!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Κάνετε κλικ στο link να ακούσετε τον Παναγιώτη Καρύδη σε τηλεφωνική συνέντευξη στο Ζούγκλα https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE ... E%B7%CF%82
να μιλάει για τα οφέλη της πατέντας μου και το αληθές των πειραμάτων
https://fdlvideosec.akamaized.net/media ... dlftro.mp4
Δική μου συνέντευξη στο Ζούγλα. gr
να μιλάει για τα οφέλη της πατέντας μου και το αληθές των πειραμάτων
https://fdlvideosec.akamaized.net/media ... dlftro.mp4
Δική μου συνέντευξη στο Ζούγλα. gr
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
https://www.researchgate.net/post/This_ ... _yes_or_no
https://www.researchgate.net/publicatio ... c/comments
https://www.researchgate.net/publicatio ... c/comments
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Στο νησί σου υπάρχει περίπτωση να βρείς ένα σημείο να βιδώσει αυτή η βίδα στο έδαφος χωρίς να βρεί βράχο ή πέτρες;seismic έγραψε: 25 Οκτ 2019, 21:03 Η καλύτερες ιδέες είναι οι απλούστερες. Ώμος..
Ποτέ μια ιδέα δεν πάει καλά αν είσαι σε λάθος μέρος.
Καλή η βίδα για την Ολλανδία, που έχει μόνο χώμα.
-
Ορέστης 35
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Καλη για ποιο πραγμα; Ποιες ειναι οι δυνητικες χρησεις της (στην Ολλανδια παντα);Μηχανικός έγραψε: 30 Οκτ 2019, 00:00Στο νησί σου υπάρχει περίπτωση να βρείς ένα σημείο να βιδώσει αυτή η βίδα στο έδαφος χωρίς να βρεί βράχο ή πέτρες;seismic έγραψε: 25 Οκτ 2019, 21:03 Η καλύτερες ιδέες είναι οι απλούστερες. Ώμος..
Ποτέ μια ιδέα δεν πάει καλά αν είσαι σε λάθος μέρος.
Καλή η βίδα για την Ολλανδία, που έχει μόνο χώμα.![]()
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Αφού βιδώσει στο έδαφος με διαμορφωμένη την πάνω άκρη της για να προσαρμόζετε η σύνδεσή της με κάθε διαφορετική κατασκευή, στερεώνει θερμοκήπια, φράκτες, πυλώνες φωτισμού, ταμπέλες οδικής σήμανσης και ότι μικρή κατασκευή θέλουμε να στερεώσουμε πάνω σε έδαφος.Ορέστης 35 έγραψε: 30 Οκτ 2019, 00:37Καλη για ποιο πραγμα; Ποιες ειναι οι δυνητικες χρησεις της (στην Ολλανδια παντα);Μηχανικός έγραψε: 30 Οκτ 2019, 00:00Στο νησί σου υπάρχει περίπτωση να βρείς ένα σημείο να βιδώσει αυτή η βίδα στο έδαφος χωρίς να βρεί βράχο ή πέτρες;seismic έγραψε: 25 Οκτ 2019, 21:03 Η καλύτερες ιδέες είναι οι απλούστερες. Ώμος..
Ποτέ μια ιδέα δεν πάει καλά αν είσαι σε λάθος μέρος.
Καλή η βίδα για την Ολλανδία, που έχει μόνο χώμα.![]()
Τα ίδια μπορεί να κάνει και η εφεύρεση η δική μου και με ακόμα πιο αποτελεσματικό τρόπο, πάνω σε βράχο ή πάνω σε μαλακό έδαφος.


Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Εχεις δοκιμασει την πατεντα σου σ αυτα που λες;seismic έγραψε: 30 Οκτ 2019, 06:46 θερμοκήπια, φράκτες, πυλώνες φωτισμού, ταμπέλες οδικής σήμανσης και ότι μικρή κατασκευή θέλουμε να στερεώσουμε πάνω σε έδαφος.
