Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Ακόμη κι αν αγνοήσουμε το ποσό, έχουμε να κάνουμε με ένα προβληματικό κριτήριο αξιολόγησης. Το κριτήριο αυτό λέει ότι τέχνη είναι οτιδήποτε σκέφτεται να κάνει κάποιος πρώτος και που πριν δεν έχει γίνει. Πολλοί άνθρωποι αφήνουν το κρεβάτι τους ξέστρωτο. Ποιος όμως σκέφτηκε πρώτος να το εκθέσει ως έργο τέχνης;
Το πρόβλημα σε αυτό το σκεπτικό είναι ότι υπάρχουν τρισεκατομμύρια πράγματα στον κόσμο μας που δεν έχουν εκτεθεί. Αυτός που θα σκεφτεί να τα επιλέξει και να τα βάλει σε μια έκθεση, δε νομίζω ότι κάνει κάτι σημαντικό.
Ακόμη κι αν αγνοήσουμε το ποσό, έχουμε να κάνουμε με ένα προβληματικό κριτήριο αξιολόγησης. Το κριτήριο αυτό λέει ότι τέχνη είναι οτιδήποτε σκέφτεται να κάνει κάποιος πρώτος και που πριν δεν έχει γίνει. Πολλοί άνθρωποι αφήνουν το κρεβάτι τους ξέστρωτο. Ποιος όμως σκέφτηκε πρώτος να το εκθέσει ως έργο τέχνης;
Το πρόβλημα σε αυτό το σκεπτικό είναι ότι υπάρχουν τρισεκατομμύρια πράγματα στον κόσμο μας που δεν έχουν εκτεθεί. Αυτός που θα σκεφτεί να τα επιλέξει και να τα βάλει σε μια έκθεση, δε νομίζω ότι κάνει κάτι σημαντικό.
Έχει χαθεί η αίσθηση του απλού και του όμορφου κι αυτό είναι σημάδι παρακμής. Την ίδια στιγμή η τέχνη έχει αλλάξει ρόλο, δεν θέλει να ευχαριστήσει (να τέρψει που λέγαμε κάποτε), αλλά να εντυπωσιάσει. Να κάνει κάτι που κανείς άλλος δεν το έκανε ή δεν μπορεί να το κάνει (ζογκλέρ).
Ακόμη κι αν αγνοήσουμε το ποσό, έχουμε να κάνουμε με ένα προβληματικό κριτήριο αξιολόγησης. Το κριτήριο αυτό λέει ότι τέχνη είναι οτιδήποτε σκέφτεται να κάνει κάποιος πρώτος και που πριν δεν έχει γίνει. Πολλοί άνθρωποι αφήνουν το κρεβάτι τους ξέστρωτο. Ποιος όμως σκέφτηκε πρώτος να το εκθέσει ως έργο τέχνης;
Το πρόβλημα σε αυτό το σκεπτικό είναι ότι υπάρχουν τρισεκατομμύρια πράγματα στον κόσμο μας που δεν έχουν εκτεθεί. Αυτός που θα σκεφτεί να τα επιλέξει και να τα βάλει σε μια έκθεση, δε νομίζω ότι κάνει κάτι σημαντικό.
Έχει χαθεί η αίσθηση του απλού και του όμορφου κι αυτό είναι σημάδι παρακμής. Την ίδια στιγμή η τέχνη έχει αλλάξει ρόλο, δεν θέλει να ευχαριστήσει (να τέρψει που λέγαμε κάποτε), αλλά να εντυπωσιάσει. Να κάνει κάτι που κανείς άλλος δεν το έκανε ή δεν μπορεί να το κάνει (ζογκλέρ).
Είχε αφήσει ένας πιτσιρικάς τα γυαλιά του στο πάτωμα σε κάποια έκθεση και οι φιλότεχνοι τα είχαν περάσει για... εκθεμα.
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Δημοσιεύτηκε: 18 Μαρ 2025, 23:51
από AlienWay
Saturn , δες
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Δημοσιεύτηκε: 18 Μαρ 2025, 23:55
από Saturn
Έλα λέγε, ποιός φορουμίτης σου στέλνει οτι τα κάνει αυτά?
Αυτά δεν τα πιστεύω εγώ , συκοφαντίες
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Δημοσιεύτηκε: 19 Μαρ 2025, 12:47
από AlienWay
Βρήκα την ξαδέρφη του Μαέβιους Παχατουρίδη.
Είναι μια κυρία που μιλάει σε ένα ντοκιμαντέρ και εξηγεί αναλυτικά, γιατί οι λευκοί καμβάδες θεωρούνται τέχνη.
Θα ακούσετε επιχειρήματα όπως ότι το λευκό έχει πολλές αποχρώσεις, άρα δεν είναι όλοι οι λευκοί καμβάδες το ίδιο.
Υπάρχει και το τετριμμένο που λέει ότι και εσύ μπορείς να το κάνεις, αλλά έλα που δεν το έκανες.
Το θέμα είναι αν μας καλύπτουν όλα αυτά τα επιχειρήματα. Αν μας πείθουν
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Δημοσιεύτηκε: 19 Μαρ 2025, 12:50
από Saturn
Το ποστ σου διάβασα μόνο και μου ήρθε στο μυαλό πώς παιδευόμουν κάποτε να βρω τον σωστό τόνο και "απόχρωση" λευκού για ένα ταβάνι
Το θέμα λευκό είναι ζόρικη υπόθεση αλλά όσο τέχνη έκανα εγώ στο ταβάνι θεωρώ πρέπει να κάνουν οι τύποι στο βίντεο
Re: Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2025, 20:27
από gassim
Ένα ενδιαφέρον άρθρο που απαντάει κάποια από τα ερωτήματα του τοπικ.
Ο Τζο Ρόγκαν είχε πάει να δει την έκθεση της Γιόκο Ονο. Ενα από τα έργα που παρουσίαζε, ήταν να ενθαρρύνει τον κόσμο να καρφώσει καρφιά σε ένα κόντρα πλακέ.
Δηλαδή το τελικό έργο, ήταν ένα κόντρα πλακέ με καρφιά πάνω του.