Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
βασικα για καποιο αδιευκρινιστο λογο το θεωρω απιθανο να πιασουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα στην Ελλαδα τα επομενα 50 χρονια, οσα προστιμα και να πληρωνουμε (λες και συμμορφωθηκαμε ποτε εξαιτιας τους.) Οπως πχ εχουμε απαξιωσει το τρενο και κυριαρχο μεσο μεταφορας ειναι το ΚΤΕΛ, οπως πχ δεν εχουν πιασει τα ΜακΝτοναλντς ε ετσι και με τα ηλεκτρικα, ειμαστε και ασημαντο μεγεθος απο μεριας πληθυσμου, δε βλεπω να κυριαρχουν τα ηλεκτρικα συντομα.
Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 19:59
Νομίζω ότι είναι στα τελευταία της η τρόμπα βενζίνης του αυτοκινήτου μου.
Και για να αλλάξει πρέπει να σηκωθεί το αυτοκίνητο, να βγει η εξάτμιση και να κατέβει το ρεζερβουάρ.
Οπότε αν μείνεις στο δρόμο πρέπει να σε πάει η οδική βοήθεια σε συνεργείο.
Άντε να πάρουμε κανένα ηλεκτρικό να γλιτώσουμε από τις τρόμπες.
Εισαι σιγουρος οτι χρειαζεται ολη αυτη η διαδικασια;
Με καθε επιφυλαξη εχω την εντυπωση οτι χρειαζεται απλως να βγει το πισω καθισμα για να αποκτησει προσβαση ο μηχανικος στην τρομπα.
Αυτή είναι η διαδικασία για το δικό μου, είχα μείνει από τρόμπα βενζίνης στα 120.000 χιλιόμετρα. Τώρα έχω φτάσει τα 230.000 χιλιόμετρα.
Αν είχα ηλεκτρικό θα είχε χρειαστεί να αλλάξω μπαταρίες τουλάχιστον μιά φορά και θα μου είχαν πιάσει τον κώλο.
Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 19:59
Νομίζω ότι είναι στα τελευταία της η τρόμπα βενζίνης του αυτοκινήτου μου.
Και για να αλλάξει πρέπει να σηκωθεί το αυτοκίνητο, να βγει η εξάτμιση και να κατέβει το ρεζερβουάρ.
Οπότε αν μείνεις στο δρόμο πρέπει να σε πάει η οδική βοήθεια σε συνεργείο.
Άντε να πάρουμε κανένα ηλεκτρικό να γλιτώσουμε από τις τρόμπες.
Εισαι σιγουρος οτι χρειαζεται ολη αυτη η διαδικασια;
Με καθε επιφυλαξη εχω την εντυπωση οτι χρειαζεται απλως να βγει το πισω καθισμα για να αποκτησει προσβαση ο μηχανικος στην τρομπα.
Αυτή είναι η διαδικασία για το δικό μου, είχα μείνει από τρόμπα βενζίνης στα 120.000 χιλιόμετρα. Τώρα έχω φτάσει τα 230.000 χιλιόμετρα.
Αν είχα ηλεκτρικό θα είχε χρειαστεί να αλλάξω μπαταρίες τουλάχιστον μιά φορά και θα μου είχαν πιάσει τον κώλο.
2 φορες τρομπα βενζινης;
Φιλαρακι μαλλον η βενζινη που βαζεις δεν ειναι και τοσο καθαρη.
Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 19:59
Νομίζω ότι είναι στα τελευταία της η τρόμπα βενζίνης του αυτοκινήτου μου.
Και για να αλλάξει πρέπει να σηκωθεί το αυτοκίνητο, να βγει η εξάτμιση και να κατέβει το ρεζερβουάρ.
Οπότε αν μείνεις στο δρόμο πρέπει να σε πάει η οδική βοήθεια σε συνεργείο.
Άντε να πάρουμε κανένα ηλεκτρικό να γλιτώσουμε από τις τρόμπες.
Εισαι σιγουρος οτι χρειαζεται ολη αυτη η διαδικασια;
Με καθε επιφυλαξη εχω την εντυπωση οτι χρειαζεται απλως να βγει το πισω καθισμα για να αποκτησει προσβαση ο μηχανικος στην τρομπα.
Αυτή είναι η διαδικασία για το δικό μου, είχα μείνει από τρόμπα βενζίνης στα 120.000 χιλιόμετρα. Τώρα έχω φτάσει τα 230.000 χιλιόμετρα.