Τα ίδια μπορεί να κάνει και η εφεύρεση η δική μου και με ακόμα πιο αποτελεσματικό τρόπο, πάνω σε βράχο ή πάνω σε μαλακό έδαφος.![]()
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Αυτήν την μικρή στην φώτο ναι την έχω δοκιμάσει, αλλά σε μικρό βάθος 1,3 μέτρα. Κατασκευάζω μια πολύ μεγάλη την οποία θα δοκιμάσω σε έλξη 100 τόνων στα 7 μέτρα βάθος.nick έγραψε: 30 Οκτ 2019, 13:52Εχεις δοκιμασει την πατεντα σου σ αυτα που λες;seismic έγραψε: 30 Οκτ 2019, 06:46 θερμοκήπια, φράκτες, πυλώνες φωτισμού, ταμπέλες οδικής σήμανσης και ότι μικρή κατασκευή θέλουμε να στερεώσουμε πάνω σε έδαφος.
Τα ίδια μπορεί να κάνει και η εφεύρεση η δική μου και με ακόμα πιο αποτελεσματικό τρόπο, πάνω σε βράχο ή πάνω σε μαλακό έδαφος.![]()
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Ας πουμε οτι εφαρμοζεις την πατεντα σε μια 5 οροφη πολυκατοικία. Θα πρέπει η βιδα να φτανει απο την ταρατσα μεχρι το εδαφος (πανω απο 10 μετρα)
; Υποθέτω θα εχει και τεράστιο βαρος.
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Ο μηχανισμός χωρίζεται σε δύο μέρη. α) Αυτός που βρίσκετε από την επιφάνεια του εδάφους και κάτω, και β) αυτός που βρίσκετε από την επιφάνεια του εδάφους και πάνω.nick έγραψε: 30 Οκτ 2019, 17:02 Ας πουμε οτι εφαρμοζεις την πατεντα σε μια 5 οροφη πολυκατοικία. Θα πρέπει η βιδα να φτανει απο την ταρατσα μεχρι το εδαφος (πανω απο 10 μετρα); Υποθέτω θα εχει και τεράστιο βαρος.

Δηλαδή Όπως φαίνεται στην φωτογραφεία από την λαμαρίνα που στηρίζεται πάνω στο στρίποδο και κάτω μπαίνει μέσα στην γεώτρηση
Από την λαμαρίνα και επάνω γίνεται η αρχική προένταση με τους υδραυλικούς γρύλους, πάνω στην επιφάνεια του εδάφους.
Τώρα το πόσο βαρύ είναι εξαρτάτε από το μέγεθος του μηχανισμού. Η αγκύρωση που ετοιμάζω τώρα έχει βάρος 300 κιλά και μιλώ μόνο για τον μηχανισμό που μπαίνει μέσα στο έδαφος σε βάθος 7 μέτρων. Φυσικά μπαίνει με γερανό. Από το έδαφος και πάνω έχουμε μόνο τον τένοντα ο οποίος σταδιακά επεκτείνεται με περικόχλια όροφο - όροφο. Το βάρος του εξαρτάτε από την διατομή του.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Eπειτα απο την προσομοίωση με το Stuyvesant νομιζω οτι πείστηκε και ο πλεον δύσπιστος για την αποτελεσματικοτητα της πατεντας.
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
nick έγραψε: 31 Οκτ 2019, 02:15Eπειτα απο την προσομοίωση με το Stuyvesant νομιζω οτι πείστηκε και ο πλεον δύσπιστος για την αποτελεσματικοτητα της πατεντας.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Η απόλυτη αλήθεια του απόλυτου αντισεισμικού μηχανισμού.
Όταν ένα λεωφορείο ξεκινάει και είμαστε όρθιοι αν δεν κρατιόμαστε από τις χειρολαβές θα πέσουμε δηλαδή θα ανατραπούμε με φορά αντίθετη αυτής του λεωφορείου. Αν φρενάρει απότομα εμείς θα μετακινηθούμε μπροστά και αν δεν κρατιόμαστε από τις χειρολαβές θα ανατραπούμε.
Αν το λεωφορείο μια ξεκινάει και μία φρενάρει, θα ταλαντευόμαστε μπρος πίσω. Αυτό συμβαίνει λόγο της αδράνειας των σωμάτων. Τα σώματα τους αρέσει να ευρίσκονται πάντα στην κατάσταση που είναι και αντιδρούν σε κάθε μεταβολή. Αν τρέχουν και μια δύναμη προσπαθήσει να τα σταματήσει αντιδρούν. Αν πάλη είναι στάσιμα και μία δύναμη τα αναγκάσει να κινηθούν αυτά πάλη αντιδρούν. Η αντίδραση ή αλλιώς η δύναμη αδράνειας εξαρτάτε από την μάζα του σώματος δηλαδή από το βάρος του σε κιλά, επί την τιμή επιτάχυνση m/sec2 μεταβολής της κίνησής του.
