Re: μαθητικό συλλαλητήριο.| πρώην παραπλανητικός τίτλος: "Μαθητικό συλλαλητήριο κατά των Ραφάλ"
Δημοσιεύτηκε: 24 Σεπ 2020, 14:16
Ανάσα αισιοδοξίας..
μπράβο στους μαθητές!!

μπράβο στους μαθητές!!
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
γιατι, δεν ειναι; Και γιατι αυτο πρεπει να το δουμε ως κατι μεμπτο για τους μαθητες και οχι ως αποτυχια του εκπαιδευτικου συστηματος;EKPLIKTIKOS έγραψε: 24 Σεπ 2020, 11:04Ναι, οτι το σχολειο ειναι βαρετό κ κραταει πολλες ωρεςJohn Brown Gun Club έγραψε: 24 Σεπ 2020, 10:49
Δεν συμφωνω, οι καταληψεις "για την γκαβλα" εχουν πιο σοβαρα αιτια![]()
αποτι βλεπω φορουν και τις μασκες τους, φορουν τα γυαλιά σε χαρδαλιαδες-κεραμεες
Έχει περάσει από την ομάδα photoshop και προπαγάνδας του κόμματος. Για αυτό.Fluffy έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:20αποτι βλεπω φορουν και τις μασκες τους, φορουν τα γυαλιά σε χαρδαλιαδες-κεραμεες
Να προσθέσω ότι αυτοί που πλήττονται κατά βάση από τις καταλήψεις είναι οι μαθητές των οποίων οι γονείς δεν έχουν τη δυνατότητα να τους στείλουν σε κάποιο καλό φροντιστήριο (όχι αυτό της γειτονιάς που παίζει να είναι και χειρότερο του σχολείου) ή να προσλάβουν έναν καλό ιδιαιτερά ή αργότερα να πάνε κάπου στο εξωτερικό για σπουδές. Δηλαδή οι καταλήψεις είναι ένα κατεξοχήν ταξικό μέσο αντίδρασης που πράγματι συνεισφέρει στην κοινωνική κινητικότητα, αλλά με τον αντίστροφο τρόπο από αυτόν που φαντάζονται οι Μπλάκσμιθ, οι Φλάφυ και οι John Brown αυτής της χώρας.πατησιωτης έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:10Γιατί να ασχοληθεί η Κεραμέως και η κάθε Κεραμέως με τη δημόσια παιδεία;για να βρει τον μπελά της προσπαθώντας να δημιουργήσει ανταγωνιστές για τα δικά της παιδιά και τα παιδιά των φιλενάδων του κύκλου της που θα πάνε στα ιδιωτικά σχολεία;![]()
Ψήφισε το νόμο που απελευθερώνει τα ιδιωτικά από τους περιορισμούς του συριζα και αφήνει τα δημόσια όπως τα έκαναν ο Γαβρόγλου και ο Μπαλτάς.
βρε παπαγαλακι, το επιχειρημα αυτο απαντήθηκε παραπίσω. Η παπαγαλια του επιχειρήματος προφανώς δε χρησιμευει στο να κανει βημα η κουβεντα.Scouser έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:31Να προσθέσω ότι αυτοί που πλήττονται κατά βάση από τις καταλήψεις είναι οι μαθητές των οποίων οι γονείς δεν έχουν τη δυνατότητα να τους στείλουν σε κάποιο καλό φροντιστήριο (όχι αυτό της γειτονιάς που παίζει να είναι και χειρότερο του σχολείου) ή να προσλάβουν έναν καλό ιδιαιτερά ή αργότερα να πάνε κάπου στο εξωτερικό για σπουδές. Δηλαδή οι καταλήψεις είναι ένα κατεξοχήν ταξικό μέσο αντίδρασης που πράγματι συνεισφέρει στην κοινωνική κινητικότητα, αλλά με τον αντίστροφο τρόπο από αυτόν που φαντάζονται οι Μπλάκσμιθ, οι Φλάφυ και οι John Brown αυτής της χώρας.πατησιωτης έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:10Γιατί να ασχοληθεί η Κεραμέως και η κάθε Κεραμέως με τη δημόσια παιδεία;για να βρει τον μπελά της προσπαθώντας να δημιουργήσει ανταγωνιστές για τα δικά της παιδιά και τα παιδιά των φιλενάδων του κύκλου της που θα πάνε στα ιδιωτικά σχολεία;![]()
Ψήφισε το νόμο που απελευθερώνει τα ιδιωτικά από τους περιορισμούς του συριζα και αφήνει τα δημόσια όπως τα έκαναν ο Γαβρόγλου και ο Μπαλτάς.