Αν είχα ηλεκτρικό θα είχε χρειαστεί να αλλάξω μπαταρίες τουλάχιστον μιά φορά και θα μου είχαν πιάσει τον κώλο.
Για τα υβριδικά έλεγαν για αλλαγή μπαταρίας στην 5ετία. Φέτος κλείνω 10ετία με την ίδια μπαταρία!
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2020, 19:10
από Μηχανικός
Αυτή είναι καλή μπαταρία, αλλά λίγο βαριά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2020, 20:43
από Ερμής
Δε μας είπες μηχανικέ τι αμάξι έχεις
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2020, 20:53
από Μηχανικός
Ερμής έγραψε: 25 Ιαν 2020, 20:43
Δε μας είπες μηχανικέ τι αμάξι έχεις
Ένα παλιό σιτροέν που θα το κρατάω όσο αντέχει η μηχανή του.
Ότι πάρω το κρατάω μέχρι να λιώσει, δεν είμαι των αλλαγών.
Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 19:59
Νομίζω ότι είναι στα τελευταία της η τρόμπα βενζίνης του αυτοκινήτου μου.
Και για να αλλάξει πρέπει να σηκωθεί το αυτοκίνητο, να βγει η εξάτμιση και να κατέβει το ρεζερβουάρ.
Οπότε αν μείνεις στο δρόμο πρέπει να σε πάει η οδική βοήθεια σε συνεργείο.
Άντε να πάρουμε κανένα ηλεκτρικό να γλιτώσουμε από τις τρόμπες.
Εισαι σιγουρος οτι χρειαζεται ολη αυτη η διαδικασια;
Με καθε επιφυλαξη εχω την εντυπωση οτι χρειαζεται απλως να βγει το πισω καθισμα για να αποκτησει προσβαση ο μηχανικος στην τρομπα.
Αυτή είναι η διαδικασία για το δικό μου, είχα μείνει από τρόμπα βενζίνης στα 120.000 χιλιόμετρα. Τώρα έχω φτάσει τα 230.000 χιλιόμετρα.
Αν είχα ηλεκτρικό θα είχε χρειαστεί να αλλάξω μπαταρίες τουλάχιστον μιά φορά και θα μου είχαν πιάσει τον κώλο.
μη σε πω και δύο.
ρε συ τώρα που το λες, μήπως αυτό είναι; σε αρέσει να σε πιάνουν το κώλο;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2020, 21:11
από Μηχανικός
Κρατάω σημειώσεις με όλα τα έξοδα για το αυτοκίνητο και την μηχανή εδώ και 20 χρόνια.
Θα ανοίξω κάποιο σχετικό νήμα και θα κάνω μια πρόσθεση να δω πόσο βενζίνη έχω κάψει αυτά τα χρόνια.
Έριξα μια ματιά και είδα ότι το 2001 έβαζα με 30 ευρώ 45 λίτρα βενζίνη.
Τώρα με 30 ευρώ βάζω 18,5 λίτρα βενζίνης.
Μας ρουφάνε το μεδούλι με τους φόρους οι πούστηδες και έτσι φαίνεται συμφέρουσα η ηλεκτρική μαλακία που έχει το ρεύμα αφορολόγητο.
(Διόρθωση: έχω κάνει 320.000 χιλιόμετρα με το αυτοκίνητό μου και όχι 230.000 που έγραψα πιο πάνω)
Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 19:59
Νομίζω ότι είναι στα τελευταία της η τρόμπα βενζίνης του αυτοκινήτου μου.
Και για να αλλάξει πρέπει να σηκωθεί το αυτοκίνητο, να βγει η εξάτμιση και να κατέβει το ρεζερβουάρ.
Οπότε αν μείνεις στο δρόμο πρέπει να σε πάει η οδική βοήθεια σε συνεργείο.
Άντε να πάρουμε κανένα ηλεκτρικό να γλιτώσουμε από τις τρόμπες.
Εισαι σιγουρος οτι χρειαζεται ολη αυτη η διαδικασια;
Με καθε επιφυλαξη εχω την εντυπωση οτι χρειαζεται απλως να βγει το πισω καθισμα για να αποκτησει προσβαση ο μηχανικος στην τρομπα.
