το εφτα νομα τι σχεση εχει ;ΓΑΛΗ έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:05Εντάξει, αυτοί είχαν πιο κλειστό κοινό. Αλλά ακριβώς γι' αυτό, προκύπτει αυτό που είπε ο Beria. Ότι οι Σουγιούλ, Αττίκ, Ζαχά και λοιποί δεν έγραφαν αστικά αλλά ουσιαστικώς λαϊκά τραγούδια. Εκτός αν δεν πρέπει να νοείται "λαός" όποιος δεν φουμά σ' ένα δωμά μ' εφτά νομά που οι τέσσερις φορούν τραγιά και οι υπόλοιποι γραβάτα.hellegennes έγραψε: 30 Απρ 2020, 23:52Μιλένιαλ, Ζούμερ, Άλφα. Οι τρεις νεότερες γενιές. Τα ονόματα μπορεί να τα έχουν ακουστά, αλλά σιγά μην ξέρουν -και γιατί να ξέρουν;- ποιος έγραψε τι. Ξέρει ο μέσος Μπούμερ τι έγραψαν ο Λαμπελέτ και ο Καρέρ;ΓΑΛΗ έγραψε: 30 Απρ 2020, 23:27
Δεν ξέρω πως εννοείς τον "σύγχρονο" άνθρωπο αλλά μ' αυτήν τη λογική, όποιος δεν ξέρει τον Σουγιούλ ή τον Αττίκ δεν θα πρέπει να ξέρει και τον Βαμβακάρη ή τον Παπαϊωάννου. Η μουσική σε όλες τις εποχές έχει διαφορετικές εκφράσεις.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
Re: Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
Re: Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
Ούτε ο Άκης Πάνου ήταν αρκετά λαϊκός για τα γούστα σου;Αγις έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:07το εφτα νομα τι σχεση εχει ;ΓΑΛΗ έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:05Εντάξει, αυτοί είχαν πιο κλειστό κοινό. Αλλά ακριβώς γι' αυτό, προκύπτει αυτό που είπε ο Beria. Ότι οι Σουγιούλ, Αττίκ, Ζαχά και λοιποί δεν έγραφαν αστικά αλλά ουσιαστικώς λαϊκά τραγούδια. Εκτός αν δεν πρέπει να νοείται "λαός" όποιος δεν φουμά σ' ένα δωμά μ' εφτά νομά που οι τέσσερις φορούν τραγιά και οι υπόλοιποι γραβάτα.hellegennes έγραψε: 30 Απρ 2020, 23:52
Μιλένιαλ, Ζούμερ, Άλφα. Οι τρεις νεότερες γενιές. Τα ονόματα μπορεί να τα έχουν ακουστά, αλλά σιγά μην ξέρουν -και γιατί να ξέρουν;- ποιος έγραψε τι. Ξέρει ο μέσος Μπούμερ τι έγραψαν ο Λαμπελέτ και ο Καρέρ;![]()
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Re: Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
τι σχεση εχει με την εποχη του ελαφρου ; μιλαμε για 1948- 1958Beria έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:08Ούτε ο Άκης Πάνου ήταν αρκετά λαϊκός για τα γούστα σου;Αγις έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:07το εφτα νομα τι σχεση εχει ;ΓΑΛΗ έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:05
Εντάξει, αυτοί είχαν πιο κλειστό κοινό. Αλλά ακριβώς γι' αυτό, προκύπτει αυτό που είπε ο Beria. Ότι οι Σουγιούλ, Αττίκ, Ζαχά και λοιποί δεν έγραφαν αστικά αλλά ουσιαστικώς λαϊκά τραγούδια. Εκτός αν δεν πρέπει να νοείται "λαός" όποιος δεν φουμά σ' ένα δωμά μ' εφτά νομά που οι τέσσερις φορούν τραγιά και οι υπόλοιποι γραβάτα.![]()
ο Ακης Πανου ηταν μεγαλος και συνεχεια των πατριαρχων του λαικου
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
Re: Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
Γιατί ξέρεις πολλούς ενήλικες ή μεσήλικες που να παραπονιούνται επειδή τα παιδιά τους δεν ακούνε Βέμπο;ST48410 έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:03 Δεν είναι αφύσικο να μην διασκεδάζει ο σημερινός έφηβος με Βέμπο.
Απλώς κάποια τραγούδια, από ένα σημείο και μετά γίνονται διαχρονικά.
Σε όλα τα είδη μουσικής.
Το σίγουρο είναι ότι στα διαχρονικά τραγούδια, ξέρεις τους συνθέτες.
Στα άλλα, θυμάσαι μόνον τους τραγουδιστές.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
Πάω στοίχημα ότι ο μέσος άνθρωπος μπορεί να αναγνωρίσει πάνω από 100 κομμάτια κλασικής μουσικής αλλά θα αντιστοιχίσει σε 2-3 μόνο έναν συνθέτη, παρότι θα γνωρίζει όλα τα ονόματα αν κάποιος του τα πει.ΓΑΛΗ έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:12 Απλώς κάποια τραγούδια, από ένα σημείο και μετά γίνονται διαχρονικά.
Σε όλα τα είδη μουσικής.
Το σίγουρο είναι ότι στα διαχρονικά τραγούδια, ξέρεις τους συνθέτες.
Στα άλλα, θυμάσαι μόνον τους τραγουδιστές.
Αυτό σημαίνει διαχρονικά. Η πληροφορία για το ποιος το έγραψε και πότε χάνεται με το πέρας των γενεών.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
Προκύπτει από το γεγονός ότι δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Δεν υφίσταται νομικά «βιασμός πνευματικού δικαιώματος».ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:01Πως προκύπτει ότι δεν υφίσταται νομικά?hellegennes έγραψε: 30 Απρ 2020, 14:03Να σου πω εγώ γιατί, που σε αντίθεση με τον foscilis δεν έμαθα χθες περί πνευματικών δικαιωμάτων, καθώς έχω έργα για τα οποία έχω δικαιώματα, κάποια δημοσιευμένα και άλλα αδημοσίευτα.ΟΥΤΙΣ έγραψε: 29 Απρ 2020, 14:41 Εκτός από ad hominem επιθέσεις θα μας πει κάποιος γιατί έχει άδικο ο Κραουνάκης;
Βέβαια, αν είχε επί της ουσίας άδικο θα μας κοτσάρατε ολόκληρα κατεβατά. Τώρα, ειρωνεία, απαξίωση, χαμογελάκια και δεν συμμαζεύεται. Αλλά, μέχρι εκεί μπορεί η Δεξιά.
Ο Κραουνάκης ζητάει αποζημίωση γιατί α) βιάστηκε το πνευματικό του δικαίωμα και β) γιατί θεωρεί ότι τον προσβάλλει το παίξιμο τραγουδιών του έξω από το Μαξίμου, σε κατάσταση πανδημίας, μπροστά σε ένα άτομο που δεν χωνεύει.
Το άλφα δεν υφίσταται νομικά. Τελεία και παύλα.
Το βήτα αφορά το ηθικό του δικαίωμα που επίσης δεν έχει σχέση με αυτό που περιγράφει. Δεν μπορείς να διεκδικείς αποζημίωση για προσβολή στο ηθικό σου δικαίωμα με την αιτιολογία ότι δεν χωνεύεις έναν ακροατή. Το ηθικό δικαίωμα αφορά παραποίηση, γελοιοποίηση, εκτέλεση υπό συνθήκες και σε χώρους που αντικειμενικά μπορούν να αποτελέσουν προσβολή του έργου, εκτέλεση κατόπιν εκπεφρασμένης άρνησης (ανεξαρτήτως συνθηκών και κοινού), εκτέλεση κατόπιν δημόσιας ή αποδεδειγμένης κατ' ιδίαν έκφρασης επιθυμίας μη εκτέλεσης και μη αναφορά του ονόματος του δημιουργού όταν και όπου απαιτείται να αναφέρεται.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
Απλά να τονίσουμε, γιατί είναι ιδιαίτερα σημαντικό κατά την γνώμη μου, ότι αρκετές φορές αυτό γίνεται και για εντελώς εξωκαλλιτεχνικούς λόγους. Ας πούμε την Βέμπο θα την ακούγαμε ακόμα λιγότερο αν δεν ήταν συνδεδεμένα κάποια τραγούδια της με το '40.ΓΑΛΗ έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:12Γιατί ξέρεις πολλούς ενήλικες ή μεσήλικες που να παραπονιούνται επειδή τα παιδιά τους δεν ακούνε Βέμπο;ST48410 έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:03 Δεν είναι αφύσικο να μην διασκεδάζει ο σημερινός έφηβος με Βέμπο.![]()
Απλώς κάποια τραγούδια, από ένα σημείο και μετά γίνονται διαχρονικά.
Re: Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
Δεν ξέρω πόσο λαϊκός ήταν ο Πάνου αλλά το σίγουρο είναι ότι ένα τρίωρο μόνον με τραγούδια του Πάνου, το έβγαζα. Με τους νομά που φουμά στα τρία τέταρτα το πολύ θα έβγαινα για τσιγάρο. Δεν πάει παραπάνω.Beria έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:08Ούτε ο Άκης Πάνου ήταν αρκετά λαϊκός για τα γούστα σου;Αγις έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:07το εφτα νομα τι σχεση εχει ;ΓΑΛΗ έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:05
Εντάξει, αυτοί είχαν πιο κλειστό κοινό. Αλλά ακριβώς γι' αυτό, προκύπτει αυτό που είπε ο Beria. Ότι οι Σουγιούλ, Αττίκ, Ζαχά και λοιποί δεν έγραφαν αστικά αλλά ουσιαστικώς λαϊκά τραγούδια. Εκτός αν δεν πρέπει να νοείται "λαός" όποιος δεν φουμά σ' ένα δωμά μ' εφτά νομά που οι τέσσερις φορούν τραγιά και οι υπόλοιποι γραβάτα.![]()
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7833
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
Υπάρχει ο όρος "πνευματικό δικαίωμα¨όμως άρα υπάρχει και η καταπάτησή του. Ο νόμος λέει ξεκάθαρα πράγματα, αν εσύ ήhellegennes έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:18Προκύπτει από το γεγονός ότι δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Δεν υφίσταται νομικά «βιασμός πνευματικού δικαιώματος».ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:01Πως προκύπτει ότι δεν υφίσταται νομικά?hellegennes έγραψε: 30 Απρ 2020, 14:03
Να σου πω εγώ γιατί, που σε αντίθεση με τον foscilis δεν έμαθα χθες περί πνευματικών δικαιωμάτων, καθώς έχω έργα για τα οποία έχω δικαιώματα, κάποια δημοσιευμένα και άλλα αδημοσίευτα.
Ο Κραουνάκης ζητάει αποζημίωση γιατί α) βιάστηκε το πνευματικό του δικαίωμα και β) γιατί θεωρεί ότι τον προσβάλλει το παίξιμο τραγουδιών του έξω από το Μαξίμου, σε κατάσταση πανδημίας, μπροστά σε ένα άτομο που δεν χωνεύει.
Το άλφα δεν υφίσταται νομικά. Τελεία και παύλα.
Το βήτα αφορά το ηθικό του δικαίωμα που επίσης δεν έχει σχέση με αυτό που περιγράφει. Δεν μπορείς να διεκδικείς αποζημίωση για προσβολή στο ηθικό σου δικαίωμα με την αιτιολογία ότι δεν χωνεύεις έναν ακροατή. Το ηθικό δικαίωμα αφορά παραποίηση, γελοιοποίηση, εκτέλεση υπό συνθήκες και σε χώρους που αντικειμενικά μπορούν να αποτελέσουν προσβολή του έργου, εκτέλεση κατόπιν εκπεφρασμένης άρνησης (ανεξαρτήτως συνθηκών και κοινού), εκτέλεση κατόπιν δημόσιας ή αποδεδειγμένης κατ' ιδίαν έκφρασης επιθυμίας μη εκτέλεσης και μη αναφορά του ονόματος του δημιουργού όταν και όπου απαιτείται να αναφέρεται.
ο οποισδήποτε άλλος μπορεί να τον βρεί και να τον ανεβάσει, θα το εκτιμήσω δεόντως.
Re: Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
Εκτός από τα επετειακά της Βέμπο, πόσα άλλα τραγούδια ξέρεις από εκείνην την εποχή, που ήταν συνδεδεμένα με πολιτικά γεγονότα; Το πως εξελίχθηκε το θέμα από τη μεταπολίτευση και μετά είναι τελείως άλλο πράγμα. Και νομίζω ότι κρίνεις βάσει αυτής της περιόδου.ST48410 έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:19Απλά να τονίσουμε, γιατί είναι ιδιαίτερα σημαντικό κατά την γνώμη μου, ότι αρκετές φορές αυτό γίνεται και για εντελώς εξωκαλλιτεχνικούς λόγους. Ας πούμε την Βέμπο θα την ακούγαμε ακόμα λιγότερο αν δεν ήταν συνδεδεμένα κάποια τραγούδια της με το '40.ΓΑΛΗ έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:12Γιατί ξέρεις πολλούς ενήλικες ή μεσήλικες που να παραπονιούνται επειδή τα παιδιά τους δεν ακούνε Βέμπο;ST48410 έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:03 Δεν είναι αφύσικο να μην διασκεδάζει ο σημερινός έφηβος με Βέμπο.![]()
Απλώς κάποια τραγούδια, από ένα σημείο και μετά γίνονται διαχρονικά.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
ολοι εχουν γραψει κ παπαριεςΓΑΛΗ έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:24Δεν ξέρω πόσο λαϊκός ήταν ο Πάνου αλλά το σίγουρο είναι ότι ένα τρίωρο μόνον με τραγούδια του Πάνου, το έβγαζα. Με τους νομά που φουμά στα τρία τέταρτα το πολύ θα έβγαινα για τσιγάρο. Δεν πάει παραπάνω.
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7833
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
Η συζήτηση για τα μουσικά είδη δε πρόκειται να τελειώσει ποτέ. Ο καθένας επιλέγει με βάση τα βιώματά του, μουσικά και
κοινωνικά, αυτό οφείλεται στο ότι όλα τα μουσικά είδη ακόμα και τα πιό "εμπορικά", "επιφανειακά" κλπ έχουν από πίσω
τους κάποιες αναφορές που αγγίζουν ένα τμήμα του πληθυσμού. Αυτό είναι και το σημείο όπου ο Αττίκ και ο Βαμβακάρης
διαχωρίζονται, τώρα ποιός είναι ο καλός και ο κακός το αφήνω στους γνώστες της μουσικής να το κρίνουν αλλά σε κάθε
περίπτωση υπάρχει κόσμος που ακόμα και αν του αποδείξεις πως το ίνδαλμά του είναι μάπας τεχνικά θα σου απαντήσει με ένα
μεγαλοπρεπές "Δε με νοιάζει".
κοινωνικά, αυτό οφείλεται στο ότι όλα τα μουσικά είδη ακόμα και τα πιό "εμπορικά", "επιφανειακά" κλπ έχουν από πίσω
τους κάποιες αναφορές που αγγίζουν ένα τμήμα του πληθυσμού. Αυτό είναι και το σημείο όπου ο Αττίκ και ο Βαμβακάρης
διαχωρίζονται, τώρα ποιός είναι ο καλός και ο κακός το αφήνω στους γνώστες της μουσικής να το κρίνουν αλλά σε κάθε
περίπτωση υπάρχει κόσμος που ακόμα και αν του αποδείξεις πως το ίνδαλμά του είναι μάπας τεχνικά θα σου απαντήσει με ένα
μεγαλοπρεπές "Δε με νοιάζει".
Re: Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
Η τεχνική δεν είναι αρκετό κριτήριο σπουδαιότητας.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 01 Μάιος 2020, 00:32 Η συζήτηση για τα μουσικά είδη δε πρόκειται να τελειώσει ποτέ. Ο καθένας επιλέγει με βάση τα βιώματά του, μουσικά και
κοινωνικά, αυτό οφείλεται στο ότι όλα τα μουσικά είδη ακόμα και τα πιό "εμπορικά", "επιφανειακά" κλπ έχουν από πίσω
τους κάποιες αναφορές που αγγίζουν ένα τμήμα του πληθυσμού. Αυτό είναι και το σημείο όπου ο Αττίκ και ο Βαμβακάρης
διαχωρίζονται, τώρα ποιός είναι ο καλός και ο κακός το αφήνω στους γνώστες της μουσικής να το κρίνουν αλλά σε κάθε
περίπτωση υπάρχει κόσμος που ακόμα και αν του αποδείξεις πως το ίνδαλμά του είναι μάπας τεχνικά θα σου απαντήσει με ένα
μεγαλοπρεπές "Δε με νοιάζει".
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Re: Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
Μα δεν ισχυρίζομαι το αντίθετο.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
κοινωνικα η γενια του 30 και η '' ελληνικη '' αστικη ταξη πολεμησε παντα το λαικο τραγουδι - ουτε ηθελε ουτε καταλαβαινε τι ειναι
εδω χαρακτηριστικα σε ολο το μεγαλειο της
Σε άρθρο της, με τίτλο «Μουσική του ελληνικού λαού» (Οκτώβρης του 1938), μας πληροφορεί ότι «σε κάθε υπαίθριο και υπόγειο κέντρον, σε κάθε συνοικιακό καφενείο, σε κάθε απόμερη αυλή, σε κάθε γωνιά προσφυγικού συνοικισμού, τα γραμμόφωνα απ’ το πρωί ως το βράδυ οργιάζουν. Ως τώρα κυριαρχούσε ο απαίσιος ανατολίτικος αμανές. Τώρα τελευταία έχει απαγορευθεί. Εκείνοι που έλαβαν αυτό το μέτρο, επιτέλους, είναι πραγματικά άξιοι εθνικής ευγνωμοσύνης.»
Η Σπανούδη δηλώνει στην «Πρωία» (1932) ικανοποιημένη που «το υπουργείο Πρωτευούσης και Παιδείας, φροντίζει ώστε στο ραδιόφωνο να παίζονται συναυλίες κλασικής μουσικής.» Σύμφωνα με τη μουσικοκριτικό, «άριες ιταλικών μελοδραμάτων, μουσική μπαλέτου και γενικά κλασική μουσική υπερσιτίζουν τις αστικές τάξεις. Όμως ο πολύς κοσμάκης υποσιτίζεται, επειδή τρέφεται με ανατολίτικους ήχους και λαϊκά τραγούδια.» Η Σπανούδη ζητά να απαγορευτούν τα «ακατανόμαστα τουρκόφωνα, ταπεινά, χυδαία και γαιώδη, που χαμοσέρνουν την τέχνη των ήχων στα βρωμερότερα επίπεδα της μουσικής ρυπαρογραφίας και αποτελούν ως σήμερα το άπαντον των μουσικών απολαύσεων του ελληνικού λαού. Όλα αυτά τα απομεινάρια της σκλαβιάς και του χαμού», μαζί με τα άλλα ρεμπέτικα, συναποτελούν ένα ρεύμα δυσώδους μουσικού οχετού, μέσα στον οποίο σέρνεται ανερμάτιστος ο ελληνικός λαός.
εδω χαρακτηριστικα σε ολο το μεγαλειο της
Σε άρθρο της, με τίτλο «Μουσική του ελληνικού λαού» (Οκτώβρης του 1938), μας πληροφορεί ότι «σε κάθε υπαίθριο και υπόγειο κέντρον, σε κάθε συνοικιακό καφενείο, σε κάθε απόμερη αυλή, σε κάθε γωνιά προσφυγικού συνοικισμού, τα γραμμόφωνα απ’ το πρωί ως το βράδυ οργιάζουν. Ως τώρα κυριαρχούσε ο απαίσιος ανατολίτικος αμανές. Τώρα τελευταία έχει απαγορευθεί. Εκείνοι που έλαβαν αυτό το μέτρο, επιτέλους, είναι πραγματικά άξιοι εθνικής ευγνωμοσύνης.»
Η Σπανούδη δηλώνει στην «Πρωία» (1932) ικανοποιημένη που «το υπουργείο Πρωτευούσης και Παιδείας, φροντίζει ώστε στο ραδιόφωνο να παίζονται συναυλίες κλασικής μουσικής.» Σύμφωνα με τη μουσικοκριτικό, «άριες ιταλικών μελοδραμάτων, μουσική μπαλέτου και γενικά κλασική μουσική υπερσιτίζουν τις αστικές τάξεις. Όμως ο πολύς κοσμάκης υποσιτίζεται, επειδή τρέφεται με ανατολίτικους ήχους και λαϊκά τραγούδια.» Η Σπανούδη ζητά να απαγορευτούν τα «ακατανόμαστα τουρκόφωνα, ταπεινά, χυδαία και γαιώδη, που χαμοσέρνουν την τέχνη των ήχων στα βρωμερότερα επίπεδα της μουσικής ρυπαρογραφίας και αποτελούν ως σήμερα το άπαντον των μουσικών απολαύσεων του ελληνικού λαού. Όλα αυτά τα απομεινάρια της σκλαβιάς και του χαμού», μαζί με τα άλλα ρεμπέτικα, συναποτελούν ένα ρεύμα δυσώδους μουσικού οχετού, μέσα στον οποίο σέρνεται ανερμάτιστος ο ελληνικός λαός.
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 22 Απαντήσεις
- 910 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Age of Aquarius
-
- 478 Απαντήσεις
- 11694 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 0 Απαντήσεις
- 213 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος
-
- 4 Απαντήσεις
- 207 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΓΑΛΗ