Σελίδα 12 από 15

Re: Φωτιά οι τιμές στην βενζίνη.Ψάχνουμε τον Κυρανάκη

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 15:20
από sys3x
Awesomatic έγραψε: 01 Φεβ 2022, 15:06
dna replication έγραψε: 01 Φεβ 2022, 13:40 ρε σεις, τωρα ανακαλυπτετε εκπληκτοι οτι οι πόλεις είναι σχεδιασμένες ή εξελιγμένες γυρω απο το αυτοκίνητο και με βάση το αυτοκίνητο ?
Το αντίθετο, ΔΕΝ είναι σχεδιασμένες γύρω από το αυτοκίνητο. Πόσες πολυκατοικίες έχουν πάρκινγκ; Πόσοι μη κεντρικοί δρόμοι έχουν αρκετές λωρίδες; Πόσα μαγαζιά πλην εμπορικών έχουν δικό τους πάρκινγκ για να αφήσεις το αυτοκίνητο όταν πας; Πόσα βενζινάδικα είναι εύκολα προσβάσιμα για πάνω από 1-2 αυτοκίνητα τη φορά;

Όχι ότι είναι σχεδιασμένες για ΜΜΜ ή πεζούς και ποδήλατα βέβαια. Απλά δεν είναι καν σχεδιασμένες. Χτίστηκαν με τα δεδομένα της εποχής τους και τώρα είναι πολύ δύσκολο να προσαρμοστούν σε οποιαδήποτε αλλαγή.
Εικόνα
:smt023

Re: Φωτιά οι τιμές στην βενζίνη.Ψάχνουμε τον Κυρανάκη

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 15:32
από Parrot
Awesomatic έγραψε: 01 Φεβ 2022, 15:06 Χτίστηκαν με τα δεδομένα της εποχής τους και τώρα είναι πολύ δύσκολο να προσαρμοστούν σε οποιαδήποτε αλλαγή.
Τα δεδομένα της εποχής τους δλδ, ποιά ήταν; Σε άλλες πόλεις άλλων χωρών είχαν άλλα δεδομένα και έκτισαν πιο σωστά τις πόλεις τους;

Re: Φωτιά οι τιμές στην βενζίνη.Ψάχνουμε τον Κυρανάκη

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 15:45
από Δημοκράτης
Kauldron έγραψε: 01 Φεβ 2022, 15:09
Δημοκράτης έγραψε: 01 Φεβ 2022, 14:36
Kauldron έγραψε: 01 Φεβ 2022, 14:33

Δεν ξέρω για ποιόν μιλάς, αλλά όπως φαίνεται κατέληξες (με βάση τα όσα λές) μπακούρι, περιπλανώμενος και κρυφοναζί.
Οχι κι άσχημα, βέβαια, για άτομο που όταν ήταν μικρός, τα υπόλοιπα παιδάκια δεν τον έπαιζαν ΟΥΤΕ και όταν ήταν δική του η μπάλα. :003:
ξέχασες το ότι μένω στα ανέπαρκτα υπόγεια του άμστερνταμ φίλε νεοναζί. Γιατί για το ότι είμαι μπακούρι, περιπλανώμενος και κρυφοναζί έπεσες μέσα όπως και το ότι δεν με έπαιζαν τα άλλα παιδάκια. ΓΙα αυτούς τους λόγους δεν ψηφίζω τραμπούκους που δέρνονται με γυναίκες στα κανάλια
Πολλά νευράκια έχεις για πετυχημένος ρε μαν. Χαλάρωσε και λίγο.
Είπαμε, εσύ δεν ψηφίζεις τραμπούκους που δέρνονται με γυναίκες στα κανάλια, ψηφίζεις τύπους που βιάζουν παιδάκια, και μετά βγαίνουν "λάδι", σαν το Νίκο Γεωργιάδη.
oύτε νευράκια έχω, ούτε ψηφίζω τύπους που βιάζουν παιδάκια και βγαίνουν λάδι σαν τον Νίκο Γεωργιάδη. Και να ήθελα ο Νίκος Γεωργιάδης δεν είναι κάποιος που μπορείς να ψηφίσεις

Re: Φωτιά οι τιμές στην βενζίνη.Ψάχνουμε τον Κυρανάκη

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 15:47
από Εμπεδοκλής
Parrot έγραψε: 01 Φεβ 2022, 15:32
Awesomatic έγραψε: 01 Φεβ 2022, 15:06 Χτίστηκαν με τα δεδομένα της εποχής τους και τώρα είναι πολύ δύσκολο να προσαρμοστούν σε οποιαδήποτε αλλαγή.
Τα δεδομένα της εποχής τους δλδ, ποιά ήταν; Σε άλλες πόλεις άλλων χωρών είχαν άλλα δεδομένα και έκτισαν πιο σωστά τις πόλεις τους;
Τύπε, την ίδια ιστορική εξέλιξη έχεις με τις άλλες χώρες;

Όταν οι Αψβούργοι είχαν γεμίσει παλάτια όλες τις πόλεις της κεντρικής Ευρώπης, εδώ σπάγανε αρχαίους ναούς για να κάνουν ασβέστη για τις παράγκες και τα χαρέμια...

Re: Φωτιά οι τιμές στην βενζίνη.Ψάχνουμε τον Κυρανάκη

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 15:49
από alekhine
nik_killthemall έγραψε: 01 Φεβ 2022, 15:20
alekhine έγραψε: 01 Φεβ 2022, 13:39
nik_killthemall έγραψε: 01 Φεβ 2022, 13:12 Το "παιρνω αυτοκινητο για να παω για τσιγαρα στο μινιμαρκετ που ειναι ακριβως κατω απτο σπιτι μου" του καθε πορδοελ ισχυει ως πραγματικοτητα, αλλα δεν επαρκει για να εξηγησει την απειρη κινηση στους δρομους. Αυτη ειναι καθαρα αποτελεσμα του οτι ο κοσμος λογω πανδημιας αποφευγει με καθε τροπο τα ΜΜΜ.

Απο κει και περα ο λαϊκισμος περι των φορων της βενζινης ειναι δεδομενος.
-Η ΝΔ σαν αντιπολιτευση εκραζε κυβερνηση Συριζα επειδη το 60% της τιμης της ειναι φοροι και
- στη συνεχεια η ΝΔ εγινε κυβερνηση διατηρησε τους 60% φορους στη βενζινη που εκραζε, και την κραζει ο Συριζα που σαν κυβερνηση και αυτος διατηρουσε το 60% φοροι στη βενζινη επειδη προεκλογικα εκαναν σπεκουλα οτι οι φοροι πανε σε τσαντες και τσιπουρα

Γιαυτο πληρώνονται αυτά τα όντα, για να κάνουν λαϊκισμο στη χωρα που αυτος ειναι θεσμος.

Τωρα η συνδεση ολων αυτων με το χιονι στα πεζοδρομια δειχνει οτι οντως ο φοσι αρχιζει και εχει συμπτωματα γεροντικης ανοιας.

fixed
Καθολου fixed το στραηκ που εβαλες μυριζει κρυφοσυριζαϊσμο. Το στραηκ που εβαλες θα ειχε ισχυ αν οντως ο Συριζα σαν κυβερνηση καταργουσε το 60% φοροι στη βενζινη, το κατήργησε ? Οχι βεβαια ! Αρα μενει μονο το συμπληρωμα σου που οντως ειναι ορθο, αλλα το στραηκ φευγει !

Και τωρα ειναι φιξντ !
το στραηκ φιλε μου παει στο γεγονος οτι οι φοροι παρεμειναν επι συριζα επειδη προφανως εφερναν εσοδα στο κρατος - και πιθανοτατα για αυτο δεν τεθηκε θεμα καταργησης τους, παρα μονο απο την τοτε αντιπολιτευση - η οποια σαν κυβερνηση προφανως το καταλαβε αυτο και για αυτο τους εχει διατηρησει

και ο μονος λογος που μπηκε ειναι για να γινει σαφης ο βασικος λογος για τον οποιο τωρα πεφτει κραξιμο

Re: Φωτιά οι τιμές στην βενζίνη.Ψάχνουμε τον Κυρανάκη

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 15:49
από sys3x
Parrot έγραψε: 01 Φεβ 2022, 15:32
Awesomatic έγραψε: 01 Φεβ 2022, 15:06 Χτίστηκαν με τα δεδομένα της εποχής τους και τώρα είναι πολύ δύσκολο να προσαρμοστούν σε οποιαδήποτε αλλαγή.
Τα δεδομένα της εποχής τους δλδ, ποιά ήταν; Σε άλλες πόλεις άλλων χωρών είχαν άλλα δεδομένα και έκτισαν πιο σωστά τις πόλεις τους;
Όχι, απλά εδώ έχουμε Ελληνες, πασοκονουδού και Καραμανλήδες.

