Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Πτολεμαίος έγραψε: 06 Ιούλ 2022, 09:18
Εκείνοι που δεν καταλαβαίνετε είσαστε εσείς, που κλαίτε για τις απώλειες εργασίας στα μινι μάρκετ, τα οποία φυσικά ΔΕΝ έχουν υπαλλήλους. Τα δουλεύουν οι της οικογένειας.
Φυσικά έχουν υπαλλήλους. Το μαγαζί μου είναι 70 τ.μ. και έχω 2 υπαλλήλους, με μηνιαίο κόστος 1000 ευρώ έκαστος.
Με όσα μάρκετ έχω αλληλεπιδράσει, τα δουλεύουν οι της οικογένειας. Αν εσύ είσαι μόνος σου άλλο καπέλο.
Ή μιλάς για ψιλικατζίδικα ή για οικογένεια-στρατό. 5 άτομα δουλεύουμε. Οι 3 είμαστε ιδιοκτήτες, οι 2 υπάλληλοι.
Re: Το πρωτο μινι μαρκετ χωρις υπαλληλους στην Ελλαδα
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2022, 16:15
από Bipsco
Aprilianos έγραψε: 05 Ιούλ 2022, 13:42
Εγώ ήμουν στην ΟΑ πριν βγω στη σύνταξη μαζί με τη γυναίκα μου. Κατάφερα να περάσει μια μου κόρη στη σχολή αστυφύλακας. Τη μικρή θέλω να τη χώσω στο στρατό. Μόνο το δημόσιο δίνει εργασιακή ασφάλεια και ιδίως τα σώματα ασφαλείας
Θέλεις να συμμετέχει η κόρη σου σε πραγματικό πόλεμο;
Re: Το πρωτο μινι μαρκετ χωρις υπαλληλους στην Ελλαδα
Aprilianos έγραψε: 05 Ιούλ 2022, 13:42
Εγώ ήμουν στην ΟΑ πριν βγω στη σύνταξη μαζί με τη γυναίκα μου. Κατάφερα να περάσει μια μου κόρη στη σχολή αστυφύλακας. Τη μικρή θέλω να τη χώσω στο στρατό. Μόνο το δημόσιο δίνει εργασιακή ασφάλεια και ιδίως τα σώματα ασφαλείας
Θέλεις να συμμετέχει η κόρη σου σε πραγματικό πόλεμο;
Ναι. Θα έχουμε ηρωίδα στο σπίτι.
Re: Το πρωτο μινι μαρκετ χωρις υπαλληλους στην Ελλαδα
Στις ΗΠΑ υπάρχει εδώ και καμιά δεκαετία το "Learn to code" ως σύνθημα και στην πράξη έχει εκφυλιστεί σε μεγάλο βαθμό σε ειρωνεία στους βρωμερούς, χαμηλής ειδίκευσης ανθρώπους. Η διαρθρωτική ανεργία δεν είναι εύκολο να αντιμετωπιστεί και συχνά μπορεί να φέρει κοινωνικές αλλαγές. Μιλάμε ειρωνικά για τσαγκάρηδες ή οδηγούς κάρων κτλ αλλά δεν ξέρουμε πώς ακριβώς επηρέασαν τυχόν πολιτικές και κοινωνικές εξελίξεις με την ψήφο τους ή τη δραστηριότητά τους γενικά.
Δεν κατάλαβα. Τι ειρωνείες και μαλακίες μου λες; Και τι παπάρια είναι αυτό περί βρωμερών αμόρφωτων; Όποιος είναι αμόρφωτος σημαίνει ότι είναι και βρωμερός;
Στο θέμα μας τώρα. Καμία κοινωνική αλλαγή δεν γίνεται λόγω εξέλιξης της τεχνολογίας και της επιστήμης.
Ούτε πρόκειται ποτέ τα ρομπότ να κάνουν τις περισσότερες δουλειές και οι άνθρωποι να κάθονται ενωθα έχουμε καπιταλισμό. Δεν γίνεται.
Re: Το πρωτο μινι μαρκετ χωρις υπαλληλους στην Ελλαδα
Δημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2022, 10:34
από Rakomelofronas
John Dear έγραψε: 07 Ιούλ 2022, 17:20
Δεν κατάλαβα. Τι ειρωνείες και μαλακίες μου λες; Και τι παπάρια είναι αυτό περί βρωμερών αμόρφωτων; Όποιος είναι αμόρφωτος σημαίνει ότι είναι και βρωμερός;
Στην πρώτη παράγραφο απαντούσα σε σένα με αναφορά στο μέτρο του κατώτατου εισοδήματος. Η δεύτερη παράγραφος δεν απευθυνόταν σε σένα, ήταν το γενικότερο σχόλιό μου. Καταλαβαίνω γιατί μπερδεύτηκες.
Re: Το πρωτο μινι μαρκετ χωρις υπαλληλους στην Ελλαδα
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2022, 16:36
από Η φωνή της Αληθειας
hellegennes έγραψε: 06 Ιούλ 2022, 13:50
Δεν βρήκε κανέναν τρόπο. Είναι μια υπηρεσία πολυτελείας που χρεώνεται 4 δολάρια, για παραδόσεις μέχρι 3 κιλά. Με ποιον τρόπο είναι φθηνότερο και αποδοτικότερο αυτό από τον παραδοσιακό τρόπο;
Υπόψη, δε, ότι αυτό δεν είναι καν όλο το κόστος. Απλά δεν το βλέπεις γιατί το χρηματοδοτούν οι φορολογούμενοι.
4$ παράδοση σε ακτίνα 10 χμ είναι «υπηρεσία πολυτελείας»; Και μάλιστα με αμερικάνικους μισθούς; Εσύ μπορείς να ανταγωνιστείς τέτοιο κόστος πληρώνοντας ντελιβερά (μισθούς γαλέρας); Μιλάμε για παρόμοια ακτίνα, όχι μόνο 2-3 τετράγωνα γύρω από το μαγαζί σου.
Και τελείως τζάμπα να είναι η αποθήκη που θες, το κύριο κόστος δεν είναι με καμμία παναγία ο χώρος. Όσο δε πιο μακριά είναι ο χώρος που ονειρεύεσαι από την πόλη, τόσο μεγαλώνει το κόστος διανομής. Δηλαδή δεν υπάρχει αυτό το sum που ψάχνεις. Μπορεί να κερδίζεις σε φθηνότερο χώρο αποθήκευσης αλλά χάνεις σε κόστος διανομής.
Κόσμος να στοκάρει ράφια μπορεί να μην χρειάζεται στο σχήμα που ευαγγελίζεσαι, αλλά χρειάζεται κόσμος στην αποθήκη. Δες λίγο πόσο προσωπικό έχει το βιντεάκι που έβαλες με την Amazon και φαντάσου το σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα, γιατί έχεις να κάνεις με μεταφορές από εκατοντάδες διαφορετικούς προμηθευτές.
Έχεις δει αποθήκη της Άμαζον μέσα στην πόλη; Τυχαία νομίζεις ότι τις βάζουν σε κάτι χωράφια στο πουθένα; Μεγαλύτερη κλίμακα από την Άμαζον ; Η Άμαζον πρέπει να έχει δεκάδες (εκατοντάδες;) χιλιάδες προμηθευτές. Όσο για το προσωπικό, μια τέτοια αποθήκη όπως στο βίντεάκι κάνει τρελό όγκο πωλήσεων. Τι πας να συγκρίνεις, την παραγωγικότητα ενός εργαζομένου της Άμαζον σε σχέση με ένα μπακάλικο/ΣΜ;
Όσο για το τρίτο, μάλλον δεν ξέρεις πώς δουλεύει η αγορά.
Γενικά έχεις τελείως λάθος εικόνα για το πώς θα μπορούσε να βελτιστοποιηθεί το σύστημα αγοράς. Αν στο μέλλον έχουμε κεντρική διανομή αντί του σημερινού, παραδοσιακού συστήματος, αυτό θα σημάνει το τέλος των ΣΜ και των καταστημάτων ειδών ΣΜ γενικά. Θα έχεις απευθείας διανομή από τα εργοστάσια, που είναι μακράν αποδοτικότερο από αυτό που φαντάζεσαι. Έτσι ξεφορτώνεσαι το κόστος μεταφοράς σε συγκεντρωτικό χώρο, όπως και όλο το κόστος και το κέρδος του ενδιάμεσου + τους φόρους.
Εδώ μιλάμε για άλλο μοντέλο, όχι πως δουλεύει αυτή την στιγμή η αγορά.
