Σελίδα 12 από 14

Re: Πατριαρχικό πρότυπο οι βιαστές και δολοφόνοι της Ελένης Τοπαλούδη

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2020, 13:47
από stargazer
blackpaint έγραψε: 07 Ιαν 2020, 13:30
η απουσια τραυματισμου στα γεννητικα οργανα δεν αποκλειει αυτοματα τον βιασμο, συμφωνα με τους ιατροδικαστες.
https://obgyn.onlinelibrary.wiley.com/d ... .tb11543.x
To δικαστηριο αρνηθηκε την εξεταση της καταγγελουσας απο ειδικο ψυχολογο που θα αποφαινοταν για το αληθες των δηλωσεων της.
Τουλάχιστον διάβασε το abstract

Results A minority of women had genital injuries (22/83); the majority had some form of physical injury (68/83), although most of these were minor.

Re: Πατριαρχικό πρότυπο οι βιαστές και δολοφόνοι της Ελένης Τοπαλούδη

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2020, 15:21
από blackpaint
stargazer έγραψε: 07 Ιαν 2020, 13:47
blackpaint έγραψε: 07 Ιαν 2020, 13:30
η απουσια τραυματισμου στα γεννητικα οργανα δεν αποκλειει αυτοματα τον βιασμο, συμφωνα με τους ιατροδικαστες.
https://obgyn.onlinelibrary.wiley.com/d ... .tb11543.x
To δικαστηριο αρνηθηκε την εξεταση της καταγγελουσας απο ειδικο ψυχολογο που θα αποφαινοταν για το αληθες των δηλωσεων της.
Τουλάχιστον διάβασε το abstract

Results A minority of women had genital injuries (22/83); the majority had some form of physical injury (68/83), although most of these were minor.
CONCLUSION
Gynaecologists will usually find no genital injuries when they examine women reporting that they have been raped, but this should not influence their opinion in their legal statement regarding the allegation, nor in their treatment of the woman. The absence of genital injury should not be used as pivotal evidence by the jury, police or the Crown Prosecution Service. Sympathetic concern in the treatment of women who come forward to report the experience of rape will result in more reporting of rape.

Re: Πατριαρχικό πρότυπο οι βιαστές και δολοφόνοι της Ελένης Τοπαλούδη

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2020, 15:47
από axilmar
Η πατριαρχια δεν ειναι αυτη που οδηγει στον βιασμο. Τα διεστραμμενα μυαλα ειναι. Η πατριαρχια βολευει και τις γυναικες αφου γινονται προστατευομενες, κατι που πολλες το θελουν και το επιδιωκουν.

Re: Πατριαρχικό πρότυπο οι βιαστές και δολοφόνοι της Ελένης Τοπαλούδη

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2020, 15:53
από stargazer
blackpaint έγραψε: 07 Ιαν 2020, 15:21
CONCLUSION
Gynaecologists will usually find no genital injuries when they examine women reporting that they have been raped, but this should not influence their opinion in their legal statement regarding the allegation, nor in their treatment of the woman. The absence of genital injury should not be used as pivotal evidence by the jury, police or the Crown Prosecution Service. Sympathetic concern in the treatment of women who come forward to report the experience of rape will result in more reporting of rape.
stargazer έγραψε: 07 Ιαν 2020, 13:40

Λοιπόν έχουμε ομόφωνη αθωωτική απόφαση.

Πόρισμα ιατροδικαστή

40 μάρτυρες υπέρ και κανέναν κατά

Ιστορικό "θύματος"



Για πες τι έχει η άλλη πλευρά μπας και αναθεωρήσω


ΥΓ Με το σπίτι που της δώρισε το κράτος τι έγινε τελικά;
;;;;

