Όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών και οι ιστοσελίδες των πολιτικών μηχανικών στα μέσα κοινωνικής ενημέρωσης μου έχουν απαγορεύσει και μου διαγράφουν την έρευνά μου. Γιατί άραγε? Από που παίρνουν διαταγές? Το καταγγέλλω.
Μία από αυτές τις απαγορευμένες επιστημονικές μου δημοσιεύσεις είναι και η πάρα κάτω.
Απαγορευμένη δημοσίευση.
ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ ΚΑΙ ΧΑΛΥΒΑΣ
Το σκυρόδεμα είναι ένα εκ των δύο υλικών με το οποίον κατασκευάζουμε τα φέροντα στοιχεία οπλισμένου σκυροδέματος ( Ο.Σ )
Το άλλο είναι ο χάλυβας οπλισμού.
Το σκυρόδεμα έχει μεγάλες αντοχές στην θλίψη διότι παραλαμβάνει 12 φορές μεγαλύτερες εντάσεις θλίψης από ότι εφελκυσμού ενώ ο χάλυβας έχει υπέρ αντοχές στον εφελκυσμό.
Κατά το λίκνισμα της κατασκευής σε έναν ισχυρό σεισμό τα τοιχώματα από οπλισμένο σκυρόδεμα καλούνται να παραλάβουν κατά 360% προσαυξημένες εντάσεις, ροπών ( Μ ), ορθών δυνάμεων ( Ν ) ( θλιπτικών και εφελκυσμού ), και τέμνουσες ( Q )
Για να κατορθώσουν να αναλάβουν αυτές τις εντάσεις, σκυρόδεμα και χάλυβας πρέπει να συνεργαστούν. Υπάρχουν διάφοροι μηχανισμοί συνεργασίας σκυροδέματος και χάλυβα εκ τον οποίων ο συνηθέστερος είναι ο μηχανισμός της συνάφειας.
Με τον όρο συνάφεια ορίζεται η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών που παρεμποδίζουν τη σχετική ολίσθηση μεταξύ των ράβδων του οπλισμού και του σκυροδέματος που τις περιβάλλει.
Οι επιμέρους μηχανισμοί της συνάφειας είναι η πρόσφυση, η τριβή και, για την περίπτωση ράβδων χάλυβα με νευρώσεις, η αντίσταση του σκυροδέματος το οποίο εγκλωβίζεται μεταξύ των νευρώσεων.
Η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών αυτών θεωρείται ισοδύναμη με την ανάπτυξη διατμητικών τάσεων στη διεπιφάνεια σκυροδέματος και χάλυβα.
Όταν οι τάσεις αυτές φθάσουν στην οριακή τιμή τους επέρχεται καταστροφή της συνάφειας με τη μορφή διάρρηξης του σκυροδέματος κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων χάλυβα.
Εδώ βλέπουμε ότι το πρόβλημα της συνάφειας δημιουργείται από την υπεραντοχή του χάλυβα, η οποία στρέφει την αστοχία σε διατμητική μορφή, και είναι άκρως ψαθυρή.
Για να αντιμετωπιστεί, πρέπει να εξασφαλίσουμε την μη διατμητική αστοχία του σκυροδέματος επικάλυψης.
Εν μέρει η μείωση των τάσεων επιτυγχάνεται με αύξηση της επικάλυψης και μείωση της διαμέτρου των ράβδων του οπλισμού.
Η αύξηση της οριακής τιμής τους επιτυγχάνεται με αύξηση της αντοχής του σκυροδέματος.
Η παρουσία εγκάρσιου οπλισμού δρα ευνοϊκά περιορίζοντας το άνοιγμα των αναπτυσσόμενων ρωγμών.
Αυτή είναι η στάθμη της επιστήμης σήμερα.
Εγώ έχω εφεύρει έναν άλλο μηχανισμό συνεργασίας σκυροδέματος και χάλυβα ο οποίος καταργεί 100% την διατμητική αστοχία του σκυροδέματος επικάλυψης.
Αν μου ζητηθεί από εσάς θα σας τον αναλύσω.

Ανάλυση.
Η διατμητική αστοχία του σκυροδέματος είναι αποτέλεσμα του μηχανισμού της συνάφειας. Για να αποτρέψουμε την αστοχία πρέπει να καταργήσουμε τον μηχανισμό της συνάφειας αντικαθιστώντας αυτόν με έναν άλλο μηχανισμό. Ο μηχανισμός αυτός πρέπει να καταργεί την πρόσφυση του σκυροδέματος και του χάλυβα. Θα μου πείτε και πως θα συνεργασθούν? Θα το εξηγήσω σε λίγο.. Αν ο χάλυβας διαπερνά τις παρειές του τοιχώματος άνευ συνάφειας με την βοήθεια μιας σωλήνας διόδου, και το ένα του άκρο πακτώνεται στους κόμβους της ανώτατης στάθμης και το άλλο μέσα στο έδαφος θεμελίωσης, το πρόβλημα της διατμητικής αστοχίας έχει λυθεί. Κατά τον λίκνισμα στο τοίχωμα παρουσιάζονται ορθές δυνάμεις θλίψης από την μία παρειά και εφελκυσμού από την άλλη. Οι εντάσεις θλίψης δημιουργούνται από τα καθοδικά φορτία ( στατικά και εξωτερικά ) σε συνδυασμό με τα αντίθετης κατεύθυνσης, αυτά της αντίδρασης του εδάφους θεμελίωσης. Οι δυνάμεις εφελκυσμού δημιουργούνται από τις ανοδικές δυνάμεις τις στροφής του τοιχώματος, σε συνδυασμό με τα αντίθετης κατεύθυνσης στατικά φορτία. Ο μηχανισμός που σας λέω ( άνευ συνάφειας ) αν συνδυαστεί με την πάκτωση του οπλισμού του στο δώμα και το έδαφος, λειτουργεί ως εξής. Τις ανοδικές δυνάμεις τις παραλαμβάνει ο τένοντας από την ανώτατη στάθμη της παρειάς του τοιχώματος και τις στέλνει μέσα στο έδαφος καταργώντας μια εκ των δύο δυνάμεων που δημιουργούν τον εφελκυσμό στην μια του παρειά. Χωρίς εφελκυσμό δεν υφίσταται κάμψη. Χωρίς ανοδική δύναμη δεν υφίσταται ροπή ανατροπής. Χωρίς ροπή ανατροπής δεν υφίστανται ροπές στους κόμβους, ούτε κρίσιμες περιοχές αστοχίας. Ούτε κατεβαίνουν μεγάλες ροπές του τοιχώματος πάνω στην πεδιλοδοκό της βάσης.
Υ.Γ
Αυτά που γράφω αλλάζουν παγκοσμίως τον αντισεισμικό σχεδιασμό.
Κάποιοι αποφάσισαν να μου αλλάξουν τα φώτα για αυτά που γράφω.