Σελίδα 11 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2018, 22:30
από stergiosbik
O Oργι δηλωνει υπερμαχος της ηλεκτροκινησης αλλα θελει να παρει Alfa Romeo!

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2018, 22:31
από Μαυροβασίλης
είναι ίσως το μόνο λογικό που έχει γράψει εδώ μέσα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2018, 22:34
από Μηχανικός
Πόσο δύσκολο να σκεφτείτε ότι οι μπαταρίες <πέφτουν> με το χρόνο, οπότε η αυτονομία μειώνεται;
Πόση είναι η αυτονομία των αυτοκινήτων που λέτε μετά από 2, 3, 4, 5 χρόνια;
Και μετά από μερικά χρόνια οι μπαταρίες τα φτύνουν τελείως και θέλουν άλλαγμα.
Το σημαντικότερο κόστος στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι η αλλαγή των μπαταριών.
Και οι μπαταρίες λιθίου <γερνάνε> όχι μόνο από τις επαναφορτίσεις, αλλά και με τον χρόνο.
Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μετά από μερικά χρόνια κλεισμένο στο γκαράζ ή με ελάχιστα χιλιόμετρα θα θέλει αλλαγή μπαταριών ενώ σε ένα συμβατικό ο κινητήρας θα ήταν ακόμα καινούργιος.
Πόσο στοιχίζει η αλλαγή των μπαταριών στα αυτοκίνητα που λέτε;
Πόσο τελικά θα κοστίσει το χιλιόμετρο άμα κάνεις λίγα χιλιόμετρα και οι μπαταρίες πεθάνουν από γεράματα ή άμα κάνεις πολλά χιλιόμετρα και οι μπαταρίες πεθάνουν από τις πολλές επαναφορτίσεις;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2018, 22:37
από stergiosbik
Αναμενω ελιγμο Οργι τυπου "Θα περιμενω να βγαλει ηλεκτρικο πρωτα η Alfa και μετα θα παρω!"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2018, 22:41
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
O Tεσλας εστρωσε τον δρομο,εκανε την βρωμικη δουλεια
Και τωρα που ωριμασε το φρουτο μπαινουν στο παιχνιδι τα Γερμανικα θηρια να τον καταπιουν
Απο την στιγμη που μπαινουν οι Γερμανοι και μαλιστα τοσο δυνατα η ηλεκτροκινηση θα επικρατησει ολοκληρωτικα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2018, 22:41
από stergiosbik
Ελα ρε Τιτανα που εισαι τοσο καιρο;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2018, 22:42
από Nandros
Μηχανικός έγραψε: 22 Σεπ 2018, 22:12
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 31 Ιούλ 2018, 20:21
Ρωτάμε τώρα .... μέ παιδική αφέλεια πές .....
Δέν θά μπορούσε νά φορτίζει ή μπαταρία τών ηλεκτροκινούμενων από τήν κίνηση τών αμαξιών ;
Βρε μήπως είσαι ο σεισμίκ;
Θεωρητικά θα πρέπει να έχουν το ίδιο σύστημα, όπως τα υβριδικά.
1/ Στην κατηφόρα κατεβάζεις ταχύτητα (break) και η μπαταρία φορτίζεται.
2/ Στο σχετικά απαλό φρενάρισμα, δεν εμπλέκουν οι μπροστινοί δίσκοι, αλλά ρότορες που φορτίζουν επίσης την μπαταρία. Σε φρενάρισμα πανικού ή ταχύτητα κάτω των 10 χλμ/ω δουλεύουν τα δισκόφρενα.
Δυστυχώς η μπαταρία έχει δεδομένη χωρητικότητα, σε μια μακρυά κατηφόρα γεμίζει και από κει και μετά η ενέργεια πάει στράφι.
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2018, 22:42
από enaon
talaipwros έγραψε: 22 Σεπ 2018, 21:58
Επισης η Τεσλα σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει οποτε δεν λεει να παρεις
μπορεί να βγάλουν πετρέλαιοκινητήρα και να σωθούν, το πετρέλαιο είναι το μέλον.
πάντως αν δεν ηταν οι Κινέζοι που έβαλαν όρο οτι από το 20 όποιος δεν παράγει ηλεκτρικά δεν μπαίνει Κίνα, δεν θα είχαμε αυτά τα χαζά με τα υβριδικά που κάνουν οι γερμανοί. Όταν γονατίσουν καλά στους Κινέζους και βγάλουν κανονικά ηλεκτρικά θα αλλάξουμε εποχή.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2018, 22:44
από Ερμής
Καλοταξιδο γιατρέ!
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2018, 22:47
από enaon
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 22 Σεπ 2018, 22:41
O Tεσλας εστρωσε τον δρομο,εκανε την βρωμικη δουλεια
Και τωρα που ωριμασε το φρουτο μπαινουν στο παιχνιδι τα Γερμανικα θηρια να τον καταπιουν
Απο την στιγμη που μπαινουν οι Γερμανοι και μαλιστα τοσο δυνατα η ηλεκτροκινηση θα επικρατησει ολοκληρωτικα
δεν μπαινουν γιάννη ακριβώς, τους βάζουν με το ζόρι οι Κινέζοι, δεν θα μπορούν να πουλάνε Κίνα αν δεν εχουν στον στόλο τους ηλεκτρικά, δεν εχουν επιλογή.
Το έθεσε ωραίο ο πρόεδρος της γκιλι νομίζω, της βολβο κλπ,
Οι δυτικοί ειναι πολύ πιο μπροστά στην συμβατική αυτοκίνηση απο την Κίνα, αλλά τα ηλεκτρικά αρχίζουν τον χρόνο απο το ίδιο σημείο για όλους.
καλοτάξιδο και από εμένα ταλαίπωρε.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2018, 22:48
από sys3x
Μαυροβασίλης έγραψε: 22 Σεπ 2018, 22:02
να σημειώσω ότι στο ηβ είναι πολύ ελκυστικά σαν εταιρικά αυτοκίνητα λόγω προκλητικών ελαφρύνσεων (βικ κτλ), ακόμη κι αν ο όρος αυτοκίνητα είναι καταχρηστικά
Υπεραυτοκίνητα, σωστά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2018, 22:50
από sys3x
Μηχανικός έγραψε: 22 Σεπ 2018, 22:12
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 31 Ιούλ 2018, 20:21
Ρωτάμε τώρα .... μέ παιδική αφέλεια πές .....
Δέν θά μπορούσε νά φορτίζει ή μπαταρία τών ηλεκτροκινούμενων από τήν κίνηση τών αμαξιών ;
Βρε μήπως είσαι ο σεισμίκ;
Φορτίζει από το φρενάρισμα πάντως.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2018, 22:56
από Nandros
enaon έγραψε: 22 Σεπ 2018, 22:42
talaipwros έγραψε: 22 Σεπ 2018, 21:58
Επισης η Τεσλα σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει οποτε δεν λεει να παρεις
μπορεί να βγάλουν πετρέλαιοκινητήρα και να σωθούν, το πετρέλαιο είναι το μέλον.
πάντως αν δεν ηταν οι Κινέζοι που έβαλαν όρο οτι
από το 20 όποιος δεν παράγει ηλεκτρικά δεν μπαίνει Κίνα, δεν θα είχαμε αυτά τα χαζά με τα υβριδικά που κάνουν οι γερμανοί. Όταν γονατίσουν καλά στους Κινέζους και βγάλουν κανονικά ηλεκτρικά θα αλλάξουμε εποχή.
Σημειωτέον ότι η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας σπανίων γαιών, από τις οποίες παράγονται οι μπαταρίες.
Όσο περισσότερα τα ηλεκτρικά, τόσο πιο σφιχτά θα μας κρατάνε απ' τα μπαλάκια οι κιτρινιάρηδες!
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2018, 22:58
από sys3x
Μηχανικός έγραψε: 22 Σεπ 2018, 22:34
Πόσο δύσκολο να σκεφτείτε ότι οι μπαταρίες <πέφτουν> με το χρόνο, οπότε η αυτονομία μειώνεται;
Πόση είναι η αυτονομία των αυτοκινήτων που λέτε μετά από 2, 3, 4, 5 χρόνια;
Και μετά από μερικά χρόνια οι μπαταρίες τα φτύνουν τελείως και θέλουν άλλαγμα.
Το σημαντικότερο κόστος στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι η αλλαγή των μπαταριών.
Και οι μπαταρίες λιθίου <γερνάνε> όχι μόνο από τις επαναφορτίσεις, αλλά και με τον χρόνο.
Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μετά από μερικά χρόνια κλεισμένο στο γκαράζ ή με ελάχιστα χιλιόμετρα θα θέλει αλλαγή μπαταριών ενώ σε ένα συμβατικό ο κινητήρας θα ήταν ακόμα καινούργιος.
Πόσο στοιχίζει η αλλαγή των μπαταριών στα αυτοκίνητα που λέτε;
Πόσο τελικά θα κοστίσει το χιλιόμετρο άμα κάνεις λίγα χιλιόμετρα και οι μπαταρίες πεθάνουν από γεράματα ή άμα κάνεις πολλά χιλιόμετρα και οι μπαταρίες πεθάνουν από τις πολλές επαναφορτίσεις;
Πέφτει η μέγιστη χωρητικότητα όντως αλλά όχι όσο νομίζεις και ήδη έχει ξεκινήσει να δημιουργείται ολόκληρη βιομηχανία γύρω από την δεύτερη και τρίτη ζωή των μπαταριών μεγάλης χωρητικότητας.
Δεν έχω πρόχειρα τιμές να σου δώσω αλλά ήδη η απόδοση πέφτει πολύ λιγότερο σίγουρα από ότι νομίζεις.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2018, 23:01
από enaon
sys3x έγραψε: 22 Σεπ 2018, 22:50
Φορτίζει από το φρενάρισμα πάντως.
φορτίζουν σίγουρα απο το φρενάρισμα, έκανα μερικές δοκιμές με το μονόκυκλο και κατεβαίνοντας μία κατηφόρα, παίρνω πίσω το ένα τέταρτο της ενέργειας που χρειάζομαι να την ανέβω. Γενικά πάντως οκ, η ηλεκτροκίνηση είναι απίθανη