Re: Φωτιά οι τιμές στην βενζίνη.Ψάχνουμε τον Κυρανάκη

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 15:55
από Εμπεδοκλής
sys3x έγραψε: 01 Φεβ 2022, 15:49
Parrot έγραψε: 01 Φεβ 2022, 15:32
Awesomatic έγραψε: 01 Φεβ 2022, 15:06 Χτίστηκαν με τα δεδομένα της εποχής τους και τώρα είναι πολύ δύσκολο να προσαρμοστούν σε οποιαδήποτε αλλαγή.
Τα δεδομένα της εποχής τους δλδ, ποιά ήταν; Σε άλλες πόλεις άλλων χωρών είχαν άλλα δεδομένα και έκτισαν πιο σωστά τις πόλεις τους;
Όχι, απλά εδώ έχουμε Ελληνες, πασοκονουδού και Καραμανλήδες.
Απλά, όπως λέμε πάντα, οι πασάδες φεύγοντας αντικαταστάθηκαν με τους κοτσαμπάσηδες και όλο αυτό περιτυλιγμένο με κορδέλες δημοκρατικότητας. Αν δεν κάνω λάθος η μηχανή του χρόνου είχε βγάλει αντίστοιχα ντοκιμαντέρς για το πώς σχεδιάστηκε η Αθήνα, ο Πειραιάς και η Πάτρα και τελικά τι, πώς και γιατί υλοποιήθηκε...

Re: Φωτιά οι τιμές στην βενζίνη.Ψάχνουμε τον Κυρανάκη

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 16:05
από nik_killthemall
alekhine έγραψε: 01 Φεβ 2022, 15:49
nik_killthemall έγραψε: 01 Φεβ 2022, 15:20
alekhine έγραψε: 01 Φεβ 2022, 13:39


fixed
Καθολου fixed το στραηκ που εβαλες μυριζει κρυφοσυριζαϊσμο. Το στραηκ που εβαλες θα ειχε ισχυ αν οντως ο Συριζα σαν κυβερνηση καταργουσε το 60% φοροι στη βενζινη, το κατήργησε ? Οχι βεβαια ! Αρα μενει μονο το συμπληρωμα σου που οντως ειναι ορθο, αλλα το στραηκ φευγει !

Και τωρα ειναι φιξντ !
το στραηκ φιλε μου παει στο γεγονος οτι οι φοροι παρεμειναν επι συριζα επειδη προφανως εφερναν εσοδα στο κρατος
ε και ? Και η δημευση περιουσιων σε οσους ειναι καραφλες κι αυτη εσοδα στο κρατος θα φερει ... Εντελως ασυνδετο το 60% φοροι στη βενζινη με το οτι φερνουν εσοδα στο κρατος !

- ο Α απο θεση αντιπολιτευσης κατηγορει για το χ τον Β που ειναι στη θεση της κυβερνησης και διατηρει ως κυβερνηση το χ
- ο Β απο τη θεση της αντιπολιτευσης κατηγορει επισης για το χ τον Α που πηγε σε θεση κυβερνησης και διατηρει κανονικα το χ εξισου κι αυτος

Αδιαφορο το αν το χ φερνει εσοδα στο κρατος ή είναι αδικο ή δικαιο ? Οι δυο παραπανω γραμμες στοιχειοθετουν αμφιδρομο λαϊκισμο, ανεξαρτητα απο το τι ειναι το χ.

