Σελίδα 12 από 150

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 20:27
από Αγις
Eλονοσία.
Σοβαρευτείτεεεε.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2018, 23:11
από stergiosbik

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2018, 11:28
από stergiosbik
Σημερα στο συνεργειο.

Εικόνα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2018, 11:34
από Ερμής
stergiosbik έγραψε: 11 Σεπ 2018, 23:11
Στα λεγόμενα hypercars τα χλμ που έχουν πάνω μετράνε σα τριπλά σε σχέση με ένα συμβατικό.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2018, 11:47
από stergiosbik
Δεν ξερω ακριβως την αναλογια αλλα σιγουρα δεν ειναι το ιδιο με τα συμβατικα αυτοκινητα.
Παντως πραγματικα τον χαιρομαι τον τυπο.
Ευχαριστιεται το αυτοκινητο του αντι να το εχει κλεισμενο σα κανα γκαραζ.
Μεγαλη υποθεση να το χρησιμοποιεις αντι να σε "χρησιμοποιει" αυτο.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2018, 11:55
από Ερμής
Κάπως έτσι πάει στο περίπου.
Δεν είναι θέμα γκαραζ η όχι. ΤΟυ κάνει την προβλεπόμενη συντήρηση (η οποία κοστίζει αρκετά) και δε του σκίζει τον πάτο.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2018, 12:00
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 14 Σεπ 2018, 11:34 Στα λεγόμενα hypercars τα χλμ που έχουν πάνω μετράνε σα τριπλά σε σχέση με ένα συμβατικό.
μονο αν τα οδηγεις οπως "πρεπει" δηλαδη βασικα σε πιστα.

το 99% τα βγαζει βολτα για φιγουρα, χρησιμοποιωντας το 1% των δυνατοτητων τους.

γιαυτο και το βιντεακι, που περναει σαν εντυπωσιακο κατι που για τα περισσοτερα αυτοκινητα ειναι φυσιολογικο, 250κ, σιγα.

το φεραρι που εχει η ξανθια, και δεν εχει ανεβασει ποτε πανω απο 2000 στροφες, γιατι να μετραει τα χιλιομετρα του τριπλα;

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2018, 12:02
από stergiosbik
Μηπως γιατι οι κινητηρες των supercars ειναι πολυ πιο πιεσμενοι;
Για σκεψου το.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2018, 12:06
από Ερμής
Για να χρησιμοποιήσεις τις δυνατότητες του δεν αρκεί μόνο να μην εισαι φιγουρατζής αλλά να έχεις και πολύ καλά χέρια με μεγάλη εμπειρία αλλά και σεβασμό, θεωρείς οτι είναι μεγάλο το ποσοστό που μπορεί να χρησιμοποιήσει τις δυνατότητες του ακόμη και εντός πίστας;

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2018, 13:58
από Ασέβαστος
stergiosbik έγραψε: 14 Σεπ 2018, 12:02 Μηπως γιατι οι κινητηρες των supercars ειναι πολυ πιο πιεσμενοι;
Για σκεψου το.
τι εννοεις "πιεσμενοι";

περισσοτερο πιεζεται το μοτερακι των 60 ιππων που δουλευει συνεχεια στις 5000 στροφες μπας και κουνηθει, παρα αυτο των 600 που δουλευει μονιμα ρελαντι.

αν τα θηρια τα ειχαν μονο χεραδες με ικανοτητες να τα δουλευουν συνεχεια στα κοκκινα, μαλιστα. θα ειχαν τρομερες φθορες.

κι οχι μονο ο κινητηρας, πλαισιο, φρενα, αναρτησεις, ολα δουλευουν στο 10% των δυνατοτητων τους. δεν στεκει να εντυπωσιαζομαστε που εβγαλαν 250κ και μαλιστα με την αψογη συντηρηση που κανουν συνηθως οι ιδιοκτητες τους. τοσα βγαζει και το χιουνται ατος του μπουρναζιωτη, μονιμα στα κοκκινα και με μια αλλαγη λαδιων αν και οταν. 1000κ βγαζουν τα ταξι, που πραγματι καθε χλμ μετραει για τρια, μονιμα στην κινηση με πρωτη-δευτερα. τα ιδια βγαζει νοικιαρικο λαντκρουζερ για σαφαρι στη ζουγκλα.

ε, σιγα το κατορθωμα, 250κ και δε σκορπισε το φεραρι, εντυπωσιαστηκαμε. :102:

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2018, 14:18
από Ερμής
Τα βήματα ενος συνετού οδηγού hypercar

α.Εντυπωσιασμός
β.Φόβος απο τη δύναμη
γ.Αρχίζει να του παίρνει τον αέρα κάπως
δ. Μικρό λιώσιμο
ε. Δυνατότερο λιώσιμο(σε πίστα)
στ. Συνειδητοποίηση-ξεκάβλωμα και ηρεμία

Οι περισσότεροι οδηγοί θα το πατήσουν, άλλοι συνετά και σιγά σιγά μέχρι να το μάθουν, άλλοι θα γίνουν χαλκομανία, αν και οι τελευταίοι είναι πολύ μικρό ποσοστό όταν μιλάμε για τέτοιο αυτοκίνητο. Και εννοείται σε αυτό πρέπει να συμπεριλάβουμε τα κόστη που είναι υπερπολλαπλάσια απο αυτά που φαντάζεται. Ένα σετ δίσκοφρενων σκέψου, οτι κοστίζει πέντε έξι χιλιάρικα. Δε σε πάω σε άλλα.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2018, 14:19
από enterprise-psi
7500 ευρώ, και οχι μαμά, στην ferrari 360 modenas :lol:

edit λάθος διάβασα οχι δισκόφρενα, δίσκο πλατό, μου ειχε πει και για τακάκια και δίσκους, αλλά δεν θυμάμαι.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2018, 14:24
από Ερμής
enterprise-psi έγραψε: 14 Σεπ 2018, 14:19 7500 ευρώ, και οχι μαμά, στην ferrari 360 modenas :lol:
Της 458 πάνε 6Κ ΧΩΡΙΣ τα τακάκια. Για την speciale η τιμή πάει στα 8Κ.

Η 360 έχει πανάκριβα ανταλλακτικά αλλά η πουτάνα, ειδικά στην εποχή της, ήταν εξωπραγματική.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2018, 14:26
από enterprise-psi
Ειναι αμαξαρα, όμως, με τετάρτη στην κίνηση, και ξεκίναγε για πλάκα, βγαίνουμε αττική και το πατάω και χέστηκα απάνω μου :lol:

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2018, 14:31
από Ερμής
enterprise-psi έγραψε: 14 Σεπ 2018, 14:26 Ειναι αμαξαρα, όμως, με τετάρτη στην κίνηση, και ξεκίναγε για πλάκα, βγαίνουμε αττική και το πατάω και χέστηκα απάνω μου :lol:
Ναι ρε δε γίνεται να μην χεστείς πάνω σου οταν νιώσεις αυτή τη δύναμη για πρώτη φορά. Νιώθεις πραγματικά το κορμί σου να χωνεται στο κάθισμα. Γιαυτό λέω οτι είναι πολύ μικρό το ποσοστό κάποιου που θα πάει με τη μια και θα κάνει ταλιμπανιές

τη μάνιουαλ οδήγησες;