Σελίδα 101 από 149

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 19:47
από ksk
Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:43
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:37
Ζενίθεδρος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:35 Ποιός εκπαιδευτικός ήταν αυτός που έκανε το κακούργημα να πει σε μία Ελληνίδα μάνα πως ο μονακριβός της μοσχοκανακαρης είναι στα μαθηματικά ελαφρώς κατώτερος από τον Νταβίντ Χίλμπερτ;
Θες να κάνουμε το κλάσμα που σου πρότεινα χθες;
Εικόνα
Γω λέω να μας πεις αν το κλάσμα είναι μέρος ενός συνόλου.
Επίσης αν μπορούμε να ενώσουμε σύνολα.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 19:51
από Gherschaagk
Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:43
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:37
Ζενίθεδρος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:35 Ποιός εκπαιδευτικός ήταν αυτός που έκανε το κακούργημα να πει σε μία Ελληνίδα μάνα πως ο μονακριβός της μοσχοκανακαρης είναι στα μαθηματικά ελαφρώς κατώτερος από τον Νταβίντ Χίλμπερτ;
Θες να κάνουμε το κλάσμα που σου πρότεινα χθες;
Εικόνα
Δεν απαντάει κι ανησυχώ.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 19:53
από Στύγιος
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:47
Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:43
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:37

Θες να κάνουμε το κλάσμα που σου πρότεινα χθες;
Εικόνα
Γω λέω να μας πεις αν το κλάσμα είναι μέρος ενός συνόλου.
Επίσης αν μπορούμε να ενώσουμε σύνολα.
Κι εγώ θέλω πλήρη συντακτική αναγνώριση ως φιλόλογος.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 19:54
από ethereal
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:46
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:35
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:31 Στη θέση του Ασέβαστου εδώ θα ήταν που θα είχα νευριάσει εγώ.
προσπαθω παλι μια φορά γιατι γραφεις ηρεμα και με καλη διάθεση.

δεν εχει φτασει το νημα 100 σελίδες για να κακολογήσουμε το υπουργέιο ουτε για να κανουμε πλατη στο Ασέβαστο.

τα παιδια εχουν απορίες πολλες, αν δεν τις ακουσεις στο μαθημα θα τις φερουν σπίτι και θα τις ακουσει ο γονέας, το νημα αυτό δες το σαν feedback, νομιζω ειναι χρήσιμο οτι εχει φτασει 100 σελίδες, ασχετα τι λεμε μεσα.
Μα εδώ ισχυρίζονται οι εκπαιδευτικοί μας ότι ο γονέας δεν κάνει τον φροντιστή.
Τα μαθαίνουν όλα στο σχολείο με μια μόνο προϋπόθεση: Να προσέχουν τον δάσκαλο.
Αυτά είναι.
Παραβλέπω τη βεβαιότητα που διατυπώνεις 2η φορά και συ. Έχω ήδη απαντήσει και σε άλλον για κάτι τέτοια.

Το ότι κάνει ή δεν κάνει τον φροντιστή ο γονέας πού είδες να γράφεται ότι είναι άσπρο-μαύρο κατάσταση;
Γενικά πού είδες να γράφονται αυτά που λες εδώ;

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 19:55
από ΓΑΛΗ
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:46
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:35
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:31 Στη θέση του Ασέβαστου εδώ θα ήταν που θα είχα νευριάσει εγώ.
προσπαθω παλι μια φορά γιατι γραφεις ηρεμα και με καλη διάθεση.

δεν εχει φτασει το νημα 100 σελίδες για να κακολογήσουμε το υπουργέιο ουτε για να κανουμε πλατη στο Ασέβαστο.

τα παιδια εχουν απορίες πολλες, αν δεν τις ακουσεις στο μαθημα θα τις φερουν σπίτι και θα τις ακουσει ο γονέας, το νημα αυτό δες το σαν feedback, νομιζω ειναι χρήσιμο οτι εχει φτασει 100 σελίδες, ασχετα τι λεμε μεσα.
Μα εδώ ισχυρίζονται οι εκπαιδευτικοί μας ότι ο γονέας δεν κάνει τον φροντιστή.
Τα μαθαίνουν όλα στο σχολείο με μια μόνο προϋπόθεση: Να προσέχουν τον δάσκαλο.
Αυτά είναι.
Η προσοχή τόσο στο γονιό όσο και στο δάσκαλο, εξαρτάται από το πόσο κλικ θα κάνει στα παιδιά, ο κάθε γονιός ή δάσκαλος. Αν δεν, θα βρουν την άκρη μόνα τους.