Ε με το μαλακα. Θα ξεχασουμε κι αυτα που ξερουμε...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2020, 21:48
από sys3x
Μηχανικός έγραψε: 25 Ιαν 2020, 21:11
Κρατάω σημειώσεις με όλα τα έξοδα για το αυτοκίνητο και την μηχανή εδώ και 20 χρόνια.
Θα ανοίξω κάποιο σχετικό νήμα και θα κάνω μια πρόσθεση να δω πόσο βενζίνη έχω κάψει αυτά τα χρόνια.
Έριξα μια ματιά και είδα ότι το 2001 έβαζα με 30 ευρώ 45 λίτρα βενζίνη.
Τώρα με 30 ευρώ βάζω 18,5 λίτρα βενζίνης.
Μας ρουφάνε το μεδούλι με τους φόρους οι πούστηδες και έτσι φαίνεται συμφέρουσα η ηλεκτρική μαλακία που έχει το ρεύμα αφορολόγητο.
(Διόρθωση: έχω κάνει 320.000 χιλιόμετρα με το αυτοκίνητό μου και όχι 230.000 που έγραψα πιο πάνω)
η μπαταρία στα τέσλα κρατάει το 80%* της χωρητικότητας της μέχρι τα 500K χιλιόμετρα, ντου δη μαθ πολ.
*ανάλογα με διάφορες παραμέτρους (θερμοκρασίες λειτουργίας, πως φορτίζεται-αποφορτίζεται) και στο περίπου αν δεν κάνω λάθος και θυμάμαι σωστά, και ναι είναι ίδιου τύπου με αυτήν στο λάπτοπ σου.
Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 19:59
Νομίζω ότι είναι στα τελευταία της η τρόμπα βενζίνης του αυτοκινήτου μου.
Και για να αλλάξει πρέπει να σηκωθεί το αυτοκίνητο, να βγει η εξάτμιση και να κατέβει το ρεζερβουάρ.
Οπότε αν μείνεις στο δρόμο πρέπει να σε πάει η οδική βοήθεια σε συνεργείο.
Άντε να πάρουμε κανένα ηλεκτρικό να γλιτώσουμε από τις τρόμπες.
Εισαι σιγουρος οτι χρειαζεται ολη αυτη η διαδικασια;
Με καθε επιφυλαξη εχω την εντυπωση οτι χρειαζεται απλως να βγει το πισω καθισμα για να αποκτησει προσβαση ο μηχανικος στην τρομπα.
Ε με το μαλακα. Θα ξεχασουμε κι αυτα που ξερουμε...
Ρε κόπανε αμφισβητείς αυτά που λέω ότι έχω δει;
Κοίτα να μαθαίνεις και κάτι.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2020, 23:31
από Awesomatic
Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 22:02
Αν είχα ηλεκτρικό θα είχε χρειαστεί να αλλάξω μπαταρίες τουλάχιστον μιά φορά και θα μου είχαν πιάσει τον κώλο.
Με τη million mile battery η Τέσλα σχεδιάζει οι νέες μπαταρίες να μπορούν να κρατάνε πάνω από 90% της χωρητικότητας για ένα εκατομμύριο μίλια (1.6 εκατομμύρια χιλιόμετρα). Στην περίπτωση σου δηλαδή θα είχες ακόμα πολυυυ δρόμο.
Χρειαζόμαστε μια αντίστοιχη επανάσταση και στα ελαστικά. Χρόνια ακούμε για καινούριους πειραματικούς τύπους που δεν σκάνε/φθείρονται και ακόμα είμαστε με τα κλασικά.
Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 22:02
Αν είχα ηλεκτρικό θα είχε χρειαστεί να αλλάξω μπαταρίες τουλάχιστον μιά φορά και θα μου είχαν πιάσει τον κώλο.
Με τη million mile battery η Τέσλα σχεδιάζει οι νέες μπαταρίες να μπορούν να κρατάνε πάνω από 90% της χωρητικότητας για ένα εκατομμύριο μίλια (1.6 εκατομμύρια χιλιόμετρα). Στην περίπτωση σου δηλαδή θα είχες ακόμα πολυυυ δρόμο.
Χρειαζόμαστε μια αντίστοιχη επανάσταση και στα ελαστικά. Χρόνια ακούμε για καινούριους πειραματικούς τύπους που δεν σκάνε/φθείρονται και ακόμα είμαστε με τα κλασικά.