και η εκκλησια δημιουργημα της κοινωνιας ειναι και οι κανονες της εχουν επιβληθει για ενα και μονο σκοπο
την απροσκοπτη επιβιωση του ανθρωπου που συμβαινει μονο μεσα απο την οικογενεια
αν η εκκλησια ευλογησει ενα γαμο μεταξυ του ιδιου φυλου τοτε καταρριπτει απο μονη της την υπαρξη της
Αυτό που εννοούν οι άλλοι είναι ότι όλοι είναι ευπρόσδεκτοι αρκεί να μετανοήσουν, όχι αβέρτα κουβέρτα. Ο Σεραφείμ είναι απλά πιο τυπικός. Όπως δεν γίνεται να δηλώνεις χορτοφάγος και να τρως κρέας, δεν γίνεται να είσαι κίναιδος και να δηλώνεις χριστιανός.
και η εκκλησια δημιουργημα της κοινωνιας ειναι και οι κανονες της εχουν επιβληθει για ενα και μονο σκοπο
την απροσκοπτη επιβιωση του ανθρωπου που συμβαινει μονο μεσα απο την οικογενεια
αν η εκκλησια ευλογησει ενα γαμο μεταξυ του ιδιου φυλου τοτε καταρριπτει απο μονη της την υπαρξη της
και δεν αναφερομαι μονο στην ορθοδοξια
Συγκεντρώσου, νάζουλο, ουδείς ζήτησε από την Εκκλησία να ευλογήσει τους ομόφυλους γάμους, ουδέποτε έγινε λόγος για θρησκευτικό γάμο ομόφυλων στην ελληνορθόδοξη Εκκλησία. Ο ταλιμπανέζος Πειραιώς, πέρα από τα υπόλοιπα εμετικά που γράφει, αρνείται το μυστήριο της βάφτισης στα παιδιά των ομόφυλων οικογενειών για να τιμωρήσει τους κηδεμόνες τους και τους νομοθέτες.
Μιλάμε ότι αν υπάρχει η κόλαση που πιστεύετε, ο τύπος έχει εξασφαλίσει πρώτο καζάνι-πίστα.
Ναύτης έγραψε: 01 Φεβ 2024, 10:15Ο ταλιμπανέζος Πειραιώς, πέρα από τα υπόλοιπα εμετικά που γράφει, αρνείται το μυστήριο της βάφτισης στα παιδιά των ομόφυλων οικογενειών για να τιμωρήσει τους κηδεμόνες τους και τους νομοθέτες.
Συγκεντρώσου ταγάρι, μόνος σου τα γράφεις. Η βάφτιση είναι μυστήριο όπως και ο γάμος. Ας πάνε στο δημαρχείο να βαφτιστούν.
Ναύτης έγραψε: 01 Φεβ 2024, 10:15Ο ταλιμπανέζος Πειραιώς, πέρα από τα υπόλοιπα εμετικά που γράφει, αρνείται το μυστήριο της βάφτισης στα παιδιά των ομόφυλων οικογενειών για να τιμωρήσει τους κηδεμόνες τους και τους νομοθέτες.
Συγκεντρώσου ταγάρι, μόνος σου τα γράφεις. Η βάφτιση είναι μυστήριο όπως και ο γάμος. Ας πάνε στο δημαρχείο να βαφτιστούν.
Μεσαιωνικό απολίθωμα, ακόμα και στην εβραϊκή αίρεση που πιστεύεις τα παιδιά είναι αθώα κάθε αμαρτίας. Σάλτα να γλείψεις τα χέρια του ταλιμπανέζου Πειραιώς τώρα.
Ναύτης έγραψε: 01 Φεβ 2024, 10:23
Μεσαιωνικό απολίθωμα, ακόμα και στην εβραϊκή αίρεση που πιστεύεις τα παιδιά είναι αθώα κάθε αμαρτίας. Σάλτα να γλείψεις τα χέρια του ταλιμπανέζου Πειραιώς τώρα.
