδονίας. Αλλά αυτή η εθνική συνείδηση κυοφορούνταν ώσπου να γεννηθεί
με την επανάσταση του Ιλιντεν όπου ακούμε το πρώτο της κλάμα και βλέπουμε το άνοιγμα των ματιών της
στην ιστορία.
Λέει ο Νταρνάκας :Fluffy έγραψε: 10 Αύγ 2019, 15:10Λέει ο βινόσαυρος:Ζαποτέκος έγραψε: 08 Αύγ 2019, 12:48Γι'αυτούς λές ;Fluffy έγραψε: 07 Αύγ 2019, 14:31 Ακόμα και προεπαναστατικά έγγραφα υπάρχουν με μετανάστες με μακεδονική εθνικότητα.
Βέβαια τα προεπαναστατικά χρόνια λίγο μας κόφτει τι παίζει, το μακεδονικό έθνος γεννιέται
με το ίλιντεν. Και για να υπάρξει ένα έθνος δεν χρειάζεται πιστοποιητικά παλαιότητας λες και
το αμερικανικό έθνος π.χ. θέλει πιστοποιητικό για το που βρισκόταν και τι έκανε στην Ιουρασική
περίοδο.![]()
Επιστολή του εικοσιτετράχρονου ξενιτεμένου Μακεδόνα Αναστασίου Εμμ. Παπά από τις Σέρρες.
Γράφει στον αδελφό του Αθανάσιο: Βιέννη, 18 Απριλίου 1821:
«Μια γυναικεία μορφή στεκόταν πάντα μπροστά στα μάτια μου θλιμμένη, κλαμένη, πληγωμένη, βαριά αλυσοδεμένη. Πάντα με κοίταζε με βλέμμα ατενές χωρίς να μου μιλεί. Αλλά τέλος, πριν από λίγες μέρες, μου είπε θυμωμένα: Παιδί μου, πάψε να είσαι σκυνθρωπός! Πάψε να είσαι μόνο ο Αναστάσιος Εμμ. Παπά, ο γιος του καλού σου πατέρα! Είσαι ένας Μακεδόνας και το καθήκον σε καλεί. Αίσχος κι’ ανεξίτηλη ντροπή θα είναι για σένα, εάν μείνεις αδιάφορος σ’ αυτήν την ευκαιρία. Εμπρός λοιπόν, αγαπημένο μου παιδί! Δείξε πως είσαι ένας Μακεδόνας! Γίνου ένας Αριστόδημος και κάτω απ’ αυτό το όνομα πολέμα για την Πατρίδα! Μη φοβάσαι τι θα πουν οι συγγενείς σου. Η μητέρα σου, ο πατέρας σου, όλα τ’ αδέλφια σου αντί να σε μοιρολογήσουν, αν πέσεις για την Πατρίδα, θα μιμηθούν το παράδειγμα του Ξενοφώντος, το παράδειγμα της Σπαρτιάτισσας μητέρας, και αν για μια στιγμή κλάψουν και πενθήσουν, πάντα θα τους παρηγορεί η αξιοθαύμαστη απόφασή σου, εφ’ όσον εσύ χωρίς καμιά άλλη αιτία, παρά μέσα από την αγάπη, τη φιλία και κάθε ησυχία που σε περιβάλλουν, ξεκινάς εν τούτοις και τραβάς προς τον υπέροχο σκοπό! Αριστόδημε, ο φοίνιξ σου φωνάζει: Μάχου υπέρ πατρίδος! Μη διστάζεις, μη δειλιάζεις με τη σκέψη ότι μπορεί να είσαι ο τελευταίος. Όρμα απάνω στον εχθρό σαν ένας Μακεδόνας , φκιάξε αργυρές ασπίδες, ξαναζωντάνεψε την αήττητη φάλαγγα. Τι το όφελος να καλοζείς στα ξένα και να στερείσαι για πάντα την Πατρίδα σου!».
Γεωργίου Λαίου, Ανέκδοτες επιστολές και έγγραφα του 1821, Αθήνα 1958, σσ. 92-94. Η πηγή περιέχεται στη μελέτη του Απόστολου Βακαλόπουλου, Επίλεκτες βασικές ιστορικές πηγές της ελληνικής επαναστάσεως, τόμ. 1, Θεσσαλονίκη 1990, σσ. 101-102.
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show ... 870,22251/31 / 5 / 1821 – Νίκη Πολυγυρινών εναντίον 300 Τούρκων της Θεσσαλονίκης.