Re: Φωτιά οι τιμές στην βενζίνη.Ψάχνουμε τον Κυρανάκη

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 16:29
από sys3x
Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Φεβ 2022, 15:55
sys3x έγραψε: 01 Φεβ 2022, 15:49
Parrot έγραψε: 01 Φεβ 2022, 15:32
Τα δεδομένα της εποχής τους δλδ, ποιά ήταν; Σε άλλες πόλεις άλλων χωρών είχαν άλλα δεδομένα και έκτισαν πιο σωστά τις πόλεις τους;
Όχι, απλά εδώ έχουμε Ελληνες, πασοκονουδού και Καραμανλήδες.
Απλά, όπως λέμε πάντα, οι πασάδες φεύγοντας αντικαταστάθηκαν με τους κοτσαμπάσηδες και όλο αυτό περιτυλιγμένο με κορδέλες δημοκρατικότητας. Αν δεν κάνω λάθος η μηχανή του χρόνου είχε βγάλει αντίστοιχα ντοκιμαντέρς για το πώς σχεδιάστηκε η Αθήνα, ο Πειραιάς και η Πάτρα και τελικά τι, πώς και γιατί υλοποιήθηκε...
Αντιπαροχή, άναρχη δόμηση (πάνω σε αρχαία - νέα & ότι κάτσει) και άγιος ο θεός.

Re: Φωτιά οι τιμές στην βενζίνη.Ψάχνουμε τον Κυρανάκη

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 16:49
από foscilis
Το Άμστερνταμ το 1970:

Εικόνα

Βλέπουμε λοιπόν οτι δεν είναι ΚΑΝ ιδιαίτερα εντατική η χρήση του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Δεν είναι ότι όλοι αυτοί έχουν συνηθίσει γενιές και γενιές να πηγαίνουν στο περίπτερο με το αυτοκίνητο. Απλά έχει αφεθεί εντελώς ασύδοτη. Είναι για τις μετακινήσεις ό,τι η αυθαίρετη δόμηση για την κατοικία. Κανείς δεν τολμάει να πάρει μερικά βασικά μέτρα, όπως τσο και λο σε όποιον έχει αυτοκίνητο εντός αστικού ιστού χωρίς να έχει και θέση στάθμευσης.

Re: Φωτιά οι τιμές στην βενζίνη.Ψάχνουμε τον Κυρανάκη

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 17:52
από Δημοκράτης
foscilis έγραψε: 01 Φεβ 2022, 16:49 Το Άμστερνταμ το 1970:

Εικόνα

Βλέπουμε λοιπόν οτι δεν είναι ΚΑΝ ιδιαίτερα εντατική η χρήση του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Δεν είναι ότι όλοι αυτοί έχουν συνηθίσει γενιές και γενιές να πηγαίνουν στο περίπτερο με το αυτοκίνητο. Απλά έχει αφεθεί εντελώς ασύδοτη. Είναι για τις μετακινήσεις ό,τι η αυθαίρετη δόμηση για την κατοικία. Κανείς δεν τολμάει να πάρει μερικά βασικά μέτρα, όπως τσο και λο σε όποιον έχει αυτοκίνητο εντός αστικού ιστού χωρίς να έχει και θέση στάθμευσης.
οκ το άμστερνταμ κάνει ότι μπορεί για να μην έχεις αυτοκίνητο. Την ίδια ώρα έιναι μια πόλη 1εκ ανθρώπων φτιαγμένη σε έναν κύκλο με ακτίνα τα 15χλμ. Δεν μπορείς να παράξεις την κατάταση του άμτερνταμ του σήμερα την Αθήνα, πιθανά να μπορείς στην Θεσσαλονίκη. Η αθήνα φτιάχνεται μόνο με βομβαρδισμό και στήσιμο πάλι από την αρχή

Re: Φωτιά οι τιμές στην βενζίνη.Ψάχνουμε τον Κυρανάκη

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 18:04
από nyxtovios
Σόρρυ λίγο τύποι αλλά είμαστε και εμείς που όντως θέλουμε να πάρουμε το αυτοκίνητο μας για 2.5 μέτρα και έχουμε να πληρώσουμε ακόμα και όταν πάει η βενζίνη 5 ευρώ το λίτρο.
Δηλαδή γιατί είναι θετική η άυξηση; Νομίζετε θα μας σταματήσει;
Το κράτος πρέπει να μειώσει φορολογία και να επιβάλλει πλαφόν.

