Σελίδα 109 από 149
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:17
από ethereal
ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:16
Φαντασθείτε τον ethereal να διδάσκει σε τάξη με "ημιμαθή" παιδάκια.
Τίποτα άλλο.
Δεν υπάρχουν τέτοια.
Αν θέλεις να πεις κάτι άλλο μην ντρέπεσαι.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:19
από John Dear
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:14
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:12
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:04
Αυτό ακριβώς ! Κι όμως όχι, τα 3/8 του "συνολου = 3 σοκολατες" θα σου πουνε.
Παντως θα συμφωνήσω με τον Σταθα. Το θεμα ειναι άκρως φιλολογικό και δείχνει την έλλειψη σωστής έκφρασης στους συντάκτες των βιβλίων μαθηματικών.
Δηλ. το πρόβλημα : ειτε κάμποσα τεμάχια, ειτε ν τεμάχια, μοιράζονται σε μ μαθητές, εχει σαν απαντηση :
ο κάθε μαθητής θα πάρει το ν/μ των τεμαχίων (κάμποσων ή ν) ?
Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε. Εδώ μιλάμε για ξεκάθαρο πρόβλημα εκφρασης των συντακτών που οδηγεί σε μαθηματικό λάθος. Αν η μονάδα μέτρησης ειναι το συνολο καθενας λαμβάνει το 1/μ του συνόλου, αν η μονάδα μέτρησης ειναι τα τεμάχια, καθένας λαμβάνει ν/μ του τεμαχίου.
Αν ν/μ < 1 θα διατυπωθει σαν ν/μ του τεμαχίου. Αν ν/μ > 1 θα διατυπωθεί ως ν/μ τεμάχια γιατί είναι πάνω από 1 άρα πληθυντικός.
Στην Αγγλική όπως βλέπω δεν έχουν τέτοια θέματα έκφρασης
Είτε μία σοκολάτα είτε χίλιες, ως ένα θα το αντιμετωπίσεις. Και από αυτό το ένα θα πάρεις το ένα όγδοο, απλά.
Η συμμετοχή σε έναν διάλογο "απαιτεί" να έχουμε μια στοιχειώδη ενημέρωση για όσα έχουν προηγηθεί.
Όχι είδα φως και μπήκα.
Αν θέλουμε να τον προχωρήσουμε βέβαια και όχι απλώς να πούμε την αποψάρα μας.
Ναι είναι η γνώμη σου αυτή και σ' ευχαριστώ. Εγώ δεν το βλέπω έτσι, όπως δεν βλέπω ως "αποψάρα" την τοποθέτηση μου.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:19
από enaon
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:12
Είτε μία σοκολάτα είτε χίλιες, ως ένα θα το αντιμετωπίσεις. Και από αυτό το ένα θα πάρεις το ένα όγδοο, απλά.
τα βασικά για να μην τρωμε χρόνο:
1. οταν σε ρωτάμε αν εισαι του home schooling εννοουμε αν εισαι ηλίθιος, πρεπει να προσβληθείς η να δωσεις αφορμη να σε βρίσουμε γιατι εισαι και ανάγωγος.
2.Το Σωστό ειναι το Βιβλίο του δημοτικου
3.βλέπε 2
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:22
από ethereal
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:19
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:14
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:12
Είτε μία σοκολάτα είτε χίλιες, ως ένα θα το αντιμετωπίσεις. Και από αυτό το ένα θα πάρεις το ένα όγδοο, απλά.
Η συμμετοχή σε έναν διάλογο "απαιτεί" να έχουμε μια στοιχειώδη ενημέρωση για όσα έχουν προηγηθεί.
Όχι είδα φως και μπήκα.
Αν θέλουμε να τον προχωρήσουμε βέβαια και όχι απλώς να πούμε την αποψάρα μας.
Ναι είναι η γνώμη σου αυτή και σ' ευχαριστώ. Εγώ δεν το βλέπω έτσι, όπως δεν βλέπω ως "αποψάρα" την τοποθέτηση μου.
Πολύ ωραία. Με συγχωρείς που υποτίμησα τη διάθεσή σου για συμμετοχή.
Τότε θα μπορούσες να μας πεις και για το 2ο παράδειγμα με τα 3 φρούτα αν θα ισχύσει το ίδιο που προτείνεις.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:23
από nik_killthemall
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:09
Αυτό που λες είναι και ένας από τους λόγους που είμαι υπέρ της εκπαίδευσης στο σπίτι (με πολλές προϋποθέσεις βεβαίως). Δεν είναι μόνο φιλολογικό το θέμα. Είναι και θέμα διάθεσης και υπευθυνότητας.