Δεν απαντήθηκε γιατί δεν μπορεί να απαντηθεί, είναι απλώς κοινή λογική. Θα το γράψω πιο απλά: τους ''καπιταλιστές'' δεν τους νοιάζει ακόμα και αν κάνεις κατάληψη μέχρι να αναστηθεί η μούμια του Λένιν. Τα δικά τους παιδιά με τον ένα τρόπο ή τον άλλο θα την βρουν την άκρη. Είναι κάτι σαν τις απεργίες στο μετρό: δεν έχουν καμία συνέπεια για τους ίδιους τους απεργούς, που τη θέση τους την έχουν εξασφαλισμένη, ούτε για τα μεγαλοστελέχη των εταιριών που ζουν στο Ψυχικό ή στην Εκάλη ή στη Γλυφάδα, ούτε για τους πολιτικούς που έχουν σοφέρ. Αυτή που τον πίνει ως τις αμυγδαλές είναι η χωρισμένη μητέρα που προσπαθεί με 700 ευρώ το μήνα να μεγαλώσει 2 παιδιά και βασίζεται στο μετρό για να πάει στη δουλειά της. Βέβαια τα καθάρματα που υποκινούν τις απεργίες δεν τα νοιάζουν τέτοιες λεπτομέρειες, αφού όλοι έχουν την κωλάρα τους καλυμμένη.Fluffy έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:37βρε παπαγαλακι, το επιχειρημα αυτο απαντήθηκε παραπίσω. Η παπαγαλια του επιχειρήματος προφανώς δε χρησιμευει στο να κανει βημα η κουβεντα.Scouser έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:31Να προσθέσω ότι αυτοί που πλήττονται κατά βάση από τις καταλήψεις είναι οι μαθητές των οποίων οι γονείς δεν έχουν τη δυνατότητα να τους στείλουν σε κάποιο καλό φροντιστήριο (όχι αυτό της γειτονιάς που παίζει να είναι και χειρότερο του σχολείου) ή να προσλάβουν έναν καλό ιδιαιτερά ή αργότερα να πάνε κάπου στο εξωτερικό για σπουδές. Δηλαδή οι καταλήψεις είναι ένα κατεξοχήν ταξικό μέσο αντίδρασης που πράγματι συνεισφέρει στην κοινωνική κινητικότητα, αλλά με τον αντίστροφο τρόπο από αυτόν που φαντάζονται οι Μπλάκσμιθ, οι Φλάφυ και οι John Brown αυτής της χώρας.πατησιωτης έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:10Γιατί να ασχοληθεί η Κεραμέως και η κάθε Κεραμέως με τη δημόσια παιδεία;για να βρει τον μπελά της προσπαθώντας να δημιουργήσει ανταγωνιστές για τα δικά της παιδιά και τα παιδιά των φιλενάδων του κύκλου της που θα πάνε στα ιδιωτικά σχολεία;![]()
Ψήφισε το νόμο που απελευθερώνει τα ιδιωτικά από τους περιορισμούς του συριζα και αφήνει τα δημόσια όπως τα έκαναν ο Γαβρόγλου και ο Μπαλτάς.