Και κάτι άλλο. Πολλά προϊόντα μπορεί να τα αγοράσει κανείς απευθείας από το εργοστάσιο. Συνήθως η τιμή είναι παρόμοια ή ίδια με την Άμαζον (ή οποιοδήποτε) άλλο μεσάζοντα. Επίσης πολλά προϊόντα πωλούνται απευθείας από το εργοστάσιο ΜΕΣΩ Άμαζον (οπού η Άμαζον ουσιαστικά κάνει εργολαβία το distribution/ίσως και αποθήκευση σε κάποιο βαθμό).
Re: Το πρωτο μινι μαρκετ χωρις υπαλληλους στην Ελλαδα
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2022, 16:47
από Λοξίας
Νατάσα έγραψε: 05 Ιούλ 2022, 13:09
Μας τελειωνουν σιγα σιγα...Σε λίγα χρονια θα ειμαστε καναπε, επιδομα και διαλογισμο....ενα με το τιποτα... Spoiler
Ε όχι και σε λίγα χρόνια ρε Νατάσα!
Εδώ μας έλεγες στο άλλο νήμα ότι "να το, να το πετιέται"...και τώρα του δίνεις αβάτζο;
Re: Το πρωτο μινι μαρκετ χωρις υπαλληλους στην Ελλαδα
hellegennes έγραψε: 06 Ιούλ 2022, 13:50
Δεν βρήκε κανέναν τρόπο. Είναι μια υπηρεσία πολυτελείας που χρεώνεται 4 δολάρια, για παραδόσεις μέχρι 3 κιλά. Με ποιον τρόπο είναι φθηνότερο και αποδοτικότερο αυτό από τον παραδοσιακό τρόπο;
Υπόψη, δε, ότι αυτό δεν είναι καν όλο το κόστος. Απλά δεν το βλέπεις γιατί το χρηματοδοτούν οι φορολογούμενοι.
4$ παράδοση σε ακτίνα 10 χμ είναι «υπηρεσία πολυτελείας»; Και μάλιστα με αμερικάνικους μισθούς; Εσύ μπορείς να ανταγωνιστείς τέτοιο κόστος πληρώνοντας ντελιβερά (μισθούς γαλέρας); Μιλάμε για παρόμοια ακτίνα, όχι μόνο 2-3 τετράγωνα γύρω από το μαγαζί σου.
Φυσικά και είναι, γιατί στα 2-3 κιλά για τα οποία μιλάμε, το κόστος θα είναι εκεί γύρω στα 4 δολάρια. Με λίγα λόγια όχι μόνο δεν είναι φθηνότερο αυτό, είναι διπλάσιο κόστος για τον καταναλωτή. Άρα ναι, υπηρεσία πολυτελείας.
Ίσως μπερδεύεσαι με το ποσό και την λέξη ντελίβερι χωρίς να λάβεις υπόψη τον περιορισμό στα κιλά.
Εσύ έλεγες κάτι για οικονομίες κλίμακας και μειωμένο κόστος και δεν συμμαζεύεται και μου παρουσιάζεις κάτι που έχει διπλάσιο κόστος.
Re: Το πρωτο μινι μαρκετ χωρις υπαλληλους στην Ελλαδα
hellegennes έγραψε: 06 Ιούλ 2022, 13:50
Δεν βρήκε κανέναν τρόπο. Είναι μια υπηρεσία πολυτελείας που χρεώνεται 4 δολάρια, για παραδόσεις μέχρι 3 κιλά. Με ποιον τρόπο είναι φθηνότερο και αποδοτικότερο αυτό από τον παραδοσιακό τρόπο;
Υπόψη, δε, ότι αυτό δεν είναι καν όλο το κόστος. Απλά δεν το βλέπεις γιατί το χρηματοδοτούν οι φορολογούμενοι.
4$ παράδοση σε ακτίνα 10 χμ είναι «υπηρεσία πολυτελείας»; Και μάλιστα με αμερικάνικους μισθούς; Εσύ μπορείς να ανταγωνιστείς τέτοιο κόστος πληρώνοντας ντελιβερά (μισθούς γαλέρας); Μιλάμε για παρόμοια ακτίνα, όχι μόνο 2-3 τετράγωνα γύρω από το μαγαζί σου.
Φυσικά και είναι, γιατί στα 2-3 κιλά για τα οποία μιλάμε, το κόστος θα είναι εκεί γύρω στα 4 δολάρια. Με λίγα λόγια όχι μόνο δεν είναι φθηνότερο αυτό, είναι διπλάσιο κόστος για τον καταναλωτή. Άρα ναι, υπηρεσία πολυτελείας.