Αν δεν μπορούν να βρουν την άκρη, απλώς θα παριστάνουν ότι προσέχουν και μετά θα τα ρίχνει ο γονιός στον δάσκαλο και ο δάσκαλος στο γονιό.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 19:56
από Gherschaagk
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:46
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:35
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:31 Στη θέση του Ασέβαστου εδώ θα ήταν που θα είχα νευριάσει εγώ.
προσπαθω παλι μια φορά γιατι γραφεις ηρεμα και με καλη διάθεση.

δεν εχει φτασει το νημα 100 σελίδες για να κακολογήσουμε το υπουργέιο ουτε για να κανουμε πλατη στο Ασέβαστο.

τα παιδια εχουν απορίες πολλες, αν δεν τις ακουσεις στο μαθημα θα τις φερουν σπίτι και θα τις ακουσει ο γονέας, το νημα αυτό δες το σαν feedback, νομιζω ειναι χρήσιμο οτι εχει φτασει 100 σελίδες, ασχετα τι λεμε μεσα.
Μα εδώ ισχυρίζονται οι εκπαιδευτικοί μας ότι ο γονέας δεν κάνει τον φροντιστή.
Τα μαθαίνουν όλα στο σχολείο με μια μόνο προϋπόθεση: Να προσέχουν τον δάσκαλο.
Αυτά είναι.
Ο γονέας κάνει τον φροντιστή όταν ο δάσκαλος είναι άχρηστος.

Παραλίγο να το πάθουμε κι εμείς φέτος αλλά αλλάξαμε δάσκαλο με συνοπτικές διαδικασίες στην αρχή της χρονιάς.

Τώρα πάμε τρένο. Είναι η καλύτερή μας χρόνια. Περνάνε τόσο καλά που δεν τα ενοχλεί η δουλειά που ρίχνουν.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 19:56
από ksk
Στύγιος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:53
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:47
Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:43

Εικόνα
Γω λέω να μας πεις αν το κλάσμα είναι μέρος ενός συνόλου.
Επίσης αν μπορούμε να ενώσουμε σύνολα.
Κι εγώ θέλω πλήρη συντακτική αναγνώριση ως φιλόλογος.
Μα δεν βοηθάς στο θέμα της σύνταξης.
Αστειεύομαι.
Πρέπει να κατέχεις και τα δυο αντικείμενα.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 19:58
από nik_killthemall
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:54
Δεν έχω κανένα ζητούμενο. Επί παραδειγμάτων του βιβλίου μιλάμε.
Και βλέπω ότι εκτός του ότι θέλεις τα φρούτα να είναι πάντα ομοειδή, θα απαγόρευες και τα μήλα να είναι περισσότερα από τα παιδιά.
Ρεαλισμός στο μεγαλείο του.
Εχεις ζητουμενο και αυτο ειναι ο εγωισμος σου. Κι εγω εχω και αυτο ειναι ο μαθητης να καταλαβει την εννοια του κλασματος. Με μηλοπορτοκαλα και κλασματα > 1 ο μαθητης απλα θα μπερδευτει για να ικανοποιηθει ο εγωϊσμος σου.

Το οτι στα μαθηματικα ολης της πρωτο και δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης διδασκεται σαν νομος οτι απαγορευονται οι πράξεις σε μη ομοειδεις οντοτητες ειναι αναμφισβητο. Οποτε αν πας να κανεις παραδειγμα σε παιδια δημοτικου τυπου "ενα μηλο, ενα αχλαδι και ενα πορτοκαλι σε 5 μαθητες, ποσα φρουτα θα παρει ο καθενας" εκτος του οτι θα μπερδεψεις τους μαθητες, επιπλεον θα διατυπωσεις προβλημα εναντια στις αρχές των μαθηματικών.

Οπως ελεγε κι ο σταθας πιο πανω, η ολη διαφωνια συνοψιζεται απλα στο οτι το "μ/ν του 1 μηλου" ειναι ιδιο με το "μ/ν των μηλων" και με τη σειρα του ειναι ιδιο με το "μ/ν των μ μηλων" και ολα αυτα κατά περιπτωση βολεματος ...

οποτε ετσι κι αλλιως το πραγμα βρισκεται εκτος μαθηματικων.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 19:59
από ksk
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:54
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:46
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:35

προσπαθω παλι μια φορά γιατι γραφεις ηρεμα και με καλη διάθεση.

δεν εχει φτασει το νημα 100 σελίδες για να κακολογήσουμε το υπουργέιο ουτε για να κανουμε πλατη στο Ασέβαστο.