Βασικά ο σεισμός εκτελεί τις ίδιες κινήσεις με το λεωφορείο δηλαδή φρενάρει και επιταχύνει την κατασκευή η οποία αντιδρά λόγο αδράνειας στις επιβαλλόμενες μετατοπίσεις του σεισμού.
Η αντίδραση μιας πολυώροφης κατασκευής δεν είναι ίδια σε όλους τους ορόφους Όσο πιο ψιλά βρίσκετε ο όροφος από το έδαφος τόσο πιο μεγάλη είναι η δύναμη αντίδρασης. Αυτό δημιουργεί την ροπή ανατροπής. Δηλαδή κάθε κολόνα ή τοίχωμα που εκτείνεται από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο όροφο, δέχεται μια δέσμη δυνάμεων από την αδράνεια των πλακών η οποία μεγαλώνει καθ ύψος και τείνει να περιστρέψει - ανατρέψει την κολόνα ή το τοίχωμα.
Η ανατροπή αυτή του τοιχώματος δημιουργεί ροπές στους κόμβους - γωνίες οι οποίες δημιουργούνται στην συμβολή σύνδεσης των τοιχωμάτων με τους δοκούς και τις πλάκες. Οι ροπές αυτές είναι καταστροφικές διότι κάμπτουν και σπάνε τους κορμούς της δοκού και του υποστυλώματος και είναι η κύρια αιτία των καταστροφικών συνεπειών του σεισμού πάνω στην κατασκευή.
Αυτές τις ροπές η ευρεσιτεχνία μου τις αφαιρεί από τις διατομές των κορμών των φερόντων στοιχείων. Είναι η μόνη ευρεσιτεχνία στον κόσμο που το κατορθώνει, και μάλιστα σε ποσοστό 100%.
Πώς το κατορθώνει.
Αν βιδώσεις τα ανώτατα άκρα του τοιχώματος με το έδαφος αυτό δεν ανατρέπεται, και ούτε λυγίζει τον κορμό του.
Χωρίς ανατροπή και χωρίς κάμψη δεν υπάρχουν ροπές στους κόμβους ... Απλό.
Και που οδηγούνται οι δυνάμεις της ροπής ανατροπής? .... οδηγούνται μέσα στο έδαφος από τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας ο οποίος ενώνει το ανώτατο άκρο του τοιχώματος με την γη.
Και που οδηγούνται σήμερα με τον υπάρχοντα αντισεισμικό σχεδιασμό? ..... οδηγούνται πάνω στις διατομές των δοκών και των υποστυλωμάτων, και όταν ο σεισμός είναι μεγάλος τις σπάνε και καταρρέει η κατασκευή.
Πολιτικοί μηχανικοί βοηθήστε την προσπάθειά μου για να σωθεί κόσμος και περιουσίες.
Συνεργαστείτε μαζί μου κατασκευάστε αντισεισμικά μαζί μου.
Όταν ένα λεωφορείο ξεκινάει και είμαστε όρθιοι αν δεν κρατιόμαστε από τις χειρολαβές θα πέσουμε δηλαδή θα ανατραπούμε με φορά αντίθετη αυτής του λεωφορείου. Αν φρενάρει απότομα εμείς θα μετακινηθούμε μπροστά και αν δεν κρατιόμαστε από τις χειρολαβές θα ανατραπούμε.
Αν το λεωφορείο μια ξεκινάει και μία φρενάρει, θα ταλαντευόμαστε μπρος πίσω. Αυτό συμβαίνει λόγο της αδράνειας των σωμάτων. Τα σώματα τους αρέσει να ευρίσκονται πάντα στην κατάσταση που είναι και αντιδρούν σε κάθε μεταβολή. Αν τρέχουν και μια δύναμη προσπαθήσει να τα σταματήσει αντιδρούν. Αν πάλη είναι στάσιμα και μία δύναμη τα αναγκάσει να κινηθούν αυτά πάλη αντιδρούν. Η αντίδραση ή αλλιώς η δύναμη αδράνειας εξαρτάτε από την μάζα του σώματος δηλαδή από το βάρος του σε κιλά, επί την τιμή επιτάχυνση m/sec2 μεταβολής της κίνησής του.
