!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
nik_killthemall
Δημοσιεύσεις: 7237
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nik_killthemall »

Στύγιος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:04 1000 σελίδες να το φτάσετε ,θα ερίζετε περί "όνου σκιάς" . Αυτό , πάω να δω μουντιάλ .

Γαμιέστε κι εσείς και τα 3/8 κι η σοκολάτα σας .
:smt005: :smt005:

:smt023
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:19
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:14
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:06

Ναι κάποιοι παίρνουν κάποιοι δεν παίρνουν.
Το άσπρο-μαύρο που εξυπηρετεί το αφήγημά σου δεν υπάρχει.
Δεν χρειάζομαι κάποιο αφήγημα για να υποστηρίξω την πραγματικότητα.
Η δικη σου βεβαιότητα ότι τα παιδιά χρειάζεται μόνο να προσέχουν τον δάσκαλο και τα έχουν εμπεδώσει όλα είναι εκτός χωροχρόνου.
Ας μην συζητήσω για το ποςο είναι εφικτο να έχεις την συνεχόμενη προσοχή ενός παιδιού και μάλιστα μέσα στην τάξη.
Μπορείς να μου δείξεις πού γράφω ότι χρειάζεται ΜΟΝΟΝ αυτό και θα οδηγηθούν στην εμπέδωση;
Κάποια στιγμή αν δεν βαριέμαι θα το ψάξω.
Παρατηρητής...
Άβαταρ μέλους
nik_killthemall
Δημοσιεύσεις: 7237
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nik_killthemall »

προ πολλων ετων ημουν μελος εδω (και τωρα ειμαι αλλα δεν θυμαμαι κωδικους).

Οι ιδιοι οι μαθηματικοι γραφουν τα "καλυτερα" για το βιβλιο της 5ης δημοτικου.

https://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?t=61226
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:25 προ πολλων ετων ημουν μελος εδω (και τωρα ειμαι αλλα δεν θυμαμαι κωδικους).

Οι ιδιοι οι μαθηματικοι γραφουν τα "καλυτερα" για το βιβλιο της 5ης δημοτικου.

https://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?t=61226
Έχει αναφερθεί ο Αρχέλαος στο θέμα.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Να το κάνει poll ο νηματοθέτης.
Να δώσουμε τα Μαθηματικά στη λαϊκή βούληση.
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:25 προ πολλων ετων ημουν μελος εδω (και τωρα ειμαι αλλα δεν θυμαμαι κωδικους).

Οι ιδιοι οι μαθηματικοι γραφουν τα "καλυτερα" για το βιβλιο της 5ης δημοτικου.

https://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?t=61226
Όντως.
(Για να γιορτάσουμε το τέλος της Ε΄ Δημοτικού ανοίγαμε σαμπάνιες..., εκτός αν ο δάσκαλος αποφάσιζε να διδάξει δίχως να χρησιμοποιεί το βιβλίο).
:lol: :lol: :lol:
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:01
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:56
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:46
Μα εδώ ισχυρίζονται οι εκπαιδευτικοί μας ότι ο γονέας δεν κάνει τον φροντιστή.
Τα μαθαίνουν όλα στο σχολείο με μια μόνο προϋπόθεση: Να προσέχουν τον δάσκαλο.
Αυτά είναι.
Ο γονέας κάνει τον φροντιστή όταν ο δάσκαλος είναι άχρηστος.

Παραλίγο να το πάθουμε κι εμείς φέτος αλλά αλλάξαμε δάσκαλο με συνοπτικές διαδικασίες στην αρχή της χρονιάς.

Τώρα πάμε τρένο. Είναι η καλύτερή μας χρόνια. Περνάνε τόσο καλά που δεν τα ενοχλεί η δουλειά που ρίχνουν.
Άρα, αυτό που έχει σημασία είναι η μεταδοτικότητα του δάσκαλου και όχι η χρησιμότητα ή αχρηστία των γονιών.

Γιατί αν ήταν διαφορετικά, ο οποιοσδήποτε γονιός θα μπορούσε να αναπλήρωνε την αχρηστία του δάσκαλου και να πήγαινε μονίμως η κατάσταση τρένο.
Δεν είναι τόσο εύκολο να κάνει ο γονιός τον δάσκαλο. Αν ήταν θα είχαμε περάσει καλά στην καραντίνα.