τα παιδια εχουν απορίες πολλες, αν δεν τις ακουσεις στο μαθημα θα τις φερουν σπίτι και θα τις ακουσει ο γονέας, το νημα αυτό δες το σαν feedback, νομιζω ειναι χρήσιμο οτι εχει φτασει 100 σελίδες, ασχετα τι λεμε μεσα.
Μα εδώ ισχυρίζονται οι εκπαιδευτικοί μας ότι ο γονέας δεν κάνει τον φροντιστή.
Τα μαθαίνουν όλα στο σχολείο με μια μόνο προϋπόθεση: Να προσέχουν τον δάσκαλο.
Αυτά είναι.
Παραβλέπω τη βεβαιότητα που διατυπώνεις 2η φορά και συ. Έχω ήδη απαντήσει και σε άλλον για κάτι τέτοια.

Το ότι κάνει ή δεν κάνει τον φροντιστή ο γονέας πού είδες να γράφεται ότι είναι άσπρο-μαύρο κατάσταση;
Γενικά πού είδες να γράφονται αυτά που λες εδώ;
Είμαι από άλλον πλανήτη μάλλον.
Εδώ παίρνουν φροντιστές επι πληρωμή και συ μου λες τι;

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 20:01
από ΓΑΛΗ
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:56
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:46
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:35

προσπαθω παλι μια φορά γιατι γραφεις ηρεμα και με καλη διάθεση.

δεν εχει φτασει το νημα 100 σελίδες για να κακολογήσουμε το υπουργέιο ουτε για να κανουμε πλατη στο Ασέβαστο.

τα παιδια εχουν απορίες πολλες, αν δεν τις ακουσεις στο μαθημα θα τις φερουν σπίτι και θα τις ακουσει ο γονέας, το νημα αυτό δες το σαν feedback, νομιζω ειναι χρήσιμο οτι εχει φτασει 100 σελίδες, ασχετα τι λεμε μεσα.
Μα εδώ ισχυρίζονται οι εκπαιδευτικοί μας ότι ο γονέας δεν κάνει τον φροντιστή.
Τα μαθαίνουν όλα στο σχολείο με μια μόνο προϋπόθεση: Να προσέχουν τον δάσκαλο.
Αυτά είναι.
Ο γονέας κάνει τον φροντιστή όταν ο δάσκαλος είναι άχρηστος.

Παραλίγο να το πάθουμε κι εμείς φέτος αλλά αλλάξαμε δάσκαλο με συνοπτικές διαδικασίες στην αρχή της χρονιάς.

Τώρα πάμε τρένο. Είναι η καλύτερή μας χρόνια. Περνάνε τόσο καλά που δεν τα ενοχλεί η δουλειά που ρίχνουν.
Άρα, αυτό που έχει σημασία είναι η μεταδοτικότητα του δάσκαλου και όχι η χρησιμότητα ή αχρηστία των γονιών.

Γιατί αν ήταν διαφορετικά, ο οποιοσδήποτε γονιός θα μπορούσε να αναπλήρωνε την αχρηστία του δάσκαλου και να πήγαινε μονίμως η κατάσταση τρένο.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 20:03
από ethereal
nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:58
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:54
Δεν έχω κανένα ζητούμενο. Επί παραδειγμάτων του βιβλίου μιλάμε.
Και βλέπω ότι εκτός του ότι θέλεις τα φρούτα να είναι πάντα ομοειδή, θα απαγόρευες και τα μήλα να είναι περισσότερα από τα παιδιά.
Ρεαλισμός στο μεγαλείο του.
Εχεις ζητουμενο και αυτο ειναι ο εγωισμος σου. Κι εγω εχω και αυτο ειναι ο μαθητης να καταλαβει την εννοια του κλασματος. Με μηλοπορτοκαλα και κλασματα > 1 ο μαθητης απλα θα μπερδευτει για να ικανοποιηθει ο εγωϊσμος σου.

Το οτι στα μαθηματικα ολης της πρωτο και δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης διδασκεται σαν νομος οτι απαγορευονται οι πράξεις σε μη ομοειδεις οντοτητες ειναι αναμφισβητο. Οποτε αν πας να κανεις παραδειγμα σε παιδια δημοτικου τυπου "ενα μηλο, ενα αχλαδι και ενα πορτοκαλι σε 5 μαθητες, ποσα φρουτα θα παρει ο καθενας" εκτος του οτι θα μπερδεψεις τους μαθητες, επιπλεον θα διατυπωσεις προβλημα εναντια στις αρχές των μαθηματικών.

Οπως ελεγε κι ο σταθας πιο πανω, η ολη διαφωνια συνοψιζεται απλα στο οτι το "μ/ν του 1 μηλου" ειναι ιδιο με το "μ/ν των μηλων" και με τη σειρα του ειναι ιδιο με το "μ/ν των μ μηλων" και ολα αυτα κατά περιπτωση βολεματος ...