Re: Πατριαρχικό πρότυπο οι βιαστές και δολοφόνοι της Ελένης Τοπαλούδη

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2020, 16:12
από Dorian
Δεν έχουμε ούτε πατριαρχικό νομικό πλαίσιο όπως πριν μερικές δεκαετίες, και η κυρίαρχη ιδεολογία και πρακτική στις σχέσεις είναι φιλελεύθερη εως ελευθεριάζουσα. Πως φταίει η αυστηρή παραδοσιακά πατριαρχία για βιασμούς, ομαδικά όργια με πλήρη μερική ή καθόλου συναίνεση των γυναικών, δεν μπορώ να το καταλάβω. Σε φιλελεύθερο καθεστώς και επικρατούσα ιδεολογία ζούμε αυτό θα ευθύνεται. Γιατι να ευθύνεται κάτι άλλο; Οι καλύτεροι απολογητές του καθεστώτος που υποτίθεται παλεύουν οι αριστεροι αναρχικοί κλπ ρίχνουν σε άσχετο θέμα την ευθύνη.
Η άλλη υπόθεση του χαμηλής νοημοσύνης στα Χανιά που βίασε την Βιολόγο. Δεν φταίει η περιρρέουσα ιδεολογική ατμόσφαιρα με την πορνογραφία, γυμνό παντού, εμπορευματοποίηση σεξ, κατάργηση ηθικών αρχών που επικρατούσαν και ειδικά σε άτομα χαμηλής νοημοσύνης που δεν ελέγχουν το ίδιο ικανοποιητικά τις παρορμήσεις τους έβαζαν ένα φρένο και έθεταν ένα δομημένο πλαίσιο ζωής. Φταίει και καλά η πατριαρχία. ότι να ναι.

Re: Πατριαρχικό πρότυπο οι βιαστές και δολοφόνοι της Ελένης Τοπαλούδη

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2020, 16:23
από Ορέστης 35
blackpaint έγραψε: 07 Ιαν 2020, 15:21
stargazer έγραψε: 07 Ιαν 2020, 13:47
blackpaint έγραψε: 07 Ιαν 2020, 13:30
η απουσια τραυματισμου στα γεννητικα οργανα δεν αποκλειει αυτοματα τον βιασμο, συμφωνα με τους ιατροδικαστες.
https://obgyn.onlinelibrary.wiley.com/d ... .tb11543.x
To δικαστηριο αρνηθηκε την εξεταση της καταγγελουσας απο ειδικο ψυχολογο που θα αποφαινοταν για το αληθες των δηλωσεων της.
Τουλάχιστον διάβασε το abstract

Results A minority of women had genital injuries (22/83); the majority had some form of physical injury (68/83), although most of these were minor.
CONCLUSION
Gynaecologists will usually find no genital injuries when they examine women reporting that they have been raped, but this should not influence their opinion in their legal statement regarding the allegation, nor in their treatment of the woman. The absence of genital injury should not be used as pivotal evidence by the jury, police or the Crown Prosecution Service. Sympathetic concern in the treatment of women who come forward to report the experience of rape will result in more reporting of rape.
O βασανισμος ανθρωπου δεν ειναι εγκλημα αναλογο του βιασμου;

Re: Πατριαρχικό πρότυπο οι βιαστές και δολοφόνοι της Ελένης Τοπαλούδη

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2020, 16:38
από blackpaint
Ορέστης 35 έγραψε: 07 Ιαν 2020, 16:23
blackpaint έγραψε: 07 Ιαν 2020, 15:21
stargazer έγραψε: 07 Ιαν 2020, 13:47

Τουλάχιστον διάβασε το abstract

Results A minority of women had genital injuries (22/83); the majority had some form of physical injury (68/83), although most of these were minor.
CONCLUSION
Gynaecologists will usually find no genital injuries when they examine women reporting that they have been raped, but this should not influence their opinion in their legal statement regarding the allegation, nor in their treatment of the woman. The absence of genital injury should not be used as pivotal evidence by the jury, police or the Crown Prosecution Service. Sympathetic concern in the treatment of women who come forward to report the experience of rape will result in more reporting of rape.
O βασανισμος ανθρωπου δεν ειναι εγκλημα αναλογο του βιασμου;
ο ΨυΧοΛοΓιΚοΣ ΒιΑσΜοΣ τΟυ ΑνΤρΑ πΟυ ΠρΟκΑλΕι η ΕνΔυΣη τΩν γΥΝΑΙΚΩΝ????!!!??111

Re: Πατριαρχικό πρότυπο οι βιαστές και δολοφόνοι της Ελένης Τοπαλούδη

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2020, 20:06
από Ορέστης 35
blackpaint έγραψε: 07 Ιαν 2020, 16:38
Ορέστης 35 έγραψε: 07 Ιαν 2020, 16:23
blackpaint έγραψε: 07 Ιαν 2020, 15:21
CONCLUSION
Gynaecologists will usually find no genital injuries when they examine women reporting that they have been raped, but this should not influence their opinion in their legal statement regarding the allegation, nor in their treatment of the woman. The absence of genital injury should not be used as pivotal evidence by the jury, police or the Crown Prosecution Service. Sympathetic concern in the treatment of women who come forward to report the experience of rape will result in more reporting of rape.
O βασανισμος ανθρωπου δεν ειναι εγκλημα αναλογο του βιασμου;
ο ΨυΧοΛοΓιΚοΣ ΒιΑσΜοΣ τΟυ ΑνΤρΑ πΟυ ΠρΟκΑλΕι η ΕνΔυΣη τΩν γΥΝΑΙΚΩΝ????!!!??111
Ολο βλακειεσ βλακυ.

Re: Πατριαρχικό πρότυπο οι βιαστές και δολοφόνοι της Ελένης Τοπαλούδη

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2020, 22:56
από Χαοτικός
nowhere έγραψε: 07 Ιαν 2020, 09:26
Χαοτικός έγραψε: 07 Ιαν 2020, 00:18 Ό,τι θέλει θα κάνει. Εγώ έκανα μια πρόταση. Γράφουμε σαν περσόνες ό,τι γουστάρουμε και όχι απαραίτητα ό,τι πιστεύουμε. Το να βάζεις πραγματκά πρόσωπα και παιδιά του άλλου τον αναγκάζεις να τα υπερασπιστεί και όχι να γράψει ό,τι θα έγραφε και να προχωρούσε ο φορουμικός διάλογος.
Δεν είναι κανονικός διάλογος όπως καταλαβαίνεις. Γιατί να βάλεις κανονικές καταστάσεις;
αυτόν τον διαχωρισμό δεν τον καταλαβαίνω.δλδ τι είναι το φόρουμ το ιερό άσυλο της παπαριάς που κανεις δεν πρέπει να κρίνει τις αντιφάσεις του άλλου?το τι θα υπερασπιστείς και πόσα προσωπικά στοιχεία θα βάλεις στον διάλογο είναι επιλογή σου και το πόσο αδιάκριτος ή αγενής θα γίνει ο άλλος είναι θέμα προσωπικής του μαλακίας όπως σε οποιαδήποτε κουβεντούλα
Δεν διαφωνώ. Απλά στη φάση που ήμουν αυτό του είπα. Δεν είναι και νόμος. Ούτε απαράβατη αρχή μου. Είναι ακαδημαϊκού τύπου άποψη. Την είπα για να δώσω μια στάλα επίπεδο :102:


(Βασικά το λέω γιατί ας πούμε... να! Μια φορά έλεγα ότι δεν τρέχει και τίποτα να διαλέξει μια γυναίκα να γίνει πουτάνα. Αμέσως το ρεπιχείρημα κάποιων ήτανε "καλά ρε, θα το έλεγες και για την κόρη σου άμα γινότανε.
Πέρα από το ´οτι είναι πούστικο και ανήθικο... θα μου πεις γιατί τώρα ε; :-? Είναι γιατί την κριτική σου την περνας μέσα από τη ζωή και την προσωπικότητα του άλλου, ενώ δεν είναι ο άλλος το θέμα :102: Το ότι τον φέρνεις σε δύσκολη θέση παι, εέχει την ίδια χροιά με τον εκβιασμό. Έτσι το βλέπω.
Αλλά δε γαμιέται εγώ γράφω και φευγάτα και συχνά δε μασάω οπότε απάντησα... "Δεν θα είχα πρόβλημα αν το διάλεγε η κόρη μου". "Θα την στηρίζω ψυχολογικά όπως έκανα πάντα και θα ελιναιθ κόρη μου όπως πάντα και θα χαίρομαι γι αυτήν και τις επιλογές της όπως πάντα".
Τότε πετάχτηκε ένας και είπε "Στην αρχή να πάει με το σόι ή με κάποιυς από το σόι ή αδέρφια ή ξαδέρφια... δεν θυμάμαι τώρα πως το διατύπωσε. Πάντως πέρναγε το νόημα ότι να την στηρίξουμε στη δουλειά της όπως πχ κάνουν ασφάλεια οι γονείς και οι σσυγγενείς για να ενισχύσουν το παιδί τους που βρήκε καινούργια δουλειά ως ασφαλιστής. Ξέρεις.
Ξέρεις, αυτό είναι μεγάλη καριολιά. και επειδή ξέρω και το ψυχολογικό υπόστρωμα που παίζει από πίσω από μια τέτοια άμυνα-επίθεση γίνομαι πολύ τρελός και αρχίζω την επίθεση που δεν έσει κανένα όριο. Έφαγα ρτο μπαν μου (άλλος λογαριασμός βέβαια, στο παλιό) την άκουσε και στερεοφωνικά αυτός και φρονίζω να τα λέω έτσι ώστε όταν του ξαναβγεί το ίδιο συναίσθημα να κάνει συνειρμό από αυτά που άκουσε. Δεν είναι στο χέρι του. Θα τον κάνει τον συνειρμό. Εϊναι πολύ επιθετικά αυτά που λέω.
Δεν το βρίσκεις λογικό; Να θέλεις να μετανιώσει ο άλλος που επέλεξε να είναι κάφρος και αξιώνει προφανώς οτι δεν έχει να πληρώσει και τίποτα;
Κάποια στιγμή ας συζητήσουμε και για το υπόστρωμα της συμπεριφοράς του τύπου που σου ανέφερα.

Αν πάντως το κάναμε άσκηση στον εαυτό μας και το είχαμε υπόψιν μας - δεν είναι και δύσκολο. Στα πλαίσια της προσωπικής μας καλλιέργειας μπορούμε να καταπιαστούμε μ' αυτό. Αν το κάναμε άσκηση λοιπόν, θα αποφεύγαμε να αναφερόμαστε προσωπικά στον άλλο με θέση εξουσίας κιόλας ή οπτική ανωτερότητας βάλλοντας κατά του κατώτερου. Θα λέγαμε για παράδειγμα τους εαυτούς μας. Κι αν δεν γινόιταν να μην αναφέρεις παιδιά στο παράδειγμα, τουλάχιστον θα προσθέτεις μέσα και τα δικά σου παιδιά και θα μιλάς και για των δυο σας.
Μπορείς να σκέφτεσαι ότι μιλάς στον άλλον σε μια καφετέρια που κάθεστε και έχει και τη γυναίκα του και το παιδί του μαζί. Θα έκανες τέτοιες βαλιστικές ερωτήσεις σαν να μην τρέχει τίποτα;

Ωστόσο μη νομίζεις ότι είμαι κάνας ηθικός. Απλά σκέφτομαι πως μπορούμε να προσεγγίζουμε το καλύτερο μέχρι και το ιδανικό, γνωρίζοντας πάντα ότι είμαστε κάφροι. Όλοι όμως.

Α και ένα τιπ από χριστιανοσύνη και Παϊσιοσύνη (έχει ωραία πράγματα να ψάξεις για την κοινωνική ζωή σε αυτό το πεδίο).
Αν βάλεις ότι ο εαυτός σου είναι χειρότερος απ' όλους, δεν θα σε σοκάρει η είδηση για κάποιον εγκληματία και άθλιο και τελευταίο και ό,τι στραβό θες.
Θα αποφεύγεις την ανάγκη να πρέπει να κράξεις για να αναπτερώνεσαι διαρκώς. Κι αν δεν κράξεις, δεν έχεις προκαλέσει εντάσεις και δεν έχει λόγο κανείς να γαμάει το διάλογο.)

