Σελίδα 101 από 136
Re: O Eωσφόρος στο εικαστικό της Τελετής Λήξης της Ολυμπιάδας;
Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2024, 08:16
από ΓΑΛΗ
AlienWay έγραψε: 14 Αύγ 2024, 15:03
Αρίστος έγραψε: 14 Αύγ 2024, 14:40
runner έγραψε: 14 Αύγ 2024, 14:20
Τελικά τώρα που ο Εωσφόρος απέδωσε τιμές στην ελληνική σημαία είναι καλός ή κακός;
Το οτι βαλαν την Ελλαδα στο κονσεπτ εγινε κυριολεκτικα την τελευταια στιγμη και εξαιτιας του κραξιματος που εφαγαν για την αντιχριστιανικη βεβηλωση στην τελετη εναρξης. Εδιωξαν λοιπον τον σκηνοθετη της πρωτης τελετης και εβαλαν αλλον στην τελετη ληξης ο οποιος μας ειπαν πως εκανε πολλες αλλαγες στο βασικο σεναριο. Μπορουμε να υποθεσουμε πως οι αλλαγες ηταν ακριβως η τοποθετηση των ελληνικων συμβολων που να παραπεμψουν σε αναβιωση των Ολυμπιακων Αγωνων και ετσι ο παγκοσμιος τυπος και ο κοσμος στο διαδικτυο να ασχοληθουν με αυτο και να μην εστιασουν στην επαναληψη του αντιχριστιανικου πνευματος και στη δευτερη τελετη αλλα και στο δυστοπικο σεναριο.
.
Ακόμη κι έτσι να είναι, το φανταστικό στοιχείο λειτουργεί υπέρ της εθνικής συγκίνησης.
Σε έναν κόσμο δυστοπικό, όπου οι μοναδικές μορφές ζωής έχουν απολέσει τα ανθρώπινα χαρακτηριστικά τους (ίσως μάλιστα να είναι ανδροειδή), ο "επισκέπτης" καρφώνει την ΕΛΛΗΝΙΚΗ σημαία στο έδαφος και όλα αρχίζουνε ξανά.
Το καλό με τη φαντασία είναι ότι πολλές φορές ενισχύει το θετικό μήνυμα.
Κι εγώ κάπως έτσι το είδα.
ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Αύγ 2024, 14:21
Ε, άλλα είδατε εσείς άλλα είδαν κάποιοι άλλοι.
Εγώ εμμένω στη δική μου οπτική και τη συμπεριφορά του εωσφορίζοντος και περιφερειακών του στην ελληνική σημαία, που την αντιμετώπισαν ως κάτι πραγματικά ιερό. Και μου έκανε εντύπωση το ότι ενώ μέχρι μια φάση ο οξαποδώ ήταν μια μάλλον χαλαρή φιγούρα,
η μόνη στιγμή που έδειξε ένταση ήταν η στιγμή που την κάρφωσε στη βάση της.
Ψιλά γράμματα, ξέρω.
Re: O Eωσφόρος στο εικαστικό της Τελετής Λήξης της Ολυμπιάδας;
Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2024, 09:10
από Αρίστος
taliban έγραψε: 15 Αύγ 2024, 08:02
Καμία σχέση δηλαδή με αυτά που έγραφες.
Δεν με παρακολουθεις φιλε, γι' αυτο τα χρωματιζω για να μην τα επεναλαμβανω 500 φορες.
Εγω πρωτος ανεφερα οτι ο Χρυσος Ταξιδευτης ειναι ιδεα που τους προεκυψε απο αυτο το αγαλμα.
Kι οχι μονο σας εδωσα απο μερες την πληροφορια αλλα σας εκανα αναλυση γιατι ΚΑΙ το αγαλμα παριστανει τον Εωσφορο.
.
Re: O Eωσφόρος στο εικαστικό της Τελετής Λήξης της Ολυμπιάδας;
Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2024, 09:13
από ΓΑΛΗ
Αρίστος έγραψε: 15 Αύγ 2024, 09:10
taliban έγραψε: 15 Αύγ 2024, 08:02
Καμία σχέση δηλαδή με αυτά που έγραφες.
Δεν με παρακολουθεις φιλε, γι' αυτο τα χρωματιζω για να μην τα επεναλαμβανω 500 φορες.
Εγω πρωτος ανεφερα οτι ο Χρυσος Ταξιδευτης ειναι ιδεα που τους προεκυψε απο αυτο το αγαλμα.
Kι οχι μονο σας εδωσα απο μερες την πληροφορια αλλα σας εκανα αναλυση γιατι ΚΑΙ το αγαλμα παριστανει τον Εωσφορο.

.
H ανάλυση σου δεν συνεπάγεται ότι το άγαλμα παριστάνει τον Εωσφόρο.
Re: O Eωσφόρος στο εικαστικό της Τελετής Λήξης της Ολυμπιάδας;
Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2024, 09:22
από Αρίστος
ΓΑΛΗ έγραψε: 15 Αύγ 2024, 09:13
H ανάλυση σου δεν συνεπάγεται ότι το άγαλμα παριστάνει τον Εωσφόρο.
Σου απανταω με Ουγκο γατουλα.
Το επιχρυσο αυτο αγαλμα που απεικονιζει ενα αγγελο με πυρσο να κατερχεται στη γη ονομαζεται το Πνευμα της Ελευθεριας...
Να σημειωσω οτι ο ιδιος ο Βικτορ Ουγγκο τον ιδιο αιωνα που κατασκευαστηκε το αγαλμα ισχυριστηκε πως ο Αγγελος της Ελευθεριας ειναι ο Εωσφορος και πως η Ελευθερια ειναι ενα φτερο που επεσε απο τον ιδιο.
In Victor Hugo’s La Fin de Satan (The End of Satan, 1854–62; 1886), a feather from the archangel Lucifer’s wing falls from Heaven down to our world and becomes Liberty, Lucifer’s angelic daughter—a more positive offspring than Sin, the daughter born Athena-like from Satan’s head in Paradise Lost (II.747–58). Most significantly, Hugo’s Luciferian angel Liberty descends to Earth at the time of the fall of the Bastille in 1789, which launched the epochal French Revolution and ushered in the modern world, thus illustrating just how intertwined Romantic Satanism was with the revolutionary politics of the time.2 For Hugo, the angel of Liberty not only instigates earthly uprisings but enacts the cosmic reconciliation between God and Satan;
https://thesatanicscholar.com/2017/02/0 ... ic-symbol/
.
Re: O Eωσφόρος στο εικαστικό της Τελετής Λήξης της Ολυμπιάδας;
Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2024, 09:25
από ΓΑΛΗ
Το πρόβλημα με τον Αρίστο είναι ότι θεωρεί ότι ουδείς άλλος διάβαζε δημοσιεύματα αναφορικά με τους αγώνες και τις τελετές έναρξης και λύσης και περιμένουμε από τον ίδιο να μας διαφωτίσει για τα τεκταινόμενα. Τι σημαίνει αυτό, τι σημαίνει εκείνο και τι το αλλούτερο.
Το ότι δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την ίδια οπτική, αδυνατεί να το κατανοήσει.

Re: O Eωσφόρος στο εικαστικό της Τελετής Λήξης της Ολυμπιάδας;
Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2024, 09:26
από Αρίστος
Διαβασες τι γραφει ο Ουγκο που σου ανεβασα απο πανω;
.
Re: O Eωσφόρος στο εικαστικό της Τελετής Λήξης της Ολυμπιάδας;
Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2024, 09:30
από ΓΑΛΗ
Αρίστος έγραψε: 15 Αύγ 2024, 09:22
ΓΑΛΗ έγραψε: 15 Αύγ 2024, 09:13
H ανάλυση σου δεν συνεπάγεται ότι το άγαλμα παριστάνει τον Εωσφόρο.
Σου απανταω με Ουγκο γατουλα.
Το επιχρυσο αυτο αγαλμα που απεικονιζει ενα αγγελο με πυρσο να κατερχεται στη γη ονομαζεται το Πνευμα της Ελευθεριας...
Να σημειωσω οτι ο ιδιος ο Βικτορ Ουγγκο τον ιδιο αιωνα που κατασκευαστηκε το αγαλμα ισχυριστηκε πως ο Αγγελος της Ελευθεριας ειναι ο Εωσφορος και πως η Ελευθερια ειναι ενα φτερο που επεσε απο τον ιδιο.
In Victor Hugo’s La Fin de Satan (The End of Satan, 1854–62; 1886), a feather from the archangel Lucifer’s wing falls from Heaven down to our world and becomes Liberty,
Lucifer’s angelic daughter—a more positive offspring than Sin, the daughter born Athena-like from Satan’s head in Paradise Lost (II.747–58). Most significantly, Hugo’s Luciferian angel Liberty descends to Earth at the time of the fall of the Bastille in 1789, which launched the epochal French Revolution and ushered in the modern world, thus illustrating just how intertwined Romantic Satanism was with the revolutionary politics of the time.2 For Hugo, the angel of Liberty not only instigates earthly uprisings but enacts the cosmic reconciliation between God and Satan;
https://thesatanicscholar.com/2017/02/0 ... ic-symbol/
.
