Re: Παραιτήθηκε η ΟΝΝΕΔιτισα για αυτόν τον ρατσιστικό οχετό!
Δημοσιεύτηκε: 14 Οκτ 2019, 11:41
Ουτιδανοί, παπαρομαρίτσες, βιβικόπληκτοι, προχωκατιμάδες.
Υφίστασθε;
Υφίστασθε;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Τί άλλο περιμένεις πέρα από αυτό που γράφω από πάνω;ΓΑΛΗ έγραψε: 14 Οκτ 2019, 11:12Περιμένω και άλλες απόψεις από το βιβικοζαίικο, για να απαντήσω στο πακέτο.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 14 Οκτ 2019, 11:08Έλα, ευκολάκι. Όλα, εκτός από το πρώτο για τη χρήση της εγκατάστασης
Άντε να σας δω.
Τίποτα περισσότερο.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 14 Οκτ 2019, 11:47Τί άλλο περιμένεις πέρα από αυτό που γράφω από πάνω;ΓΑΛΗ έγραψε: 14 Οκτ 2019, 11:12Περιμένω και άλλες απόψεις από το βιβικοζαίικο, για να απαντήσω στο πακέτο.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 14 Οκτ 2019, 11:08
Έλα, ευκολάκι. Όλα, εκτός από το πρώτο για τη χρήση της εγκατάστασης
Άντε να σας δω.
Έλα βρε μπούμπη μου, εσένα περίμενα.ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 14 Οκτ 2019, 12:39 Δεν είναι παράξενο που η Φαίη έγραψε επιστολή για το μεταναστευτικό με περιεχόμενο,που εκφράζει τις ρατσιστικες-φασιστικες απόψεις του μέσου ψηφοφόρου της ΝΔ.
Ούτε που την παραίτησαν και την πάνε πειθαρχικό.
Παράξενο είναι,που πιστεύει ότι οι αποφάσεις για το μεταναστευτικό λαμβάνονται απ'την κυβέρνηση
Βρείτε τις διαφορές από αυτά που έθιξε η πρώην πρόεδρος.Ερώτηση για τα επιτακτικά προβλήματα στην εκπαίδευση των προσφύγων στο 2ο Γυμνάσιο και 2ο Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού κατέθεσαν στη Βουλή προς τους υπουργούς Παιδείας και Μεταναστευτικής Πολιτικής οι βουλευτές του ΚΚΕ Διαμάντω Μανωλάκου, Χρήστος Κατσώτης, Γιάννης Γκιόκας και Λιάνα Κανέλλη.
Αναλυτικά αναφέρουν:
«Σύμφωνα με το σύλλογο διδασκόντων του σχολείου η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών αποτελείται από προσφυγόπουλα, συχνά ασυνόδευτα και με μία μη ομαλή και σταθερή σχέση με τη σχολική ζωή στις χώρες τους, λόγω παραγόντων όπως ο πόλεμος, οι πολιτικές, κοινωνικές, θρησκευτικές διώξεις, ο φυλετικός και κοινωνικός ρατσισμός, γιγάντια κοινωνικά προβλήματα, όπως η ακραία φτώχεια, η παιδική εργασία-σκλαβοπάζαρο, το εμπόριο οργάνων, το trafficking, κλπ).
Οι μέχρι τώρα κυβερνητικές εξαγγελίες και οι χειρισμοί του υπουργείου Παιδείας για το ζήτημα της εκπαίδευσης των προσφύγων δεν δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ουσιαστική ένταξη των παιδιών αυτών στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα. Ταυτόχρονα, συνεχίζουν να φοιτούν στο συγκεκριμένο σχολείο, έστω και σε μειοψηφικό ποσοστό, παιδιά μεταναστών και παλιννοστούντων (20-25%) με διαφορετικό γνωστικό υπόβαθρο.
Η κατάσταση στο συγκεκριμένο σχολείο τα τελευταία 2 χρόνια είναι εκρηκτική. Συγκεκριμένα:
- Οι μαθητές από 10 διαφορετικές εθνικότητες στριμώχνονται σε τμήματα των 40 ατόμων και σε αίθουσες στην πλειοψηφία τους ακατάλληλες. Στην Α΄ Λυκείου, π.χ., 199 μαθητές φοιτούν σε 5 τμήματα γενικής παιδείας.
- Δεν υπάρχουν βιβλία για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας.
- Ο προαύλιος χώρος είναι ακατάλληλος, ενώ δεν υπάρχουν μέσα, εξοπλισμός και χώροι διαμορφωμένοι για άθληση και ψυχαγωγία. Το σχολείο δεν μπορεί και δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως απλό αποθετήριο παιδιών.
