Σελίδα 103 από 151
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2024, 09:16
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 23 Μαρ 2024, 08:56
Όσο και να θελω να σπάω πλάκα με τα ακαλαισθητα δημιούργηματα των Ιαπώνων, το παλιό λαντ μαζί με το παλιό ντιφεντερ και το gwagon έκαναν απίστευτα εκτός δρόμου πράγματα
ισχυει, αλλα το πρωτο μπορουσε να τα κανει επι 1.000.000 χλμ με βασικη συντηρηση. τα αλλα οχι.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2024, 10:40
από Ερμής
Ασέβαστος έγραψε: 28 Μαρ 2024, 09:16
Ερμής έγραψε: 23 Μαρ 2024, 08:56
Όσο και να θελω να σπάω πλάκα με τα ακαλαισθητα δημιούργηματα των Ιαπώνων, το παλιό λαντ μαζί με το παλιό ντιφεντερ και το gwagon έκαναν απίστευτα εκτός δρόμου πράγματα
ισχυει, αλλα το πρωτο μπορουσε να τα κανει επι 1.000.000 χλμ με βασικη συντηρηση. τα αλλα οχι.
Θεωρείς δηλαδή το παλιο ντιφέντερ και το παλιο gwagon είχαν θέματα αξιοπιστίας;
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2024, 10:52
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 28 Μαρ 2024, 10:40
Ασέβαστος έγραψε: 28 Μαρ 2024, 09:16
Ερμής έγραψε: 23 Μαρ 2024, 08:56
Όσο και να θελω να σπάω πλάκα με τα ακαλαισθητα δημιούργηματα των Ιαπώνων, το παλιό λαντ μαζί με το παλιό ντιφεντερ και το gwagon έκαναν απίστευτα εκτός δρόμου πράγματα
ισχυει, αλλα το πρωτο μπορουσε να τα κανει επι 1.000.000 χλμ με βασικη συντηρηση. τα αλλα οχι.
Θεωρείς δηλαδή το παλιο ντιφέντερ και το παλιο gwagon είχαν θέματα αξιοπιστίας;
τι ντιφεντερ ηταν πραγματικα σκουπιδι, με σοβαρες ζημιες, σασμαν, διαφορικα ημιαξονια, αν και ευκολο να δουλεψεις πανω του, με πολλα αφτερμαρκετ ανταλλακτικα καλυτερα απο τα γνησια, μπορουσες να το κανεις θηριο και αξιοπιστο.
το μερκ δε σκορπουσε, αλλα περιφερειακα μικροπραγματα κοστιζαν παρανοικα ακριβα.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2024, 11:19
από Ερμής
Όπως ξέρεις δεν επιμένω σε πράγματα που δε ξέρω και πρώτον δε ξέρω τόσο καλά τα εκτος δρόμου οχήματα, ποτέ δεν ειχα δε με ενδιαφέρουν και δεύτερον δε ξέρω τα κόστη των παραπάνω αλλά εικάζω για τις μερσ τουλάχιστον οτι ισχύει.
Αρα δεν έχω παρα να συμφωνήσω σε αυτό που λες.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2024, 12:25
από Garcia
Το πετρελαιο πεθανε στα συμβατικα αυτοκινητα,ολοι αργα η γρηγορα το καταργουν,η βενζινα ειναι στα 2€+,oποτε οι μονοι τυχεροι προς ωρας που την γλιτωνουν ειναι,αυτοι που εχουν αυτονομα υβριδικα,αυτοι που εχουν εγκαταστησει καλο υγραεριο κιτ,τα καλοσυντηρημενα ντιζελ εως 10-12 ετων,οι υπολοιποι απλα περιμενουν ποτε το σαπακι τους θα παραδωσει πνευμα και ευχονται να εχουν εναλλακτικο μεσο,οπως Μετρο,Ηλεκτρικα αστικα και Φυσικοαεριοκινητα Αστικα.