Διαφωνώ με την εκπαίδευση στο σπίτι. Ο λόγος που την αναφέρεις ειναι πως πρωτοβάθμια και 2βαθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα εχουν αναμφισβήτητα υποβαθμιστεί εντελώς και σαν περιεχόμενο και σαν ποιότητα.
Όσον αφορα τη συγγραφή των βιβλίων για τα συγκεκριμένα παραδείγματα το θέμα ειναι η έλλειψη σωστής έκφρασης ξεκάθαρα, όσον αφορά το τι θα διδάξει ο καθηγητής στο σχολείο σαφώς είναι θέμα διάθεσης και υπευθυνότητας όπως λες.
Το σύστημα των δεσμών με το οποίο σπούδασαν οι σημερινοί καθηγητές θετικών επιστημών έδινε μεν μια καλή θετική κατάρτιση, αλλά σε μεγάλο βαθμό δεν μπορούσε ο μέσος εισακτέος να συντάξει σωστά 2 συνεχόμενες προτάσεις, ενώ το εξεταζόμενο μάθημα της εκθεσης δεν επιβράβευε το συνεκτικό κείμενο αλλά την αρλουμπολογία χωρίς περιεχόμενο.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:27
από enaon
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:19
Ναι είναι η γνώμη σου αυτή και σ' ευχαριστώ. Εγώ δεν το βλέπω έτσι, όπως δεν βλέπω ως "αποψάρα" την τοποθέτηση μου.
δεν σε πρόλαβα, παρε τα επόμενα σταδια να εχεις
αν το ζορίσες πολύ θα σου πούμε
1. αυτό που λες ειναι λαθος
οταν αποδείξεις οτι δεν ειναι λαθος
2. οκ, αλλα ειναι αντιπαιδαγωγικό,
αν επιμείνεις παραπανω οτι τα μαθηματικά δεν ειναι μοδα να την φοράμε οπως τα φερνει ο καιρός, θα πουμε
3.δεν ειναι ασκηση μαθηματικων ρε φίλε, ειναι Cκευτόμαστε, τυφλός εισαι;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:28
από Gherschaagk
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:52
Και καλή η πλακίτσα έκτοτε, αλλά ούτε λευκές σημαίες ούτε τίποτα.
Νομίζω με αδικείς.
Η Γκερ μας κάνει πλάκα εδώ και 106 σελίδες και σε εκείνην και μόνο απευθύνθηκε αυτό το σχόλιο. Με ειλικρινά καλή διάθεση γιατί ο γραπτός λόγος μπορεί και να παραξηγηθεί.
Και είναι πλέον φανερό ότι κάνει πλάκα αφού μου ζητάει να ξανατοποθετηθώ σε ένα πράγμα που έχω απαντήσει (ακόμα και με σχήματα προσωπικά σε εκείνη άρα δεν μπορεί να πει ότι δεν το είδε) προκειμένου να αποφύγει να απαντήσει στην άσκηση με τα μπισκότα.
Μην το πάρεις προσωπικά. Δεν σε έχω διαβάσει στο συγκεκριμένο νήμα, μέσες άκρες, θυμάμαι πως θεωρείς την άσκηση λάθος και εσύ, ή έστω τη διατύπωσή της.
Τι να πούμε λοιπόν;
Ξέρω που το πάτε, να βγάλετε εκπαιδευτικούς και βιβλία για τα μπάζα. Δεν συμφωνώ, ούτε και θα μπω στην ατέρμονη συζήτηση των σκάρτων εκπαιδευτικών και του κακού εκπαιδευτικού συστήματος γιατί έτσι παίρνει η μπάλα και αυτούς που είναι καλοί εκπαιδευτικοί και τους αδικείτε.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:28
από nik_killthemall
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:12
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:04
Παντως θα συμφωνήσω με τον Σταθα. Το θεμα ειναι άκρως φιλολογικό και δείχνει την έλλειψη σωστής έκφρασης στους συντάκτες των βιβλίων μαθηματικών.
Δηλ. το πρόβλημα : ειτε κάμποσα τεμάχια, ειτε ν τεμάχια, μοιράζονται σε μ μαθητές, εχει σαν απαντηση :
ο κάθε μαθητής θα πάρει το ν/μ των τεμαχίων (κάμποσων ή ν) ?
Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε. Εδώ μιλάμε για ξεκάθαρο πρόβλημα εκφρασης των συντακτών που οδηγεί σε μαθηματικό λάθος. Αν η μονάδα μέτρησης ειναι το συνολο καθενας λαμβάνει το 1/μ του συνόλου, αν η μονάδα μέτρησης ειναι τα τεμάχια, καθένας λαμβάνει ν/μ του τεμαχίου.
Δεν ξέρω αν διάβασες
όσα έγραψα σε μορφή σεντονιού λίγο πριν.
Αν το κάνεις, πες μας αν θεωρείς ότι η χρήση ενικού είναι ορθότερη σε κάθε περίπτωση
ή προτιμάς μια πολυλογία κάθε φορά;
1. ενα οξύμωρο σε 2 γραμμες, καλη επιδοση.
2. Και το συντακτικο και τα μαθηματικα εχουν κανονες, αρα αν ν/μ<1 ενικος, αν ν/μ>1 πληθυντικος.
3. Αν μ/ν> 1 πληθυντικος (δηλαδη τεμαχια) και οχι ΓΕΝΙΚΗ πληθυντικου (δηλ. των τεμαχιων).
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:28
από John Dear
enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:19
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:12
Είτε μία σοκολάτα είτε χίλιες, ως ένα θα το αντιμετωπίσεις. Και από αυτό το ένα θα πάρεις το ένα όγδοο, απλά.
τα βασικά για να μην τρωμε χρόνο:
1. οταν σε ρωτάμε αν εισαι του home schooling εννοουμε αν εισαι ηλίθιος, πρεπει να προσβληθείς η να δωσεις αφορμη να σε βρίσουμε γιατι εισαι και ανάγωγος.
2.Το Σωστό ειναι το Βιβλίο του δημοτικου
3.βλέπε 2
Κατάλαβα ότι υπήρξαν προστριβές και ότι όπως είναι σύνηθες, του καπνίζει κάποιου ότι η εκπαίδευση στο σπίτι είναι ηλιθιότητα και αξιώνει μετά ότι πρέπει καθολικά να υιοθετηθεί η άποψη. Αυτά είναι αποτελέσματα της νοητικής παρακμής που δυναμώνει εδώ μέσα. Το ίδιο συμβαίνει κι αν για δικούς σου λόγους δεν θες να κάνεις εμβόλιο, άρα είσαι με τον Πούτιν κλπ κλπ.
Ωστόσο μία και αναφέρθηκε, είναι πράγματι για τα μπάζα η εκπαίδευση στη χώρα μας και κατά συνέπεια είναι και τα βιβλία. Καθόλου κριτική σκέψη δεν καλλιεργείται, ούτε και οι μηχανισμοί σκέψης ώστε να μαθαίνει το παιδί να λύνει σύνθετα προβλήματα. Παπαγαλία μόνο, στείροι κανόνες, έλλειψη βιωματικότητας και πολλά άλλα. Για όλα μπορούμε να κάνουμε διάλογο αν υπάρξει ποτέ η ανάλογη διάθεση κι ο σεβασμός.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:29
από ethereal
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:23
Όσον αφορα τη συγγραφή των βιβλίων για τα συγκεκριμένα παραδείγματα το θέμα ειναι η έλλειψη σωστής έκφρασης ξεκάθαρα,
Νικ, αν δεν κάνω λάθος η μόνη αλλαγή στο συγκεκριμένο παράδειγμα που προτείνεις είναι αντί του "3/8 από τις σοκολάτες" να γραφεί "3/8 σοκολάτας από τις σοκολάτες".
Αυτή θεωρείς ότι είναι σωστή έκφραση; Σωστά ελληνικά; Σωστότερη από αυτή που υπάρχει και μας λύνει το πρόβλημα;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:31
από ethereal
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:28
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:12
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:04
Παντως θα συμφωνήσω με τον Σταθα. Το θεμα ειναι άκρως φιλολογικό και δείχνει την έλλειψη σωστής έκφρασης στους συντάκτες των βιβλίων μαθηματικών.
Δηλ. το πρόβλημα : ειτε κάμποσα τεμάχια, ειτε ν τεμάχια, μοιράζονται σε μ μαθητές, εχει σαν απαντηση :
ο κάθε μαθητής θα πάρει το ν/μ των τεμαχίων (κάμποσων ή ν) ?
Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε. Εδώ μιλάμε για ξεκάθαρο πρόβλημα εκφρασης των συντακτών που οδηγεί σε μαθηματικό λάθος. Αν η μονάδα μέτρησης ειναι το συνολο καθενας λαμβάνει το 1/μ του συνόλου, αν η μονάδα μέτρησης ειναι τα τεμάχια, καθένας λαμβάνει ν/μ του τεμαχίου.
Δεν ξέρω αν διάβασες
όσα έγραψα σε μορφή σεντονιού λίγο πριν.
Αν το κάνεις, πες μας αν θεωρείς ότι η χρήση ενικού είναι ορθότερη σε κάθε περίπτωση
ή προτιμάς μια πολυλογία κάθε φορά;
1. ενα οξύμωρο σε 2 γραμμες, καλη επιδοση.
2. Και το συντακτικο και τα μαθηματικα εχουν κανονες, αρα αν ν/μ<1 ενικος, αν ν/μ>1 πληθυντικος.
3. Αν μ/ν> 1 πληθυντικος (δηλαδη τεμαχια) και οχι ΓΕΝΙΚΗ πληθυντικου (δηλ. των τεμαχιων).
Το οξύμωρο επειδή έγραψα σεντόνι ενώ δύσκολα θα βρεις άλλα τέτοια δικά μου στο φόρουμ;
Και καλά τα μ και τα ν...στην ανάρτησή μου, επί του πρακτέου, έχεις να προτείνεις κάτι; Βρίσκεις αδόκιμη την προσέγγιση της διδασκαλίας στο συγκεκριμένο κεφάλαιο;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:33
από Gherschaagk
enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:27
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:19
Ναι είναι η γνώμη σου αυτή και σ' ευχαριστώ. Εγώ δεν το βλέπω έτσι, όπως δεν βλέπω ως "αποψάρα" την τοποθέτηση μου.
δεν σε πρόλαβα, παρε τα επόμενα σταδια να εχεις
αν το ζορίσες πολύ θα σου πούμε
1. αυτό που λες ειναι λαθος
οταν αποδείξεις οτι δεν ειναι λαθος
2. οκ, αλλα ειναι αντιπαιδαγωγικό,
αν επιμείνεις παραπανω οτι τα μαθηματικά δεν ειναι μοδα να την φοράμε οπως τα φερνει ο καιρός, θα πουμε
3.δεν ειναι ασκηση μαθηματικων ρε φίλε, ειναι Cκευτόμαστε, τυφλός εισαι;
Μισό λίγο. Δεν είναι αντιπαιδαγωγικό το εσκεμμένο λάθος; Κάπου παρεξηγηθήκαμε λίγο.
Αν ένας εκπαιδευτικός μπει σε μια τάξη και κάνει την άσκηση με τις σοκολάτες από 3/8 -> 3/24 εκτός από λάθος δεν είναι και αντιπαιδαγωγικό για τους μαθητές;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:35
από ethereal
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:28
enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:19
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:12
Είτε μία σοκολάτα είτε χίλιες, ως ένα θα το αντιμετωπίσεις. Και από αυτό το ένα θα πάρεις το ένα όγδοο, απλά.
τα βασικά για να μην τρωμε χρόνο:
1. οταν σε ρωτάμε αν εισαι του home schooling εννοουμε αν εισαι ηλίθιος, πρεπει να προσβληθείς η να δωσεις αφορμη να σε βρίσουμε γιατι εισαι και ανάγωγος.
2.Το Σωστό ειναι το Βιβλίο του δημοτικου
3.βλέπε 2
Κατάλαβα ότι υπήρξαν προστριβές και ότι όπως είναι σύνηθες, του καπνίζει κάποιου ότι η εκπαίδευση στο σπίτι είναι ηλιθιότητα και αξιώνει μετά ότι πρέπει καθολικά να υιοθετηθεί η άποψη. Αυτά είναι αποτελέσματα της νοητικής παρακμής που δυναμώνει εδώ μέσα. Το ίδιο συμβαίνει κι αν για δικούς σου λόγους δεν θες να κάνεις εμβόλιο, άρα είσαι με τον Πούτιν κλπ κλπ.