Re: Πατριαρχικό πρότυπο οι βιαστές και δολοφόνοι της Ελένης Τοπαλούδη

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2020, 23:01
από Χαοτικός
Ορέστης 35 έγραψε: 07 Ιαν 2020, 16:23
blackpaint έγραψε: 07 Ιαν 2020, 15:21
stargazer έγραψε: 07 Ιαν 2020, 13:47

Τουλάχιστον διάβασε το abstract

Results A minority of women had genital injuries (22/83); the majority had some form of physical injury (68/83), although most of these were minor.
CONCLUSION
Gynaecologists will usually find no genital injuries when they examine women reporting that they have been raped, but this should not influence their opinion in their legal statement regarding the allegation, nor in their treatment of the woman. The absence of genital injury should not be used as pivotal evidence by the jury, police or the Crown Prosecution Service. Sympathetic concern in the treatment of women who come forward to report the experience of rape will result in more reporting of rape.
O βασανισμος ανθρωπου δεν ειναι εγκλημα αναλογο του βιασμου;
Ναι είναι.
Γιατί μιλάς έτσι στον Μπλακ; Είναι χιουμοριστικό αυτό που έγραψε και καλό.

Re: Πατριαρχικό πρότυπο οι βιαστές και δολοφόνοι της Ελένης Τοπαλούδη

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2020, 23:04
από ΟΥΤΙΣ
Χαοτικός έγραψε: 07 Ιαν 2020, 22:56
nowhere έγραψε: 07 Ιαν 2020, 09:26
Χαοτικός έγραψε: 07 Ιαν 2020, 00:18 Ό,τι θέλει θα κάνει. Εγώ έκανα μια πρόταση. Γράφουμε σαν περσόνες ό,τι γουστάρουμε και όχι απαραίτητα ό,τι πιστεύουμε. Το να βάζεις πραγματκά πρόσωπα και παιδιά του άλλου τον αναγκάζεις να τα υπερασπιστεί και όχι να γράψει ό,τι θα έγραφε και να προχωρούσε ο φορουμικός διάλογος.
Δεν είναι κανονικός διάλογος όπως καταλαβαίνεις. Γιατί να βάλεις κανονικές καταστάσεις;
αυτόν τον διαχωρισμό δεν τον καταλαβαίνω.δλδ τι είναι το φόρουμ το ιερό άσυλο της παπαριάς που κανεις δεν πρέπει να κρίνει τις αντιφάσεις του άλλου?το τι θα υπερασπιστείς και πόσα προσωπικά στοιχεία θα βάλεις στον διάλογο είναι επιλογή σου και το πόσο αδιάκριτος ή αγενής θα γίνει ο άλλος είναι θέμα προσωπικής του μαλακίας όπως σε οποιαδήποτε κουβεντούλα
Δεν διαφωνώ. Απλά στη φάση που ήμουν αυτό του είπα. Δεν είναι και νόμος. Ούτε απαράβατη αρχή μου. Είναι ακαδημαϊκού τύπου άποψη. Την είπα για να δώσω μια στάλα επίπεδο :102:


(Βασικά το λέω γιατί ας πούμε... να! Μια φορά έλεγα ότι δεν τρέχει και τίποτα να διαλέξει μια γυναίκα να γίνει πουτάνα. Αμέσως το ρεπιχείρημα κάποιων ήτανε "καλά ρε, θα το έλεγες και για την κόρη σου άμα γινότανε.
Πέρα από το ´οτι είναι πούστικο και ανήθικο... θα μου πεις γιατί τώρα ε; :-? Είναι γιατί την κριτική σου την περνας μέσα από τη ζωή και την προσωπικότητα του άλλου, ενώ δεν είναι ο άλλος το θέμα :102: Το ότι τον φέρνεις σε δύσκολη θέση παι, εέχει την ίδια χροιά με τον εκβιασμό. Έτσι το βλέπω.
Αλλά δε γαμιέται εγώ γράφω και φευγάτα και συχνά δε μασάω οπότε απάντησα... "Δεν θα είχα πρόβλημα αν το διάλεγε η κόρη μου". "Θα την στηρίζω ψυχολογικά όπως έκανα πάντα και θα ελιναιθ κόρη μου όπως πάντα και θα χαίρομαι γι αυτήν και τις επιλογές της όπως πάντα".
Τότε πετάχτηκε ένας και είπε "Στην αρχή να πάει με το σόι ή με κάποιυς από το σόι ή αδέρφια ή ξαδέρφια... δεν θυμάμαι τώρα πως το διατύπωσε. Πάντως πέρναγε το νόημα ότι να την στηρίξουμε στη δουλειά της όπως πχ κάνουν ασφάλεια οι γονείς και οι σσυγγενείς για να ενισχύσουν το παιδί τους που βρήκε καινούργια δουλειά ως ασφαλιστής. Ξέρεις.
Ξέρεις, αυτό είναι μεγάλη καριολιά. και επειδή ξέρω και το ψυχολογικό υπόστρωμα που παίζει από πίσω από μια τέτοια άμυνα-επίθεση γίνομαι πολύ τρελός και αρχίζω την επίθεση που δεν έσει κανένα όριο. Έφαγα ρτο μπαν μου (άλλος λογαριασμός βέβαια, στο παλιό) την άκουσε και στερεοφωνικά αυτός και φρονίζω να τα λέω έτσι ώστε όταν του ξαναβγεί το ίδιο συναίσθημα να κάνει συνειρμό από αυτά που άκουσε. Δεν είναι στο χέρι του. Θα τον κάνει τον συνειρμό. Εϊναι πολύ επιθετικά αυτά που λέω.
Δεν το βρίσκεις λογικό; Να θέλεις να μετανιώσει ο άλλος που επέλεξε να είναι κάφρος και αξιώνει προφανώς οτι δεν έχει να πληρώσει και τίποτα;
Κάποια στιγμή ας συζητήσουμε και για το υπόστρωμα της συμπεριφοράς του τύπου που σου ανέφερα.

Αν πάντως το κάναμε άσκηση στον εαυτό μας και το είχαμε υπόψιν μας - δεν είναι και δύσκολο. Στα πλαίσια της προσωπικής μας καλλιέργειας μπορούμε να καταπιαστούμε μ' αυτό. Αν το κάναμε άσκηση λοιπόν, θα αποφεύγαμε να αναφερόμαστε προσωπικά στον άλλο με θέση εξουσίας κιόλας ή οπτική ανωτερότητας βάλλοντας κατά του κατώτερου. Θα λέγαμε για παράδειγμα τους εαυτούς μας. Κι αν δεν γινόιταν να μην αναφέρεις παιδιά στο παράδειγμα, τουλάχιστον θα προσθέτεις μέσα και τα δικά σου παιδιά και θα μιλάς και για των δυο σας.
Μπορείς να σκέφτεσαι ότι μιλάς στον άλλον σε μια καφετέρια που κάθεστε και έχει και τη γυναίκα του και το παιδί του μαζί. Θα έκανες τέτοιες βαλιστικές ερωτήσεις σαν να μην τρέχει τίποτα;

Ωστόσο μη νομίζεις ότι είμαι κάνας ηθικός. Απλά σκέφτομαι πως μπορούμε να προσεγγίζουμε το καλύτερο μέχρι και το ιδανικό, γνωρίζοντας πάντα ότι είμαστε κάφροι. Όλοι όμως.

Α και ένα τιπ από χριστιανοσύνη και Παϊσιοσύνη (έχει ωραία πράγματα να ψάξεις για την κοινωνική ζωή σε αυτό το πεδίο).
Αν βάλεις ότι ο εαυτός σου είναι χειρότερος απ' όλους, δεν θα σε σοκάρει η είδηση για κάποιον εγκληματία και άθλιο και τελευταίο και ό,τι στραβό θες.
Θα αποφεύγεις την ανάγκη να πρέπει να κράξεις για να αναπτερώνεσαι διαρκώς. Κι αν δεν κράξεις, δεν έχεις προκαλέσει εντάσεις και δεν έχει λόγο κανείς να γαμάει το διάλογο.)
:blm:

Re: Πατριαρχικό πρότυπο οι βιαστές και δολοφόνοι της Ελένης Τοπαλούδη

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2020, 23:18
από ST48410
Χαοτικός έγραψε: 07 Ιαν 2020, 22:56 Α και ένα τιπ από χριστιανοσύνη και Παϊσιοσύνη (έχει ωραία πράγματα να ψάξεις για την κοινωνική ζωή σε αυτό το πεδίο).
Αν βάλεις ότι ο εαυτός σου είναι χειρότερος απ' όλους, δεν θα σε σοκάρει η είδηση για κάποιον εγκληματία και άθλιο και τελευταίο και ό,τι στραβό θες.
Θα αποφεύγεις την ανάγκη να πρέπει να κράξεις για να αναπτερώνεσαι διαρκώς. Κι αν δεν κράξεις, δεν έχεις προκαλέσει εντάσεις και δεν έχει λόγο κανείς να γαμάει το διάλογο.)

Θα ΄χε ενδιαφέρον κάποια μέρα που δεν βαριέσαι να ανοίξεις ένα νήμα για αυτό. Τι είδους ανάγκη είναι αυτή που θέλουμε να αποδείξουμε στον εαυτό μας ότι δεν είμαστε και τόσο χάλια, γιατί τελικά μοιάζει σαν το ελατήριο πίσω από πολλές συμπεριφορές και πράξεις.

Re: Πατριαρχικό πρότυπο οι βιαστές και δολοφόνοι της Ελένης Τοπαλούδη

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2020, 23:23
από Ορέστης 35
Χαοτικός έγραψε: 07 Ιαν 2020, 23:01
Ορέστης 35 έγραψε: 07 Ιαν 2020, 16:23
blackpaint έγραψε: 07 Ιαν 2020, 15:21
CONCLUSION
Gynaecologists will usually find no genital injuries when they examine women reporting that they have been raped, but this should not influence their opinion in their legal statement regarding the allegation, nor in their treatment of the woman. The absence of genital injury should not be used as pivotal evidence by the jury, police or the Crown Prosecution Service. Sympathetic concern in the treatment of women who come forward to report the experience of rape will result in more reporting of rape.
O βασανισμος ανθρωπου δεν ειναι εγκλημα αναλογο του βιασμου;
Ναι είναι.
Γιατί μιλάς έτσι στον Μπλακ; Είναι χιουμοριστικό αυτό που έγραψε και καλό.
Δεν ειναι ολα για πλακα.

Re: Πατριαρχικό πρότυπο οι βιαστές και δολοφόνοι της Ελένης Τοπαλούδη

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2020, 23:39
από Χαοτικός
ST48410 έγραψε: 07 Ιαν 2020, 23:18
Χαοτικός έγραψε: 07 Ιαν 2020, 22:56 Α και ένα τιπ από χριστιανοσύνη και Παϊσιοσύνη (έχει ωραία πράγματα να ψάξεις για την κοινωνική ζωή σε αυτό το πεδίο).
Αν βάλεις ότι ο εαυτός σου είναι χειρότερος απ' όλους, δεν θα σε σοκάρει η είδηση για κάποιον εγκληματία και άθλιο και τελευταίο και ό,τι στραβό θες.
Θα αποφεύγεις την ανάγκη να πρέπει να κράξεις για να αναπτερώνεσαι διαρκώς. Κι αν δεν κράξεις, δεν έχεις προκαλέσει εντάσεις και δεν έχει λόγο κανείς να γαμάει το διάλογο.)

Θα ΄χε ενδιαφέρον κάποια μέρα που δεν βαριέσαι να ανοίξεις ένα νήμα για αυτό. Τι είδους ανάγκη είναι αυτή που θέλουμε να αποδείξουμε στον εαυτό μας ότι δεν είμαστε και τόσο χάλια, γιατί τελικά μοιάζει σαν το ελατήριο πίσω από πολλές συμπεριφορές και πράξεις.
Ο ΟΥΤΙΣ θα μπορούσε να το πει απομάκρυνση από το θεό. Η πλάκα είναι ότι θα είχε δίκιο. Κι ας μην υπάρχει θεός για μένα.
Ελπίζω να πιάνεις το υπερβατικό του νοήματος. Εγώ το λέω φόβος για την τελευταία θέση. Πιο θάνατος κι από τον θάνατο ένα πράγμα.
Πράγματι θα ήταν ωραίο νήμα. θα γούασταρα να μπερδέψω το θεό με αυτό που λέω τελευταία θέση. θα έβαζα και τα ψυχεδελικά μου περί μεγαλείου της μηδαμηνότητας (με τον ίδιο τρόπο μιλάνε για ταπεινότητα οι χριστιανοί (που έχουν πιάσει μόμως το νόημα) ).
Θα πιάσουμε το πότε μας συμβαίνει και σε τι φάση της καθημερινής ζωής μας. Πότε το ξεπερνάμε και δεν το έχουμε ανάγκη και ββαια τι προστατεύει όπως λες.