Εσείς είστε της ελεύθερης αγοράς αλλά συνέχεια δεν κοιτάτε τι αποτελέσματα παράγει. Η μείωση της κοινωνικής κινητικότητας από τις τριτοβάθμιες σπουδές δεν έγινε από κάποιο σατανικό σχέδιο της αριστεράς. Έγινε ως αποτέλεσμα ιστορικοκοινωνικών εξελίξεων, κάποια στιγμή θα γέμιζαν αναπόφευκτα οι πιο πολλοί κλάδοι ιδιωτικού και δημοσίου, μηχανικοί δικηγόροι γιατροί κοκ και θα ξαναάρχιζε να μετράει το ιδιαίτερο σπάνιο ταλέντο, η περιουσία, οι γνωριμίες της οικογένειες, η καπατσοσύνη πονηριά, και αποτελεί επίσημη στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης η αύξηση με διατυπωμένους μετρήσιμους στόχους των αποφοίτων τριτοβάθμιας και άλλων δομών εκπαίδευσης και κατάρτισης. Γιατί να ξαναγυρίσουμε σε εποχές μαζικής αμορφωσιάς; Ήταν ένα ιστορικό φαινόμενο πάει τελείωσε όποιος το εκμεταλλεύτηκε και έφτιαξε κάτι περιουσίες κλπ για την οικογένειά του και τους απογόνους του μπράβο του. άλλοι παλιά έκαναν περιουσίες με άλλα πράγματα ανα εποχή πχ εμπόριο καπνών αποικιακά κλπ Το ζήτημα είναι ότι στην χώρα είναι τόσο διαλυμένα τα εργασιακά που δεν ζει αξιοπρεπώς κανείς απόφοιτος ή μη. Αυτά δεν έχουν σχέση με την εκπαίδευση. τα επίπεδα μόρφωσης στην χώρα είναι σε πρωτοφανή ιστορικά επίπεδα για τους γηγενείς τουλάχιστον. Το θέμα είναι να έχεις μία χώρα πολλών μορφωμένων καταρτισμένων να ζουν αξιοπρεπώς, να μπορούν να κάνουν οικογένειες και αυτοί και οι μη σπουδαγμένοι και ας μην γίνονται πλούσιοι.πατησιωτης έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:10Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Σεπ 2020, 11:43Ποτέ δεν πολυπίστεψα στους υποκινητές. Πάντα κατά 90% η ανάγκη πηγάζει από μέσα από τα ίδια τα άτομα.Σενέκας έγραψε: 24 Σεπ 2020, 11:36
Εγώ δεν πιστεύω ότι οι καταλήψεις είναι απόρροια κάποιας ιδιαίτερης ανάγκης για λούφα, πέρα τουλάχιστον απο τη βασική ανθρώπινη τάση να μην θέλει να κάνει κάτι που του επιβάλλεται να κάνει. Απο κει και πέρα είναι καθαρά ζήτημα ανοχής. Έχει επιτραπεί στην κατάληψη να γίνει έθιμο απο τη μία, και απο την άλλη υποκινείται και απο τους εκάστοτε ενηλίκους που έχουν συμφέρον(διαφορετικούς ενηλίκους κάθε φορά και διαφορετικό συμφέρον, ξαναλέω. Δεν είναι δεξιό ή αριστερό πρόβλημα, είναι απλά πρόβλημα).
Οπότε δε βλέπω γιατί θα πρέπει να να τις υποκαταστήσουμε με κάποιο τρόπο. Πρέπει να γίνει κατανοητό απο τους μαθητές ότι οι πράξεις έχουν συνέπιες, και εννοώ συνέπειες, όχι χαζομαρίτσες τύπου "θα σας κόψουμε 1 περίπτατο", και αυτή είναι η εμπειρία μου γενικότερα απο το ελληνικό σχολείο(και την ελληνική κοινωνία βασικά): ότι πάει κατα διαόλου γιατί έχουμε καταργήσει εντελώς την έννοια ότι οι πράξεις έχουν συνέπειες, με αποτέλεσμα ο καθένας να κάνει ο,τι του κατέβει
Επομένως δεν μπορώ να σε ακολουθήσω. Ναι οι πράξεις έχουν συνέπειες και οι μαθητές κρίνουν ότι οι συνέπεις είναι κατά βάση θετικές. Και όσο μεγάλες αρνητικές συνέπεις και να βάλεις, οι μαθητές θα κρίνουν ότι "αν το κάνουμε όλοι, δεν μπορούν να μας τιμωρήσουν όλους". Επομένως το μόνο που θα πετύχεις θα είναι να γκρινιάζεις μαζί με τις θείτσες και να σε εκμεταλλεύεται ο πατησιώτης και οι λοιποί που επιτίθενται στη δωρεάν παιδεία για να ρίξουν την κοινωνική κινητικότητα σε επίπεδα ΗΠΑ.