Φέτος παραλίγο να συμβεί. Μας εξηγούσε ο περσινός μας δάσκαλος πως σε κάποια πράγματα δεν θα τα καταφέρουμε να τα πούμε σωστά στα παιδιά.

Είτε αρέσει είτε όχι, δεν είναι απλά χρήσιμος, είναι απαραίτητος. Εφόσον κάνει σωστά την δουλειά του.

Και όταν τον απαξιώνεις με τον τρόπο που το έκανε ο Ασέβαστος, δεν ξέρεις τι σου γίνεται.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:42
ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:01
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:56

Ο γονέας κάνει τον φροντιστή όταν ο δάσκαλος είναι άχρηστος.

Παραλίγο να το πάθουμε κι εμείς φέτος αλλά αλλάξαμε δάσκαλο με συνοπτικές διαδικασίες στην αρχή της χρονιάς.

Τώρα πάμε τρένο. Είναι η καλύτερή μας χρόνια. Περνάνε τόσο καλά που δεν τα ενοχλεί η δουλειά που ρίχνουν.
Άρα, αυτό που έχει σημασία είναι η μεταδοτικότητα του δάσκαλου και όχι η χρησιμότητα ή αχρηστία των γονιών.

Γιατί αν ήταν διαφορετικά, ο οποιοσδήποτε γονιός θα μπορούσε να αναπλήρωνε την αχρηστία του δάσκαλου και να πήγαινε μονίμως η κατάσταση τρένο.
Δεν είναι τόσο εύκολο να κάνει ο γονιός τον δάσκαλο. Αν ήταν θα είχαμε περάσει καλά στην καραντίνα.

Φέτος παραλίγο να συμβεί. Μας εξηγούσε ο περσινός μας δάσκαλος πως σε κάποια πράγματα δεν θα τα καταφέρουμε να τα πούμε σωστά στα παιδιά.

Είτε αρέσει είτε όχι, δεν είναι απλά χρήσιμος, είναι απαραίτητος. Εφόσον κάνει σωστά την δουλειά του.

Και όταν τον απαξιώνεις με τον τρόπο που το έκανε ο Ασέβαστος, δεν ξέρεις τι σου γίνεται.
Eγώ πάλι έχω την εντύπωση, ότι οι αντιδράσεις σου στο θέμα, δεν προκλήθηκαν από την αμφισβήτηση του περσινού δάσκαλου αλλά από την αμφισβήτηση της δικής σου εκπαιδευτικής δεινότητας και των αντίστοιχων συστάσεων στους αδαείς.

Μπορεί να έκανα λάθος.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Άβαταρ μέλους
enterprise-psi
Υπερσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 13233
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
Phorum.gr user: enterprise-psi
Τοποθεσία: Sector 001
Επικοινωνία:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enterprise-psi »

Το νήμα είναι πιο δυνατό και από κοπροκοματόσκυλα σε περίοδο εκλογών :blm:
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:54
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:42
ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:01

Άρα, αυτό που έχει σημασία είναι η μεταδοτικότητα του δάσκαλου και όχι η χρησιμότητα ή αχρηστία των γονιών.

Γιατί αν ήταν διαφορετικά, ο οποιοσδήποτε γονιός θα μπορούσε να αναπλήρωνε την αχρηστία του δάσκαλου και να πήγαινε μονίμως η κατάσταση τρένο.
Δεν είναι τόσο εύκολο να κάνει ο γονιός τον δάσκαλο. Αν ήταν θα είχαμε περάσει καλά στην καραντίνα.

Φέτος παραλίγο να συμβεί. Μας εξηγούσε ο περσινός μας δάσκαλος πως σε κάποια πράγματα δεν θα τα καταφέρουμε να τα πούμε σωστά στα παιδιά.

Είτε αρέσει είτε όχι, δεν είναι απλά χρήσιμος, είναι απαραίτητος. Εφόσον κάνει σωστά την δουλειά του.

Και όταν τον απαξιώνεις με τον τρόπο που το έκανε ο Ασέβαστος, δεν ξέρεις τι σου γίνεται.
Eγώ πάλι έχω την εντύπωση, ότι οι αντιδράσεις σου στο θέμα, δεν προκλήθηκαν από την αμφισβήτηση του περσινού δάσκαλου αλλά από την αμφισβήτηση της δικής σου εκπαιδευτικής δεινότητας και των αντίστοιχων συστάσεων στους αδαείς.