οποτε ετσι κι αλλιως το πραγμα βρισκεται εκτος μαθηματικων.
Ποιος εγωισμός ρε άνθρωπε; Μηλοπορτόκαλα είχε το παράδειγμα του βιβλίου. Να σκίσουμε τη σελίδα ή να πούμε στους μαθητές ότι αυτά είναι ανεπίτρεπτα να παρεισφρύουν σε σχολικά εγχειρίδια;
Όπως λέει κι ο enaon δεν έχω καμια σκασίλα να κατηγορήσω υπουργεία και συστήματα και μύδια στρείδια.
'Αλλο πράγμα λέω εδώ και τόσο καιρό και δεν μπορώ να διαβάζω υψιπετείς υποδείξεις με μ και ν για δυο γαϊδάρων άχυρα κυριολεκτικά.
Το ξέρουμε ότι είστε υπερπαντογνώστες αλλά χαμηλώστε να δείτε ένα υπαρκτό θέμα 5 προτάσεων μιας ανθυποσελίδας ενός βιβλίου !

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 20:04
από Στύγιος
1000 σελίδες να το φτάσετε ,θα ερίζετε περί "όνου σκιάς" . Αυτό , πάω να δω μουντιάλ .

Γαμιέστε κι εσείς και τα 3/8 κι η σοκολάτα σας .

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 20:06
από ethereal
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:59
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:54
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:46
Μα εδώ ισχυρίζονται οι εκπαιδευτικοί μας ότι ο γονέας δεν κάνει τον φροντιστή.
Τα μαθαίνουν όλα στο σχολείο με μια μόνο προϋπόθεση: Να προσέχουν τον δάσκαλο.
Αυτά είναι.
Παραβλέπω τη βεβαιότητα που διατυπώνεις 2η φορά και συ. Έχω ήδη απαντήσει και σε άλλον για κάτι τέτοια.

Το ότι κάνει ή δεν κάνει τον φροντιστή ο γονέας πού είδες να γράφεται ότι είναι άσπρο-μαύρο κατάσταση;
Γενικά πού είδες να γράφονται αυτά που λες εδώ;
Είμαι από άλλον πλανήτη μάλλον.
Εδώ παίρνουν φροντιστές επι πληρωμή και συ μου λες τι;
Ναι κάποιοι παίρνουν κάποιοι δεν παίρνουν.
Το άσπρο-μαύρο που εξυπηρετεί το αφήγημά σου δεν υπάρχει.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 20:14
από ksk
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:06
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:59
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:54

Παραβλέπω τη βεβαιότητα που διατυπώνεις 2η φορά και συ. Έχω ήδη απαντήσει και σε άλλον για κάτι τέτοια.

Το ότι κάνει ή δεν κάνει τον φροντιστή ο γονέας πού είδες να γράφεται ότι είναι άσπρο-μαύρο κατάσταση;
Γενικά πού είδες να γράφονται αυτά που λες εδώ;
Είμαι από άλλον πλανήτη μάλλον.
Εδώ παίρνουν φροντιστές επι πληρωμή και συ μου λες τι;
Ναι κάποιοι παίρνουν κάποιοι δεν παίρνουν.
Το άσπρο-μαύρο που εξυπηρετεί το αφήγημά σου δεν υπάρχει.
Δεν χρειάζομαι κάποιο αφήγημα για να υποστηρίξω την πραγματικότητα.
Η δικη σου βεβαιότητα ότι τα παιδιά χρειάζεται μόνο να προσέχουν τον δάσκαλο και τα έχουν εμπεδώσει όλα είναι εκτός χωροχρόνου.
Ας μην συζητήσω για το ποςο είναι εφικτο να έχεις την συνεχόμενη προσοχή ενός παιδιού και μάλιστα μέσα στην τάξη.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 20:19
από ethereal
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:14
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 20:06
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 19:59

Είμαι από άλλον πλανήτη μάλλον.
Εδώ παίρνουν φροντιστές επι πληρωμή και συ μου λες τι;
Ναι κάποιοι παίρνουν κάποιοι δεν παίρνουν.
Το άσπρο-μαύρο που εξυπηρετεί το αφήγημά σου δεν υπάρχει.
Δεν χρειάζομαι κάποιο αφήγημα για να υποστηρίξω την πραγματικότητα.
Η δικη σου βεβαιότητα ότι τα παιδιά χρειάζεται μόνο να προσέχουν τον δάσκαλο και τα έχουν εμπεδώσει όλα είναι εκτός χωροχρόνου.
Ας μην συζητήσω για το ποςο είναι εφικτο να έχεις την συνεχόμενη προσοχή ενός παιδιού και μάλιστα μέσα στην τάξη.
Μπορείς να μου δείξεις πού γράφω ότι χρειάζεται ΜΟΝΟΝ αυτό και θα οδηγηθούν στην εμπέδωση;