Μπαμπινιωτιές.Feindflug έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 20:33 Εντωμεταξύ ρε τύποι, τι φάση με την ορθογραφία;
Καμμία φορά βλέπω Τροχό της Τύχης στο Star και κοντεύω να ξεχάσω αυτά που ξέρω.
Χρεοκοπία, αφτί και κάτι τέτοια.
Μου φαίνεται ότι έχασα επεισόδια. Ή επισόδια;
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Το αφτί και το αβγό είναι ορθογραφίες που πρότεινε ο Χατζιδάκις, ο σημαντικότερος Έλληνας γλωσσολόγος. Ανάμεσα στις προτάσεις του που χρησιμοποιούμε σήμερα είναι το άρθρο «οι» για τον θηλυκό πληθυντικό και η απλοποίηση ουσιαστικοποιημένων απαρέμφατων όπως το «φιλεί» σε «φιλί».Feindflug έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 20:33 Εντωμεταξύ ρε τύποι, τι φάση με την ορθογραφία;
Καμμία φορά βλέπω Τροχό της Τύχης στο Star και κοντεύω να ξεχάσω αυτά που ξέρω.
Χρεοκοπία, αφτί και κάτι τέτοια.
Μου φαίνεται ότι έχασα επεισόδια. Ή επισόδια;
Η χρεοκοπία είναι αρχαία γραφή. Είναι μάλλον συχνότερη από την γραφή με ωμέγα. Ο λόγος για τις δύο γραφές είναι ότι ήδη από την εποχή του Ομήρου έχουμε τις γραφές «χρέος» και «χρέως», με την δεύτερη να είναι η αττική εκδοχή.
Ο Μπαμπινιώτης το δίνει μόνο σαν εναλλακτική γραφή. Ως πρώτη δίνει την γραφή με ωμέγα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
αν θέλει το κράτος τα παιδια να μάθουν στο νηπιαγωγίο να τους διδάσκει η νηπιαγωγός ανάγνωση.Ασέβαστος έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 20:22ποιος κρινει ποιος ειναι ο "σωστος" χρονος; ποιο ειναι το "προγραμμα"Σέλευκας έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 19:32
Το θέμα εδώ ειναι οτι η ανάγνωση πρέπει να γίνεται στην πρώτη δημοτικού και οχι στα νήπια και μετά η δασκάλα να θεωρεί οτι εμαθε το παιδι σε μια βδομάδα ανάγνωση επειδή έκανε αυτήν καλη διδασκαλία. Η δουλειά της δεν είναι να περιθωριοποιεί παιδιά που πάνε να μάθουν διάβασμα στο σωστό χρόνο έναντι κάποιων άλλων που κινήθηκαν εκτός, το οποίο δεν προβλέπεται απο το πρόγραμμα. Αν δεν μπορεί να το κάνει είναι επικίνδυνη και πρέπει να απολυθεί και να κάνει άλλο επάγγελμα και οχι τα παιδιά να γίνονται θύματα της ανεπάρκειας της.
Οχι να τους μαθαίνουν σπίτι απο τα 5 και μετά οποιοι (οι νοήμονες και υγιείς στο μυαλό γονείς) να βλέπουν τα παιδιά τους που ακολουθούν το σχολικό πρόγραμμα να γινονται παρίες και να απομονώνονται.