Re: Φωτιά οι τιμές στην βενζίνη.Ψάχνουμε τον Κυρανάκη

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 18:21
από foscilis
Δημοκράτης έγραψε: 01 Φεβ 2022, 17:52
foscilis έγραψε: 01 Φεβ 2022, 16:49 Το Άμστερνταμ το 1970:

Εικόνα

Βλέπουμε λοιπόν οτι δεν είναι ΚΑΝ ιδιαίτερα εντατική η χρήση του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Δεν είναι ότι όλοι αυτοί έχουν συνηθίσει γενιές και γενιές να πηγαίνουν στο περίπτερο με το αυτοκίνητο. Απλά έχει αφεθεί εντελώς ασύδοτη. Είναι για τις μετακινήσεις ό,τι η αυθαίρετη δόμηση για την κατοικία. Κανείς δεν τολμάει να πάρει μερικά βασικά μέτρα, όπως τσο και λο σε όποιον έχει αυτοκίνητο εντός αστικού ιστού χωρίς να έχει και θέση στάθμευσης.
οκ το άμστερνταμ κάνει ότι μπορεί για να μην έχεις αυτοκίνητο. Την ίδια ώρα έιναι μια πόλη 1εκ ανθρώπων φτιαγμένη σε έναν κύκλο με ακτίνα τα 15χλμ. Δεν μπορείς να παράξεις την κατάταση του άμτερνταμ του σήμερα την Αθήνα, πιθανά να μπορείς στην Θεσσαλονίκη. Η αθήνα φτιάχνεται μόνο με βομβαρδισμό και στήσιμο πάλι από την αρχή
Η Αθήνα δεν είναι πολύ μεγαλύτερη (εκτός αν μιλάμε για όλη την Αττική), ούτε είναι καμιά τεράστια πόλη εν γένει. Είναι μεσαίου μεγέθους όπως ξερωγω . Από το Σύνταγμα μέχρι το Σταυρό, Γλυφάδα, Χαϊδάρι, Πειραιά είναι 12 χιλιόμετρα. Το ότι έχει παραπάνω κόσμο είναι ισχυρότερος λόγος να μην έχουν όλοι αυτοί αυτοκίνητο, γιατί σημαίνει ότι πολύ περισσότεροι άνθρωποι μένουν κοντά σε οποιαδήποτε δουλειά. Δεν είναι όπως στα χωριά που όντως χρειάζεσαι αυτοκίνητο ξερωγω για να πας στο μανάβη που είναι στο διπλανό χωριό.

ΠΑΡΑ πολλοί άνθρωποι μένουν κέντρο ή ακόμα και σε συνοικίες και δεν έχουν καθόλου αυτοκίνητο, ή το χρησιμοποιούν μόνο για εκδρομές ή καμια χοντρή δουλειά στυλ κουβάλημα επίπλου. Είναι επιλογή αυτό που κάνουν οι άλλοι, σχετικά πρόσφατη μάλιστα και εξαιρετικά ασύμφορη για το σύνολο. Βασικα για να το πω ωμά έτσι καταλαβαίνεις τους βλάχους. Οι άνθρωποι των πόλεων σαν κουλτούρα δεν έχουν καμιά τρελή καούρα να πηγαίνουν για ψωμί με το αυτοκίνητο γιατί έχουν συνηθίσει το ψωμί να είναι στο ίδιο τετράγωνο μαζί με τα περισσότερα άλλα πράγματα που χρειάζονται.

Κατά τη γνώμη μου λοιπόν το #1 πράγμα που μπορεί να γίνει για να φτιάξει η Αθήνα είναι τέλος στην ασυδοσία των ΙΧ.

(οικονομική) πούτσα σε όποιον έχει παραπάνω αυτοκίνητα απ' ό,τι θέσεις στάθμευσης, χωρίς "είμαι φτωχός", "μόλις το αγόρασα", "έρχεστε και μου τα ανατρέπετε" και τέτοιες μαλακίες. Αυστηρή εφαρμογή του ΚΟΚ ώστε οι κάτοχοι ΙΧ να μη φορτώνουν το 90% του κόστους στο σύνολο με τις παρανομίες τους (κόβω από το μονόδρομο, παρκάρω σε πεζοδρόμιο κλπ). Λεπίδι στα παλιά οχήματα.

Αν δεν κυκλοφορούν τόσο πολλά αυτοκίνητα ούτε είναι τόσο πολλά αυτοκίνητα παρκαρισμένα όπου βρουν, αμέσως τα λεωφορεία, τα τρόλεϋ και το περπάτημα γίνονται βιώσιμη λύση μετακίνησης. Αν βγάλεις από την (καθημερινή) κυκλοφορία και στάθμευση ένα εκατομμύριο οχήματα είναι σα να γκρέμισες εφτά-οχτώ τετραγωνικά χιλιόμετρα πόλης(!) και να τα μετέτρεψες αυτόματα σε φαρδύτερους δρόμους, προσβάσιμα πεζοδρόμια, διαβάσεις κλπ.

