Σελίδα 2 από 2

Re: Anthem

Δημοσιεύτηκε: 26 Φεβ 2019, 23:06
από Yochanan
paizwgames έγραψε: 24 Φεβ 2019, 18:20
taliban έγραψε: 24 Φεβ 2019, 17:05 H ΕΑ είναι απ τις χειρότερες.
Να ναι καλά το FIFA για τον πλούτο.
Στην Ελλάδα ρε πστ μου πάντα πρώτο.
Τι στα διάλα.
Οποιονδήποτε μεγάλο publisher να σκεφτείς, θα δεις κόσμο να τον βρίζει.
Η ΕΑ δίνει με 4 ευρώ το μήνα συνδρομή,πρόσβαση σε παραπάνω από 170 παιχνίδια. Κανείς άλλος δεν το κάνει αυτό.
Η εταιρεία είναι κο-ρυ-φή.
Το ΜΑΜΕ το κάνει για πολλά περισσότερα παιγνίδια και δωρεάν.

Re: Anthem

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2019, 22:03
από SuperRogue
LEAVE EA ALONE.

Re: Anthem

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2019, 07:15
από enterprise-psi
EA DID NOTHING WRONG

Εικόνα

Re: Anthem

Δημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2019, 14:41
από taliban
H BioWare απαντά στις αναφορές.

Ένα αναλυτικό άρθρο του Kotaku σχετικά με την επεισοδιακή ανάπτυξη του Anthem, αποκαλύπτει τις δύσκολες συνθήκες που επικράτησαν στα γραφεία της BioWare κατά την ανάπτυξη του Anthem.

Βασισμένο στις ανώνυμες δηλώσεις διάφορων εργαζομένων της BioWare, το άρθρο του Jason Schreier περιγράφει την ιστορία ενός παιχνιδιού που μπήκε σε στάδιο παραγωγής ουσιαστικά μόλις 18 μήνες πριν την κυκλοφορία του και υπέφερε από την αδυναμία λήψης αποφάσεων που έπληττε το studio εσωτερικά.

Οι developers που μοιράζονται την εμπειρία τους στο άρθρο, αναφέρουν μεταξύ άλλων τις συνεχείς δυσκολίες που παρουσίαζε η Frostbite engine της EA, ενώ στον πυρήνα του προβλήματος φαίνεται να βρίσκεται η αποτυχία της εταιρείας ανάπτυξης να καταλήξει οριστικά στο είδος της εμπειρίας που ήθελε να δημιουργήσει. Νέα συστήματα σχεδιάζονταν και εγκαταλείπονταν συνεχώς, χωρίς να σημειώνεται πρόοδος προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Η αναφορά δεν παραλείπει τις σκληρές εργασιακές συνθήκες και τις επιπτώσεις τους τόσο για το studio όσο και για το άτομα που το απαρτίζουν. Ο Schreier σκιαγραφεί μια εταιρεία σε κρίση, με εργαζόμενους που υποφέρουν από αφόρητο stress και συμπτώματα κατάθλιψης. Χαρακτηριστική είναι η αναφορά των αποκαλούμενων "stress casualties", εργαζομένων που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την ΒioWare, αντιμέτωποι με τις εξαιρετικά αγχωτικές συνθήκες της διαδικασίας ανάπτυξης του Anthem.

Η BioWare δεν καθυστέρησε καθόλου να δημοσιεύσει μια απάντηση στο άρθρο του Kotaku. Στο σχετικό blog post της ανταποκρίνεται ως εξής:

"Θα θέλαμε να αφιερώσουμε μια στιγμή για να αναφερθούμε σε ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε σήμερα το πρωί σχετικά με την BioWare και την ανάπτυξη του Anthem. Επιλέξαμε να μην σχολιάσουμε ή να συμμετέχουμε σε αυτή την ιστορία, γιατί νιώσαμε ότι ήταν άδικα επικεντρωμένη σε συγκεκριμένα μέλη της ομάδας και αρχηγούς, οι οποίοι έκαναν ότι καλύτερο μπορούσαν για να φέρουν αυτή την τελείως καινούρια ιδέα στους fans."

"Δεν θέλαμε να είμαστε μέρος μιας προσπάθειας να υποβιβαστούν ως άτομα. Τους σεβόμαστε όλους και χτίσαμε αυτό το παιχνίδι σαν ομάδα. Δώσαμε μεγάλη έμφαση στην εργασιακή μας νοοτροπία στα studio μας. Η υγεία και η ευζωία των μελών της ομάδας μας είναι κάτι που παίρνουμε πολύ σοβαρά.Ως εταιρεία ανάπτυξης και ως ομάδα, δεχόμαστε κάθε κριτική που μας δίνεται ως προς τα παιχνίδια που φτιάχνουμε, ειδικά από τους παίκτες μας. Η δημιουργική διαδικασία είναι συχνά δύσκολη. Οι δυσκολίες και οι προκλήσεις του να φτιάχνεις video games είναι πολύ πραγματικές."

"Οι άνθρωποι σε αυτή τη βιομηχανία βάζουν τόσο πάθος και ενέργεια για να φτιάξουν κάτι διασκεδαστικό. Δεν βλέπουμε την αξία του να ρίχνουμε ο ένας τον άλλο, ή ο ένας τη δουλειά του άλλου. Δεν πιστεύουμε ότι άρθρα που το κάνουν αυτό κάνουν τη βιομηχανία και την τέχνη μας καλύτερη," καταλήγει η απάντηση της BioWare δείχνοντας ξεκάθαρα την δυσπιστία της απέναντι στις προθέσεις και τις συνέπειες που συνοδεύουν το άρθρο του Kotaku.

Διαβάστε το review του Anthem και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
Ελάτε να παίξουμε μαζί Anthem γράφοντας το ID και την πλατφόρμα σας .

Πηγή: https://www.gameworld.gr/component/cont ... #fieldsTab

Re: Anthem

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2019, 22:04
από Yochanan
Jason Schreier, o μπαμπάς τους