Και δεν καταλαβαίνω τι στόχευση έχει να φαίνεται καλός μαθητής κάποιος που δεν έχει καμιά ικανότητα παραπάνω επειδή φρόντισαν οι γονείς του να τον βάλουν να μαθει κάτι πριν το σχολείο. Τι δείχνει αυτό και τι θα πετύχει η κοινωνία με κάτι τέτοιο; Δηλαδή να τιμωρεί ένα παιδί που μπορεί και να είναι πιο ικανό απο τα άλλα επειδή ακολουθεί το σχολικό πρόγραμμα που οι ίδιοι έφτιαξαν.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
ολοι οι γονεις (τουλαχιστον οι νοημονες και υγιεις στο μυαλο) πρεπει να προσπαθουν να μαθουν στο παιδι τους να διαβαζει, και να μετραει και οτι αλλο μπορει και θελει, απο οσο νωριτερα ειναι δυνατον.Σέλευκας έγραψε: 18 Νοέμ 2022, 16:20αν θέλει το κράτος τα παιδια να μάθουν στο νηπιαγωγίο να τους διδάσκει η νηπιαγωγός ανάγνωση.Ασέβαστος έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 20:22ποιος κρινει ποιος ειναι ο "σωστος" χρονος; ποιο ειναι το "προγραμμα"Σέλευκας έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 19:32
Το θέμα εδώ ειναι οτι η ανάγνωση πρέπει να γίνεται στην πρώτη δημοτικού και οχι στα νήπια και μετά η δασκάλα να θεωρεί οτι εμαθε το παιδι σε μια βδομάδα ανάγνωση επειδή έκανε αυτήν καλη διδασκαλία. Η δουλειά της δεν είναι να περιθωριοποιεί παιδιά που πάνε να μάθουν διάβασμα στο σωστό χρόνο έναντι κάποιων άλλων που κινήθηκαν εκτός, το οποίο δεν προβλέπεται απο το πρόγραμμα. Αν δεν μπορεί να το κάνει είναι επικίνδυνη και πρέπει να απολυθεί και να κάνει άλλο επάγγελμα και οχι τα παιδιά να γίνονται θύματα της ανεπάρκειας της.
Οχι να τους μαθαίνουν σπίτι απο τα 5 και μετά οποιοι (οι νοήμονες και υγιείς στο μυαλό γονείς) να βλέπουν τα παιδιά τους που ακολουθούν το σχολικό πρόγραμμα να γινονται παρίες και να απομονώνονται.
Και δεν καταλαβαίνω τι στόχευση έχει να φαίνεται καλός μαθητής κάποιος που δεν έχει καμιά ικανότητα παραπάνω επειδή φρόντισαν οι γονείς του να τον βάλουν να μαθει κάτι πριν το σχολείο. Τι δείχνει αυτό και τι θα πετύχει η κοινωνία με κάτι τέτοιο; Δηλαδή να τιμωρεί ένα παιδί που μπορεί και να είναι πιο ικανό απο τα άλλα επειδή ακολουθεί το σχολικό πρόγραμμα που οι ίδιοι έφτιαξαν.
μονο καλο μπορει να βγει απο τη γνωση.
καθολου νοημον και υγειης δεν ειναι οποιος αφηνει το παιδι του πισω επειδη σχολικο προγραμμα και πιπες. αλλο να μην υπαρχει χρονος, η ικανοτητα απο το παιδι η το γονιο, και αλλο να του στερεις γνωση επιτηδες, επειδη σχολικο προγραμμα.
αν ειναι δυνατον, να ζηταει γνωση το παιδι, να μπορει και να θελει, και συ να του απαντας "δε σου λεω, θα τα μαθεις στο σχολειο, στην ωρα τους"
το σχολικο προγραμμα εχει φτιαχτει για το μεσο ορο. καθε παιδι ειναι ξεχωριστο, αλλο παει πιο αργα, αλλο πιο γρηγορα, και με διαφορετικη ταχυτητα σε καθε τομεα της αναπτυξης του.
το ιδιο ρυθμιζει την ταχυτητα, και ο γονιος οσο μπορει βοηθαει.
ειχα καμποσους καβγαδες για αυτο με τη γυναικα μου. τα δικα σου μυαλα ειχε, αλλα της τα αλλαξα.
προσοχη, δεν μιλω να πιεσεις το παιδι να μαθει, για να κανεις τον πονηρο στους αλλους γονεις οτι το παιδι σου ειναι δηθεν εξυπνο, μιλω για οταν το παιδι θελει να μαθει, να μην το κρατησεις πισω.
πρωτο παραδειγμα που θυμαμαι, και πρωτος καβγας, ηταν οταν σε παρα πολυ μικρη ηλικια, ισως 3-4 χρονω τον εμαθα να πληκτρολογει το τηλεφωνο μου στο σταθερο, και να μου μιλαει. και η γυναικα γκρινιαζε οτι δεν πρεπει να μαθαινει τετοια το παιδι. γκρινιαζε και για το ταμπλετ που του πηρα οταν ηταν ενος, γκρινιαζε και που καναμε κλασματα και αρνητικους αριθμους στην πρωτη, γκρινιαζε και που τον μαθαινα αγγλικα απο οταν πρωτομιλησε.
τωρα καμαρωνει σα γυφτικο σκεπαρνι για τον κανακαρη μας, και συνεχεια λεει οτι ο πατερας του τον προχωρησε τοσο, εγω η ηλιθια δεν ηθελα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Φωνή βοώντος εν τη ερήμω . Εγώ λέω οτι υπάρχει ένα παιδί που σέβεται τις οδηγίες της εκπαιδευτικής κοινότητας να μάθει απο την πρώτη δημοτικού και οχι απο τα νήπια και εσύ μου λες οτι δεν το διαβάζουν οι γονείς του. Μετά λέμε γιατί δεν πάει τιποτε καλά στην παιδεία. Σε δυο τρια χρόνια το πιο ικανό και πιο υγιές παιδί θα περάσει το πρώτο και θα μείνει μόνο το μίσος για το σχολείο στην ψυχή του και η έλλειψη εμπιστοσύνης προς την κοινωνία. Και θα έχει και δίκιο. Ισως είναι ένα τεστ για τη συνέχεια της ζωής όμως.
Εν κατακλείδι καταλήγουμε να προωθούμε άχρηστους με μηχανισμούς αθλιότητας . Οποιος σπρώξει τον άλλο δηλαδή. Και έτσι πηγαίνουμε εκεί που πηγαίνουμε γιατί τέτοιοι είμαστε.
Εν κατακλείδι καταλήγουμε να προωθούμε άχρηστους με μηχανισμούς αθλιότητας . Οποιος σπρώξει τον άλλο δηλαδή. Και έτσι πηγαίνουμε εκεί που πηγαίνουμε γιατί τέτοιοι είμαστε.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Εντωμεταξύ τι μέρος του λόγου είναι τύπε; Έχω χάσει κι εγώ επεισόδιαFeindflug έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 20:33 Εντωμεταξύ ρε τύποι, τι φάση με την ορθογραφία;
Καμμία φορά βλέπω Τροχό της Τύχης στο Star και κοντεύω να ξεχάσω αυτά που ξέρω.
Χρεοκοπία, αφτί και κάτι τέτοια.
Μου φαίνεται ότι έχασα επεισόδια. Ή επισόδια;
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
το παιδι δεν ειναι σε ηλικια να σεβαστει η να ξερει τι ειναι οι οδηγιες της εκπαιδευτικης κοινοτητας.Σέλευκας έγραψε: 18 Νοέμ 2022, 18:30 Φωνή βοώντος εν τη ερήμω . Εγώ λέω οτι υπάρχει ένα παιδί που σέβεται τις οδηγίες της εκπαιδευτικής κοινότητας να μάθει απο την πρώτη δημοτικού και οχι απο τα νήπια και εσύ μου λες οτι δεν το διαβάζουν οι γονείς του.
οι γονεις ειναι που αποφασιζουν.
αν αποφασιζουν συνειδητα να μη διδαξουν στο παιδι αυτα που μπορει και θελει να μαθει, κανουν λαθος. αν το κανουν επειδη δε θελουν να βρεθει "μπροστα" απο τα συνομηλικα η απο το σχολικο προγραμμα, κανουν 2 φορες λαθος.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Πρετεντέρης
- Δημοσιεύσεις: 13482
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 14:13
- Phorum.gr user: Φωτιά στα τόπια
- Τοποθεσία: Μακεδονία ξακουστή
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Αιτιες: προσληψη εκπαιδευτικων εκτος ΑΣΕΠ, έλλειψη επιμορφωσης τους απο τ κράτος, αδιαφορια κηδεμονων, ελαχιστη επαφή μαθητων με το γραπτό λόγο, αδιαφορία τους για τους κανονες, απιστροφή τους για τη γνωση.
Ζήτω ο Μπαρτζωκισμός!
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
μισο να καταλαβω, αχρηστος ειναι αυτος που εχει μαθει το οτιδηποτε, νωριτερα;Σέλευκας έγραψε: 18 Νοέμ 2022, 18:30 Σε δυο τρια χρόνια το πιο ικανό και πιο υγιές παιδί θα περάσει το πρώτο και θα μείνει μόνο το μίσος για το σχολείο στην ψυχή του και η έλλειψη εμπιστοσύνης προς την κοινωνία. Και θα έχει και δίκιο. Ισως είναι ένα τεστ για τη συνέχεια της ζωής όμως.
Εν κατακλείδι καταλήγουμε να προωθούμε άχρηστους με μηχανισμούς αθλιότητας . Οποιος σπρώξει τον άλλο δηλαδή. Και έτσι πηγαίνουμε εκεί που πηγαίνουμε γιατί τέτοιοι είμαστε.
ικανος και υγειης αυτος που μαθαινει αργοτερα, και εχει και μισος προς την εκπαιδευτικη διαδικασια;
και σιγουρακι οτι ο δευτερος θα ξεπερασει τον πρωτο
παντως, αν δεν διδαξες στο παιδι σου να διαβαζει, ενω ολοι οι αλλοι γονεις το εκαναν, μην ψαχνεις για δικαιολογια στην δηθεν τηρηση του χρονοδιαγραμματος της εκπαιδευτικης διαδικασιας.
κακως δεν το εκανες, επρεπε να το εχεις κανει οπως και ολοι οι αλλοι. μην περιμενεις απο το σχολειο, κανε οτι μπορεις μονος σου, δεν ξερεις που θα πεσει το παιδι, μια δυο χρονιες με κακο εκπαιδευτικο και αν δεν εχει βοηθεια και απο το σπιτι, χαντακωθηκε.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
οχι ρε συ δεν λέω να μην μάθει όποτε θέλει και όποτε μπορεί μόνος του ο καθένας.Ασέβαστος έγραψε: 18 Νοέμ 2022, 19:06μισο να καταλαβω, αχρηστος ειναι αυτος που εχει μαθει το οτιδηποτε, νωριτερα;Σέλευκας έγραψε: 18 Νοέμ 2022, 18:30 Σε δυο τρια χρόνια το πιο ικανό και πιο υγιές παιδί θα περάσει το πρώτο και θα μείνει μόνο το μίσος για το σχολείο στην ψυχή του και η έλλειψη εμπιστοσύνης προς την κοινωνία. Και θα έχει και δίκιο. Ισως είναι ένα τεστ για τη συνέχεια της ζωής όμως.
Εν κατακλείδι καταλήγουμε να προωθούμε άχρηστους με μηχανισμούς αθλιότητας . Οποιος σπρώξει τον άλλο δηλαδή. Και έτσι πηγαίνουμε εκεί που πηγαίνουμε γιατί τέτοιοι είμαστε.
ικανος και υγειης αυτος που μαθαινει αργοτερα, και εχει και μισος προς την εκπαιδευτικη διαδικασια;
και σιγουρακι οτι ο δευτερος θα ξεπερασει τον πρωτο![]()
παντως, αν δεν διδαξες στο παιδι σου να διαβαζει, ενω ολοι οι αλλοι γονεις το εκαναν, μην ψαχνεις για δικαιολογια στην δηθεν τηρηση του χρονοδιαγραμματος της εκπαιδευτικης διαδικασιας.
κακως δεν το εκανες, επρεπε να το εχεις κανει οπως και ολοι οι αλλοι. μην περιμενεις απο το σχολειο, κανε οτι μπορεις μονος σου, δεν ξερεις που θα πεσει το παιδι, μια δυο χρονιες με κακο εκπαιδευτικο και αν δεν εχει βοηθεια και απο το σπιτι, χαντακωθηκε.
Λέω οτι η δασκάλα δεν πρέπει να δουλέυει με βάση αυτούς ποπυ παρέκαμψαν το πρόγραμμα αλλά με αυτούς που ξεκινάνε σύμφωνα με το επίσημο πρόγραμμα. Τοσο δύσκολο είναι;
Η δασκάλα έχει υποχρέωση να καταλάβει πότε και πως θα μάθει κάποιος που ξεκινάει απο την πρώτη δημοτικού. Οχι αυτόν να τον απομονώνει και να τον περιθωριοποιεί. Δεν εχει τέτοιο δικαίωμα.
Μου θυμίζει στα δικα΄μου αλησμόνητα χρόνια που στην πρώτη γυμνασίου ξεκινούσε η ξένη γλώσσα και υπήρχαν παιδιά που έκαναν ήδη πέντε χρόνια φροντιστήριο. Τι υποχρέωση είχε αυτός που δεν πήγε στο φροντιστήριο να ξέρει πριν να διδαχτεί απο το σχολείο; Α; Και όμως η καθηγήτρια μιλούσε με αυτους και οι άλλοι καθόταν και δεν καταλάβαιναν τίποτε. ΑΥτή είναι η ελληνική παιδεία κατά τη γνώμη μου και αυτό είναι το πρότυπο στην Ελλάδα. Ιδιο και απαράλαχτο και βγαλμένο από όλες τις ιστορικές και κοινωνικές παθογένειες .
Εμένα η μάνα μου ήταν αναλφάβητη δεν πήγε ούτε απέξω απο το σχολείο. Για ποιο ακριβώς λόγο θα έπρεπε η δασκάλα να δουλεύει με βάση παιδιά μορφωμένων οικογενειών που τα μάθαιναν στο σπίτι; Ας το ξεκινήσουμε απο εκεί αν το θέλεις. Που εγώ σήμερα ειμαι στην αντίθετη θέση αφού και εγώ και η συζυγός μου έχουμε πτυχίο τριτοβάθμιας και μπορούμε να καλύψουμε την ύλη και του λυκείου σε όλα τα μαθήματα.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Εγώ μιλάω για τη δασκάλα.Ασέβαστος έγραψε: 18 Νοέμ 2022, 18:54το παιδι δεν ειναι σε ηλικια να σεβαστει η να ξερει τι ειναι οι οδηγιες της εκπαιδευτικης κοινοτητας.Σέλευκας έγραψε: 18 Νοέμ 2022, 18:30 Φωνή βοώντος εν τη ερήμω . Εγώ λέω οτι υπάρχει ένα παιδί που σέβεται τις οδηγίες της εκπαιδευτικής κοινότητας να μάθει απο την πρώτη δημοτικού και οχι απο τα νήπια και εσύ μου λες οτι δεν το διαβάζουν οι γονείς του.
οι γονεις ειναι που αποφασιζουν.
αν αποφασιζουν συνειδητα να μη διδαξουν στο παιδι αυτα που μπορει και θελει να μαθει, κανουν λαθος. αν το κανουν επειδη δε θελουν να βρεθει "μπροστα" απο τα συνομηλικα η απο το σχολικο προγραμμα, κανουν 2 φορες λαθος.
Αν πει το υπουργείο οτι οποιοι δεν μαθουν αναγνωση απο το νηπιαγωγείο θα τιμωρηθούν και αυτοί και οι γονείς τους θα το σεβαστώ. Αλλά δεν το έχω δει πουθενά αυτό. Εκτος αν το βλέπουν ολοι εκτος από μένα.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
τωρα, καταλαβαινω καλυτερα. ναι, η δασκαλα εχει ενα θεμα. ειδικα εφοσον περιθωριοποιει.Σέλευκας έγραψε: 21 Νοέμ 2022, 12:40
οχι ρε συ δεν λέω να μην μάθει όποτε θέλει και όποτε μπορεί μόνος του ο καθένας.
Λέω οτι η δασκάλα δεν πρέπει να δουλέυει με βάση αυτούς ποπυ παρέκαμψαν το πρόγραμμα αλλά με αυτούς που ξεκινάνε σύμφωνα με το επίσημο πρόγραμμα. Τοσο δύσκολο είναι;
Η δασκάλα έχει υποχρέωση να καταλάβει πότε και πως θα μάθει κάποιος που ξεκινάει απο την πρώτη δημοτικού. Οχι αυτόν να τον απομονώνει και να τον περιθωριοποιεί. Δεν εχει τέτοιο δικαίωμα.
Μου θυμίζει στα δικα΄μου αλησμόνητα χρόνια που στην πρώτη γυμνασίου ξεκινούσε η ξένη γλώσσα και υπήρχαν παιδιά που έκαναν ήδη πέντε χρόνια φροντιστήριο. Τι υποχρέωση είχε αυτός που δεν πήγε στο φροντιστήριο να ξέρει πριν να διδαχτεί απο το σχολείο; Α; Και όμως η καθηγήτρια μιλούσε με αυτους και οι άλλοι καθόταν και δεν καταλάβαιναν τίποτε. ΑΥτή είναι η ελληνική παιδεία κατά τη γνώμη μου και αυτό είναι το πρότυπο στην Ελλάδα. Ιδιο και απαράλαχτο και βγαλμένο από όλες τις ιστορικές και κοινωνικές παθογένειες .
Εμένα η μάνα μου ήταν αναλφάβητη δεν πήγε ούτε απέξω απο το σχολείο. Για ποιο ακριβώς λόγο θα έπρεπε η δασκάλα να δουλεύει με βάση παιδιά μορφωμένων οικογενειών που τα μάθαιναν στο σπίτι; Ας το ξεκινήσουμε απο εκεί αν το θέλεις. Που εγώ σήμερα ειμαι στην αντίθετη θέση αφού και εγώ και η συζυγός μου έχουμε πτυχίο τριτοβάθμιας και μπορούμε να καλύψουμε την ύλη και του λυκείου σε όλα τα μαθήματα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
οσον αφορά τους γονείς τώρα εγώ αποφάσισα οτι δεν έχει νόημα να μάθω κάτι στα παιδιά πριν το σχολείο. Δεν είπα οτι αποφάσισα να τα μάθω αργότερα ή καθόλου. Ρωτησα και μου ειπαν οτι η ανάγνωση ξεκινάει απο την πρώτη δημοτικού. Αυτό είναι το σωστό σύμφωνα με το υπουργείο και αυτό κάνει το ίδιο το υπουργείο έτσι κι αλλιώς.Ασέβαστος έγραψε: 21 Νοέμ 2022, 13:28τωρα, καταλαβαινω καλυτερα. ναι, η δασκαλα εχει ενα θεμα. ειδικα εφοσον περιθωριοποιει.Σέλευκας έγραψε: 21 Νοέμ 2022, 12:40
οχι ρε συ δεν λέω να μην μάθει όποτε θέλει και όποτε μπορεί μόνος του ο καθένας.
Λέω οτι η δασκάλα δεν πρέπει να δουλέυει με βάση αυτούς ποπυ παρέκαμψαν το πρόγραμμα αλλά με αυτούς που ξεκινάνε σύμφωνα με το επίσημο πρόγραμμα. Τοσο δύσκολο είναι;
Η δασκάλα έχει υποχρέωση να καταλάβει πότε και πως θα μάθει κάποιος που ξεκινάει απο την πρώτη δημοτικού. Οχι αυτόν να τον απομονώνει και να τον περιθωριοποιεί. Δεν εχει τέτοιο δικαίωμα.
Μου θυμίζει στα δικα΄μου αλησμόνητα χρόνια που στην πρώτη γυμνασίου ξεκινούσε η ξένη γλώσσα και υπήρχαν παιδιά που έκαναν ήδη πέντε χρόνια φροντιστήριο. Τι υποχρέωση είχε αυτός που δεν πήγε στο φροντιστήριο να ξέρει πριν να διδαχτεί απο το σχολείο; Α; Και όμως η καθηγήτρια μιλούσε με αυτους και οι άλλοι καθόταν και δεν καταλάβαιναν τίποτε. ΑΥτή είναι η ελληνική παιδεία κατά τη γνώμη μου και αυτό είναι το πρότυπο στην Ελλάδα. Ιδιο και απαράλαχτο και βγαλμένο από όλες τις ιστορικές και κοινωνικές παθογένειες .