Επειδή πάλι με αναφέρεις να σου μερικές μπουμερικές ιστορίες.Η κοινωνική κινητικότητα στην Ελλάδα του Κράτους της Δεξιάς
ήταν η μεγαλύτερη του κόσμου δια της μορφώσεως και του πτυχίου και των πολύ δύσκολων εισαγωγικών εξετάσεων.Όποιος έζησε τις δεκαετίες του 60 και του 70 το ξέρει.Ατομο που είχε περάσει από παρόμοιες εξετάσεις έκανε περίπατο στο πρώτο έτος των ΑΕΙ των ανεπτυγμένων χωρών.
Η Ελλάδα ήταν στο δρόμο των τίγρεων της Άπω Ανατολής και πάντα με ΚΡΑΤΙΚΟ σύστημα παιδείας.
Αλλά κρατικό του κράτους της Δεξιάς είπαμε.Το σύστημα αυτό όμως δημιούργησε και τους καταστροφείς του,δηλαδή τη γενιά του πολυτεχνείου,άτομα μορφωμένα από μη πλούσιες οικογένειες που επαναστατούσαν.Άλλο αυτό.
Η κατάρρευση της δημόσιας παιδείας άρχισε τέλη της δεκαετίας του 70 επί Ράλλη κάτω από τις ασφυκτικές πιέσεις της "δημοκρατικής αντιπολίτευσης" και ολοκληρώθηκε τη δεκαετία του 80 από την λαοπρόβλητη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Δεν είμαι εγώ αντίπαλος της κοινωνικής κινητικότητος.Εγώ είμαι προιόν της επειδή γεννήθηκα σε μια μάλλον φτωχή οικογένεια στα Κάτω Πατήσια που στα παιδικά μου χρόνια μαγείρευε με γκαζιέρα γιατί δεν είχε ηλεκτρική κουζίνα και τελείωσα το Βαρβάκειο και το πολυτεχνείο μπαίνοντας εκεί με εξετάσεις.
Την κοινωνική κινητικότητα την κατέστρεψαν οι δημοκρατικές προοδευτικές δυνάμεις διαλύοντας τα δημόσια σχολεία.Οταν εγώ πήγαινα σχολείο,στα ιδιωτικά πήγαιναν αυτοί που δεν μπορούσαν να περάσουν τα δημόσια.Μαθητής ιδιωτικού σήμαινε γενικά αδύνατος μαθητής.Σήμερα είναι ακριβώς το αντίθετο - τα ιδιωτικά είναι καλύτερα από τα δημόσια και αυτό είναι το επίτευγμα της ΟΛΜΕ και των καταλήψεων.
Η ΝΔ από ένα σημείο και πέρα τα παράτησε αν θέλεις και επειδή το σύστημα που έφτιαξε η αριστερά συνέφερε τα κοινωνικά στρώματα που την ψηφίζουν.![]()
Οταν πήγαινα εγώ πολυτεχνείο η ΔΑΠ είχε 7% καθώς ήταν γεμάτο φοιτητές από φτωχές οικογένειες.Το πλουσιόπαιδο που ήξερε ότι έχει πίσω του οικογενειακό μπογιόκο ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕ όπως εμείς.Οτι τα δύσκολα θέματα δεν συνέφεραν τους πλουσίους ποτέ δεν το κατάλαβαν οι προοδευτικές δυνάμεις ή εάν το κατάλαβαν αδιαφόρησαν.Στις καλές σχολές άρχισαν να μπαίνουν από πιο εύπορες οικογένειες με τις μεταρρυθμίσεις του σοσιαλισμού γιατί πολύ απλά διέλυσαν τα σχολεία στις λαικές περιοχές και βέβαια το ποσοστό της ΔΑΠ ανέβηκε από το 7 στο 35%.