Ο Ουγκώ δίνει μια ρομαντική προσέγγιση της θετικής οπτικής του Εωσφόρου.
Το μεγεθυμένο με την αναφορά στην Αθηνά, το πρόσεξες;
Ήταν η Ολύμπια Αθηνά, κόρη του διαβόλου;

Re: O Eωσφόρος στο εικαστικό της Τελετής Λήξης της Ολυμπιάδας;
Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2024, 09:34
από Αρίστος
ΓΑΛΗ έγραψε: 15 Αύγ 2024, 09:30
Αρίστος έγραψε: 15 Αύγ 2024, 09:22
ΓΑΛΗ έγραψε: 15 Αύγ 2024, 09:13
H ανάλυση σου δεν συνεπάγεται ότι το άγαλμα παριστάνει τον Εωσφόρο.
Σου απανταω με Ουγκο γατουλα.
Το επιχρυσο αυτο αγαλμα που απεικονιζει ενα αγγελο με πυρσο να κατερχεται στη γη ονομαζεται το Πνευμα της Ελευθεριας...
Να σημειωσω οτι ο ιδιος ο Βικτορ Ουγγκο τον ιδιο αιωνα που κατασκευαστηκε το αγαλμα ισχυριστηκε πως ο Αγγελος της Ελευθεριας ειναι ο Εωσφορος και πως η Ελευθερια ειναι ενα φτερο που επεσε απο τον ιδιο.
In Victor Hugo’s La Fin de Satan (The End of Satan, 1854–62; 1886), a feather from the archangel Lucifer’s wing falls from Heaven down to our world and becomes Liberty,
Lucifer’s angelic daughter—a more positive offspring than Sin, the daughter born Athena-like from Satan’s head in Paradise Lost (II.747–58). Most significantly, Hugo’s Luciferian angel Liberty descends to Earth at the time of the fall of the Bastille in 1789, which launched the epochal French Revolution and ushered in the modern world, thus illustrating just how intertwined Romantic Satanism was with the revolutionary politics of the time.2 For Hugo, the angel of Liberty not only instigates earthly uprisings but enacts the cosmic reconciliation between God and Satan;
https://thesatanicscholar.com/2017/02/0 ... ic-symbol/
.
Ο Ουγκώ δίνει μια ρομαντική προσέγγιση της θετικής οπτικής του Εωσφόρου.
Το μεγεθυμένο με την αναφορά στην Αθηνά, το πρόσεξες;
Ήταν η Ολύμπια Αθηνά, κόρη του διαβόλου;
Εγω στο εβαλα για να καταλαβεις αυτο το οποιο θα στο χρωματισω γιατι αλλιως θα μου κανεις τσαλιμακια.
Most significantly, Hugo’s Luciferian angel Liberty descends to Earth at the time of the fall of the Bastille in 1789
Καταλαβες τωρα οτι ο ιδιος ο Ουγκο μας φωτογραφιζει τι σημαινει το αγαλμα του Αγγελου που ονομαζεται Πνευμα της Ελευθεριας και βρισκεται μπροστα στη βαστιλλη;
.
Re: O Eωσφόρος στο εικαστικό της Τελετής Λήξης της Ολυμπιάδας;
Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2024, 09:36
από Αρίστος
Εν τω μεταξυ δεν λεει για Αθηνα αλλα γι αναλογο τροπο γεννησης με της Αθηνας, αλλα δεν δεν ειναι αυτο το θεμα μας.
.
Re: O Eωσφόρος στο εικαστικό της Τελετής Λήξης της Ολυμπιάδας;
Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2024, 09:37
από ΑΙΝΕΙΑΝ06
[quote=ΓΑΛΗ post_id=3631780 time=1723703455 user_id=225
Ήταν η Ολύμπια Αθηνά, κόρη του διαβόλου;

[/quote]
Σύμφωνα με τους πρώτους χριστιανους ΝΑΙ
Re: O Eωσφόρος στο εικαστικό της Τελετής Λήξης της Ολυμπιάδας;
Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2024, 09:38
από ΓΑΛΗ
Αρίστος έγραψε: 15 Αύγ 2024, 09:34
ΓΑΛΗ έγραψε: 15 Αύγ 2024, 09:30
Αρίστος έγραψε: 15 Αύγ 2024, 09:22
Σου απανταω με Ουγκο γατουλα.
Το επιχρυσο αυτο αγαλμα που απεικονιζει ενα αγγελο με πυρσο να κατερχεται στη γη ονομαζεται το Πνευμα της Ελευθεριας...