Εμένα η μάνα μου ήταν αναλφάβητη δεν πήγε ούτε απέξω απο το σχολείο. Για ποιο ακριβώς λόγο θα έπρεπε η δασκάλα να δουλεύει με βάση παιδιά μορφωμένων οικογενειών που τα μάθαιναν στο σπίτι; Ας το ξεκινήσουμε απο εκεί αν το θέλεις. Που εγώ σήμερα ειμαι στην αντίθετη θέση αφού και εγώ και η συζυγός μου έχουμε πτυχίο τριτοβάθμιας και μπορούμε να καλύψουμε την ύλη και του λυκείου σε όλα τα μαθήματα.
Δε ειμαι νεος γονέας, εχω παιδι φαντάρο. Απο την τρίτη δημοτικού και μετά τα μαθήματα τα κάνουν οι γονεις και το παιδι κουνάει το κεφάλι. Τι είδους παιδεία είναι αυτή; Και αυτό γίνεται για να προωθούνται στην παραπαιδεία. ΟΙ ΔΥ στέλνουν τα παιδιά τους φροντιστήρια απο το δημοτικό για να βγουν πρώτα στην ευθεία και να πιάσουν τη θέση. Αυτή είναι η παιδεία της Ελλάδας . Γι αυτό τίποτε δε θα πάει καλά. Δεν βλέπεις στο εξωτερικό οσοι πάνε γίνονται καθηγητές, κανένας δεν φτιάχνει κάτι.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
κακως.Σέλευκας έγραψε: 21 Νοέμ 2022, 13:45
οσον αφορά τους γονείς τώρα εγώ αποφάσισα οτι δεν έχει νόημα να μάθω κάτι στα παιδιά πριν το σχολείο. Δεν είπα οτι αποφάσισα να τα μάθω αργότερα ή καθόλου. Ρωτησα και μου ειπαν οτι η ανάγνωση ξεκινάει απο την πρώτη δημοτικού. Αυτό είναι το σωστό σύμφωνα με το υπουργείο και αυτό κάνει το ίδιο το υπουργείο έτσι κι αλλιώς.
Δε ειμαι νεος γονέας, εχω παιδι φαντάρο. Απο την τρίτη δημοτικού και μετά τα μαθήματα τα κάνουν οι γονεις και το παιδι κουνάει το κεφάλι. Τι είδους παιδεία είναι αυτή; Και αυτό γίνεται για να προωθούνται στην παραπαιδεία. ΟΙ ΔΥ στέλνουν τα παιδιά τους φροντιστήρια απο το δημοτικό για να βγουν πρώτα στην ευθεία και να πιάσουν τη θέση. Αυτή είναι η παιδεία της Ελλάδας . Γι αυτό τίποτε δε θα πάει καλά. Δεν βλέπεις στο εξωτερικό οσοι πάνε γίνονται καθηγητές, κανένας δεν φτιάχνει κάτι.
χεστηκαμε τι θεωρει σωστο το υπουργειο, μπορει να εχει δικιο για το μεσο παιδι, μπορει και οχι.
σε καθε περιπτωση, καθε παιδι δεν ειναι το μεσο παιδι, καθε ενα ειναι ξεχωριστο. εχει λοιπον νοημα να μαθεις κατι στο παιδι, οταν και αν, αυτο το ιδιο το ζητησει. δεν "αποφασιζεις" εσυ.
οταν ρωταει, πρεπει να απαντας. οσο καλυτερα ξερεις και μπορεις. αν εχει θεληση να μαθει κατι, πρεπει να το βοηθας, και οχι να το σταματας, επειδη υπουργειο η οτι.
εχω παιδι στην πεμπτη. αυτο το ¨απο την τριτη" που λες, δεν το εχω δει να συμβαινει.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Υπάρχουν παιδιά που μαθαίνουν ανάγνωση στα τρία και στο εξωτερικό βγάζουν τις 12 τάξεις μέχρι τα 8. Αλλο αυτό και άλλο να μην τηρεί το εγκύκλιο πρόγραμμα μια δασκάλα και να ακολουθεί το ατομικό πρόγραμμα κάποιου παιδιού. Δηλαδή αν κάποια παιδιά μαθαίναν προπαίδεια απο τα τέσσερα εσύ θα δεχόσουν να μην μάθει η δασκάλα στο δικό σου αλλά να πει οτι οι άλλοι ξέρουν και δεν μπορεί το δικό σου να τους καθηστερεί; Αυτονόητα συζητάμε;Ασέβαστος έγραψε: 22 Νοέμ 2022, 09:04κακως.Σέλευκας έγραψε: 21 Νοέμ 2022, 13:45
οσον αφορά τους γονείς τώρα εγώ αποφάσισα οτι δεν έχει νόημα να μάθω κάτι στα παιδιά πριν το σχολείο. Δεν είπα οτι αποφάσισα να τα μάθω αργότερα ή καθόλου. Ρωτησα και μου ειπαν οτι η ανάγνωση ξεκινάει απο την πρώτη δημοτικού. Αυτό είναι το σωστό σύμφωνα με το υπουργείο και αυτό κάνει το ίδιο το υπουργείο έτσι κι αλλιώς.
Δε ειμαι νεος γονέας, εχω παιδι φαντάρο. Απο την τρίτη δημοτικού και μετά τα μαθήματα τα κάνουν οι γονεις και το παιδι κουνάει το κεφάλι. Τι είδους παιδεία είναι αυτή; Και αυτό γίνεται για να προωθούνται στην παραπαιδεία. ΟΙ ΔΥ στέλνουν τα παιδιά τους φροντιστήρια απο το δημοτικό για να βγουν πρώτα στην ευθεία και να πιάσουν τη θέση. Αυτή είναι η παιδεία της Ελλάδας . Γι αυτό τίποτε δε θα πάει καλά. Δεν βλέπεις στο εξωτερικό οσοι πάνε γίνονται καθηγητές, κανένας δεν φτιάχνει κάτι.
χεστηκαμε τι θεωρει σωστο το υπουργειο, μπορει να εχει δικιο για το μεσο παιδι, μπορει και οχι.
σε καθε περιπτωση, καθε παιδι δεν ειναι το μεσο παιδι, καθε ενα ειναι ξεχωριστο. εχει λοιπον νοημα να μαθεις κατι στο παιδι, οταν και αν, αυτο το ιδιο το ζητησει. δεν "αποφασιζεις" εσυ.
οταν ρωταει, πρεπει να απαντας. οσο καλυτερα ξερεις και μπορεις. αν εχει θεληση να μαθει κατι, πρεπει να το βοηθας, και οχι να το σταματας, επειδη υπουργειο η οτι.
εχω παιδι στην πεμπτη. αυτο το ¨απο την τριτη" που λες, δεν το εχω δει να συμβαινει.
Αυτό από την Τρίτη νομίζω ότι ισχύει. Κάθεται το παιδί στο τραπέζι και του λεει η μαμά τι να κάνει. Εμείς ποτέ δεν είχαμε άνθρωπο απο πάνω οταν διαβάζαμε (βέβαια οπως είπα δεν ξέραν και γράμματα οι δικοί μας). Είναι καθαρό ότι κάπου έχει μπερδευτεί το εκπαιδευτικό σύστημα στο τι κάνει το παιδί και τι κάνει ο γονιός. Εγώ δε συμφωνώ μαυτό που γίνεται δηλαδη ο γονιός να είναι φροντιστήριο. Το θεωρώ απαράδεκτο και δε νομίζω να γίνεται σε καμιά άλλη χώρα. Είναι νεοελληνεζιά και πιστεύω ότι απο εκεί ξεκινάει το πρόβλημα. Πως θα μάθει το παιδί να τα βγάζει πέρα μόνο του; Γιαυτό καταλήγουμε να βγάζουμε μόνο φιλολόγους και λοιπούς θεωρητικούς και παπαγάλους. (ευτυχώς υπάρχουν και τα παιχνίδια για να μάθουν να σκέφτονται
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 430 Απαντήσεις
- 11001 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Chilloutbuddy
-
- 18 Απαντήσεις
- 365 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Στύξ
-
- 15 Απαντήσεις
- 320 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από pylothess
-
- 40 Απαντήσεις
- 1262 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πατησιωτης