Βασικά ο σεισμός εκτελεί τις ίδιες κινήσεις με το λεωφορείο δηλαδή φρενάρει και επιταχύνει την κατασκευή η οποία αντιδρά λόγο αδράνειας στις επιβαλλόμενες μετατοπίσεις του σεισμού.
Η αντίδραση μιας πολυώροφης κατασκευής δεν είναι ίδια σε όλους τους ορόφους Όσο πιο ψιλά βρίσκετε ο όροφος από το έδαφος τόσο πιο μεγάλη είναι η δύναμη αντίδρασης. Αυτό δημιουργεί την ροπή ανατροπής. Δηλαδή κάθε κολόνα ή τοίχωμα που εκτείνεται από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο όροφο, δέχεται μια δέσμη δυνάμεων από την αδράνεια των πλακών η οποία μεγαλώνει καθ ύψος και τείνει να περιστρέψει - ανατρέψει την κολόνα ή το τοίχωμα.
Η ανατροπή αυτή του τοιχώματος δημιουργεί ροπές στους κόμβους - γωνίες οι οποίες δημιουργούνται στην συμβολή σύνδεσης των τοιχωμάτων με τους δοκούς και τις πλάκες. Οι ροπές αυτές είναι καταστροφικές διότι κάμπτουν και σπάνε τους κορμούς της δοκού και του υποστυλώματος και είναι η κύρια αιτία των καταστροφικών συνεπειών του σεισμού πάνω στην κατασκευή.
Αυτές τις ροπές η ευρεσιτεχνία μου τις αφαιρεί από τις διατομές των κορμών των φερόντων στοιχείων. Είναι η μόνη ευρεσιτεχνία στον κόσμο που το κατορθώνει, και μάλιστα σε ποσοστό 100%.
Πώς το κατορθώνει.
Αν βιδώσεις τα ανώτατα άκρα του τοιχώματος με το έδαφος αυτό δεν ανατρέπεται, και ούτε λυγίζει τον κορμό του.
Χωρίς ανατροπή και χωρίς κάμψη δεν υπάρχουν ροπές στους κόμβους ... Απλό.
Και που οδηγούνται οι δυνάμεις της ροπής ανατροπής? .... οδηγούνται μέσα στο έδαφος από τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας ο οποίος ενώνει το ανώτατο άκρο του τοιχώματος με την γη.
Και που οδηγούνται σήμερα με τον υπάρχοντα αντισεισμικό σχεδιασμό? ..... οδηγούνται πάνω στις διατομές των δοκών και των υποστυλωμάτων, και όταν ο σεισμός είναι μεγάλος τις σπάνε και καταρρέει η κατασκευή.
Πολιτικοί μηχανικοί βοηθήστε την προσπάθειά μου για να σωθεί κόσμος και περιουσίες.
Συνεργαστείτε μαζί μου κατασκευάστε αντισεισμικά μαζί μου.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών και οι ιστοσελίδες των πολιτικών μηχανικών στα μέσα κοινωνικής ενημέρωσης μου έχουν απαγορεύσει και μου διαγράφουν την έρευνά μου. Γιατί άραγε? Από που παίρνουν διαταγές? Το καταγγέλλω.
Μία από αυτές τις απαγορευμένες επιστημονικές μου δημοσιεύσεις είναι και η πάρα κάτω.
Απαγορευμένη δημοσίευση.
ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ ΚΑΙ ΧΑΛΥΒΑΣ
Το σκυρόδεμα είναι ένα εκ των δύο υλικών με το οποίον κατασκευάζουμε τα φέροντα στοιχεία οπλισμένου σκυροδέματος ( Ο.Σ )
Το άλλο είναι ο χάλυβας οπλισμού.
Το σκυρόδεμα έχει μεγάλες αντοχές στην θλίψη διότι παραλαμβάνει 12 φορές μεγαλύτερες εντάσεις θλίψης από ότι εφελκυσμού ενώ ο χάλυβας έχει υπέρ αντοχές στον εφελκυσμό.