Επειδή βέβαια όλα αυτά δεν πρόκειται να γίνουν, με γεμίζει ικανοποίηση που τουλάχιστον όλοι αυτοί οι μαλάκες θα καταλήξουν άστεγοι πληρώνοντας 20 ευρώ τη μέρα βενζίνη.

Re: Φωτιά οι τιμές στην βενζίνη.Ψάχνουμε τον Κυρανάκη

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 18:24
από foscilis
nyxtovios έγραψε: 01 Φεβ 2022, 18:04 Σόρρυ λίγο τύποι αλλά είμαστε και εμείς που όντως θέλουμε να πάρουμε το αυτοκίνητο μας για 2.5 μέτρα και έχουμε να πληρώσουμε ακόμα και όταν πάει η βενζίνη 5 ευρώ το λίτρο.
Είστε πολύ λίγοι για να παίζετε ρόλο.

Σε μεγάλη κλίμακα δε γίνεται να μη μειωθεί η χρήση αν ακριβαίνει τόσο πολύ.

Περαιτέρω είναι θετικό να πληρώνετε 2.5 ευρώ φόρο αντί για 1.2. Οι εξωτερικότητες πρέπει να κοστίζουν. ΟΚ θα πας με το αυτοκίνητο αλλά κι εγώ σαν κράτος θα έχω παραπάνω λεφτά να μετουσιώσω τη μαλακισμένη σου επιλογή σε κάτι ελαφρώς πιο χρήσιμο.

Αν δε σε έτσουζε καθόλου δε θα ζήταγες να μειωθεί ο φόρος :hebit:

Re: Φωτιά οι τιμές στην βενζίνη.Ψάχνουμε τον Κυρανάκη

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 18:29
από Δημοκράτης
foscilis έγραψε: 01 Φεβ 2022, 18:21
Δημοκράτης έγραψε: 01 Φεβ 2022, 17:52
foscilis έγραψε: 01 Φεβ 2022, 16:49 Το Άμστερνταμ το 1970:

Εικόνα

Βλέπουμε λοιπόν οτι δεν είναι ΚΑΝ ιδιαίτερα εντατική η χρήση του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Δεν είναι ότι όλοι αυτοί έχουν συνηθίσει γενιές και γενιές να πηγαίνουν στο περίπτερο με το αυτοκίνητο. Απλά έχει αφεθεί εντελώς ασύδοτη. Είναι για τις μετακινήσεις ό,τι η αυθαίρετη δόμηση για την κατοικία. Κανείς δεν τολμάει να πάρει μερικά βασικά μέτρα, όπως τσο και λο σε όποιον έχει αυτοκίνητο εντός αστικού ιστού χωρίς να έχει και θέση στάθμευσης.
οκ το άμστερνταμ κάνει ότι μπορεί για να μην έχεις αυτοκίνητο. Την ίδια ώρα έιναι μια πόλη 1εκ ανθρώπων φτιαγμένη σε έναν κύκλο με ακτίνα τα 15χλμ. Δεν μπορείς να παράξεις την κατάταση του άμτερνταμ του σήμερα την Αθήνα, πιθανά να μπορείς στην Θεσσαλονίκη. Η αθήνα φτιάχνεται μόνο με βομβαρδισμό και στήσιμο πάλι από την αρχή
Η Αθήνα δεν είναι πολύ μεγαλύτερη (εκτός αν μιλάμε για όλη την Αττική), ούτε είναι καμιά τεράστια πόλη εν γένει. Είναι μεσαίου μεγέθους όπως ξερωγω . Από το Σύνταγμα μέχρι το Σταυρό, Γλυφάδα, Χαϊδάρι, Πειραιά είναι 12 χιλιόμετρα. Το ότι έχει παραπάνω κόσμο είναι ισχυρότερος λόγος να μην έχουν όλοι αυτοί αυτοκίνητο, γιατί σημαίνει ότι πολύ περισσότεροι άνθρωποι μένουν κοντά σε οποιαδήποτε δουλειά. Δεν είναι όπως στα χωριά που όντως χρειάζεσαι αυτοκίνητο ξερωγω για να πας στο μανάβη που είναι στο διπλανό χωριό.