Ωστόσο μία και αναφέρθηκε, είναι πράγματι για τα μπάζα η εκπαίδευση στη χώρα μας και κατά συνέπεια είναι και τα βιβλία. Καθόλου κριτική σκέψη δεν καλλιεργείται, ούτε και οι μηχανισμοί σκέψης ώστε να μαθαίνει το παιδί να λύνει σύνθετα προβλήματα. Παπαγαλία μόνο, στείροι κανόνες, έλλειψη βιωματικότητας και πολλά άλλα. Για όλα μπορούμε να κάνουμε διάλογο αν υπάρξει ποτέ η ανάλογη διάθεση κι ο σεβασμός.
Μαζί σου.
Αλλά ξεκινάς από τα συμπεράσματα. Που είναι και κοινά, λίγο πολύ.
Ο σεβασμός και η διάθεση, όμως, δεν έρχονται ουρανοκατέβατα όταν από την αρχή διαπιστώνεις απροθυμία διαλόγου και κατανόησης, παρά μόνο ταμπούρωμα σε θέσεις.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:37
από John Dear
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:23
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:09
Αυτό που λες είναι και ένας από τους λόγους που είμαι υπέρ της εκπαίδευσης στο σπίτι (με πολλές προϋποθέσεις βεβαίως). Δεν είναι μόνο φιλολογικό το θέμα. Είναι και θέμα διάθεσης και υπευθυνότητας.
Διαφωνώ με την εκπαίδευση στο σπίτι. Ο λόγος που την αναφέρεις ειναι πως πρωτοβάθμια και 2βαθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα εχουν αναμφισβήτητα υποβαθμιστεί εντελώς και σαν περιεχόμενο και σαν ποιότητα.
Όσον αφορα τη συγγραφή των βιβλίων για τα συγκεκριμένα παραδείγματα το θέμα ειναι η έλλειψη σωστής έκφρασης ξεκάθαρα, όσον αφορά το τι θα διδάξει ο καθηγητής στο σχολείο σαφώς είναι θέμα διάθεσης και υπευθυνότητας όπως λες.
Το σύστημα των δεσμών με το οποίο σπούδασαν οι σημερινοί καθηγητές θετικών επιστημών έδινε μεν μια καλή θετική κατάρτιση, αλλά σε μεγάλο βαθμό δεν μπορούσε ο μέσος εισακτέος να συντάξει σωστά 2 συνεχόμενες προτάσεις, ενώ το εξεταζόμενο μάθημα της εκθεσης δεν επιβράβευε το συνεκτικό κείμενο αλλά την αρλουμπολογία χωρίς περιεχόμενο.
Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν κι άλλοι στόχοι και πιθανόν να ενδιαφέρεσαι γι αυτούς, όπως η "κοινωνικοποιήση". Μπορεί πάλι να μην πιάνεις καν αυτό το θέμα αλλά να σκέφτεσαι πέντε άλλα. Επειδή είναι λοιπόν άλλη συζήτηση ας το αφήσουμε.
Συμφωνούμε όμως, όπως βλέπω, ότι τ βιβλία δεν είναι καλά γραμμένα. Δεν αφιερώθηκε η απαραίτητη προσοχή και ο σεβασμός. Στο νήμα που είχε ανοίξει
για τις μπάρες δημητριακών, ακριβώς αυτό το ζήτημα αναφέρθηκε. τελικά κάνει κακό στα παιδιά, το να διαβάζουν κάτι και να μαθαίνουν να το αγνοούν;
Πολλά παιδιά πάσχουν από σύνδρομο Άσπεργκερ ή άλλες αδυναμίες όπου δεν μπορούν να προχωρήσουν παρακάτω αν αντιμετωπίσουν κάποια εμπλοκή. Κάποιο λάθος στη διατύπωση. Και είναι παιδιά που θα μπορούσαν να κάνουν "θαύματα".
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:37
από enaon
Gherschaagk έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:33
Μισό λίγο. Δεν είναι αντιπαιδαγωγικό το εσκεμμένο λάθος; Κάπου παρεξηγηθήκαμε λίγο.
Αν ένας εκπαιδευτικός μπει σε μια τάξη και κάνει την άσκηση με τις σοκολάτες από 3/8 -> 3/24 εκτός από λάθος δεν είναι και αντιπαιδαγωγικό για τους μαθητές;
αστα αυτα, αν θες να πεις σε καποιον οτ το 3/24 ειναι λαθος, πεστα στον κιλλδεμαλλ να σε δω να γινεσαι ρεζίλι παλι, να εχει πλακα αν ειναι, κατι ενδιαφέρον.