Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2019, 18:00
ο χέλλης έχει ένα καλό point πάντως
βέβαια ξεχνάει τη παράμετρο μπουρδελοκράτος
βέβαια ξεχνάει τη παράμετρο μπουρδελοκράτος
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Όχι. Φορουμικός αναλυτής. Γι' αυτό γαμάω και δέρνω.Feindflug έγραψε: 02 Σεπ 2019, 16:26Τύπε, σπούδασες μπακάλης;hellegennes έγραψε: 31 Αύγ 2019, 23:40Για τους οικονομικά αδύνατους υπάρχει πάντα η δυνατότητα να δίνονται δάνεια με ευνοϊκούς όρους και υποτροφίες. Κι εγώ δάνειο πήρα για τα δίδακτρά μου. Δεν μου περίσσευαν 1-2 δεκάρικα.Stalker έγραψε: 31 Αύγ 2019, 16:38
Οι αδύναμοι οικονομικά δεν έχουν δυνατότητα να υποστηρίζουν τα ενήλικα παιδιά τους γενικότερα, οπότε αυτά πρέπει να δουλεύουν παράλληλα με την φοίτηση, κάτι που λειτουργεί εις βάρος του αριθμού των μαθημάτων που μπορείς να παρακολουθήσεις και να περάσεις το κάθε εξάμηνο.
Όχι ότι το να σου δίνεται η δυνατότητα να πάρεις πτυχίο με βαθμό 5.1 μετά από δεκαπενταετή φοίτηση είναι η βέλτιστη αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος, αλλά έχει τη λογική του.
Ναι, αλλά δεν μπορούμε για πάντα να λέμε ότι τίποτα δεν θα πετύχει επειδή έχουμε μπουρδελοκράτος.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 02 Σεπ 2019, 18:00 ο χέλλης έχει ένα καλό point πάντως
βέβαια ξεχνάει τη παράμετρο μπουρδελοκράτος
20.000 ευρώ για να γίνεις φορουμικός αναλυτής, τύπε; Δεν το λες και την ευκαιρία του αιώνος...hellegennes έγραψε: 02 Σεπ 2019, 18:01Όχι. Φορουμικός αναλυτής. Γι' αυτό γαμάω και δέρνω.Feindflug έγραψε: 02 Σεπ 2019, 16:26Τύπε, σπούδασες μπακάλης;hellegennes έγραψε: 31 Αύγ 2019, 23:40
Για τους οικονομικά αδύνατους υπάρχει πάντα η δυνατότητα να δίνονται δάνεια με ευνοϊκούς όρους και υποτροφίες. Κι εγώ δάνειο πήρα για τα δίδακτρά μου. Δεν μου περίσσευαν 1-2 δεκάρικα.
Έτσι κι έτσι...
Φυσικά και το επίπεδο της σχολής εξαρτάται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής!hellegennes έγραψε: 02 Σεπ 2019, 19:03 Το επίπεδο της σχολής δεν ορίζεται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής ούτε ο φοιτητής θα έμενε στο πανεπιστήμιο πληρώνοντας λεφτά ενώ δεν τα κατάφερνε. Δεν θα έμπαινε με κάτω απ' την βάση γιατί δεν θα έμπαινε με εξετάσεις και αν δεν ήταν ικανός να ανταπεξέρθει δεν θα παρέμενε στο πανεπιστήμιο, γιατί η δυνατότητα ετήσιας αποτυχίας σε μαθήματα θα ήταν περιορισμένη και θα μπορούσε να ξαναδώσει το ίδιο μάθημα μόνο μια φορά πριν διαγραφεί απ' την σχολή.
Προφανώς πήγε για διακοπές για μερικά χρόνια με τα λεφτά των γονιών του. Ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος είνσι.Feindflug έγραψε: 02 Σεπ 2019, 19:3620.000 ευρώ για να γίνεις φορουμικός αναλυτής, τύπε; Δεν το λες και την ευκαιρία του αιώνος...
Εννοείται ότι το επίπεδο των φοιτητών καθορίζει το επίπεδο μιας σχολής. Άλλο επίπεδο πχ το Στανφορντ, άλλο το ΤΕΙ Κοζάνης. Επίσης άλλο επίπεδο καθηγητών θα προσελκύσει το ένα, άλλο το άλλο.stavmanr έγραψε: 02 Σεπ 2019, 19:49Φυσικά και το επίπεδο της σχολής εξαρτάται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής!hellegennes έγραψε: 02 Σεπ 2019, 19:03 Το επίπεδο της σχολής δεν ορίζεται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής ούτε ο φοιτητής θα έμενε στο πανεπιστήμιο πληρώνοντας λεφτά ενώ δεν τα κατάφερνε. Δεν θα έμπαινε με κάτω απ' την βάση γιατί δεν θα έμπαινε με εξετάσεις και αν δεν ήταν ικανός να ανταπεξέρθει δεν θα παρέμενε στο πανεπιστήμιο, γιατί η δυνατότητα ετήσιας αποτυχίας σε μαθήματα θα ήταν περιορισμένη και θα μπορούσε να ξαναδώσει το ίδιο μάθημα μόνο μια φορά πριν διαγραφεί απ' την σχολή.
Αργά ή γρήγορα οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν τους φοιτητές στο επίπεδό τους, ακριβώς επειδή εγείρονται ζητήματα αξιοπιστίας του συστήματος και της ικανότητας διδασκαλίας τους. Όταν το 90% των φοιτητών δεν μπορούν να περάσουν ένα μάθημα εγείρεται αμφιβολία ως προς την ικανότητα μετάδοσης της γνώσης και φυσικά ως προς την εξέταση των φοιτητών.
Δεν θα ξεχνάμε επιπλέον ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι, πέρα από φορείς επιστημονικής δραστηριότητας, ιδιωτικές επιχειρήσεις που αποσκοπούν στο κέρδος με διάφορους τρόπους και διάφορες μεθόδους. Για εκείνα, ναι μεν υπάρχει ένα θέμα γενικής αξιολόγησης από τη μία, αλλά από την άλλη οι φοιτητές είναι ΠΕΛΑΤΕΣ.
Άρα γιατί να πληρώσει; Αυτά που γράφεις μπορούν να εφαρμοστούν και με τον υπάρχον δωρεάν σύστημα. Επιπλέον, θυμίζω ότι το όλο νήμα, μαζί με τον τίτλο, είχαν ως έναυσμα ότι κάποιος μπήκε σε σχολή με χαμηλή βαθμολογία και ότι έτσι πέφτει το επίπεδό.hellegennes έγραψε: 02 Σεπ 2019, 19:03 Το επίπεδο της σχολής δεν ορίζεται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής ούτε ο φοιτητής θα έμενε στο πανεπιστήμιο πληρώνοντας λεφτά ενώ δεν τα κατάφερνε. Δεν θα έμπαινε με κάτω απ' την βάση γιατί δεν θα έμπαινε με εξετάσεις και αν δεν ήταν ικανός να ανταπεξέρθει δεν θα παρέμενε στο πανεπιστήμιο, γιατί η δυνατότητα ετήσιας αποτυχίας σε μαθήματα θα ήταν περιορισμένη και θα μπορούσε να ξαναδώσει το ίδιο μάθημα μόνο μια φορά πριν διαγραφεί απ' την σχολή.
Τώρα το καταλαβαίνεις;
Όχι, 20 χιλιάρικα ήταν τα δίδακτρα. Η διαμονή ήταν κοντά στις 40 χιλιάδες.Feindflug έγραψε: 02 Σεπ 2019, 19:3620.000 ευρώ για να γίνεις φορουμικός αναλυτής, τύπε; Δεν το λες και την ευκαιρία του αιώνος...
Γι' αυτό έχεις ακριβά τον παστουρμά ρε τύπε; Εμείς θα πληρώσουμε τα πτυχία σου;hellegennes έγραψε: 02 Σεπ 2019, 20:26Όχι, 20 χιλιάρικα ήταν τα δίδακτρα. Η διαμονή ήταν κοντά στις 40 χιλιάδες.Feindflug έγραψε: 02 Σεπ 2019, 19:3620.000 ευρώ για να γίνεις φορουμικός αναλυτής, τύπε; Δεν το λες και την ευκαιρία του αιώνος...
Σε ένα ποστ, 10 μαλακίες μαζεμένες. Υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια που είναι κερδοσκοπικοί οργανισμοί, αλλά δεν ξέρεις κανένα, γιατί κανένα κερδοσκοπικό πανεπιστήμιο δεν είναι μεγάλο και γνωστό. ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα γνωστά πανεπιστήμια είναι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί είτε είναι δημόσια είτε ιδιωτικά.stavmanr έγραψε: 02 Σεπ 2019, 19:49Φυσικά και το επίπεδο της σχολής εξαρτάται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής!hellegennes έγραψε: 02 Σεπ 2019, 19:03 Το επίπεδο της σχολής δεν ορίζεται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής ούτε ο φοιτητής θα έμενε στο πανεπιστήμιο πληρώνοντας λεφτά ενώ δεν τα κατάφερνε. Δεν θα έμπαινε με κάτω απ' την βάση γιατί δεν θα έμπαινε με εξετάσεις και αν δεν ήταν ικανός να ανταπεξέρθει δεν θα παρέμενε στο πανεπιστήμιο, γιατί η δυνατότητα ετήσιας αποτυχίας σε μαθήματα θα ήταν περιορισμένη και θα μπορούσε να ξαναδώσει το ίδιο μάθημα μόνο μια φορά πριν διαγραφεί απ' την σχολή.
Αργά ή γρήγορα οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν τους φοιτητές στο επίπεδό τους, ακριβώς επειδή εγείρονται ζητήματα αξιοπιστίας του συστήματος και της ικανότητας διδασκαλίας τους. Όταν το 90% των φοιτητών δεν μπορούν να περάσουν ένα μάθημα εγείρεται αμφιβολία ως προς την ικανότητα μετάδοσης της γνώσης και φυσικά ως προς την εξέταση των φοιτητών.
Δεν θα ξεχνάμε επιπλέον ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι, πέρα από φορείς επιστημονικής δραστηριότητας, ιδιωτικές επιχειρήσεις που αποσκοπούν στο κέρδος με διάφορους τρόπους και διάφορες μεθόδους. Για εκείνα, ναι μεν υπάρχει ένα θέμα γενικής αξιολόγησης από τη μία, αλλά από την άλλη οι φοιτητές είναι ΠΕΛΑΤΕΣ.
Όχι. Δεν μπορούν να εφαρμοστούν. Πρέπει να υπάρχουν αντικίνητρα στο να σπουδάζει κανείς για πάντα και να πηγαίνει σε σχολές που δεν τον ενδιαφέρουν στ' αλήθεια. Το ότι τα δίδακτρα θα βοηθήσουν να καλυτερεύσουν τα πανεπιστήμια είναι μπόνους, όχι η βάση του επιχειρήματος.Εμπεδοκλής έγραψε: 02 Σεπ 2019, 20:02Άρα γιατί να πληρώσει; Αυτά που γράφεις μπορούν να εφαρμοστούν και με τον υπάρχον δωρεάν σύστημα. Επιπλέον, θυμίζω ότι το όλο νήμα, μαζί με τον τίτλο, είχαν ως έναυσμα ότι κάποιος μπήκε σε σχολή με χαμηλή βαθμολογία και ότι έτσι πέφτει το επίπεδό.hellegennes έγραψε: 02 Σεπ 2019, 19:03 Το επίπεδο της σχολής δεν ορίζεται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής ούτε ο φοιτητής θα έμενε στο πανεπιστήμιο πληρώνοντας λεφτά ενώ δεν τα κατάφερνε. Δεν θα έμπαινε με κάτω απ' την βάση γιατί δεν θα έμπαινε με εξετάσεις και αν δεν ήταν ικανός να ανταπεξέρθει δεν θα παρέμενε στο πανεπιστήμιο, γιατί η δυνατότητα ετήσιας αποτυχίας σε μαθήματα θα ήταν περιορισμένη και θα μπορούσε να ξαναδώσει το ίδιο μάθημα μόνο μια φορά πριν διαγραφεί απ' την σχολή.
Τώρα το καταλαβαίνεις;
Αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό είναι διαφορετικό πρόβλημα από ότι η εξεύρεση πόρων με την επιβολή διδάκτρων; Σωστά;