Και σε ποιο ακριβώς σημείο κάποιος τα ονόμασε ένοχα αμαρτίας;
Αυτό που εννοούν οι άλλοι είναι ότι όλοι είναι ευπρόσδεκτοι αρκεί να μετανοήσουν, όχι αβέρτα κουβέρτα. Ο Σεραφείμ είναι απλά πιο τυπικός. Όπως δεν γίνεται να δηλώνεις χορτοφάγος και να τρως κρέας, δεν γίνεται να είσαι κίναιδος και να δηλώνεις χριστιανός.
Ναύτης έγραψε: 01 Φεβ 2024, 10:23
Μεσαιωνικό απολίθωμα, ακόμα και στην εβραϊκή αίρεση που πιστεύεις τα παιδιά είναι αθώα κάθε αμαρτίας. Σάλτα να γλείψεις τα χέρια του ταλιμπανέζου Πειραιώς τώρα.
Και σε ποιο ακριβώς σημείο κάποιος τα ονόμασε ένοχα αμαρτίας;
Θα πρέπει, ωστόσο, ο Σεραφείμ να μας εξηγήσει γιατί βαφτίζονται τα παιδιά δολοφόνων, βιαστών, μοιχών και άθεων και λοιπών. Δεν βλέπω πως στέκει αυτό θεολογικά.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 01 Φεβ 2024, 11:07
Θα πρέπει, ωστόσο, ο Σεραφείμ να μας εξηγήσει γιατί βαφτίζονται τα παιδιά δολοφόνων, βιαστών, μοιχών και άθεων και λοιπών. Δεν βλέπω πως στέκει αυτό θεολογικά.
Εννοείς να είναι και οι δυο γονείς δολοφόνοι; Δεν μου έρχεται κάποια τέτοια περίπτωση στο νου. Ούτε έχω υπόψη μου κάποια περίπτωση να πάει κάποιος γονιός στην εκκλησία και να διατρανώνει "είμαι μοιχός, βαφτίστε το παιδί μου). Σε αυτά τα αμαρτήματα αυτός πάντως βάζει το θέμα της μετάνοιας. Μπορεί δηλαδή ένας φονιάς να μετανόησε, η μετάνοια δε στέκει θεολογικά; Νομίζω ναι. Σου λέει τώρα πώς ένας ομοφυλόφιλος που έχει παντρευτεί (έχει κάνει δηλαδή δημόσια, επίσημη ανακοίνωση του αμαρτήματος) και δεν μετανοεί (αφού και αύριο παντρεμένος θα θέλει να είναι και τον ίδιο βίο θα θέλει να διάγει) πώς μπορεί να θεωρηθεί ότι μετανόησε; Δε βλέπω πώς μπορεί να σταθεί θεολογικά μια κριτική στη θέση που εξέφρασε.
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 01 Φεβ 2024, 11:07
Θα πρέπει, ωστόσο, ο Σεραφείμ να μας εξηγήσει γιατί βαφτίζονται τα παιδιά δολοφόνων, βιαστών, μοιχών και άθεων και λοιπών. Δεν βλέπω πως στέκει αυτό θεολογικά.
Εννοείς να είναι και οι δυο γονείς δολοφόνοι; Δεν μου έρχεται κάποια τέτοια περίπτωση στο νου. Ούτε έχω υπόψη μου κάποια περίπτωση να πάει κάποιος γονιός στην εκκλησία και να διατρανώνει "είμαι μοιχός, βαφτίστε το παιδί μου). Σε αυτά τα αμαρτήματα αυτός πάντως βάζει το θέμα της μετάνοιας. Μπορεί δηλαδή ένας φονιάς να μετανόησε, η μετάνοια δε στέκει θεολογικά; Νομίζω ναι. Σου λέει τώρα πώς ένας ομοφυλόφιλος που έχει παντρευτεί (έχει κάνει δηλαδή δημόσια, επίσημη ανακοίνωση του αμαρτήματος) και δεν μετανοεί (αφού και αύριο παντρεμένος θα θέλει να είναι και τον ίδιο βίο θα θέλει να διάγει) πώς μπορεί να θεωρηθεί ότι μετανόησε; Δε βλέπω πώς μπορεί να σταθεί θεολογικά μια κριτική στη θέση που εξέφρασε.