Ίσως μπερδεύεσαι με το ποσό και την λέξη ντελίβερι χωρίς να λάβεις υπόψη τον περιορισμό στα κιλά.
Εσύ έλεγες κάτι για οικονομίες κλίμακας και μειωμένο κόστος και δεν συμμαζεύεται και μου παρουσιάζεις κάτι που έχει διπλάσιο κόστος.
Έχεις κολλήσει στο βάρος, αυτό όντως είναι περιορισμός (προς το παρόν τουλάχιστον). Δηλαδή μας λες ότι άμα κάποιος αγοράσει από το μαγαζί σου ένα μπουκάλι απορρυπαντικό, ένα κουτάκι με μπαταρίες και δύο ρολά κωλόχαρτο εσύ μπορείς να του το παραδόσεις στο σπίτι του 5 χμ μακριά εντός ώρας για λιγότερο από 4$ (καύσιμα, μισθός, ασφαλιστικές εισφορές, φθορές κτλ); Μιλάμε χρησιμοποιώντας κανονικό εργαζόμενο, όχι πιτσιρικά με μηχανάκι που δουλεύει μαύρα;
Re: Το πρωτο μινι μαρκετ χωρις υπαλληλους στην Ελλαδα
4$ παράδοση σε ακτίνα 10 χμ είναι «υπηρεσία πολυτελείας»; Και μάλιστα με αμερικάνικους μισθούς; Εσύ μπορείς να ανταγωνιστείς τέτοιο κόστος πληρώνοντας ντελιβερά (μισθούς γαλέρας); Μιλάμε για παρόμοια ακτίνα, όχι μόνο 2-3 τετράγωνα γύρω από το μαγαζί σου.
Φυσικά και είναι, γιατί στα 2-3 κιλά για τα οποία μιλάμε, το κόστος θα είναι εκεί γύρω στα 4 δολάρια. Με λίγα λόγια όχι μόνο δεν είναι φθηνότερο αυτό, είναι διπλάσιο κόστος για τον καταναλωτή. Άρα ναι, υπηρεσία πολυτελείας.
Ίσως μπερδεύεσαι με το ποσό και την λέξη ντελίβερι χωρίς να λάβεις υπόψη τον περιορισμό στα κιλά.
Εσύ έλεγες κάτι για οικονομίες κλίμακας και μειωμένο κόστος και δεν συμμαζεύεται και μου παρουσιάζεις κάτι που έχει διπλάσιο κόστος.
Έχεις κολλήσει στο βάρος, αυτό όντως είναι περιορισμός (προς το παρόν τουλάχιστον). Δηλαδή μας λες ότι άμα κάποιος αγοράσει από το μαγαζί σου ένα μπουκάλι απορρυπαντικό, ένα κουτάκι με μπαταρίες και δύο ρολά κωλόχαρτο εσύ μπορείς να του το παραδόσεις στο σπίτι του 5 χμ μακριά εντός ώρας για λιγότερο από 4$ (καύσιμα, μισθός, ασφαλιστικές εισφορές, φθορές κτλ);
Η διαφορά είναι ότι με τον παραδοσιακό τρόπο δεν αυξάνεται το κόστος με τα κιλά. Είτε 1 κιλό είτε 10 είτε 100, θα έχουν το ίδιο κόστος μεταφοράς. Και δεν είναι προσωρινός περιορισμός, είναι συστηματικός και έχει να κάνει με απλή φυσική.
Re: Το πρωτο μινι μαρκετ χωρις υπαλληλους στην Ελλαδα
Aprilianos έγραψε: 05 Ιούλ 2022, 13:42
Εγώ ήμουν στην ΟΑ πριν βγω στη σύνταξη μαζί με τη γυναίκα μου. Κατάφερα να περάσει μια μου κόρη στη σχολή αστυφύλακας. Τη μικρή θέλω να τη χώσω στο στρατό. Μόνο το δημόσιο δίνει εργασιακή ασφάλεια και ιδίως τα σώματα ασφαλείας
ο αινειαν κλαιει απο ντροπη, στη γωνια, σε εμβρυακη σταση.
νικηθηκε.
Re: Το πρωτο μινι μαρκετ χωρις υπαλληλους στην Ελλαδα
4$ παράδοση σε ακτίνα 10 χμ είναι «υπηρεσία πολυτελείας»; Και μάλιστα με αμερικάνικους μισθούς; Εσύ μπορείς να ανταγωνιστείς τέτοιο κόστος πληρώνοντας ντελιβερά (μισθούς γαλέρας); Μιλάμε για παρόμοια ακτίνα, όχι μόνο 2-3 τετράγωνα γύρω από το μαγαζί σου.
