καλο μου βλαμμενο, καλη η αυθεντία, χρήσιμη και απαραίτητη ίσως, αλλά.Gherschaagk έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:20 Καλά τώρα, εδώ στα σοβαρά μου έκαναν το 3/4 -> 3/12 και το 3/8 -> 3/24 και το εννοούσαν.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δεν χρειάζεται συγνώμη. Μαζί κάνουμε τίμιο διάλογο πάντα, απλά μου έκανε εντύπωση γιατί συνήθως διαβάζεις πολύ προσεκτικότερα από άλλους χρήστες.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:21Δικό μου λάθος. Με συγχωρείς.
Αφαιρώντας το κομμάτι με τα εικονίδια από τα βιβλία θεώρησα ότι ήταν το παράδειγμα με τα μπισκότα.
Παρεμπιπτόντως, αυτά τα ανέφερε ο Αρχέλαος ως ενδεικτικά κακογραμμένου βιβλίου θεωρώ.
Σε κάθε περίπτωση έγραψα τη δική μου θέση, δεν νομίζω ότι κανείς έχει εκφράσει αντίρρηση και δεν με αφορούν (εξ' αρχής το έγραψα) οι επιλύσεις γρίφων, προβλημάτων και οι επιδείξεις ικανοτήτων.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Gherschaagk έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:17 Επιτέλους.
Κι επειδή δεν ξέραμε ποια είναι η πραγματικότητα να πάμε στο σχολείο να ξεφτιλήσουμε τη δασκάλα γιατί αδυνατούμε να καταλάβουμε τι έκανε. Κι αν κάποια στιγμή μας πούνε πως κάναμε λάθος, θα κοιτάξουμε να βγάλουμε λάθος τα βιβλία και θα λέμε τριβλακες τους συντάκτες των ασκήσεων.
Αν νομίζεις ότι θα γλιτώσεις τόσο εύκολα με αυτές τις τρίπλες είσαι γελασμένη.
Δες εδώ και βρες τα δύο λάθη:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ένας διατυπωμένος γραπτώς κανόνας δεν μπορεί να περιέχει περιφράσεις.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:23Ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση. Όλη αυτή την λογική την είχα καταλάβει και το έχω γράψει τουλάχιστον 2 φορές από την πρώτη αναλυτική ανάρτηση που είχες κάνει σχετικά, κάπου στα μέσα του νήματος. Και προσπάθησα να το πω και στον Nik για να μη θεωρεί ότι δεν καταλαβαίνετε τι λέει η δική μας πλευρά και κάνετε λάθος υπολογισμούς, πράγμα που δεν ισχύει.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 14:14 Στα παραπάνω παραδείγματα, για όσους επιμένουν τελικά να το δούμε δυϊκά το θέμα (ενικός-πληθυντικός), ΔΕΝ μπορούμε να πούμε:
3/8 της σοκολάτας, 3/4 του φρούτου, 6/5 του μήλου. Δεν βλέπετε κανένα πρόβλημα σε αυτό; Ειλικρινά;
Βλέπω κι εγώ το πρόβλημα του να χρησιμοποιηθεί ενικός και πως μπορεί τα παιδιά να μπερδευτούν. Απλά θεωρώ το πρόβλημα από την γενικευμένη χρήση πληθυντικού και την κατά συνέπεια αλλαγή της μονάδας που προσδιορίζει το κλάσμα ως ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα. Αναγκαστικά θα καταφύγει κανείς σε περιφράσεις αν δεν θέλει να μπερδευτούν τα παιδιά ή να είναι ακριβής.
Η κατανόηση θα γίνει δια ζώσης από τους δασκάλους και με συχνές επαναλήψεις.
Ο πληθυντικός, εν προκειμένω, είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ενδεδειγμένη λύση και πίστεψέ με δεν δημιουργεί σύγχιση στα παιδιά. Ο ενικός δεν μπορεί να το πετύχει αυτό.
Αν θέλεις και έναν εμπειρικό κανόνα, όταν οι προς διαμοιρασμό οντότητες είναι περισσότερες από μία, πληθυντικός στη λεκτική εκφορά του κλάσματος. Ενικός μόνο για τη μία.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Λέμε τους συντάκτες τρίβλακες, επειδή δεν ταιριάζει στους πχορουμίτες.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 12:36Αναρωτήθηκες σε άλλο ποστ γιατί δεν εκνευρίστηκες ή θυμάμαι λάθος; Ήθελα να σου γράψω εκεί γιατί κατά βάθος πίστευες πως το όλο ζήτημα γίνεται για την πλάκα του πράγματος.enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 12:28το καταλαβαινεις οτι αυτό ειναι πιο εκνευριστικό απο το να τα έλεγε σοβαρά ε; Ειναι σαν να λες οτι μας έκανε ο,τι γουσταρε γιατι μπορουσε για 100 σελίδες, ευκολα κιολας. Σε κάθε περίπτωση σιγά μην περάσει έτσι αυτό, εδώ πληρώνονται όλα.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 12:13 Το πιθανότερο είναι ότι μας δουλεύει όλους 4 μέρες τώρα. Το πέσιμο σε σένα ήταν για να κάνει το δούλεμα πειστικό.
Άντε να ταράξουμε τα νερά λίγο. Βάζω και το υπόλοιπο της επίμαχης σελίδας. Τι λέμε για τον πληθυντικούλη εδώ;
Τον χρησιμοποιεί επειδή το κλάσμα είναι μεγαλύτερο της μονάδας, τσαπατσουλιά ή στην λογική της γενικής του πληθυντικού;
Εντάξει εδώ δεν είναι τόσο στραβό όσο στις άλλες παραθέσεις, απλά άξιο συζήτησης.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Είσαι του σκεπτικού, βρήκαμε παπά να θάψουμε 5-6;;ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:30Gherschaagk έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:17 Επιτέλους.
Κι επειδή δεν ξέραμε ποια είναι η πραγματικότητα να πάμε στο σχολείο να ξεφτιλήσουμε τη δασκάλα γιατί αδυνατούμε να καταλάβουμε τι έκανε. Κι αν κάποια στιγμή μας πούνε πως κάναμε λάθος, θα κοιτάξουμε να βγάλουμε λάθος τα βιβλία και θα λέμε τριβλακες τους συντάκτες των ασκήσεων.![]()
Αν νομίζεις ότι θα γλιτώσεις τόσο εύκολα με αυτές τις τρίπλες είσαι γελασμένη.
Δες εδώ και βρες τα δύο λάθη:
![]()
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
να στ μην λες για λάθη γιατι κλονίζεις την ύπαρξή μας, αυτα ηταν 50 χρόνια πρίν, τωρα ολα λενε μεσα Το Σωστό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 11 Δεκ 2022, 15:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 11024
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ας μη μιλάμε για σοκολάτες.
Ας πούμε, θέλουμε να μοιράσουμε 3 βαλίτσες λεφτά σε 8 ευρωβουλευτές. Δε θα λέγαμε ότι ο κάθε ευρωβουλευτής θα πάρει τα 3/8 από μια βαλίτσα;
Ας πούμε, θέλουμε να μοιράσουμε 3 βαλίτσες λεφτά σε 8 ευρωβουλευτές. Δε θα λέγαμε ότι ο κάθε ευρωβουλευτής θα πάρει τα 3/8 από μια βαλίτσα;
Z
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Είμαι στο σκεπτικό αυτού που άνοιξε το νήμα. Όλες οι προηγούμενες σελίδες ήταν κυρίως off topic.
Άστα αυτά.
Για δες την εικόνα και πες μας τα λάθη.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Για να είμαστε δίκαιοι ο Αρχέλαος και ο ethereal δεν υποστήριξαν κάτι τέτοιο.enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:38 να στ μην λες για λάθη γιατι κλονίζεις την ύπαρξή μας, αυτα ηταν 50 χρόνια πρίν, τωρα ολα λενε μεσα Το Σωστό.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ναι αλλα η μαχη εναι Γκερ vs ΑεβαστοςST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:40 Για να είμαστε δίκαιοι ο Αρχέλαος και ο ethereal δεν υποστήριξαν κάτι τέτοιο.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δεν γίνονται ισόποσα αυτές οι μοιρασιές. Στείλε εδώ eva.kaili@europarl.europa.eu να σου πουν.Καραμελίτσα έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:38 Ας μη μιλάμε για σοκολάτες.
Ας πούμε, θέλουμε να μοιράσουμε 3 βαλίτσες λεφτά σε 8 ευρωβουλευτές. Δε θα λέγαμε ότι ο κάθε ευρωβουλευτής θα πάρει τα 3/8 από μια βαλίτσα;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ιδιοι ευρωβουλευτές; ειναι κανένας του πασοκ;
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Η εικόνα ήταν αυτή.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:39Είμαι στο σκεπτικό αυτού που άνοιξε το νήμα. Όλες οι προηγούμενες σελίδες ήταν κυρίως off topic.
Άστα αυτά.![]()
Για δες την εικόνα και πες μας τα λάθη.

Κάνε πρώτα εσύ έναν κόπο και τα λέμε.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Καραμελίτσα έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:38 Ας μη μιλάμε για σοκολάτες.
Ας πούμε, θέλουμε να μοιράσουμε 3 βαλίτσες λεφτά σε 8 ευρωβουλευτές. Δε θα λέγαμε ότι ο κάθε ευρωβουλευτής θα πάρει τα 3/8 από μια βαλίτσα;
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being
