Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Τον ανέφερα γιατι με είπε ημιαυγο, και το φέρνω βαρεως.... Και κόλλαγε κιολας (συνήθως κανω νειμ ντροπινγκ χωρις να κολλαει) γιστι πλεον οποιος αηδιάζει με τους μπουμπουκομεν και με τους πηζονδε, ημιαυγο θεωρείται (ή αναγκαζεται να ωρυεται σαν ημιαυγο για να εισακουστει ανάμεσα στις ιαχες σας και τα οργανωμένα στρατόπεδα σας)
μα έτσι προέκυψαν τα αβγά, σαν αντιδραστική... αντίδραση προς ολόκληρο το πολιτικό κατεστημένο.
οφείλεις αγαπητέ να μας καταθέσεις και συ τις πολιτικές σου θέσεις. choose a side...
και δεν λέω να είσαι με τον κούλη ή τον τσίπρα. αλλά δεν μας έχεις δώσει να καταλάβουμε γενικά τι είσαι...
είσαι με μας τους πολλούς, τον λαό ή είσαι με τους από πάνω;;;
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ, ΠΡΩΤΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΣ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΜ ΜΟΥ. ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΗΜΙ-ΑΒΓΟ, ΑΠΛΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑ. ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΤΙ ΨΗΦΙΣΕΣ ΛΕΒΕΝΤΗ*.
*όχι στις τελευταίες εκλογές. στις προηγούμενες. όπως μου είπες.
(πωπω ρεζίλι τον έκανα )
Re: JOKER
Δημοσιεύτηκε: 06 Οκτ 2019, 13:33
από Last Veteran
πήζον bot έγραψε: 06 Οκτ 2019, 03:02.
εχει να βγαλει το χολυγουντ καλη ταινια δεκαετιες
Ε όχι δα.
Mad Max
Rush
Prometheus
Adventures of tin tin
Gravity
Riddick
John Wick
Μερικές που μου ρχονται στο μυαλό αυτή τη στιγμη κι ας έχω δει το 1/20 των χολυγ. ταινιών συνολικά.
Για συγγραφείς μπορείς να δώσεις ένα περιθώριο παραπάνω, γιατί παίζει ρόλο το συγγραφικό στυλ, που απαιτεί λίγο χρόνο να καλλιεργηθεί. Εν τούτοις, μια ματιά στην παγκόσμια λογοτεχνία είναι αρκετή για να σου δείξει ότι και οι συγγραφείς γράφουν τα καλύτερα έργα τους σε μικρές ηλικίες.
Η Τζέιν Όστεν ήταν 22 όταν έγραψε το Περηφάνια και Προκατάληψη, αν και πέθανε στα 38 της. Ο Χέρμαν Μέλβιλ έγραψε τον Μόμπι Ντικ στα 32 του. Η Μαίρη Σέλεϊ έγραψε τον Φρανκεστάιν στα 21, η Άλκοτ έγραψε τις Μικρές Κυρίες στα 35.
Ο Νεύτωνας και ο Αϊνστάιν έγραψαν το σύνολο του έργου τους πριν τα 30.
Θέλεις κι άλλα;
Όταν σε συζήτηση για λογοτέχνες μου φέρνεις μαθηματικούς και φυσικούς είναι προφανές ότι ούτε εσύ πιστεύεις αυτά που γράφεις.
Σε συζήτηση για δημιουργικότητα. Και δεν βλέπω να αντικρούεις με κανένα παράδειγμα. Περιμένω ακόμα τους 5 λογοτέχνες.
Καταρχάς από αυτούς που αναφέρεις πραγματικά καλός είναι μόνο ο Μέλβιλ που ναι έγραψε το Μόμπι Ντικ σε μικρή σχετικά ηλικία αλλά είχε μέχρι τότε συγκεντρώσει τις παραστάσεις και εμπειρίες που απαιτούνταν για ένα δύσκολο έργο.
Η πραγματικότητα είναι ότι όλοι οι μεγάλοι συγγραφείς ξεκινούν τα πιο σημαντικά τους έργα μετά τα 40.