Φυσικά και είναι, γιατί στα 2-3 κιλά για τα οποία μιλάμε, το κόστος θα είναι εκεί γύρω στα 4 δολάρια. Με λίγα λόγια όχι μόνο δεν είναι φθηνότερο αυτό, είναι διπλάσιο κόστος για τον καταναλωτή. Άρα ναι, υπηρεσία πολυτελείας.
Ίσως μπερδεύεσαι με το ποσό και την λέξη ντελίβερι χωρίς να λάβεις υπόψη τον περιορισμό στα κιλά.
Εσύ έλεγες κάτι για οικονομίες κλίμακας και μειωμένο κόστος και δεν συμμαζεύεται και μου παρουσιάζεις κάτι που έχει διπλάσιο κόστος.
Έχεις κολλήσει στο βάρος, αυτό όντως είναι περιορισμός (προς το παρόν τουλάχιστον). Δηλαδή μας λες ότι άμα κάποιος αγοράσει από το μαγαζί σου ένα μπουκάλι απορρυπαντικό, ένα κουτάκι με μπαταρίες και δύο ρολά κωλόχαρτο εσύ μπορείς να του το παραδόσεις στο σπίτι του 5 χμ μακριά εντός ώρας για λιγότερο από 4$ (καύσιμα, μισθός, ασφαλιστικές εισφορές, φθορές κτλ); Μιλάμε χρησιμοποιώντας κανονικό εργαζόμενο, όχι πιτσιρικά με μηχανάκι που δουλεύει μαύρα;
Ρε σείς, ειλικρινά τί ακριβώς συγκρίνετε; Τις διανομές που κάνει ένα μίνι μάρκετ της γειτονιάς με την άμαζον ή ένα κεντρικό σ/μ;
Σαφώς και ένα μίνι μάρκετ εξυπηρετεί πολύ πιο γρήγορα και σαφέστατα παίζει σημαντικό ρόλο στην όλη διαδικασία η προσωπική σχέση με τους πελάτες.
Αυτή ακόμη και στα σ/μ της γειτονιάς, παίζει.
Re: Το πρωτο μινι μαρκετ χωρις υπαλληλους στην Ελλαδα
Δημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2022, 16:30
από Dwarven Blacksmith
- Ρομποτικά ταξί υπάρχουν ήδη
- Για την ώρα απαιτείται backup οδηγός
- Λένε ότι είναι σχετικά σπάνια
- Το νέο μοντέλο είναι πιο φθηνό και θα υπάρχουν πολλά περισσότερα
Chinese technology giant Baidu has unveiled the next vehicle to join its self-driving taxi service, Apollo Go.
It says its new model, the Apollo RT6, has the the road skills of a driver with 20 years' experience.
Under Chinese regulation, the autonomous cars currently still require a safety driver's presence.
But one day, Baidu says, the RT6's detachable steering wheel could be replaced by extra seats, vending machines, desks or games consoles.
Baidu driverless taxi from inside
IMAGE SOURCE,QIAN JIN/BAIDU
Each Apollo RT6 would cost 250,000 yuan (£31,000) - significantly less than previous models, Baidu said.
"This massive cost reduction will enable us to deploy tens of thousands of [automated vehicles] across China," co-founder and chief executive Robin Li told the company's annual technology conference.
"We are moving towards a future where taking a robo-taxi will be half the cost of taking a taxi today."
Baidu wants the RT6 to join its existing fleet in the second half of 2023, for a small-scale trial, and plans eventually to have 100,000 of them on the roads.
The vehicle is packed with 38 sensors, including:
eight light-detection and ranging (Lidar) sensors
one 6mm (0.2in) wave radar
12 ultrasonic sensors
12 cameras
Baidu says its robo-taxis, running on a trial basis in 10 cities in China, including Shenzhen, Shanghai and Beijing, have given more than one million rides since its service launched, in 2020.
There had been discussion on the country's social-network Weibo about the impact on jobs if they became official, BBC China analyst Kerry Allen said.
"While pilot schemes have been rolled out, there have been perceptions online that they are still 'hard to find' or that appointments are difficult to make, in order to try one out," she added.
Other companies in the robo-taxi space in China include:
AutoX, backed by Chinese technology giant Alibaba.
Pony.ai, founded by former Google and Baidu engineers and backed by Toyota
More on this st