Σκεφτηκα ποσο αξιζει να παρεις ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο και να κανεις μετατροπη σε υγραεριο κιτ,ποτε θα αρχισεις να κανεις αποσβεση το κιτ,θα βγει αξιοπιστο η θα πεσεις σε απατεωνα,παιρνεις ενα σχετικο ρισκο.Για καινουριο,δεν προκειται να χρεωθω στο κεφαλι μου ουτε μισο σεντ.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2024, 17:33
από Λεγεών
Είχα πάει βόλτα το πρωί, και έτσι όπως μιλούσαμε για αυτοκίνητα αποφασίσαμε να περάσουμε από μία Toyota να δούμε τι παίζει, πριν έρθει η ώρα να πάμε κάπου αλλού.
Το καινούριο C-HR απορρίπτεται με το καλημέρα. Μπήκα μέσα με το ζόρι, και έσπασα το κεφάλι μου κάνοντας το λίγο αριστερά έτσι όπως καθόμουν στην θέση του συνοδηγού. Πίσω παραμένει το ίδιο μικρό και κλειστοφοβικό που ήταν από παλιά, και είναι σίγουρο ότι αποκτάς ψυχολογικά αν ο οδηγός είναι μαλάκας.
Αυτό που με εξέπληξε στον βαθμό που μάλλον θα είναι μία από τις επιλογές μου, ήταν το Corolla Cross Style. Προσέξτε, όχι το Active Plus, το Style. Είναι σαν να μιλάμε για δύο διαφορετικά αυτοκίνητα (είχε και τα δύο). Πολύ όμορφο σε Manhattan Grey, ευρύχωρο, μεγάλο και γαμάτο.
Κατά τα άλλα οι ίδιες μαλακίες που ίσχυαν, ισχύουν ακόμα. 7-13 μήνες αναμονή, και η τιμή ανοιχτή.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2024, 07:53
από Chilloutbuddy
H τογιότα είναι μάρκα για ανθρώπους που μισούν τα αυτοκίνητα και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να ΜΗΝ ασχολούνται ποτέ με το αυτοκίνητο. Το οποίο το καταλαβαίνω αν είσαι μέλος του ΙΣΙΣ και πολεμάς τους άπιστους, μαλακία να σου βγάλει θέμα το αιρκοντίσιον γιατί άντε να βρεις συνεργείο στην έρημο της Συρίας. Αλλά για αυτούς που μένουν σε πόλη, δεν καταλαβαίνω γιατι νιώθουν ότι είναι το τέλος του κόσμου επειδή έτυχε να πληρώσουν ξέρω γω δύο κατοστάρικα να φτιάξουν κάτι σε έναν απ'τους 5 μηχανικούς της γειτονιάς.
Η τογιότα βγάζει βαρετά αυτοκίνητα. Πού και πού του περνάει το δικό του του Άκιο και φτιάχνει κάποιο μοντέλο που κοστίζει πολύ παραπάνω να το παράγει απ'όσο το πουλάει, όπως το GR Γιάρις. Και αντί να γίνουν όλα συλλεκτικά, περνάνε στο ντούκου. Όταν όμως φτιάχνει το ίδιο που φτιάχνουν όλοι οι άλλοι, πάει ο κόσμος και στήνεται σε λίστες αναμονής με ανοιχτή τιμή.
Παράνοια.
Πάρε ένα Χόντα τουλάχιστον, το ίδιο αξιόπιστα είναι.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2024, 09:24
από Λεγεών
Chilloutbuddy έγραψε: 31 Μαρ 2024, 07:53
H τογιότα είναι μάρκα για ανθρώπους που μισούν τα αυτοκίνητα και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να ΜΗΝ ασχολούνται ποτέ με το αυτοκίνητο. Το οποίο το καταλαβαίνω αν είσαι μέλος του ΙΣΙΣ και πολεμάς τους άπιστους, μαλακία να σου βγάλει θέμα το αιρκοντίσιον γιατί άντε να βρεις συνεργείο στην έρημο της Συρίας. Αλλά για αυτούς που μένουν σε πόλη, δεν καταλαβαίνω γιατι νιώθουν ότι είναι το τέλος του κόσμου επειδή έτυχε να πληρώσουν ξέρω γω δύο κατοστάρικα να φτιάξουν κάτι σε έναν απ'τους 5 μηχανικούς της γειτονιάς.
Η τογιότα βγάζει βαρετά αυτοκίνητα. Πού και πού του περνάει το δικό του του Άκιο και φτιάχνει κάποιο μοντέλο που κοστίζει πολύ παραπάνω να το παράγει απ'όσο το πουλάει, όπως το GR Γιάρις. Και αντί να γίνουν όλα συλλεκτικά, περνάνε στο ντούκου. Όταν όμως φτιάχνει το ίδιο που φτιάχνουν όλοι οι άλλοι, πάει ο κόσμος και στήνεται σε λίστες αναμονής με ανοιχτή τιμή.
Παράνοια.
Πάρε ένα Χόντα τουλάχιστον, το ίδιο αξιόπιστα είναι.
ΟΚ, το καταλάβαμε, σου πήδηξε ένα Τογιότα την γκόμενα όταν ήσουν μικρός, πήγες καπάκι και στην Τογιόταλαντ για να βρεις νέα γκόμενα και δεν σε κοιτούσε καμία, και σου έμειναν απωθημένα.
Καλή συνέχεια με το βολκ.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2024, 15:21
από Ερμής
Chilloutbuddy έγραψε: 31 Μαρ 2024, 07:53
H τογιότα είναι μάρκα για ανθρώπους που μισούν τα αυτοκίνητα και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να ΜΗΝ ασχολούνται ποτέ με το αυτοκίνητο. Το οποίο το καταλαβαίνω αν είσαι μέλος του ΙΣΙΣ και πολεμάς τους άπιστους, μαλακία να σου βγάλει θέμα το αιρκοντίσιον γιατί άντε να βρεις συνεργείο στην έρημο της Συρίας. Αλλά για αυτούς που μένουν σε πόλη, δεν καταλαβαίνω γιατι νιώθουν ότι είναι το τέλος του κόσμου επειδή έτυχε να πληρώσουν ξέρω γω δύο κατοστάρικα να φτιάξουν κάτι σε έναν απ'τους 5 μηχανικούς της γειτονιάς.
Η τογιότα βγάζει βαρετά αυτοκίνητα. Πού και πού του περνάει το δικό του του Άκιο και φτιάχνει κάποιο μοντέλο που κοστίζει πολύ παραπάνω να το παράγει απ'όσο το πουλάει, όπως το GR Γιάρις. Και αντί να γίνουν όλα συλλεκτικά, περνάνε στο ντούκου. Όταν όμως φτιάχνει το ίδιο που φτιάχνουν όλοι οι άλλοι, πάει ο κόσμος και στήνεται σε λίστες αναμονής με ανοιχτή τιμή.
Παράνοια.
Πάρε ένα Χόντα τουλάχιστον, το ίδιο αξιόπιστα είναι.
Ε μα τα λέμε χρόνια και ζαμάνια
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2024, 15:37
από Garcia
Kαποτε ελεγαν οτι τα Μερσεντες ειναι για ηλικιωμενους συνταξιουχους που μολις πηραν βαρβατη συνταξη-εφαπαξ,μετα αντιστοιχο ρολο πηραν τα Τογιοτα αλλα για πιο φτωχους μπαρμπες.
Βλεπεις τα Suzuki,τα Toyota,τα KIA,σφηζουν ρε παιδι μου απο σχεδιαστικη μοντερνα ταυτοτητα,δλδ η Γκολφω μπροστα τους μπορει να ειναι και πρωτοποριακο σχεδιο.O Akio Toyoda ειναι ενας μπινες που με τις συνεχεις δηλωσεις του κατα της ηλεκτροκινησης πυροβολαει τα ποδια του,κατσε εκει με τα θερμικα και τα υδρογονα οσο οι αλλοι θα εξελισσονται με ηλεκτροροπακλες και θηρια μπαταριες,o κοσμος οδευει προς αλλες λυσεις εκτος των θερμικων,ειτε μας αρεσει ειτε δεν μας αρεσει,θα αναγκαστουμε σε 1-2 δεκαετιες να προσαρμοστουμε.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2024, 16:31
από Chilloutbuddy
Garcia έγραψε: 31 Μαρ 2024, 15:37
O Akio Toyoda ειναι ενας μπινες που με τις συνεχεις δηλωσεις του κατα της ηλεκτροκινησης πυροβολαει τα ποδια του,κατσε εκει με τα θερμικα και τα υδρογονα οσο οι αλλοι θα εξελισσονται με ηλεκτροροπακλες και θηρια μπαταριες,o κοσμος οδευει προς αλλες λυσεις εκτος των θερμικων,ειτε μας αρεσει ειτε δεν μας αρεσει,θα αναγκαστουμε σε 1-2 δεκαετικες να προσαρμοστουμε.
Kαλά, βάστα μικρό καλάθι. Μην πας μακριά, πριν 20 χρόνια οι κυβερνήσεις δίναν επιδοτήσεις για να πάρουμε ντίζελ, τσακωνόμασταν ποιανού τ'αμάξι χωράει περισσότερα σιντί στο πορτπαγκάζ, και αν ήσουν μέγας μανατζέρης κυκλοφορούσες με μπλάκμπερι.
Πολλές τεχνολογίες λανσάρονται με πολλές υποσχέσεις, κάποιες πιάνουν κάποιες δεν πιάνουν. Ποτέ δεν ξέρεις.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2024, 18:52
από Garcia
H MG προσφέρει ενα καλό σύνολο με το MG3+,το οποίο θα έρθει με φουλ αυτόνομο υβριδικό κινητήρα,1.5αρη βενζίνης συνδυαστικά θα αποδίδει 195 ίππους,δεν γνωρίζουμε ακόμη επίσημες τιμές,όμως σε σχέση με τα πανάκριβα Τογιότα πιστεύω θα πουλήσει.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2024, 19:09
από panos291
Τωρα εριξα μια ματια στα καινούρια τογιοτα, καποια μου φαινονται μια χαρα πχ το νεο supra, αλλα ακομα και το νεο γιαρις ή το κοντοκωλο κορολα ωραια είναι.
Εγω δεν τα βλεπω τοσο άσχημα σαν τα παλιοτερα.

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 06 Απρ 2024, 07:58
από Ερμής
Αυτό το μήνα ή λίστα είχε Χίουνται κονά, κια σπορτατζ, και κάτι άλλα ασιατικά πιο άσχημα από oni. Ένα μόνο ευρωπαϊκό και αυτό ηταν το countryman.
Οπότε countryman

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 06 Απρ 2024, 08:17
από Otto Weininger
Λεγεών έγραψε: 30 Μαρ 2024, 17:33
Είχα πάει βόλτα το πρωί, και έτσι όπως μιλούσαμε για αυτοκίνητα αποφασίσαμε να περάσουμε από μία Toyota να δούμε τι παίζει, πριν έρθει η ώρα να πάμε κάπου αλλού.
Το καινούριο C-HR απορρίπτεται με το καλημέρα. Μπήκα μέσα με το ζόρι, και έσπασα το κεφάλι μου κάνοντας το λίγο αριστερά έτσι όπως καθόμουν στην θέση του συνοδηγού. Πίσω παραμένει το ίδιο μικρό και κλειστοφοβικό που ήταν από παλιά, και είναι σίγουρο ότι αποκτάς ψυχολογικά αν ο οδηγός είναι μαλάκας.
Αυτό που με εξέπληξε στον βαθμό που μάλλον θα είναι μία από τις επιλογές μου, ήταν το Corolla Cross Style. Προσέξτε, όχι το Active Plus, το Style. Είναι σαν να μιλάμε για δύο διαφορετικά αυτοκίνητα (είχε και τα δύο). Πολύ όμορφο σε Manhattan Grey, ευρύχωρο, μεγάλο και γαμάτο.
Κατά τα άλλα οι ίδιες μαλακίες που ίσχυαν, ισχύουν ακόμα. 7-13 μήνες αναμονή, και η τιμή ανοιχτή.
Η Corolla Cross για αυτά που προσφέρει (ακόμα και στην πιο βασική έκδοση), είναι φοβερή.
Συν τους χώρους.
Τώρα αν πας και στην έκδοση Lounge, του χώσεις και τίποτα τσουμπλέκια μέσα/έξω για έξτρα ομορφάδα ή/και πρακτικότητα, έχεις με 43.000 ένα τούμπανο, οικογενειακό, μεγάλο και ασφαλέστατο αυτοκίνητο.