ΠΑΡΑ πολλοί άνθρωποι μένουν κέντρο ή ακόμα και σε συνοικίες και δεν έχουν καθόλου αυτοκίνητο, ή το χρησιμοποιούν μόνο για εκδρομές ή καμια χοντρή δουλειά στυλ κουβάλημα επίπλου. Είναι επιλογή αυτό που κάνουν οι άλλοι, σχετικά πρόσφατη μάλιστα και εξαιρετικά ασύμφορη για το σύνολο. Βασικα για να το πω ωμά έτσι καταλαβαίνεις τους βλάχους. Οι άνθρωποι των πόλεων σαν κουλτούρα δεν έχουν καμιά τρελή καούρα να πηγαίνουν για ψωμί με το αυτοκίνητο γιατί έχουν συνηθίσει το ψωμί να είναι στο ίδιο τετράγωνο μαζί με τα περισσότερα άλλα πράγματα που χρειάζονται.

Κατά τη γνώμη μου λοιπόν το #1 πράγμα που μπορεί να γίνει για να φτιάξει η Αθήνα είναι τέλος στην ασυδοσία των ΙΧ.

(οικονομική) πούτσα σε όποιον έχει παραπάνω αυτοκίνητα απ' ό,τι θέσεις στάθμευσης, χωρίς "είμαι φτωχός", "μόλις το αγόρασα", "έρχεστε και μου τα ανατρέπετε" και τέτοιες μαλακίες. Αυστηρή εφαρμογή του ΚΟΚ ώστε οι κάτοχοι ΙΧ να μη φορτώνουν το 90% του κόστους στο σύνολο με τις παρανομίες τους (κόβω από το μονόδρομο, παρκάρω σε πεζοδρόμιο κλπ). Λεπίδι στα παλιά οχήματα.

Αν δεν κυκλοφορούν τόσο πολλά αυτοκίνητα ούτε είναι τόσο πολλά αυτοκίνητα παρκαρισμένα όπου βρουν, αμέσως τα λεωφορεία, τα τρόλεϋ και το περπάτημα γίνονται βιώσιμη λύση μετακίνησης. Αν βγάλεις από την (καθημερινή) κυκλοφορία και στάθμευση ένα εκατομμύριο οχήματα είναι σα να γκρέμισες εφτά-οχτώ τετραγωνικά χιλιόμετρα πόλης(!) και να τα μετέτρεψες αυτόματα σε φαρδύτερους δρόμους, προσβάσιμα πεζοδρόμια, διαβάσεις κλπ.

Επειδή βέβαια όλα αυτά δεν πρόκειται να γίνουν, με γεμίζει ικανοποίηση που τουλάχιστον όλοι αυτοί οι μαλάκες θα καταλήξουν άστεγοι πληρώνοντας 20 ευρώ τη μέρα βενζίνη.
ρε στ το ότι ο πειραιάς πχ δεν είναι αθήνα αλλά άλλη πόλη είναι μόνο τα χαρτιά. Στην πραγματικότητα Αθήνα και πειραιάς έιναι ένα και δεν είναι μόνο ο πειραιάς. Έχεις άπειρο κόσμο που μένει 50+ χιλιόμετρα μακριά από εκεί που έιναι η δουλειά του. Αυτό το πρόβλημα δεν το έχεις στο άμστερνταμ. Επίσης στην Ολλανδία έχεις ένα έδαφος που είναι εντελώς επίπεδο οπότε βολεύει πάρα πολύ ο ποδηλατόδορμος, δεν έχεις τις πολυκατοικίες της Αθήνας με δρομάκαι 3 μέτρα. Γενικώς δεν συγκρίνονται για να πεις ότι θα κάνω ότι έκανε η Ολλανδία. Για να βελτιώσεις την αθήνα θέλει μελέτη για την Αθήνα. Σε καμιά 15ετία που το μετρό θα έχει διπλασιαστεί πιθανότατα θα έχεις μια καλύτερη κατάσταση με λιγότερα αυτοκίνητα. Μέχρι τότε δεν έχεις λύση