Η τελευταία προσπάθεια να φτιάξουν τα πράγματα έγινε από τον Κοντογιαννόπουλο που παραιτήθηκε μετά το θάνατο του αγωνιστή της αμορφωσιάς Τεμπονέρα.
Γιατί να ασχοληθεί η Κεραμέως και η κάθε Κεραμέως με τη δημόσια παιδεία;για να βρει τον μπελά της προσπαθώντας να δημιουργήσει ανταγωνιστές για τα δικά της παιδιά και τα παιδιά των φιλενάδων του κύκλου της που θα πάνε στα ιδιωτικά σχολεία;![]()
Ψήφισε το νόμο που απελευθερώνει τα ιδιωτικά από τους περιορισμούς του συριζα και αφήνει τα δημόσια όπως τα έκαναν ο Γαβρόγλου και ο Μπαλτάς.
Δεν εκπλήσσομαι. Αυτό κάνουν οι μπούμερς. Ότι εφόδιο τους δώθηκε, όποια βοήθεια από την κοινωνία, αρνούνται να τη δώσουν στους επόμενους γιατί τώρα έχουν αλλάξει τα πράγματα, έχει χαθεί ο σεβασμός.πατησιωτης έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:10Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Σεπ 2020, 11:43Ποτέ δεν πολυπίστεψα στους υποκινητές. Πάντα κατά 90% η ανάγκη πηγάζει από μέσα από τα ίδια τα άτομα.Σενέκας έγραψε: 24 Σεπ 2020, 11:36
Εγώ δεν πιστεύω ότι οι καταλήψεις είναι απόρροια κάποιας ιδιαίτερης ανάγκης για λούφα, πέρα τουλάχιστον απο τη βασική ανθρώπινη τάση να μην θέλει να κάνει κάτι που του επιβάλλεται να κάνει. Απο κει και πέρα είναι καθαρά ζήτημα ανοχής. Έχει επιτραπεί στην κατάληψη να γίνει έθιμο απο τη μία, και απο την άλλη υποκινείται και απο τους εκάστοτε ενηλίκους που έχουν συμφέρον(διαφορετικούς ενηλίκους κάθε φορά και διαφορετικό συμφέρον, ξαναλέω. Δεν είναι δεξιό ή αριστερό πρόβλημα, είναι απλά πρόβλημα).
Οπότε δε βλέπω γιατί θα πρέπει να να τις υποκαταστήσουμε με κάποιο τρόπο. Πρέπει να γίνει κατανοητό απο τους μαθητές ότι οι πράξεις έχουν συνέπιες, και εννοώ συνέπειες, όχι χαζομαρίτσες τύπου "θα σας κόψουμε 1 περίπτατο", και αυτή είναι η εμπειρία μου γενικότερα απο το ελληνικό σχολείο(και την ελληνική κοινωνία βασικά): ότι πάει κατα διαόλου γιατί έχουμε καταργήσει εντελώς την έννοια ότι οι πράξεις έχουν συνέπειες, με αποτέλεσμα ο καθένας να κάνει ο,τι του κατέβει
Επομένως δεν μπορώ να σε ακολουθήσω. Ναι οι πράξεις έχουν συνέπειες και οι μαθητές κρίνουν ότι οι συνέπεις είναι κατά βάση θετικές. Και όσο μεγάλες αρνητικές συνέπεις και να βάλεις, οι μαθητές θα κρίνουν ότι "αν το κάνουμε όλοι, δεν μπορούν να μας τιμωρήσουν όλους". Επομένως το μόνο που θα πετύχεις θα είναι να γκρινιάζεις μαζί με τις θείτσες και να σε εκμεταλλεύεται ο πατησιώτης και οι λοιποί που επιτίθενται στη δωρεάν παιδεία για να ρίξουν την κοινωνική κινητικότητα σε επίπεδα ΗΠΑ.
Επειδή πάλι με αναφέρεις να σου μερικές μπουμερικές ιστορίες.Η κοινωνική κινητικότητα στην Ελλάδα του Κράτους της Δεξιάς
ήταν η μεγαλύτερη του κόσμου δια της μορφώσεως και του πτυχίου και των πολύ δύσκολων εισαγωγικών εξετάσεων.Όποιος έζησε τις δεκαετίες του 60 και του 70 το ξέρει.Ατομο που είχε περάσει από παρόμοιες εξετάσεις έκανε περίπατο στο πρώτο έτος των ΑΕΙ των ανεπτυγμένων χωρών.
Η Ελλάδα ήταν στο δρόμο των τίγρεων της Άπω Ανατολής και πάντα με ΚΡΑΤΙΚΟ σύστημα παιδείας.
Αλλά κρατικό του κράτους της Δεξιάς είπαμε.Το σύστημα αυτό όμως δημιούργησε και τους καταστροφείς του,δηλαδή τη γενιά του πολυτεχνείου,άτομα μορφωμένα από μη πλούσιες οικογένειες που επαναστατούσαν.Άλλο αυτό.
Η κατάρρευση της δημόσιας παιδείας άρχισε τέλη της δεκαετίας του 70 επί Ράλλη κάτω από τις ασφυκτικές πιέσεις της "δημοκρατικής αντιπολίτευσης" και ολοκληρώθηκε τη δεκαετία του 80 από την λαοπρόβλητη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Δεν είμαι εγώ αντίπαλος της κοινωνικής κινητικότητος.Εγώ είμαι προιόν της επειδή γεννήθηκα σε μια μάλλον φτωχή οικογένεια στα Κάτω Πατήσια που στα παιδικά μου χρόνια μαγείρευε με γκαζιέρα γιατί δεν είχε ηλεκτρική κουζίνα και τελείωσα το Βαρβάκειο και το πολυτεχνείο μπαίνοντας εκεί με εξετάσεις.
Την κοινωνική κινητικότητα την κατέστρεψαν οι δημοκρατικές προοδευτικές δυνάμεις διαλύοντας τα δημόσια σχολεία.Οταν εγώ πήγαινα σχολείο,στα ιδιωτικά πήγαιναν αυτοί που δεν μπορούσαν να περάσουν τα δημόσια.Μαθητής ιδιωτικού σήμαινε γενικά αδύνατος μαθητής.Σήμερα είναι ακριβώς το αντίθετο - τα ιδιωτικά είναι καλύτερα από τα δημόσια και αυτό είναι το επίτευγμα της ΟΛΜΕ και των καταλήψεων.
Η ΝΔ από ένα σημείο και πέρα τα παράτησε αν θέλεις και επειδή το σύστημα που έφτιαξε η αριστερά συνέφερε τα κοινωνικά στρώματα που την ψηφίζουν.![]()
Οταν πήγαινα εγώ πολυτεχνείο η ΔΑΠ είχε 7% καθώς ήταν γεμάτο φοιτητές από φτωχές οικογένειες.Το πλουσιόπαιδο που ήξερε ότι έχει πίσω του οικογενειακό μπογιόκο ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕ όπως εμείς.Οτι τα δύσκολα θέματα δεν συνέφεραν τους πλουσίους ποτέ δεν το κατάλαβαν οι προοδευτικές δυνάμεις ή εάν το κατάλαβαν αδιαφόρησαν.Στις καλές σχολές άρχισαν να μπαίνουν από πιο εύπορες οικογένειες με τις μεταρρυθμίσεις του σοσιαλισμού γιατί πολύ απλά διέλυσαν τα σχολεία στις λαικές περιοχές και βέβαια το ποσοστό της ΔΑΠ ανέβηκε από το 7 στο 35%.
Η τελευταία προσπάθεια να φτιάξουν τα πράγματα έγινε από τον Κοντογιαννόπουλο που παραιτήθηκε μετά το θάνατο του αγωνιστή της αμορφωσιάς Τεμπονέρα.
Γιατί να ασχοληθεί η Κεραμέως και η κάθε Κεραμέως με τη δημόσια παιδεία;για να βρει τον μπελά της προσπαθώντας να δημιουργήσει ανταγωνιστές για τα δικά της παιδιά και τα παιδιά των φιλενάδων του κύκλου της που θα πάνε στα ιδιωτικά σχολεία;![]()
Ψήφισε το νόμο που απελευθερώνει τα ιδιωτικά από τους περιορισμούς του συριζα και αφήνει τα δημόσια όπως τα έκαναν ο Γαβρόγλου και ο Μπαλτάς.
Aπό τη στιγμή που έχει χαθεί ο σεβασμός στη δημόσια παιδεία από τους πάντες και έχει μετατραπεί σε μηχανισμό που λειτουργεί εν κενώ ο μόνος άλλος τρόπος είναι η κατάργηση της δωρεάν υποχρεωτικής εκπαίδευσης και της δημοσιουπαλληλίας των καθηγητών.
Όποιος θέλει να πηγαίνει σχολείο και να πληρώνει για αυτό.Όποιος δεν θέλει ας μείνει αγράμματος.
τα χαφτει κανεις αυτά που λέτε;Scouser έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:50Δεν απαντήθηκε γιατί δεν μπορεί να απαντηθεί, είναι απλώς κοινή λογική. Θα το γράψω πιο απλά: τους ''καπιταλιστές'' δεν τους νοιάζει ακόμα και αν κάνεις κατάληψη μέχρι να αναστηθεί η μούμια του Λένιν. Τα δικά τους παιδιά με τον ένα τρόπο ή τον άλλο θα την βρουν την άκρη. Είναι κάτι σαν τις απεργίες στο μετρό: δεν έχουν καμία συνέπεια για τους ίδιους τους απεργούς, που τη θέση τους την έχουν εξασφαλισμένη, ούτε για τα μεγαλοστελέχη των εταιριών που ζουν στο Ψυχικό ή στην Εκάλη ή στη Γλυφάδα, ούτε για τους πολιτικούς που έχουν σοφέρ. Αυτή που τον πίνει ως τις αμυγδαλές είναι η χωρισμένη μητέρα που προσπαθεί με 700 ευρώ το μήνα να μεγαλώσει 2 παιδιά και βασίζεται στο μετρό για να πάει στη δουλειά της. Βέβαια τα καθάρματα που υποκινούν τις απεργίες δεν τα νοιάζουν τέτοιες λεπτομέρειες, αφού όλοι έχουν την κωλάρα τους καλυμμένη.Fluffy έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:37βρε παπαγαλακι, το επιχειρημα αυτο απαντήθηκε παραπίσω. Η παπαγαλια του επιχειρήματος προφανώς δε χρησιμευει στο να κανει βημα η κουβεντα.Scouser έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:31
Να προσθέσω ότι αυτοί που πλήττονται κατά βάση από τις καταλήψεις είναι οι μαθητές των οποίων οι γονείς δεν έχουν τη δυνατότητα να τους στείλουν σε κάποιο καλό φροντιστήριο (όχι αυτό της γειτονιάς που παίζει να είναι και χειρότερο του σχολείου) ή να προσλάβουν έναν καλό ιδιαιτερά ή αργότερα να πάνε κάπου στο εξωτερικό για σπουδές. Δηλαδή οι καταλήψεις είναι ένα κατεξοχήν ταξικό μέσο αντίδρασης που πράγματι συνεισφέρει στην κοινωνική κινητικότητα, αλλά με τον αντίστροφο τρόπο από αυτόν που φαντάζονται οι Μπλάκσμιθ, οι Φλάφυ και οι John Brown αυτής της χώρας.
Στον Μεγαλο Πατριωτικο Πολεμο ο Σταλιν κατι τετοιους τους εβαζε στην πρωτη γραμμη αοπλους να ειναι "τροφη για τα κανονια" και τα γερμανικα τανκς, οσο εκεινος και οι στρατηγοι σχεδιαζαν την επομενη κινηση τους.
Αγώνες και θυσίες κάνει ο πιτσιρικάς που τα καλοκαίρια δουλεύει σερβιτόρος για να βοηθήσει τους φτωχούς γονείς του και το χειμώνα του γίνεται ο κωλος διευρο από το διαβασμα για να περάσει σε μια καλή σχολή που θα του εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον. Και οι γίνεις του που κάνουν το σκατο τους παξιμάδι για να τον βοηθήσουν όσο μπορούν.Fluffy έγραψε: 24 Σεπ 2020, 15:04τα χαφτει κανεις αυτά που λέτε;Scouser έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:50Δεν απαντήθηκε γιατί δεν μπορεί να απαντηθεί, είναι απλώς κοινή λογική. Θα το γράψω πιο απλά: τους ''καπιταλιστές'' δεν τους νοιάζει ακόμα και αν κάνεις κατάληψη μέχρι να αναστηθεί η μούμια του Λένιν. Τα δικά τους παιδιά με τον ένα τρόπο ή τον άλλο θα την βρουν την άκρη. Είναι κάτι σαν τις απεργίες στο μετρό: δεν έχουν καμία συνέπεια για τους ίδιους τους απεργούς, που τη θέση τους την έχουν εξασφαλισμένη, ούτε για τα μεγαλοστελέχη των εταιριών που ζουν στο Ψυχικό ή στην Εκάλη ή στη Γλυφάδα, ούτε για τους πολιτικούς που έχουν σοφέρ. Αυτή που τον πίνει ως τις αμυγδαλές είναι η χωρισμένη μητέρα που προσπαθεί με 700 ευρώ το μήνα να μεγαλώσει 2 παιδιά και βασίζεται στο μετρό για να πάει στη δουλειά της. Βέβαια τα καθάρματα που υποκινούν τις απεργίες δεν τα νοιάζουν τέτοιες λεπτομέρειες, αφού όλοι έχουν την κωλάρα τους καλυμμένη.Fluffy έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:37
βρε παπαγαλακι, το επιχειρημα αυτο απαντήθηκε παραπίσω. Η παπαγαλια του επιχειρήματος προφανώς δε χρησιμευει στο να κανει βημα η κουβεντα.
1. ταυτοτητα, δεν απαντηθηκε γιατί δεν μπορει να απαντηθεί.
2. δες παραπίσω, έγινε λόγος για αγωνες και θυσία. Αμα σε ενδιαφερει δεστο, αν δεν σε ε4νδιαφερει παπαγαλιζε τα ίδια.
Πλάκα πλάκα ποιος θα το πίστευε πριν ένα χρόνο ότι υπήρχαν τόσα πολλά λεφτά; Όποιος το έλεγε θα τον κορόιδευαν.
Τις υποκινούν προβοκάτορες της ασφάλειας για να προβοκάρουν τις σοβαρές καταλήψεις της ΚΝΕ που ζητούν...τη μη αγορά στρατωιτικού εξοπλισμού για τις ένοπλες δυνάμεις!!!Fluffy έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:02 βεβαια το ότι τσουβαλιάζονται όλες οι καταλήψεις δεν είναι τυχαίο, το προπαγανδίζει η κυβέρνηση. όπως και 2-3 καταλήψεις για την μασκα βολευει την κυβερνηση για τις υπολοιπες 97-98 με δικαια αιτήματα να καταταχθουν στους 2-3 ψακασμενους