Σελίδα 11 από 11

Re: Εργασιακή ζούγκλα

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2019, 23:12
από Athina__P
ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Μάιος 2019, 12:23 Αυτοί οι κύριοι ποιον προστατεύουν τελικά; Τους εργοδότες, τους εργαζόμενους ή την πάρτη τους;
Στα μικρά μέρη δεν είναι σίγουρο τι ισχύει. Επιλέγουν να πάρουν συνήθως το μέρος του εργοδότη, κατά κάποιον τρόπο, γιατί λόγω μικρού μέρους είναι πιθανότερο να μη βρουν οι ίδιοι το μπελά τους από τον εργοδότη, λέγοντας τον αντίκτυπο που έχει οτιδήποτε κάνεις ή δεν κάνεις σε μικρό μέρος. Στην αχανή Αθήνα, έχουν επιβληθεί πρόστιμα σε μεγάλες επιχειρήσεις, δεν χαμπαριάζουν... Ή τα στελέχη μιας ΑΕ δεν νοιάζονται στην πραγματικότητα τόσο ώστε να επιχειρήσουν να βρουν άλλους τρόπους επίλυσης.

Re: Εργασιακή ζούγκλα

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2019, 23:32
από Athina__P
gassim έγραψε: 11 Μάιος 2019, 13:42 Αν ο τουρίστας που κάνει διακοπές χαθεί στην Αράχωβα στο χιονοδρομικό και καθυστερήσει 2 ώρες το πούλμαν, μπορεί αυτόματα ο οδηγός να βγεί εκτός ωραρίου και το γραφείο παράνομο και έκθετο σε κάθε έλεγχο. Αν αργήσει μια πτηση, τα ίδια. Αν ο οδηγός νιώσει αδιαθεσία και αναγκαστεί το γραφείο να τον αντικαταστήσει εκτάκτως, αυτόματα θα σπάσει το ρεπό κάποιου άλλου και δεν θα έχει γίνει και η υποχρεωτική δήλωση τροποποίησης ωραρίου που πρέπει να έχει γινει απο την προηγουμενη ημέρα. Ολα αυτά συμβαίνουν συχνότατα.
Τώρα αν ο εργοδότης κοιτάει με εναν οδηγό να βγάλει όλη την σεζόν, είναι άλλη περίπτωση.

Με τα παραπάνω δεν θέλω να υπερασπιστώ τους ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων ούτε φυσικά να πω οτι δεν υπάρχουν λαμόγια. Απλά τα πράγματα δεν είναι ασπρο μαύρο.
Τα παραδείγματά σου ισχύουν και για άλλους χώρους, που είναι αδύνατον να προβλέπεις έκτακτες ανάγκες. :102: Κάνεις ό,τι καταλαβαίνεις τελικά...

Re: Εργασιακή ζούγκλα

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2019, 23:42
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Bipsco έγραψε: 11 Μάιος 2019, 16:24 Οι νόμος ορίζει ότι οι οδηγοί μπορούν να δουλεύουν μέχρι 8 ώρες. Είναι επικίνδυνο να δουλεύουν περισσότερες ώρες. Πολλοί οδηγοί δέχονται να δουλεύουν περισσότερες ώρες για να παίρνουν περισσότερα λεφτά. Γιατί τον στείλανε 4 ώρες νωρίτερα; Άλλαξε το πρόγραμμα των τουριστών;
Που κολλανε αυτας
Τι σχεση εχουν με το νημα;

Re: Εργασιακή ζούγκλα

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2019, 00:45
από Bipsco
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 12 Μάιος 2019, 23:42
Bipsco έγραψε: 11 Μάιος 2019, 16:24 Οι νόμος ορίζει ότι οι οδηγοί μπορούν να δουλεύουν μέχρι 8 ώρες. Είναι επικίνδυνο να δουλεύουν περισσότερες ώρες. Πολλοί οδηγοί δέχονται να δουλεύουν περισσότερες ώρες για να παίρνουν περισσότερα λεφτά. Γιατί τον στείλανε 4 ώρες νωρίτερα; Άλλαξε το πρόγραμμα των τουριστών;
Που κολλανε αυτας
Τι σχεση εχουν με το νημα;
:smt017

Re: Εργασιακή ζούγκλα

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2019, 01:00
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δεν προκυπτει απο καπου οτι οδηγει λεοφωρειο φορτηγο κτλ
Επισης δεν προκυπτει απο καπου οτι οδηγαει ολες τις ωρες

Re: Εργασιακή ζούγκλα

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2019, 20:30
από Bipsco
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 13 Μάιος 2019, 01:00 Δεν προκυπτει απο καπου οτι οδηγει λεοφωρειο φορτηγο κτλ
Επισης δεν προκυπτει απο καπου οτι οδηγαει ολες τις ωρες
H δουλειά των οδηγών είναι να μεταφέρει τουρίστες. Δεν νομίζω να οδηγάει μηχανάκι, ούτε αυτοκίνητο. Αν έχεις να κάνεις δυο δρομολόγια με διαφορά π.χ. 3 ώρες, δεν χρειάζεται να είσαι στην δουλειά όλες αυτές τις ώρες.

Re: Εργασιακή ζούγκλα

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2019, 21:02
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Χιλιαδες βανακια μεταφερουν τουριστες

Re: Εργασιακή ζούγκλα

Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2019, 20:30
από Bipsco
Ποια η διαφορά αν η μεταφορά γίνει με λεωφορείο ή minibus;

Re: Εργασιακή ζούγκλα

Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2019, 20:35
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αυτα ου ανεφερες ειναι περιορισμοιγια οδηγους φορτηγων και λεοφωρειων

Re: Εργασιακή ζούγκλα

Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2019, 18:43
από Bipsco
Οι περιορισμοί ισχύουν για τους επαγγελματίες οδηγούς.