Να το κάνουμε ρε φίλε :smt023

Re: Πατριαρχικό πρότυπο οι βιαστές και δολοφόνοι της Ελένης Τοπαλούδη

Δημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2020, 09:22
από ΟΥΤΙΣ
Χαοτικός έγραψε: 07 Ιαν 2020, 23:39
ST48410 έγραψε: 07 Ιαν 2020, 23:18
Χαοτικός έγραψε: 07 Ιαν 2020, 22:56 Α και ένα τιπ από χριστιανοσύνη και Παϊσιοσύνη (έχει ωραία πράγματα να ψάξεις για την κοινωνική ζωή σε αυτό το πεδίο).
Αν βάλεις ότι ο εαυτός σου είναι χειρότερος απ' όλους, δεν θα σε σοκάρει η είδηση για κάποιον εγκληματία και άθλιο και τελευταίο και ό,τι στραβό θες.
Θα αποφεύγεις την ανάγκη να πρέπει να κράξεις για να αναπτερώνεσαι διαρκώς. Κι αν δεν κράξεις, δεν έχεις προκαλέσει εντάσεις και δεν έχει λόγο κανείς να γαμάει το διάλογο.)

Θα ΄χε ενδιαφέρον κάποια μέρα που δεν βαριέσαι να ανοίξεις ένα νήμα για αυτό. Τι είδους ανάγκη είναι αυτή που θέλουμε να αποδείξουμε στον εαυτό μας ότι δεν είμαστε και τόσο χάλια, γιατί τελικά μοιάζει σαν το ελατήριο πίσω από πολλές συμπεριφορές και πράξεις.
Ο ΟΥΤΙΣ θα μπορούσε να το πει απομάκρυνση από το θεό. Η πλάκα είναι ότι θα είχε δίκιο. Κι ας μην υπάρχει θεός για μένα.
Ελπίζω να πιάνεις το υπερβατικό του νοήματος. Εγώ το λέω φόβος για την τελευταία θέση. Πιο θάνατος κι από τον θάνατο ένα πράγμα.
Πράγματι θα ήταν ωραίο νήμα. θα γούασταρα να μπερδέψω το θεό με αυτό που λέω τελευταία θέση. θα έβαζα και τα ψυχεδελικά μου περί μεγαλείου της μηδαμηνότητας (με τον ίδιο τρόπο μιλάνε για ταπεινότητα οι χριστιανοί (που έχουν πιάσει μόμως το νόημα) ).
Θα πιάσουμε το πότε μας συμβαίνει και σε τι φάση της καθημερινής ζωής μας. Πότε το ξεπερνάμε και δεν το έχουμε ανάγκη και ββαια τι προστατεύει όπως λες.

Να το κάνουμε ρε φίλε :smt023
«Ο Θεός υπερηφάνοις αντιτάσσεται ταπεινούς δε δίδωσι χάρην. (Α’ Πέτρου Κεφ. 5).

«Ακάθαρτος παρά τω Θώ πας υψηλοκάρδιος».
(Παροιμ. 16, 15).

«Λέγω ὑμῖν, κατέβη οὗτος δεδικαιωμένος εἰς τὸν οἶκον αὐτοῦ ἢ ἐκεῖνος. Οτι πᾶς ὁ ὑψῶν ἑαυτὸν ταπεινωθήσεται, ὁ δὲ ταπεινῶν ἑαυτὸν ὑψωθήσεται»(Κατά Λουκά, 18:14).

:smt023