- Δεν υπάρχει φύλαξη στο σχολείο. Το σχολείο χρειάζεται μόνιμους φύλακες, ώστε οι πόρτες του να μην παραμένουν ανοιχτές, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των μαθητών και ώστε οι καθηγητές να μην αναλαμβάνουν το ρόλο του φύλακα εις βάρος των άλλων καθηκόντων τους.
- Δεν υπάρχουν διερμηνείς ούτε ειδικοί ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί, παρόλο που υπάρχουν έφηβοι με τραυματικά βιώματα, συχνά αδιανόητα για τον ανθρώπινο ψυχισμό. Ο γλωσσικός φραγμός συχνά είναι αξεπέραστο εμπόδιο στην ουσιαστική προσέγγιση των παιδιών, στην έγκαιρη αντιμετώπιση των προβλημάτων τους και, φυσικά, στην επίλυση διαφορών πριν την κλιμάκωσή τους σε ανεξέλεγκτα περιστατικά βίας.
https://www.902.gr/eidisi/voyli/146186/ ... litismikis
Οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε και αντιμετωπίζουμε είναι:
1. Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας, καθώς υπάρχει το γλωσσικό εμπόδιο, παρά το γεγονός ότι πολλοί
μαθητές μιλούν λίγο αγγλικά.
2. Οι μαθητές πρόσφυγες είναι μια ετερογενής ομάδα. Υπάρχουν παιδιά από τη Συρία και το Ιράκ ..., από χωριά ή πόλεις ....., των οποίων οι οικογένειες είτε αποφάσισαν να μείνουν στην Ελλάδα είτε, όπως συμβαίνει για τους περισσότερους, θέλουν να φύγουν και δε δείχνουν ενδιαφέρον για τη μάθηση.
3. Τα παιδιά έχουν τραυματικές εμπειρίες: έχουν δει τα αγαπημένα τους πρόσωπα να σκοτώνονται, πολλά από τα πλοία που τα μετέφεραν στην Ελλάδα βυθίστηκαν και έχουν χωριστεί από τις οικογένειές τους. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα παιδιά δεν έχουν τις ίδιες ανάγκες και προτεραιότητες.
4. Η έλλειψη κατάλληλης κατάρτισης για τους εκπαιδευτικούς που τους επιτρέπει να αντιμετωπίζουν με ασφάλεια τέτοιες καταστάσεις, ιδιαίτερα όσον αφορά το συναισθηματικό προφίλ και τις ανάγκες των μαθητών.
5. Ο Ανεπαρκής αριθμός εκπαιδευτικών για την διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας. Οι υφιστάμενοι εκπαιδευτικοί δεν έχουν επιμορφωθεί για να διδάσκουν την ελληνική ως ξένη γλώσσα.
ΓΑΛΗ έγραψε: 14 Οκτ 2019, 12:46Έλα βρε μπούμπη μου, εσένα περίμενα.ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 14 Οκτ 2019, 12:39 Δεν είναι παράξενο που η Φαίη έγραψε επιστολή για το μεταναστευτικό με περιεχόμενο,που εκφράζει τις ρατσιστικες-φασιστικες απόψεις του μέσου ψηφοφόρου της ΝΔ.
Ούτε που την παραίτησαν και την πάνε πειθαρχικό.
Παράξενο είναι,που πιστεύει ότι οι αποφάσεις για το μεταναστευτικό λαμβάνονται απ'την κυβέρνηση![]()
Βρείτε τις διαφορές από αυτά που έθιξε η πρώην πρόεδρος.Ερώτηση για τα επιτακτικά προβλήματα στην εκπαίδευση των προσφύγων στο 2ο Γυμνάσιο και 2ο Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού κατέθεσαν στη Βουλή προς τους υπουργούς Παιδείας και Μεταναστευτικής Πολιτικής οι βουλευτές του ΚΚΕ Διαμάντω Μανωλάκου, Χρήστος Κατσώτης, Γιάννης Γκιόκας και Λιάνα Κανέλλη.
Αναλυτικά αναφέρουν:
«Σύμφωνα με το σύλλογο διδασκόντων του σχολείου η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών αποτελείται από προσφυγόπουλα, συχνά ασυνόδευτα και με μία μη ομαλή και σταθερή σχέση με τη σχολική ζωή στις χώρες τους, λόγω παραγόντων όπως ο πόλεμος, οι πολιτικές, κοινωνικές, θρησκευτικές διώξεις, ο φυλετικός και κοινωνικός ρατσισμός, γιγάντια κοινωνικά προβλήματα, όπως η ακραία φτώχεια, η παιδική εργασία-σκλαβοπάζαρο, το εμπόριο οργάνων, το trafficking, κλπ).
Οι μέχρι τώρα κυβερνητικές εξαγγελίες και οι χειρισμοί του υπουργείου Παιδείας για το ζήτημα της εκπαίδευσης των προσφύγων δεν δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ουσιαστική ένταξη των παιδιών αυτών στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα. Ταυτόχρονα, συνεχίζουν να φοιτούν στο συγκεκριμένο σχολείο, έστω και σε μειοψηφικό ποσοστό, παιδιά μεταναστών και παλιννοστούντων (20-25%) με διαφορετικό γνωστικό υπόβαθρο.
Η κατάσταση στο συγκεκριμένο σχολείο τα τελευταία 2 χρόνια είναι εκρηκτική. Συγκεκριμένα:
- Οι μαθητές από 10 διαφορετικές εθνικότητες στριμώχνονται σε τμήματα των 40 ατόμων και σε αίθουσες στην πλειοψηφία τους ακατάλληλες. Στην Α΄ Λυκείου, π.χ., 199 μαθητές φοιτούν σε 5 τμήματα γενικής παιδείας.
- Δεν υπάρχουν βιβλία για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας.
- Ο προαύλιος χώρος είναι ακατάλληλος, ενώ δεν υπάρχουν μέσα, εξοπλισμός και χώροι διαμορφωμένοι για άθληση και ψυχαγωγία. Το σχολείο δεν μπορεί και δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως απλό αποθετήριο παιδιών.
- Δεν υπάρχει φύλαξη στο σχολείο. Το σχολείο χρειάζεται μόνιμους φύλακες, ώστε οι πόρτες του να μην παραμένουν ανοιχτές, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των μαθητών και ώστε οι καθηγητές να μην αναλαμβάνουν το ρόλο του φύλακα εις βάρος των άλλων καθηκόντων τους.
- Δεν υπάρχουν διερμηνείς ούτε ειδικοί ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί, παρόλο που υπάρχουν έφηβοι με τραυματικά βιώματα, συχνά αδιανόητα για τον ανθρώπινο ψυχισμό. Ο γλωσσικός φραγμός συχνά είναι αξεπέραστο εμπόδιο στην ουσιαστική προσέγγιση των παιδιών, στην έγκαιρη αντιμετώπιση των προβλημάτων τους και, φυσικά, στην επίλυση διαφορών πριν την κλιμάκωσή τους σε ανεξέλεγκτα περιστατικά βίας.
https://www.902.gr/eidisi/voyli/146186/ ... litismikis
Και έπεται συνέχεια.

Και αναφορικά με το θέμα της ανηλικότητας«Όταν ο ήλιος εξαφανίζεται πάνω από το μεγαλύτερο κέντρο προσφύγων στην Ελλάδα, το ίδιο κάνουν τα παιδιά και οι γυναίκες» τονίζει στο ρεπορτάζ, κάνοντας λόγο για κλίμα φόβου και τρομοκρατίας, ενώ μεταφέρει καταγγελίες των Γιατρών Χωρίς Σύνορα για τα δεκάδες περιστατικά σεξουαλικής κακοποίησης.
https://www.iefimerida.gr/news/451235/r ... as-viasmos
Ουτιδανέ, παπαρομαρίτσα, βιβικόπληκτε, προχωκατιμά, μπλεμπουμπούκιον.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 14 Οκτ 2019, 12:51 Γαλή, καταλαβαίνω τώρα γιατί ερωτούσες αυτά που ερωτούσες πριν, και με μεγάλη μου λύπη διαπιστώνω ότι τόσα χρόνια στον εθνικό κορμό σου έχουνε κάνει το μυαλό πελτέ, σε σημείο που δεν καταλαβαίνεις τί διαβάζεις. Δεν υπάρχει ούτε για αστείο σύγκριση μεταξύ του κειμένου των κουμμουνιών το οποίο εστιάζει σε προβλήματα και τις πιθανές/ προτεινόμενες λύσεις των, με το ιταμό, επονείδιστο και ρατσιστικό παραλήρημα της προβατίνας της οννέδ πεντέλης το οποίο είναι γεμάτο αντχομινιές και ρατσιστικό δηλητήριο
ΓΑΛΗ έγραψε: 14 Οκτ 2019, 12:54
5. Ο Ανεπαρκής αριθμός εκπαιδευτικών για την διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας. Οι υφιστάμενοι εκπαιδευτικοί δεν έχουν επιμορφωθεί για να διδάσκουν την ελληνική ως ξένη γλώσσα.