Μπορεί να έκανα λάθος.
Δεν έχω καμία όρεξη να παραστήσω την δασκάλα.


Έλεγε πριν από λίγες μέρες ο διευθυντής εκπαίδευσης πως οι δύο πυλώνες στην ζωή ενός παιδιού είναι η οικογένεια και το σχολείο. Και αυτοί οι δύο πυλώνες "συνεργάζονται" για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Η μόρφωση δεν είναι το μόνο ζητούμενο. Τα παιδιά μαθαίνουν να συμπεριφέρονται, να αλληλεπιδρούν, να αντιμετωπίζουν διάφορες καταστάσεις, να δημιουργούν δεσμούς, να υπερασπίζονται τους εαυτούς τους και την θέση τους στην ομάδα, σε ένα περιβάλλον όπου θεωρούνται ισότιμα μέλη με κανόνες και στόχους.

Όλο αυτό στο homeschooling δεν μπορεί να συμβεί.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 21:28
ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:54
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:42

Δεν είναι τόσο εύκολο να κάνει ο γονιός τον δάσκαλο. Αν ήταν θα είχαμε περάσει καλά στην καραντίνα.

Φέτος παραλίγο να συμβεί. Μας εξηγούσε ο περσινός μας δάσκαλος πως σε κάποια πράγματα δεν θα τα καταφέρουμε να τα πούμε σωστά στα παιδιά.

Είτε αρέσει είτε όχι, δεν είναι απλά χρήσιμος, είναι απαραίτητος. Εφόσον κάνει σωστά την δουλειά του.

Και όταν τον απαξιώνεις με τον τρόπο που το έκανε ο Ασέβαστος, δεν ξέρεις τι σου γίνεται.
Eγώ πάλι έχω την εντύπωση, ότι οι αντιδράσεις σου στο θέμα, δεν προκλήθηκαν από την αμφισβήτηση του περσινού δάσκαλου αλλά από την αμφισβήτηση της δικής σου εκπαιδευτικής δεινότητας και των αντίστοιχων συστάσεων στους αδαείς.

Μπορεί να έκανα λάθος.
Δεν έχω καμία όρεξη να παραστήσω την δασκάλα.


Έλεγε πριν από λίγες μέρες ο διευθυντής εκπαίδευσης πως οι δύο πυλώνες στην ζωή ενός παιδιού είναι η οικογένεια και το σχολείο. Και αυτοί οι δύο πυλώνες "συνεργάζονται" για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Η μόρφωση δεν είναι το μόνο ζητούμενο. Τα παιδιά μαθαίνουν να συμπεριφέρονται, να αλληλεπιδρούν, να αντιμετωπίζουν διάφορες καταστάσεις, να δημιουργούν δεσμούς, να υπερασπίζονται τους εαυτούς τους και την θέση τους στην ομάδα, σε ένα περιβάλλον όπου θεωρούνται ισότιμα μέλη με κανόνες και στόχους.

Όλο αυτό στο homeschooling δεν μπορεί να συμβεί.
Οκ, απάντησα στο προηγούμενο δημοσίευμα σου και όταν πάτησα υποβολή δεν υπήρχε.

Αναφορικά με τη νέα βέρσιον που ανέβασες έχω μία ένσταση.

Ότι ένα παιδί που έχει συνηθίσει στο να είναι το πρώτο μωρό στην πίστα στο οικογενειακό περιβάλλον, είναι πολύ χλωμό να ανταπεξέλθει σε κανόνες ισοτιμίας -και όχι μόνον- σε ένα συλλογικό περιβάλλον.
Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τα παιδιά που μεγαλώνουν ως γαρύφαλλα σε γλάστρες, επειδή έτυχε.

Γιατί αν όντως λειτουργούσε το μπολντ, τότε θα ήταν απολύτως άχρηστοι οι σύλλογοι γονέων.