Κατά το λίκνισμα της κατασκευής σε έναν ισχυρό σεισμό τα τοιχώματα από οπλισμένο σκυρόδεμα καλούνται να παραλάβουν κατά 360% προσαυξημένες εντάσεις, ροπών ( Μ ), ορθών δυνάμεων ( Ν ) ( θλιπτικών και εφελκυσμού ), και τέμνουσες ( Q )
Για να κατορθώσουν να αναλάβουν αυτές τις εντάσεις, σκυρόδεμα και χάλυβας πρέπει να συνεργαστούν. Υπάρχουν διάφοροι μηχανισμοί συνεργασίας σκυροδέματος και χάλυβα εκ τον οποίων ο συνηθέστερος είναι ο μηχανισμός της συνάφειας.
Με τον όρο συνάφεια ορίζεται η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών που παρεμποδίζουν τη σχετική ολίσθηση μεταξύ των ράβδων του οπλισμού και του σκυροδέματος που τις περιβάλλει.
Οι επιμέρους μηχανισμοί της συνάφειας είναι η πρόσφυση, η τριβή και, για την περίπτωση ράβδων χάλυβα με νευρώσεις, η αντίσταση του σκυροδέματος το οποίο εγκλωβίζεται μεταξύ των νευρώσεων.
Η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών αυτών θεωρείται ισοδύναμη με την ανάπτυξη διατμητικών τάσεων στη διεπιφάνεια σκυροδέματος και χάλυβα.
Όταν οι τάσεις αυτές φθάσουν στην οριακή τιμή τους επέρχεται καταστροφή της συνάφειας με τη μορφή διάρρηξης του σκυροδέματος κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων χάλυβα.
Εδώ βλέπουμε ότι το πρόβλημα της συνάφειας δημιουργείται από την υπεραντοχή του χάλυβα, η οποία στρέφει την αστοχία σε διατμητική μορφή, και είναι άκρως ψαθυρή.
Για να αντιμετωπιστεί, πρέπει να εξασφαλίσουμε την μη διατμητική αστοχία του σκυροδέματος επικάλυψης.
Εν μέρει η μείωση των τάσεων επιτυγχάνεται με αύξηση της επικάλυψης και μείωση της διαμέτρου των ράβδων του οπλισμού.
Η αύξηση της οριακής τιμής τους επιτυγχάνεται με αύξηση της αντοχής του σκυροδέματος.
Η παρουσία εγκάρσιου οπλισμού δρα ευνοϊκά περιορίζοντας το άνοιγμα των αναπτυσσόμενων ρωγμών.
Αυτή είναι η στάθμη της επιστήμης σήμερα.
Εγώ έχω εφεύρει έναν άλλο μηχανισμό συνεργασίας σκυροδέματος και χάλυβα ο οποίος καταργεί 100% την διατμητική αστοχία του σκυροδέματος επικάλυψης.
Αν μου ζητηθεί από εσάς θα σας τον αναλύσω.

Ανάλυση.
Η διατμητική αστοχία του σκυροδέματος είναι αποτέλεσμα του μηχανισμού της συνάφειας. Για να αποτρέψουμε την αστοχία πρέπει να καταργήσουμε τον μηχανισμό της συνάφειας αντικαθιστώντας αυτόν με έναν άλλο μηχανισμό. Ο μηχανισμός αυτός πρέπει να καταργεί την πρόσφυση του σκυροδέματος και του χάλυβα. Θα μου πείτε και πως θα συνεργασθούν? Θα το εξηγήσω σε λίγο.. Αν ο χάλυβας διαπερνά τις παρειές του τοιχώματος άνευ συνάφειας με την βοήθεια μιας σωλήνας διόδου, και το ένα του άκρο πακτώνεται στους κόμβους της ανώτατης στάθμης και το άλλο μέσα στο έδαφος θεμελίωσης, το πρόβλημα της διατμητικής αστοχίας έχει λυθεί. Κατά τον λίκνισμα στο τοίχωμα παρουσιάζονται ορθές δυνάμεις θλίψης από την μία παρειά και εφελκυσμού από την άλλη. Οι εντάσεις θλίψης δημιουργούνται από τα καθοδικά φορτία ( στατικά και εξωτερικά ) σε συνδυασμό με τα αντίθετης κατεύθυνσης, αυτά της αντίδρασης του εδάφους θεμελίωσης. Οι δυνάμεις εφελκυσμού δημιουργούνται από τις ανοδικές δυνάμεις τις στροφής του τοιχώματος, σε συνδυασμό με τα αντίθετης κατεύθυνσης στατικά φορτία. Ο μηχανισμός που σας λέω ( άνευ συνάφειας ) αν συνδυαστεί με την πάκτωση του οπλισμού του στο δώμα και το έδαφος, λειτουργεί ως εξής. Τις ανοδικές δυνάμεις τις παραλαμβάνει ο τένοντας από την ανώτατη στάθμη της παρειάς του τοιχώματος και τις στέλνει μέσα στο έδαφος καταργώντας μια εκ των δύο δυνάμεων που δημιουργούν τον εφελκυσμό στην μια του παρειά. Χωρίς εφελκυσμό δεν υφίσταται κάμψη. Χωρίς ανοδική δύναμη δεν υφίσταται ροπή ανατροπής. Χωρίς ροπή ανατροπής δεν υφίστανται ροπές στους κόμβους, ούτε κρίσιμες περιοχές αστοχίας. Ούτε κατεβαίνουν μεγάλες ροπές του τοιχώματος πάνω στην πεδιλοδοκό της βάσης.
Υ.Γ
Αυτά που γράφω αλλάζουν παγκοσμίως τον αντισεισμικό σχεδιασμό.
Κάποιοι αποφάσισαν να μου αλλάξουν τα φώτα για αυτά που γράφω.
Μία από αυτές τις απαγορευμένες επιστημονικές μου δημοσιεύσεις είναι και η πάρα κάτω.
Απαγορευμένη δημοσίευση.
ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ ΚΑΙ ΧΑΛΥΒΑΣ
Το σκυρόδεμα είναι ένα εκ των δύο υλικών με το οποίον κατασκευάζουμε τα φέροντα στοιχεία οπλισμένου σκυροδέματος ( Ο.Σ )
Το άλλο είναι ο χάλυβας οπλισμού.
Το σκυρόδεμα έχει μεγάλες αντοχές στην θλίψη διότι παραλαμβάνει 12 φορές μεγαλύτερες εντάσεις θλίψης από ότι εφελκυσμού ενώ ο χάλυβας έχει υπέρ αντοχές στον εφελκυσμό.
Κατά το λίκνισμα της κατασκευής σε έναν ισχυρό σεισμό τα τοιχώματα από οπλισμένο σκυρόδεμα καλούνται να παραλάβουν κατά 360% προσαυξημένες εντάσεις, ροπών ( Μ ), ορθών δυνάμεων ( Ν ) ( θλιπτικών και εφελκυσμού ), και τέμνουσες ( Q )
Για να κατορθώσουν να αναλάβουν αυτές τις εντάσεις, σκυρόδεμα και χάλυβας πρέπει να συνεργαστούν. Υπάρχουν διάφοροι μηχανισμοί συνεργασίας σκυροδέματος και χάλυβα εκ τον οποίων ο συνηθέστερος είναι ο μηχανισμός της συνάφειας.
Με τον όρο συνάφεια ορίζεται η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών που παρεμποδίζουν τη σχετική ολίσθηση μεταξύ των ράβδων του οπλισμού και του σκυροδέματος που τις περιβάλλει.
Οι επιμέρους μηχανισμοί της συνάφειας είναι η πρόσφυση, η τριβή και, για την περίπτωση ράβδων χάλυβα με νευρώσεις, η αντίσταση του σκυροδέματος το οποίο εγκλωβίζεται μεταξύ των νευρώσεων.
Η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών αυτών θεωρείται ισοδύναμη με την ανάπτυξη διατμητικών τάσεων στη διεπιφάνεια σκυροδέματος και χάλυβα.
Όταν οι τάσεις αυτές φθάσουν στην οριακή τιμή τους επέρχεται καταστροφή της συνάφειας με τη μορφή διάρρηξης του σκυροδέματος κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων χάλυβα.
Εδώ βλέπουμε ότι το πρόβλημα της συνάφειας δημιουργείται από την υπεραντοχή του χάλυβα, η οποία στρέφει την αστοχία σε διατμητική μορφή, και είναι άκρως ψαθυρή.
Για να αντιμετωπιστεί, πρέπει να εξασφαλίσουμε την μη διατμητική αστοχία του σκυροδέματος επικάλυψης.
Εν μέρει η μείωση των τάσεων επιτυγχάνεται με αύξηση της επικάλυψης και μείωση της διαμέτρου των ράβδων του οπλισμού.
Η αύξηση της οριακής τιμής τους επιτυγχάνεται με αύξηση της αντοχής του σκυροδέματος.
Η παρουσία εγκάρσιου οπλισμού δρα ευνοϊκά περιορίζοντας το άνοιγμα των αναπτυσσόμενων ρωγμών.
Αυτή είναι η στάθμη της επιστήμης σήμερα.
Εγώ έχω εφεύρει έναν άλλο μηχανισμό συνεργασίας σκυροδέματος και χάλυβα ο οποίος καταργεί 100% την διατμητική αστοχία του σκυροδέματος επικάλυψης.
Αν μου ζητηθεί από εσάς θα σας τον αναλύσω.

Ανάλυση.
Η διατμητική αστοχία του σκυροδέματος είναι αποτέλεσμα του μηχανισμού της συνάφειας. Για να αποτρέψουμε την αστοχία πρέπει να καταργήσουμε τον μηχανισμό της συνάφειας αντικαθιστώντας αυτόν με έναν άλλο μηχανισμό. Ο μηχανισμός αυτός πρέπει να καταργεί την πρόσφυση του σκυροδέματος και του χάλυβα. Θα μου πείτε και πως θα συνεργασθούν? Θα το εξηγήσω σε λίγο.. Αν ο χάλυβας διαπερνά τις παρειές του τοιχώματος άνευ συνάφειας με την βοήθεια μιας σωλήνας διόδου, και το ένα του άκρο πακτώνεται στους κόμβους της ανώτατης στάθμης και το άλλο μέσα στο έδαφος θεμελίωσης, το πρόβλημα της διατμητικής αστοχίας έχει λυθεί. Κατά τον λίκνισμα στο τοίχωμα παρουσιάζονται ορθές δυνάμεις θλίψης από την μία παρειά και εφελκυσμού από την άλλη. Οι εντάσεις θλίψης δημιουργούνται από τα καθοδικά φορτία ( στατικά και εξωτερικά ) σε συνδυασμό με τα αντίθετης κατεύθυνσης, αυτά της αντίδρασης του εδάφους θεμελίωσης. Οι δυνάμεις εφελκυσμού δημιουργούνται από τις ανοδικές δυνάμεις τις στροφής του τοιχώματος, σε συνδυασμό με τα αντίθετης κατεύθυνσης στατικά φορτία. Ο μηχανισμός που σας λέω ( άνευ συνάφειας ) αν συνδυαστεί με την πάκτωση του οπλισμού του στο δώμα και το έδαφος, λειτουργεί ως εξής. Τις ανοδικές δυνάμεις τις παραλαμβάνει ο τένοντας από την ανώτατη στάθμη της παρειάς του τοιχώματος και τις στέλνει μέσα στο έδαφος καταργώντας μια εκ των δύο δυνάμεων που δημιουργούν τον εφελκυσμό στην μια του παρειά. Χωρίς εφελκυσμό δεν υφίσταται κάμψη. Χωρίς ανοδική δύναμη δεν υφίσταται ροπή ανατροπής. Χωρίς ροπή ανατροπής δεν υφίστανται ροπές στους κόμβους, ούτε κρίσιμες περιοχές αστοχίας. Ούτε κατεβαίνουν μεγάλες ροπές του τοιχώματος πάνω στην πεδιλοδοκό της βάσης.
Υ.Γ
Αυτά που γράφω αλλάζουν παγκοσμίως τον αντισεισμικό σχεδιασμό.
Κάποιοι αποφάσισαν να μου αλλάξουν τα φώτα για αυτά που γράφω.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Είσαι πολιτικός μηχανικός, ή κατασκευαστής και σου αρέσει η καινοτομία στην αντισεισμική θωράκιση!
Αν ναι ψάχνω επιστημονικούς συνεργάτες - και χρηματοδότες για να ολοκληρώσω την έρευνα και την κατασκευή του απόλυτου αντισεισμικού σχεδιασμού. Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας αντισεισμικής τεχνολογίας σε Ελλάδα και Αμερική.
Αν ναι ψάχνω επιστημονικούς συνεργάτες - και χρηματοδότες για να ολοκληρώσω την έρευνα και την κατασκευή του απόλυτου αντισεισμικού σχεδιασμού. Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας αντισεισμικής τεχνολογίας σε Ελλάδα και Αμερική.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση