Re: To "ελληνικό hypercar"
Δημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2020, 19:57
Στις φραπεδιές σου ψεύτη.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Στις φραπεδιές σου ψεύτη.
Είναι πολύ απλό: δεν έχει απάντηση γιατί δεν μπορεί να ελέγξει αυτά που ο άλλος λέει!!!
Ακριβώς για αυτό παρέθεσα αυτά που διαπιστούνται χωρίς ειδικές τεχνικές γνώσεις. Απλά ο Ντοκ θέλει να παίξουμε παιχνίδια λαστ ποστ αντί να μιλήσουμε.OANNHSEA έγραψε: 18 Οκτ 2020, 20:01Είναι πολύ απλό: δεν έχει απάντηση γιατί δεν μπορεί να ελέγξει αυτά που ο άλλος λέει!!!
Δεν έχει τις γνώσεις και φτάνει στον αντίποδα, σε μία εμμονή στην οποία ο απατεώνας έχει δίκιο και όλοι εμείς που είμαστε σκεπτικοί ή ξέρουμε από μηχανολογία να είμαστε οι κακεντρεχείς!!!
Και τώρα ρωτώ εγώ ρε Καβαλάρη: όταν αποδειχτεί ότι ο τυπάς δεν είναι παρά ένας κοινός, ξεφτιλισμένος απατεώνας, ΕΣΥ τι θα κάνεις;;;
θα σβήσεις το παρόν όνομα και θα μπεις μέσα με άλλο;;;;
.
Ρε μηχανολόγε της αγκινάρας τι πετάγεσαι; Θες και εσύ να φας μερικές;OANNHSEA έγραψε: 18 Οκτ 2020, 20:01Δεν έχει τις γνώσεις και φτάνει στον αντίποδα, σε μία εμμονή στην οποία ο απατεώνας έχει δίκιο και όλοι εμείς που είμαστε σκεπτικοί ή ξέρουμε από μηχανολογία να είμαστε οι κακεντρεχείς!!!
Δεν έχω να κάνω κάτι σανοπαραγωγέ. Ούτε το αμάξι παρήγγειλα, ούτε με αφορά το θέμα. Εσύ σκέψου τι θα κάνεις αν ο τυπάς δεν αποδειχτεί και τόσο απατεώνας.OANNHSEA έγραψε: 18 Οκτ 2020, 20:01Και τώρα ρωτώ εγώ ρε Καβαλάρη: όταν αποδειχτεί ότι ο τυπάς δεν είναι παρά ένας κοινός, ξεφτιλισμένος απατεώνας, ΕΣΥ τι θα κάνεις;;;
πόσους υπάλληλους έχει η beta 100? 200? και όλοι ελληνόψυχοι έτσι? πόση εξειδίκευση? πόσα βγάζει από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες που την πληρώνουν για να κάνει προσομοιώσεις?Lord Brum έγραψε: 18 Οκτ 2020, 16:10 Σιγά το δύσκολο. Με 3D printing ό,τι θες κατασκευάζεις. Όσο για τις γνώσεις που χρειάζονται για να κάνεις optimization ένα component είναι αστείες μπροστά στις γνώσεις για να κάνεις cfd για την αεροδυναμική σχεδίαση του αυτοκινήτου. Επίσης δεν ξέρουμε ποιοι είναι οι συνεργάτες του. Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές εταιρείες πολύ υψηλής τεχνολογίας που όλα αυτά τα κάνουν για μεγάλες ξένες εταιρείες. Μπορεί να πήρε κόσμο από εκεί.
Αυτοί π.χ. δεν μπορούν να σου κάνουν optimization, cfd, crashworthiness analysis για οποιοδήποτε αυτοκίνητο?
https://www.beta-cae.com/
Άσ' τα αυτά μωρή σουπιά. Δεν είχα καμμία όρεξη αλλά σου τα έχωσα γιατί πήγαινες γυρεύοντας.Uppercut έγραψε: 18 Οκτ 2020, 20:08Ηρέμησε ρε Ντοκ. Δεν σου κάνουμε επίθεση στην οικογένεια σου. Τσιλλ. Θες να συζητήσουμε σαν άνθρωποι;
φαντάζομαι αν δνε είναι απάτη θα μοντάρει πράγματα που τα δίνει υπεργολαβία σε άλλους. Πάντως να σχεδιάσεις και να παράγεις μερικά κομάτια δεν είναι τρομακτικά δύσκολο. Φαντάζομαι δεν έχει κάνει από την αρχή δική του μηχανή, ή δικό του σασι, tweaks σε υπάρχουσσες τεχνολογίες θα έκανε. Τεσπα δεν διαφωνώ ότι είναι υπόπτο καθώς αν έχεις κάνει κάτι και δουλεύει το δείχνεις, π.χ. θα μπορούσε να δείξει βιντεο με το αμαξι να πιάνει έστω 300 ή 350 και πιξελιασμένο για να περιμένει ο κόσμος να το δει στην έκθεση. Αν και τώρα με τον κορονοιο ούτε εκθέσεις θα έχει ούτε τίποτα.dna replication έγραψε: 18 Οκτ 2020, 20:13πόσους υπάλληλους έχει η beta 100? 200? και όλοι ελληνόψυχοι έτσι? πόση εξειδίκευση? πόσα βγάζει από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες που την πληρώνουν για να κάνει προσομοιώσεις?Lord Brum έγραψε: 18 Οκτ 2020, 16:10 Σιγά το δύσκολο. Με 3D printing ό,τι θες κατασκευάζεις. Όσο για τις γνώσεις που χρειάζονται για να κάνεις optimization ένα component είναι αστείες μπροστά στις γνώσεις για να κάνεις cfd για την αεροδυναμική σχεδίαση του αυτοκινήτου. Επίσης δεν ξέρουμε ποιοι είναι οι συνεργάτες του. Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές εταιρείες πολύ υψηλής τεχνολογίας που όλα αυτά τα κάνουν για μεγάλες ξένες εταιρείες. Μπορεί να πήρε κόσμο από εκεί.
Αυτοί π.χ. δεν μπορούν να σου κάνουν optimization, cfd, crashworthiness analysis για οποιοδήποτε αυτοκίνητο?
https://www.beta-cae.com/
ε αυτός τα κάνει όλα μόνος του με άλλους 9 ελληνες
Και επιπλέον έχει μέθοδο καυασκευής για carbon 3d printing που ζυγίζει το 1/10 και αντέχει στις υψηλές θερμοκρασίες.
Ελπίζω να την έχει πατεντάρει γιατί μόνο από αυτήν θα γινόταν υπερπλούσιος
Η Lambroghini για παράδειγμα δεν το έχει καταφέρει και δουλεύει με καλούπια
http://www.speedhunters.com/2018/11/pus ... n-conrods/
Μου τα έχωσες αλλά δεν απάντησες στα στοιχεία.Καβαλάρης έγραψε: 18 Οκτ 2020, 20:17Άσ' τα αυτά μωρή σουπιά. Δεν είχα καμμία όρεξη αλλά σου τα έχωσα γιατί πήγαινες γυρεύοντας.Uppercut έγραψε: 18 Οκτ 2020, 20:08Ηρέμησε ρε Ντοκ. Δεν σου κάνουμε επίθεση στην οικογένεια σου. Τσιλλ. Θες να συζητήσουμε σαν άνθρωποι;
Από την μία τα γίδια που στήνουν αγάλματα στον Σώρρα, από την άλλη οι φραπεδιάρηδες ξερόλες τσιφτετέλληνες να 'ούμε.
Άντε να δεις προκοπή.![]()
![]()
![]()
Μπα... Δεν έχεις να κάνεις κάτι... Μας λες όλους εμάς άσχετους και κακεντρεχείς και μετά θα τα ξεχάσεις όλα ε;;;Καβαλάρης έγραψε: 18 Οκτ 2020, 20:08Ρε μηχανολόγε της αγκινάρας τι πετάγεσαι; Θες και εσύ να φας μερικές;OANNHSEA έγραψε: 18 Οκτ 2020, 20:01Δεν έχει τις γνώσεις και φτάνει στον αντίποδα, σε μία εμμονή στην οποία ο απατεώνας έχει δίκιο και όλοι εμείς που είμαστε σκεπτικοί ή ξέρουμε από μηχανολογία να είμαστε οι κακεντρεχείς!!!
Δηλαδή μιλάτε για ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ φωτοσοπιές και μετά τα γυρίζετε και θέλετε να μας πείτε ότι είστε και αμερόληπτοι σκεπτικοί; Ουστ ρε ρεζίλια!
Δεν έχω να κάνω κάτι σανοπαραγωγέ. Ούτε το αμάξι παρήγγειλα, ούτε με αφορά το θέμα. Εσύ σκέψου τι θα κάνεις αν ο τυπάς δεν αποδειχτεί και τόσο απατεώνας.OANNHSEA έγραψε: 18 Οκτ 2020, 20:01Και τώρα ρωτώ εγώ ρε Καβαλάρη: όταν αποδειχτεί ότι ο τυπάς δεν είναι παρά ένας κοινός, ξεφτιλισμένος απατεώνας, ΕΣΥ τι θα κάνεις;;;
επίσης στην μπετα εχει μονο ελληνοψυχους περα από τους πωλητές μηχανικούς στο εξωτερικό. Λογικά έχει 200+ μονο στο σχολαρι , 3 ατομα έχει μονο HRdna replication έγραψε: 18 Οκτ 2020, 20:13πόσους υπάλληλους έχει η beta 100? 200? και όλοι ελληνόψυχοι έτσι? πόση εξειδίκευση? πόσα βγάζει από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες που την πληρώνουν για να κάνει προσομοιώσεις?Lord Brum έγραψε: 18 Οκτ 2020, 16:10 Σιγά το δύσκολο. Με 3D printing ό,τι θες κατασκευάζεις. Όσο για τις γνώσεις που χρειάζονται για να κάνεις optimization ένα component είναι αστείες μπροστά στις γνώσεις για να κάνεις cfd για την αεροδυναμική σχεδίαση του αυτοκινήτου. Επίσης δεν ξέρουμε ποιοι είναι οι συνεργάτες του. Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές εταιρείες πολύ υψηλής τεχνολογίας που όλα αυτά τα κάνουν για μεγάλες ξένες εταιρείες. Μπορεί να πήρε κόσμο από εκεί.
Αυτοί π.χ. δεν μπορούν να σου κάνουν optimization, cfd, crashworthiness analysis για οποιοδήποτε αυτοκίνητο?
https://www.beta-cae.com/
ε αυτός τα κάνει όλα μόνος του με άλλους 9 ελληνες
Και επιπλέον έχει μέθοδο καυασκευής για carbon 3d printing που ζυγίζει το 1/10 και αντέχει στις υψηλές θερμοκρασίες.
Ελπίζω να την έχει πατεντάρει γιατί μόνο από αυτήν θα γινόταν υπερπλούσιος
Η Lambroghini για παράδειγμα δεν το έχει καταφέρει και δουλεύει με καλούπια
http://www.speedhunters.com/2018/11/pus ... n-conrods/