Leo Tolstoy (1828–1910)
War and Peace (Война и мир [Voyna i mir], 1869)
Anna Karenina (Анна Каренина [Anna Karenina], 1877)
Resurrection (Воскресение [Voskresenie], 1899)
Gabriel García Márquez March 1927
In Evil Hour (1962)
One Hundred Years of Solitude (1967)
The Autumn of the Patriarch (1975)
Love in the Time of Cholera (1985)
The General in His Labyrinth (1989)
Of Love and Other Demons (1994)
Τον ανέφερα γιατι με είπε ημιαυγο, και το φέρνω βαρεως.... Και κόλλαγε κιολας (συνήθως κανω νειμ ντροπινγκ χωρις να κολλαει) γιστι πλεον οποιος αηδιάζει με τους μπουμπουκομεν και με τους πηζονδε, ημιαυγο θεωρείται (ή αναγκαζεται να ωρυεται σαν ημιαυγο για να εισακουστει ανάμεσα στις ιαχες σας και τα οργανωμένα στρατόπεδα σας)
μα έτσι προέκυψαν τα αβγά, σαν αντιδραστική... αντίδραση προς ολόκληρο το πολιτικό κατεστημένο.
οφείλεις αγαπητέ να μας καταθέσεις και συ τις πολιτικές σου θέσεις. choose a side...
και δεν λέω να είσαι με τον κούλη ή τον τσίπρα. αλλά δεν μας έχεις δώσει να καταλάβουμε γενικά τι είσαι...
είσαι με μας τους πολλούς, τον λαό ή είσαι με τους από πάνω;;;
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ, ΠΡΩΤΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΣ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΜ ΜΟΥ. ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΗΜΙ-ΑΒΓΟ, ΑΠΛΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑ. ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΤΙ ΨΗΦΙΣΕΣ ΛΕΒΕΝΤΗ*.
*όχι στις τελευταίες εκλογές. στις προηγούμενες. όπως μου είπες.
Ο εγκέφαλος είναι μέρος του κορμιού. Βασικά ο εγκέφαλος τα πάει πολύ χειρότερα από το κορμί όσον αφορά την ικανότητα εργασίας σε δημιουργικό επίπεδο. Όχι μόνο σβήνει με τα χρόνια, αλλά και το φορτίο που έχει ήδη τον αποτρέπει από την δημιουργία. Όταν ακόμα είσαι άγραφο χαρτί, έχεις ιδέες, δεν έχεις κολλήσει σε συγκεκριμένες ρουτίνες και διαδικασίες, δοκιμάζεις νέα πράγματα, ανακαλύπτεις τον εαυτό σου. όσο μεγαλώνεις, η προσαρμοστικότητα του εγκεφάλου σε διαφορετικά πράγματα μειώνεται απότομα. Το χαμαιλεοντιλίκι που απαιτούν οι καλλιτεχνικές δουλειές απαιτεί φρέσκο εγκέφαλο. Είναι εξαιρετικότατα σπάνιο να βρεις άνθρωπο που όχι μόνο να μην έχει χάσει την δημιουργικότητά του με τα χρόνια αλλά να έχει γίνει και καλύτερος. Ίσως είναι 5 ή 6 άνθρωποι στην ιστορία της ανθρωπότητας.
Λες μαλακίες. Δεν χρειάζομαι άλλο παράδειγμα από το παρακάτω.
Fyodor Dostoevsky Born in Moscow in 1821.
(1866) Crime and Punishment
(1867) The Gambler (novella)
(1869) The Idiot
(1870) The Eternal Husband (novella)
(1872) Demons (also titled: The Possessed, The Devils)[178]
(1875) The Adolescent
(1880) The Brothers Karamazov
Δεν χρειάζεσαι ένα, χρειάζεσαι αρκετά για να αποδείξεις ότι είναι κανόνας κι όχι εξαίρεση που όπως έγραψα αφορά 5-6 άτομα στην ιστορία της ανθρωπότητας. Όχι πως συμφωνώ ότι π.χ. συγκρίνεται το Αδερφοί Καραμάζοφ με το Έγκλημα και Τιμωρία.
Ο Τολκιν έγραψε τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών μεταξύ 45 και 57 χρονών. Και οι Lynyrd Skynyrd συνέθεσαν το παρακάτω αριστούργημα, 36 χρόνια μετά από το πρώτο άλμπουμ τους