

(κλάδος 451 = πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, υπάρχει και αντίστοιχος δείκτης για τις επισκευές που έχει παρόμοια πορεία)


Εγώ λέω ότι η αγορά κινείται με δανεικό χρήμα κι αυτός βάζει πίνακα κατανάλωσης, που εκτός των άλλων επηρεάζεται από την κίνηση των τιμών και όχι μόνο. Στο μεταξύ ο πίνακας του λιανικού εμπορίου είναι στην καλύτερη flatline την τελευταία 3ετία και φαίνεται κι από το μερικό γράφημα που παραθέτεις. Αλλά αν δεν το βλέπεις (γιατί έχει εκκίνηση το 2016 που πάτωσε ακόμα περισσότερο), να σου παραθέσω εγώ την τιμή του στο τέλος του 2014 και στο τέλος του 2017.foscilis έγραψε: 12 Αύγ 2018, 23:19 Παιδιά όπως ξέρουμε όλοι οι υποκειμενικές απόψεις είναι σαν τις κωλοτρυπίδες.
(κλάδος 451 = πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, υπάρχει και αντίστοιχος δείκτης για τις επισκευές που έχει παρόμοια πορεία)
Πως γίνεται αυτό; Με τα cc και την διαρκώς μεγαλύτερη χρήση πλαστικού χρήματος δεν θα έπρεπε να είχε μειωθεί;Μηχανικός έγραψε: 13 Αύγ 2018, 01:19 Η μαύρη αγορά έχει αυξηθεί ή έχει μειωθεί τα τελευταία χρόνια;
Εγώ λέω ότι έχει αυξηθεί και δεν την μετράμε μέσα στα στατιστικά της οικονομίας.
Δεν ξέρω αν η ΕΛΣΤΑΤ μετράει την μαύρη αγορά. Ξέρω όμως σίγουρα ότι δεν μετράει τα φέσια. Ξέρεις, αυτό που μια αγορά φαίνεται να γίνεται αλλά κάποιο κομμάτι της αλυσίδας δεν πληρώνεται ποτέ, ειδικά αν αυτό που έχει αφήσει το φέσι είναι επιχείρηση και όχι ιδιώτης.Μηχανικός έγραψε: 13 Αύγ 2018, 01:19 Η μαύρη αγορά έχει αυξηθεί ή έχει μειωθεί τα τελευταία χρόνια;
Εγώ λέω ότι έχει αυξηθεί και δεν την μετράμε μέσα στα στατιστικά της οικονομίας.
Δεν ξέρω τι μετράνε αυτοί που μετράνε την παραοικονομία, εγώ λέω τι βλέπω.ST48410 έγραψε: 13 Αύγ 2018, 01:37 Πως γίνεται αυτό; Με τα cc και την διαρκώς μεγαλύτερη χρήση πλαστικού χρήματος δεν θα έπρεπε να είχε μειωθεί;
επειδή ο μέσος Έλληνας δεν είναι ο τύπος που θα φέσωνε προμηθευτές και την εφορία για να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο;Σου έδωσα ένα άκρως αντικειμενικό στοιχείο: την διαρκή αύξηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών των πολιτών προς δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Δεν μπορείς να το αντικρούσεις αυτό με πωλήσεις αυτοκινήτων.
Για τις ανακατασκευές και ανακαινίσεις υφιστάμενων κτιρίων δεν βγαίνει καμία άδεια, ή βγαίνει «άδεια» για χρωματισμούς και μικροεπισκευές.hellegennes έγραψε: 13 Αύγ 2018, 02:19 Πώς γίνεται να μην μετρηθεί μια οικοδομή απ' την στιγμή που θέλει άδεια;
Ε, το ίδιο λέμε, βρε καλό μου. Ότι η αύξηση στην πώληση αυτοκινήτων, goPro ή αερομπότ δεν δηλώνει ανάκαμψη της αγοράς, δηλώνει ότι ο Έλληνας μετακινεί τις προτεραιότητές του φεσώνοντας ένα άλλο κομμάτι της αγοράς ή του δημοσίου. Ανάκαμψη της οικονομίας θα διαφανεί όταν αρχίζουν να μειώνονται τα ληξιπρόθεσμα χρέη. Προς το παρόν είναι σε διαρκή αύξηση, που σημαίνει ότι η οικονομία συνεχίζει να επιδεινώνεται.foscilis έγραψε: 13 Αύγ 2018, 02:22επειδή ο μέσος Έλληνας δεν είναι ο τύπος που θα φέσωνε προμηθευτές και την εφορία για να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο;Σου έδωσα ένα άκρως αντικειμενικό στοιχείο: την διαρκή αύξηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών των πολιτών προς δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Δεν μπορείς να το αντικρούσεις αυτό με πωλήσεις αυτοκινήτων.
με τον ορο "μαυρη αγορα" εννοουμε τα αγαθα και τις υπηρεσιες που διακινουνται χωρις αποδειξεις και αλλα νομιμα παραστατικα?Μηχανικός έγραψε: 13 Αύγ 2018, 01:19 Η μαύρη αγορά έχει αυξηθεί ή έχει μειωθεί τα τελευταία χρόνια;
Εγώ λέω ότι έχει αυξηθεί και δεν την μετράμε μέσα στα στατιστικά της οικονομίας.
πατησιωτης έγραψε: 10 Μαρ 2021, 20:59 Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.