Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 08 Μάιος 2018, 23:41
Δηλαδή πρέπει να συμβαίνει και να το καταδικάζουν. Να μην συμβαίνει αποκλείεται.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Δηλαδή πρέπει να συμβαίνει και να το καταδικάζουν. Να μην συμβαίνει αποκλείεται.
Ποια ηταν καθηγητρια σου στα Ελληνικα να ζητησω να τις παρουν το πτυχιο διοτι δεν καταλαβες τα Ελληνικα που εγραψα.Juno έγραψε: 08 Μάιος 2018, 23:39Είπε ο zteo, ο μέγας ανορθόγραφος καθηγητής αρχαίας ελληνική ιστορίας.
Το έχεις καταλάβει ότι δεν έχεις αποδείξει τίποτα μέχρι τώρα; Απλώς λες "'ήταν γνωστό", "όλοι ξέρουν".![]()
Τι ενοχλούσε τους Αθηναίους τόσο πολύ στο Σωκράτη που δεν του εριχναν πχ μια εξορία;Αίολος έγραψε: 08 Μάιος 2018, 23:31
Ναι αλλά τι σχέση έχει το ποστ μου; Στο "Συμπόσιο" κάποια στιγμή λέει ο Αλκιβιάδης κάποια πράγματα και από αυτά μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα πως έβλεπαν την ομοφυλοφιλία οι αρχαίοι.
Ειπα αμεσως μετα οτι επαιζαν χαδια και φιλια, το πιο χαρντκορ που εχω διαβασει ειναι εκσπερματωση στο σωμα και αυτο δεν ξερω αν ηταν σπανιο η οχι. Διείσδυση δεν υπηρχε σε αυτες τις σχεσεις, ειμαι καθετος.
Κοιτα στο θεμα τις πορνογραφιας δεν ηταν και τοσο διαφορετικοι οι αρχαιοι απο εμας. Εχω δει threesome μεχρι και σε σκαλισματα 3000χρονων. Στην πομπηια που λογω λαβας διασωθηκαν αρκετα, στους τοιχους των σπιτιων-κυριως στην κρεβατοκαματα- ηταν ζωγραφισμενα διαφορα ερωτικα συμπλεγματα και στασεις.Juno έγραψε: 08 Μάιος 2018, 23:26 Αγγεία που προφανώς υπήρχαν μέσα σε πορνείο. Εκτός αν όποιος είχε τέτοια σχέση, έπαιρνε ένα τέτοιο αγγείο στο σπίτι;
Αρριανος Αλεξανδρου αναβασις
'Ελληνικά έγραφες; Βάλε τόνους πρώτα και μετά θα το διορθώσω. Μην το κοκκινίσω όλο.zteo έγραψε: 08 Μάιος 2018, 23:41Ποια ηταν καθηγητρια σου στα Ελληνικα να ζητησω να τις παρουν το πτυχιο διοτι δεν καταλαβες τα Ελληνικα που εγραψα.Juno έγραψε: 08 Μάιος 2018, 23:39 Είπε ο zteo, ο μέγας ανορθόγραφος καθηγητής αρχαίας ελληνική ιστορίας.
Το έχεις καταλάβει ότι δεν έχεις αποδείξει τίποτα μέχρι τώρα; Απλώς λες "'ήταν γνωστό", "όλοι ξέρουν".![]()
Αν μου βρεις και το πρωτότυπο όπου λέει για σεξουαλική επαφή, θα σου πω μπράβο. Το πρωτότυπο.Υδράργυρος έγραψε: 08 Μάιος 2018, 23:44 Αφου υπηρχε η αρπαγη του γανυμηδη (καπως ετσι), τι συζηταμε. Αν ηταν κατακριτεο θα το απαγορευε η θρησκεια, δε θα εβαζαν να το κανει ο πατερας των θεων
Το πλυντηριο επαιζαν
Και για τις κορες που εκλεβε ο διας δεν ελεγε οτι τις εριχνε στα τεσσερα. Υπονοειται.Juno έγραψε: 08 Μάιος 2018, 23:45Αν μου βρεις και το πρωτότυπο όπου λέει για σεξουαλική επαφή, θα σου πω μπράβο. Το πρωτότυπο.Υδράργυρος έγραψε: 08 Μάιος 2018, 23:44 Αφου υπηρχε η αρπαγη του γανυμηδη (καπως ετσι), τι συζηταμε. Αν ηταν κατακριτεο θα το απαγορευε η θρησκεια, δε θα εβαζαν να το κανει ο πατερας των θεων
Θυμάμαι - αλλά δεν καταφέρνω να την βρω - την εξοργισμένη απάντηση του Αλεξάνδρου, όταν του έστειλαν σαν δώρο ένα ωραίο αγόρι!
Ενδεχωμενος να κανεις λαθος για την σχεση μεταξυ εραστη και ερωμενου.Για να δεις ποσο ηλιθιοι ειναι περισσοτεροι εδω τους εχω γραψει απο την αρχη οτι αλλο η ομοφιλοφιλια οπως την επεβαλε σαν σταση ζωης ο χριστιανισμος και αλλο οι ομοφιλοφιλικες σχεσεις των Αρχαιων Ελληνων.Στην ουσια οι Αρχαιοι ηταν αμφισεξουαλικοι και πανηδονηστες.Για τους χριστιανους το σεξ ειναι το Α και το ωμεγα και ειναι αυτο που καθοριζει την ζωη του ανθρωπου.Για τους αρχαιους το σεξ ειναι απλα διασκεδαση και αναπαραγωγη δεν καθοριζε την ζωη τους.name έγραψε: 08 Μάιος 2018, 23:42Ειπα αμεσως μετα οτι επαιζαν χαδια και φιλια, το πιο χαρντκορ που εχω διαβασει ειναι εκσπερματωση στο σωμα και αυτο δεν ξερω αν ηταν σπανιο η οχι. Διείσδυση δεν υπηρχε σε αυτες τις σχεσεις, ειμαι καθετος.
Βασικα αν λαβεις υπ οψιν την διαφορα παθητικου-ενεργητικου στην αρχαιοτητα και δεν βαλεις σεξ μεσα στις 'παιδεραστικες σχεσεις" των ελληνων, ξαφνικα το ολο θεμα αρχιζει να αποκτα μια λογικη.
Κοιτα στο θεμα τις πορνογραφιας δεν ηταν και τοσο διαφορετικοι οι αρχαιοι απο εμας. Εχω δει threesome μεχρι και σε σκαλισματα 3000χρονων. Στην πομποιηα που λογω λαβας διασωθηκαν αρκετα, στους τοιχους των σπιτιων-κυριως στην κρεβατοκαματα- ηταν ζωγραφισμενα διαφορα ερωτικα συμπλεγματα και στασεις.Juno έγραψε: 08 Μάιος 2018, 23:26 Αγγεία που προφανώς υπήρχαν μέσα σε πορνείο. Εκτός αν όποιος είχε τέτοια σχέση, έπαιρνε ένα τέτοιο αγγείο στο σπίτι;
Η απαντηση ειναι παντως, οτι δεν ξερω
Αρριανος Αλεξανδρου αναβασις
Αναφερει συγκεκριμενα οτι οταν ο αλεξ μπηκε στο χαρεμι του δαρειου, απο χιλιες γυναικες πηρε τον βαγωα.
Ο πατέρας των Θεών είχε παντρευτεί την αδερφή του αν θυμάμαι καλάΥδράργυρος έγραψε: 08 Μάιος 2018, 23:44 Αφου υπηρχε η αρπαγη του γανυμηδη (καπως ετσι), τι συζηταμε. Αν ηταν κατακριτεο θα το απαγορευε η θρησκεια, δε θα εβαζαν να το κανει ο πατερας των θεων
Γιατί ως γνωστόν οι αρχαίοι ήταν μαζοχιστές. Άναβαν καλά καλά και μετά το κοβαν.
3. Περί Βαγώα
Πάμε τώρα στην πιο αμφιλεγόμενη και "σοβαρή" επιστημονικώς περίπτωση από αυτές που αναφέρατε. Τον Βαγώα. Δύο πηγές αναφέρονται στην συνάφεια μεταξύ του Αλεξάνδρου και κάποιου Βαγώα. Η πρώτη είναι ο Αθήναιος (Δειπνοσοφισταί, ΧΙΙΙ, 80, 1), όπου μας μεταφέρονται λόγια του Δικαιάρχου (μιας και το έργο του Δικαιάρχου που εσφαλμένα αναφέρετε ως πηγή δεν μας έχει σωθεί) ότι ο Αλέξανδρος κάποια φορά ευρισκόμενος στο θέατρο "υποτάχθηκε" στον ευνούχο Βαγώα, τον οποίο φίλησε μετά από έντονες επιδοκιμασίες και ζητωκραυγές του πλήθους.
Η δεύτερη πηγή είναι ο Πλούταρχος (Βίοι Παραλ. Αλέξ. 67) που μας πληροφορεί πως "λέγεται" ότι στη διάρκεια χορευτικών αγώνων ο Αλέξανδρος μεθυσμένος αγκάλιασε και φίλησε μετά από προτροπή των θεατών τον στολισμένο "ερώμενό" του Βαγώα, ο οποίος μετά την νίκη του είχε πάει να κάτσει δίπλα του. Τι συμβαίνει λοιπόν με αυτόν τον Βαγώα;
Αυτό που συμβαίνει είναι ότι έχει δημιουργηθεί σύγχυση διότι ο Βαγώας δεν ήταν ένας αλλά δύο.
Ο ευνούχος Βαγώας (δες: Πλουτ., Βίοι, Αλεξ., 39 & Περί Αλεξ. τύχης ή αρετής, 5 - Αρριαν., Β, 5 - Διόδωρος, Βιβλ. Ιστορ., ΙΖ, 6, 3) ήταν αποδεδειγμένα ιστορικό πρόσωπο και υπήρξε σημαντικός αξιωματούχος που θανατώθηκε κατά τη βασιλεία του Δαρείου Γ' το 338πΧ, πριν δηλαδή ο Αλέξανδρος αρχίσει καν την εκστρατεία του.
Εκτός όμως απ΄αυτόν υπήρξε και κάποιος νέος περσικής καταγωγής "βασιλικός παις" που ήταν ερώμενος του Αλεξάνδρου, δηλαδή εκπαιδευόμενος, προστατευόμενος, καθώς ο όρος "ερώμενος" είχε καθαρά παιδαγωγικό χαρακτήρα στον αρχαιοελληνικό τρόπο ζωής (αυτό είναι τεκμηριωμένο σε πολλά σημεία στον Ξενοφώντα, τον Πλούταρχο και άλλους συγγραφείς, ακόμα και τον Πλάτωνα). Αυτός λοιπόν ο νέος αποκλείεται να ήταν ευνούχος, αφού τα μέλη της στρατιωτικής αριστοκρατίας έπρεπε να είναι αρτιμελή, ιδίως δε οι "βασιλικοί παίδες", η "Σχολή Ευελπίδων" θα λέγαμε της μακεδονικής αυλής, από την οποία προέρχονταν οι αξιωματικοί των Εταίρων του βασιλιά. Όταν ο Αλέξανδρος ανέβηκε στον θρόνο της Περσίας έκανε δεκτούς στον θεσμό αυτό και νέους της περσικής/μηδικής αριστοκρατίας.
Ένας τέτοιος ήταν και ο Βαγώας που αναφέρει ο Πλούταρχος, ο οποίος αφού νίκησε στους χορούς έκατσε τιμητικά δίπλα στον Αλέξανδρο, ο οποίος τον αγκάλιασε και τον φίλησε σε ένδειξη ευαρέσκειας και εύνοιας. Γιατί ο Αθήναιος αναφέρει τον ευνούχο Βαγώα; Γιατί απλώς έκανε λάθος, γιατί ο Αθήναιος δεν έγραψε ιστορικό έργο, ούτε καν βιογραφία αλλά συμποσιακό και γαστριμαργικό έργο, άρα δεν έκανε έλεγχο των πηγών του. Πού ξέρουμε ότι το φιλί του βασιλιά ήταν συνήθης εκδήλωση της εύνοιας; Μα από τον Αρριανό (Δ, 12, 6), που μας περιγράφει το επεισόδιο με τον Καλλισθένη που διαβληθείς από κάποιον κόλακα έφυγε από το συμπόσιο "με ένα φιλί λιγότερο", αφού ήταν ο μόνος που δεν προσκύνησε τον Αλέξανδρο και δεν τον φίλησε ο βασιλιάς.
Ο Πλούταρχος όμως παραδίδει (Βίοι, Αλεξ., 22 & Περί Αλεξ. τύχης, Α, 12) και μάλιστα γλαφυρά ένα άλλο περιστατικό (μέσα στα πάμπολλα για την αρετή του Αλεξάνδρου), αυτό με τον σατράπη Φιλόξενο. Ο Φιλόξενος, όταν ο Αλέξανδρος είχε τις πρώτες νίκες κατά του Δαρείου και απώθησε τους Πέρσες στα ενδότερα της Μικράς Ασίας, έστειλε μια επιστολή στον Αλέξανδρο προτείνοντάς του να του στείλει δυο όμορφα αγόρια, ανάμεσα σε άλλα δώρα -όλα προφανώς συνηθισμένα δώρα στην περσική αυλή. Ο Αλέξανδρος οργίστηκε τόσο που απάντησε χαρακτηρίζοντας τον Φιλόξενο "κάκιστον των ανθρώπων" και τον ρώτησε αν τον ξέρει ποτέ ανακατεμένο με παρόμοια πράγματα για να τολμά να του προτείνει τέτοιες ηδονές. Αντίστοιχη ήταν και η απάντηση στην πρόταση κάποιου Άγνωνα.
Εξήγησε μου εσύ που τα ξέρεις τί εννοούσε ο Φίλιππος.zteo έγραψε: 08 Μάιος 2018, 23:33Και ποιος σου ειπε οτι θεωρουσαν τις ομοφυλοφιλικες σχεσεις πολεμιστων ασεμνες.Nandros έγραψε: 08 Μάιος 2018, 23:18zteo έγραψε: 08 Μάιος 2018, 19:18 Ο Αλεκος με τον Βαγοα,τον Ηφαιστειονα και την Ρωξανη.
Δημητριος ο Πολιορκητης με την Λαμια και τους νεους οπου κυνηγουσε για σεξ.
Σωκρατης και Αλκιβιαδης.
Ιερος Λοχος Θηβαιων = Στη μάχη των Λεύκτρων το 371 π.Χ. όταν ο Φίλιππος Β’ είδε τα πτώματα των ανδρών του Ιερού Λόχου ανέφερε: «Να βρει καταστροφή όποιον υπονοεί οτιδήποτε άσεμνο για τους άνδρες αυτούς».
Και παει λεγοντας.Γενικα ανιστορητοι μην προσπαθειται να επιβαλετε την χριστιανικη σας ηθικη σε εναν κοσμο που δεν την πιστευε και ειχε αλλες αξιες ζωης.