Γράμμα των κατοίκων της Συκιάς Μανολάκη , Θεοδόση και Αναστάση προς τον Εμμ. Παπα, (…)
την σωφωτάτην ευγενειάν ταπεινώς προσκυνώμεν , ήδιστα προσαγορεύωμεν .
(…)
Και τώρα είναι καιρός όπου να φανώμεν άξιοι Μακεδόνες (…)Επιστολή των Ναουσαίων το 1822 προς τους Καρατζά και Μαυροκορδάτο :
Είμεθα εις μεγάλην ανάγκην [ αλλά ] μην αμφιβάλλητε ότι ήρωες Μακεδόνες , απόγονοι του Αλεξάνδρου θέλομε εξουσιάση ταχέως του τυράννου ημών.
https://books.google.gr/books?id=14B-Dw ... 82&f=false
Βινόσαυρος έγραψε: 15 Σεπ 2018, 05:10 Ας δούμε, λοιπόν, τι έλεγαν οι ίδιοι
μακεδόνες μετανάστες στον νέο κόσμο που έφταναν, τι εθνικότητας δήλωναν.
Αυτά από τους πρώτους μετανάστες από την μακεδονία το 1900. Είχαν όμως εθνική συνείδηση μακεδονική;
Κατα την γνώμη μου όχι, ήταν μια προεθνική συνείδηση άγουρη ακόμα περισσότερο δεμένη με τον
μικρόκοσμο της περιοχής της μακεδονίας. Αλλά αυτή η εθνική συνείδηση κυοφορούνταν ώσπου να γεννηθεί
με την επανάσταση του Ιλιντεν όπου ακούμε το πρώτο της κλάμα και βλέπουμε το άνοιγμα των ματιών της
στην ιστορία.
Είχαν μακεδονική συνείδηση, μη ξεχνάς πως στην διακύρηξη του κρουσόβου γινόταν κάλεσμα και στους τουρκόφωνους και στους μουσουλμάνους.Ζαποτέκος έγραψε: 10 Αύγ 2019, 15:27Λέει ο Νταρνάκας :Fluffy έγραψε: 10 Αύγ 2019, 15:10Λέει ο βινόσαυρος:Βινόσαυρος έγραψε: 15 Σεπ 2018, 05:10 Ας δούμε, λοιπόν, τι έλεγαν οι ίδιοι
μακεδόνες μετανάστες στον νέο κόσμο που έφταναν, τι εθνικότητας δήλωναν.
Αυτά από τους πρώτους μετανάστες από την μακεδονία το 1900. Είχαν όμως εθνική συνείδηση μακεδονική;
Κατα την γνώμη μου όχι, ήταν μια προεθνική συνείδηση άγουρη ακόμα περισσότερο δεμένη με τον
μικρόκοσμο της περιοχής της μακεδονίας. Αλλά αυτή η εθνική συνείδηση κυοφορούνταν ώσπου να γεννηθεί
με την επανάσταση του Ιλιντεν όπου ακούμε το πρώτο της κλάμα και βλέπουμε το άνοιγμα των ματιών της
στην ιστορία.
Εβραίος που δηλώνει Μακεδόνας :
https://photobucket.com/gallery/user/ve ... aWY=/?ref=
Αρμένιος Μακεδόνας :
https://photobucket.com/gallery/user/ve ... cGc=/?ref=
Αφού όλοι αυτοί είχαν μακεδονική συνείδηση γιατί κατέληξαν να δηλώνουν εθνικά Μακεδόνες μόνο οι χριστιανοί βουλγαρόφωνοι και όχι και οι ελληνόφωνοι , οι τουρκόφωνοι και οι αλβανόφωνοι ;Fluffy έγραψε: 10 Αύγ 2019, 15:34Είχαν μακεδονική συνείδηση, μη ξεχνάς πως στην διακύρηξη του κρουσόβου γινόταν κάλεσμα και στους τουρκόφωνους και στους μουσουλμάνους.Ζαποτέκος έγραψε: 10 Αύγ 2019, 15:27Λέει ο Νταρνάκας :
Εβραίος που δηλώνει Μακεδόνας :
https://photobucket.com/gallery/user/ve ... aWY=/?ref=
Αρμένιος Μακεδόνας :
https://photobucket.com/gallery/user/ve ... cGc=/?ref=
Δεν μας κόφτει η απότερη τους καταγωγή. Και το σημερινό μεγαλύτερο πλήθος του αμερικανικού έθνους έχει καταγωγή από άλλη ήπειρο. Δεν τους κάνει λιγότερο αμερικάνους.