Να σημειωσω οτι ο ιδιος ο Βικτορ Ουγγκο τον ιδιο αιωνα που κατασκευαστηκε το αγαλμα ισχυριστηκε πως ο Αγγελος της Ελευθεριας ειναι ο Εωσφορος και πως η Ελευθερια ειναι ενα φτερο που επεσε απο τον ιδιο.
In Victor Hugo’s La Fin de Satan (The End of Satan, 1854–62; 1886), a feather from the archangel Lucifer’s wing falls from Heaven down to our world and becomes Liberty,
Lucifer’s angelic daughter—a more positive offspring than Sin, the daughter born Athena-like from Satan’s head in Paradise Lost (II.747–58). Most significantly, Hugo’s Luciferian angel Liberty descends to Earth at the time of the fall of the Bastille in 1789, which launched the epochal French Revolution and ushered in the modern world, thus illustrating just how intertwined Romantic Satanism was with the revolutionary politics of the time.2 For Hugo, the angel of Liberty not only instigates earthly uprisings but enacts the cosmic reconciliation between God and Satan;
https://thesatanicscholar.com/2017/02/0 ... ic-symbol/
.
Ο Ουγκώ δίνει μια ρομαντική προσέγγιση της θετικής οπτικής του Εωσφόρου.
Το μεγεθυμένο με την αναφορά στην Αθηνά, το πρόσεξες;
Ήταν η Ολύμπια Αθηνά, κόρη του διαβόλου;
Εγω στο εβαλα για να καταλαβεις αυτο το οποιο θα στο χρωματισω γιατι αλλιως θα μου κανεις τσαλιμακια.
Most significantly, Hugo’s Luciferian angel Liberty descends to Earth at the time of the fall of the Bastille in 1789
Καταλαβες τωρα οτι ο ιδιος ο Ουγκο μας φωτογραφιζει τι σημαινει το αγαλμα του Αγγελου που ονομαζεται Πνευμα της Ελευθεριας και βρισκεται μπροστα στη βαστιλλη;
.
Ρε συ απάντησε αυτό που ρώτησα για την Αθηνά και άσε τα χρωματιστά τσαλιμάκια.
Εσύ ανέβασες αυτό το επεξηγηματικό κειμενάκι, όχι εγώ. Εκτός αν σου διέφυγε ως σημαντικό στοιχείο...

Re: O Eωσφόρος στο εικαστικό της Τελετής Λήξης της Ολυμπιάδας;
Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2024, 09:38
από Αρίστος
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 15 Αύγ 2024, 09:37
[quote=ΓΑΛΗ post_id=3631780 time=1723703455 user_id=225
Ήταν η Ολύμπια Αθηνά, κόρη του διαβόλου;
Σύμφωνα με τους πρώτους χριστιανους ΝΑΙ
[/quote]
Δεν λεει για Αθηνα παιδες, λεει για Athena-like offspring.
.
Re: O Eωσφόρος στο εικαστικό της Τελετής Λήξης της Ολυμπιάδας;
Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2024, 09:40
από Αρίστος
ΓΑΛΗ έγραψε: 15 Αύγ 2024, 09:38
Ρε συ απάντησε αυτό που ρώτησα για την Αθηνά και άσε τα χρωματιστά τσαλιμάκια.
Εσύ ανέβασες αυτό το επεξηγηματικό κειμενάκι, όχι εγώ. Εκτός αν σου διέφυγε ως σημαντικό στοιχείο...
Στο απαντησα ηδη.
Δεν λεει για Αθηνα, λεει για Athena-like offspring.
.
Re: O Eωσφόρος στο εικαστικό της Τελετής Λήξης της Ολυμπιάδας;
Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2024, 09:41
από Αρίστος
Λεει δηλαδη πως η Ελευθερια γεννηθηκε απο τον Εωσφορο οπως η Αθηνα απο το Δια.
.
Re: O Eωσφόρος στο εικαστικό της Τελετής Λήξης της Ολυμπιάδας;
Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2024, 09:42
από ΓΑΛΗ
Αρίστος έγραψε: 15 Αύγ 2024, 09:36
Εν τω μεταξυ
δεν λεει για Αθηνα αλλα γι αναλογο τροπο γεννησης με της Αθηνας , αλλα δεν δεν ειναι αυτο το θεμα μας.
.
Όχι Γιάννης, Γιαννάκης.
Για σένα, φυσικά και δεν είναι σημαντικό στοιχείο.
Τις σημειολογίες και τις αναλογίες με το οτιδήποτε, τις χρησιμοποιείς κατά βούληση, μόνον όταν σε συμφέρει.
Στις υπόλοιπες, σκέτο στραβάδι.