Εννοώ ότι ο ένας γονέας μπορεί να είναι δολοφόνος και ο άλλος άθεος ή φιλάργυρος ή οτιδήποτε. Το ότι δεν τον διατρανώνουν δεν σημαίνει ότι δεν είναι.
Για να σου το πω μ'ένα επίκαιρο παράδειγμα Τα παιδιά των δηλωμένων Χρυσαυγιτών τα βαφτίζει ο Σεραφείμ;
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 01 Φεβ 2024, 11:07
Θα πρέπει, ωστόσο, ο Σεραφείμ να μας εξηγήσει γιατί βαφτίζονται τα παιδιά δολοφόνων, βιαστών, μοιχών και άθεων και λοιπών. Δεν βλέπω πως στέκει αυτό θεολογικά.
Εννοείς να είναι και οι δυο γονείς δολοφόνοι; Δεν μου έρχεται κάποια τέτοια περίπτωση στο νου. Ούτε έχω υπόψη μου κάποια περίπτωση να πάει κάποιος γονιός στην εκκλησία και να διατρανώνει "είμαι μοιχός, βαφτίστε το παιδί μου). Σε αυτά τα αμαρτήματα αυτός πάντως βάζει το θέμα της μετάνοιας. Μπορεί δηλαδή ένας φονιάς να μετανόησε, η μετάνοια δε στέκει θεολογικά; Νομίζω ναι. Σου λέει τώρα πώς ένας ομοφυλόφιλος που έχει παντρευτεί (έχει κάνει δηλαδή δημόσια, επίσημη ανακοίνωση του αμαρτήματος) και δεν μετανοεί (αφού και αύριο παντρεμένος θα θέλει να είναι και τον ίδιο βίο θα θέλει να διάγει) πώς μπορεί να θεωρηθεί ότι μετανόησε; Δε βλέπω πώς μπορεί να σταθεί θεολογικά μια κριτική στη θέση που εξέφρασε.
Εννοώ ότι ο ένας γονέας μπορεί να είναι δολοφόνος και ο άλλος άθεος ή φιλάργυρος ή οτιδήποτε. Το ότι δεν τον διατρανώνουν δεν σημαίνει ότι δεν είναι.
Για να σου το πω μ'ένα επίκαιρο παράδειγμα Τα παιδιά των δηλωμένων Χρυσαυγιτών τα βαφτίζει ο Σεραφείμ;
Και για αυτή την περίπτωση και για το προηγούμενο ερώτημά σου, ΟΥΤΙΣ, απάντησε ακριβώς γιατί το λέει ο Αρχιεπίσκοπος και συμφωνεί ο Σεραφείμ:
.,
Η μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας, είναι το μεγάλο κενό που θα πέσουμε μέσα.
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 01 Φεβ 2024, 11:28
Εννοώ ότι ο ένας γονέας μπορεί να είναι δολοφόνος και ο άλλος άθεος ή φιλάργυρος ή οτιδήποτε. Το ότι δεν τον διατρανώνουν δεν σημαίνει ότι δεν είναι.
Για να σου το πω μ'ένα επίκαιρο παράδειγμα Τα παιδιά των δηλωμένων Χρυσαυγιτών τα βαφτίζει ο Σεραφείμ;
Αυτός απαντά πως δεν γνωρίζουμε σε τέτοια λεπτομέρεια (μέχρι και το αν είναι φιλάργυροι) το ποιόν αυτών που βαφτίζουν το παιδί τους. Δεν είναι παράλογος ισχυρισμός