Σελίδα 11 από 19

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2020, 21:32
από stergiosbik
Στύγιος έγραψε: 12 Δεκ 2020, 18:35 Μία και γαμημένη φορά δοκίμασα με ACS πέρυσι....
Μυστηρια πραγματα.
Σε μενα δεν εχει τυχει να καθυστερησει η ACS.
Σε 2 περιπτωσεις μαλιστα που αφορουσαν ιατρικα θεματα ηταν υπερ του δεοντος εξυπηρετικοι.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2020, 11:24
από Ασέβαστος
Juno έγραψε: 12 Δεκ 2020, 16:58
Ασέβαστος έγραψε: 12 Δεκ 2020, 09:07
aljawn έγραψε: 11 Δεκ 2020, 17:57 Η άλλη (ACS) δίνει τιμές 4-5 ευρώ όταν το κόστος για μια υπηρεσία courier (με την έννοια courier, όχι παραδίδω όταν θέλω να είναι στα 7 τουλάχιστον ευρώ),
αμφιβαλλω.

εχω παραλαβει απειρα σκατολοιδια απο κινα, με μεταφορικα που πρεπει ναναι κατω απο μισο ευρω. αλλα ασε τους κινεζους, εφερα 20κιλο λαδι απο γερμανια, με dhl, με 10 ευρω.
!!!!!
Ελπίζω να μην εννοείς ελαιόλαδο!!!!!
tcw3. :003:

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2020, 17:26
από Juno
Ασέβαστος έγραψε: 14 Δεκ 2020, 11:24
Juno έγραψε: 12 Δεκ 2020, 16:58
Ασέβαστος έγραψε: 12 Δεκ 2020, 09:07

αμφιβαλλω.

εχω παραλαβει απειρα σκατολοιδια απο κινα, με μεταφορικα που πρεπει ναναι κατω απο μισο ευρω. αλλα ασε τους κινεζους, εφερα 20κιλο λαδι απο γερμανια, με dhl, με 10 ευρω.
!!!!!
Ελπίζω να μην εννοείς ελαιόλαδο!!!!!
tcw3. :003:
Ok! Αμέσως σκέφτηκα ελαιόλαδο και μετά είπα πως θα είναι για το αυτοκίνητο.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2020, 17:35
από Papa John
SuperRogue έγραψε: 10 Δεκ 2020, 13:34 Δηλαδή speedex, acs, ΓΓ
Ώστε γι' αυτό εγκατέλειψε το phorum,άνοιξε μεταφορική.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2020, 17:51
από Papa John
Juno έγραψε: 10 Δεκ 2020, 20:34 μια μέρα πετυχαίνω έναν της ACS να κολλάει χαρτάκι "ήρθαμε και δεν σας βρήκαμε" για άλλο διαμέρισμα.
Του λέω "εγώ είμαι, πού είναι το πακέτο;". Μου λέει "δεν το έχω". Τότε τι γράφεις εκεί "δεν σας βρήκαμε, αφού με βρήκες".
Αρχίζει να φεύγει με γρήγορο βήμα, τον ακολουθώ μέχρι την εξώπορτα, "βρε δώσ'το μου, δεν το έχεις, μόνον χαρτάκια κολλάς;"
Δεν απάντησε και έφυγε.
Κι εγώ το ίδιο θα έκανα.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2020, 10:08
από foscilis
Χθες έπεσε τελείως το site της Speedex και σήμερα που επανήλθε φαίνεται ότι απουσιάζει κάθε πληροφορία για κάθε πακέτο, τουλάχιστον για την ώρα. The great reset φάση. Τους κράζει ο λαός στο Facebook κι αυτοί σβήνουν τα σχόλια :)

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2020, 10:34
από Daje
Που είναι το ΚΚΕ όταν το χρειαζεσαι

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2020, 10:46
από Ζενίθεδρος
Cecily Anne έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:55
vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:44
Cecily Anne έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:24
Συγγνώμη, αλλά έχουν αυξημένο φόρτο, γιατί δεν προσλαμβάνουν εποχιακό προσωπικό για αυτό το μήνα (από μπλακ φράιντει μέχρι Χριστουγεννα); Είναι παράλογο να έχεις απαίτηση, εφόσον ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ, να παραλαμβάνεις την παραγγελία σου;
Ένα μήνα θέλει να μάθει κάποιος την δουλειά και το δρομολόγιο.
Κωλοδουλειά είναι γενικά.
Χέσε μας τώρα που θένε ένα μήνα οι έτοιμοι ντελιβεράδες να μάθουν τη δουλειά, γιατί από πιτόγυρα μεταφέρουν ξαφνικά δέματα. Σε ένα τριήμερο τους χώνουμε στην παραγωγή. :smt005:

Πριν μια δεκαετία μου λέει μια φίλη ότι έχει μία κάβα που της έφυγε ο ντελιβεράς και έχει 250 πακέτα για ντελίβερι σε ένα 3ήμερο, λόγω Χριστουγέννων. Δεν έχω ξανακάνει ΠΟΤΕ στη ζωή μου ντελίβερι και δεν έχω ιδεα απο Αττική, οδηγούσα συγκεκριμένους δρόμους πάντα. Λοιπόν, 2 γυναίκες παραδώσαμε 250 κουτιά με βάρος ΔΕΝ σου περιγράφω, σήκωσα και 40κιλο αυτό σου λέω μόνο. Εϊχαμε το GPS και πηγαμε κομπλέ. Δεν με εκπαίδευσε κανένας. Πρόσεχα να μη σπάσω τα μπαούλα και τα μπουκάλια και έκανα την ευγενική, για να πάρω κάνα πουρ μπουάρ παραπάνω. Έλεος δηλαδή.

Έβγαλα 250 ευρώπουλα. Δεν με χάλασε.
:smt023 Εύγε!

Έχω πάει 360 δέματα σε μια μέρα.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2020, 12:06
από Dwarven Blacksmith
foscilis έγραψε: 15 Δεκ 2020, 10:08 Χθες έπεσε τελείως το site της Speedex και σήμερα που επανήλθε φαίνεται ότι απουσιάζει κάθε πληροφορία για κάθε πακέτο, τουλάχιστον για την ώρα. The great reset φάση. Τους κράζει ο λαός στο Facebook κι αυτοί σβήνουν τα σχόλια :)
Κι εγώ από Speedex περιμένω. Tracking number γιοκ. Είναι απίστευτοι.

Φέρτε τις γκιλοτίνες.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2020, 20:53
από Dwarven Blacksmith
Μα είναι δυνατόν να μην υπάρχει ένας νόμος ότι αν αργήσουν πάνω από 2 εβδομάδες να παραδώσουν, σου δίνουν 10 φορές την αξία του δέματος;
Τελείως απροστάτευτοι είμαστε;

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2020, 15:51
από Dwarven Blacksmith
Έφτιαξε το tracking αλλά πρόοδος μηδέν.

Εγώ σήμερα:

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 17 Δεκ 2020, 14:37
από Dwarven Blacksmith
Πρόοδος. Μετά από 17 μέρες "εξαγωγή από Δ/Κ" σήμερα πήγαμε σε" εισαγωγή σε κατάστημα".

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 17 Δεκ 2020, 14:43
από taliban
Dwarven Blacksmith έγραψε: 15 Δεκ 2020, 20:53 Μα είναι δυνατόν να μην υπάρχει ένας νόμος ότι αν αργήσουν πάνω από 2 εβδομάδες να παραδώσουν, σου δίνουν 10 φορές την αξία του δέματος;
Τελείως απροστάτευτοι είμαστε;
Εγώ περιμένω από τα ΕΛΤΑ ετικέτες μελιού εδώ και 25 μέρες. :smt005:

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 18 Δεκ 2020, 13:51
από Debbie
Γιατί θέμου τόση απονιά πια, τι σού κάναμε και μας παιδεύεις έτσι !

Εικόνα

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 18 Δεκ 2020, 17:49
από nostromos
Dwarven Blacksmith έγραψε: 15 Δεκ 2020, 20:53 Μα είναι δυνατόν να μην υπάρχει ένας νόμος ότι αν αργήσουν πάνω από 2 εβδομάδες να παραδώσουν, σου δίνουν 10 φορές την αξία του δέματος;
Τελείως απροστάτευτοι είμαστε;
Online αγορές: Αποζημίωση 6 ευρώ για κάθε ημέρα καθυστέρησης του κούριερ
Πώς μπορούν να τη διεκδικήσουν οι καταναλωτές


Δικαίωμα αποζημίωσης για καθε ημέρα καθυστέρησης

Όπως είπε, οι καταναλωτές έχουν δικαίωμα αποζημίωσης 6 ευρώ για κάθε ημέρα, που καθυστερεί η παράδοση του δέματος.

«Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ, η οποία λέει ξεκάθαρα πως για κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής 6 ευρώ αποζημίωση. Εάν, παραδείγματος χάριν, είναι να παραδοθεί στις 3 ημέρες και παραδοθεί στις 10 ημέρες, τότε έχει δικαίωμα αποζημίωσης 60 :8) ευρώ», σημείωσε.

Ωστόσο, όπως επεσήμανε, το πρόβλημα είναι το πού θα βρει ο καταναλωτής τη σύμβαση :8) ανάμεσα στο κατάστημα και την εταιρεία κούριερ, για να δει στις πόσες ημέρες προβλέπεται η παράδοση και να διεκδικήσει ανάλογη αποζημίωση.

«Εμείς, για μέλη του ΚΕΠΚΑ στο προηγούμενο lockdown πήραμε :8) τέτοιες αποζημιώσεις», είπε η κυρία Κεπελέκη.
https://www.star.gr/eidiseis/oikonomia/ ... hysterhshs