Με λίγα λόγια, αυτό που πιστεύω είναι ότι καλοί μαθητές (με την ουσιαστική και όχι τυπική έννοια του όρου) είναι τα παιδιά που έχουν μάθει να λειτουργούν αποστασιοποιημένα τόσο από τους γονείς όσο και από τους δασκάλους, που έχουν μάθει να ισορροπούν μεταξύ του "πρέπει" και του "θέλω".
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Άβαταρ μέλους
Puma
Δημοσιεύσεις: 925
Εγγραφή: 30 Σεπ 2020, 12:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Puma »

ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 21:47 Με λίγα λόγια, αυτό που πιστεύω είναι ότι καλοί μαθητές (με την ουσιαστική και όχι τυπική έννοια του όρου) είναι τα παιδιά που έχουν μάθει να λειτουργούν αποστασιοποιημένα τόσο από τους γονείς όσο και από τους δασκάλους, που έχουν μάθει να ισορροπούν μεταξύ του "πρέπει" και του "θέλω".
Εννοείς να είναι ως ένα βαθμό (σημαντικό όμως) ανεξάρτητα κ αυτόνομα στο διάβασμα;
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

Puma έγραψε: 10 Δεκ 2022, 21:59
ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 21:47 Με λίγα λόγια, αυτό που πιστεύω είναι ότι καλοί μαθητές (με την ουσιαστική και όχι τυπική έννοια του όρου) είναι τα παιδιά που έχουν μάθει να λειτουργούν αποστασιοποιημένα τόσο από τους γονείς όσο και από τους δασκάλους, που έχουν μάθει να ισορροπούν μεταξύ του "πρέπει" και του "θέλω".
Εννοείς να είναι ως ένα βαθμό (σημαντικό όμως) ανεξάρτητα κ αυτόνομα στο διάβασμα;
Όχι, δεν εννοώ αυτό. Αν όντως χρειάζονται τη βοήθεια των γονιών να τη ζητάνε. Απλώς να μην καθιερωθεί το δικό τους "διάβασμα" ως υποχρέωση των γονιών και όχι δική τους.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Άβαταρ μέλους
Puma
Δημοσιεύσεις: 925
Εγγραφή: 30 Σεπ 2020, 12:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Puma »

ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 22:03
Puma έγραψε: 10 Δεκ 2022, 21:59
ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 21:47 Με λίγα λόγια, αυτό που πιστεύω είναι ότι καλοί μαθητές (με την ουσιαστική και όχι τυπική έννοια του όρου) είναι τα παιδιά που έχουν μάθει να λειτουργούν αποστασιοποιημένα τόσο από τους γονείς όσο και από τους δασκάλους, που έχουν μάθει να ισορροπούν μεταξύ του "πρέπει" και του "θέλω".
Εννοείς να είναι ως ένα βαθμό (σημαντικό όμως) ανεξάρτητα κ αυτόνομα στο διάβασμα;
Όχι, δεν εννοώ αυτό. Αν όντως χρειάζονται τη βοήθεια των γονιών να τη ζητάνε. Απλώς να μην καθιερωθεί το δικό τους "διάβασμα" ως υποχρέωση των γονιών και όχι δική τους.
Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό κ έχω την αίσθηση ότι συμβαίνει συχνά.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 22:03
Puma έγραψε: 10 Δεκ 2022, 21:59
ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 21:47 Με λίγα λόγια, αυτό που πιστεύω είναι ότι καλοί μαθητές (με την ουσιαστική και όχι τυπική έννοια του όρου) είναι τα παιδιά που έχουν μάθει να λειτουργούν αποστασιοποιημένα τόσο από τους γονείς όσο και από τους δασκάλους, που έχουν μάθει να ισορροπούν μεταξύ του "πρέπει" και του "θέλω".
Εννοείς να είναι ως ένα βαθμό (σημαντικό όμως) ανεξάρτητα κ αυτόνομα στο διάβασμα;
Όχι, δεν εννοώ αυτό. Αν όντως χρειάζονται τη βοήθεια των γονιών να τη ζητάνε. Απλώς να μην καθιερωθεί το δικό τους "διάβασμα" ως υποχρέωση των γονιών και όχι δική τους.
Σαφέστατα. Αν το παιδί δεν καταλάβει, όσο πιο γρήγορα γίνεται, πως το διάβασμα είναι δική του υπόθεση γενικά την έχουν κάτσει. Επίσης όσο περνάνε τα χρόνια τόσο το χειρότερο για όλους.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”