Γιατί ήθελα μεγάλο, αξιόπιστο πετρέλαιο και οι Ιάπωνες δεν βγάζουν κάτι που να μου κάνει. Τα τελευταία 3 καλοκαίρια έχω κάνει 40k χιλιόμετρα σε Ευρώπη.
Δεν βρήκα κάτι παρόμοιο σε Ιάπωνα. Ήμουν ανάμεσα στο Skoda και στο Lexus ES300h, αλλά ο Ιάπωνας είχε μικρό πορτμπαγκάζ και είναι μπετζινα.
Γιατί θες πετρέλαιο;
Οι βεζίνες οι καινούριες δεν καίνε πολύ.
Στην πόλη έχω ένα Fiat 500. Το TDI το θέλω για ταξίδια. 2 λίτρα, 190 άλογα, 2 άτομα και δύο παιδιά, τέρμα φορτωμένο μου βγάζει 5l/100km(βαριά 5,2) όταν πηγαίνουμε Ευρώπη. Το 20 που το πήρα δεν έβρισκα κάτι αντίστοιχο σε βενζίνη.
Αν ενδιαφέρεσαι να το αλλάξεις η toyota έχει χαμηλότερη κατανάλωση με τα υβριδικά της και πιο ψηλό για να μην το σπας σε κρασπεδα.
Εγώ με σουζουκι επίσης είμαι ευχαριστημένος.
Ευρωπαϊκά οπότε πήρα, μηχανές, αυτοκίνητα, ΟΛΑ μου έκαναν μαλακιες
Γιατί θες πετρέλαιο;
Οι βεζίνες οι καινούριες δεν καίνε πολύ.
Στην πόλη έχω ένα Fiat 500. Το TDI το θέλω για ταξίδια. 2 λίτρα, 190 άλογα, 2 άτομα και δύο παιδιά, τέρμα φορτωμένο μου βγάζει 5l/100km(βαριά 5,2) όταν πηγαίνουμε Ευρώπη. Το 20 που το πήρα δεν έβρισκα κάτι αντίστοιχο σε βενζίνη.
Αν ενδιαφέρεσαι να το αλλάξεις η toyota έχει χαμηλότερη κατανάλωση με τα υβριδικά της και πιο ψηλό για να μην το σπας σε κρασπεδα.
Εγώ με σουζουκι επίσης είμαι ευχαριστημένος.
Ευρωπαϊκά οπότε πήρα, μηχανές, αυτοκίνητα, ΟΛΑ μου έκαναν μαλακιες
Καλά στο κράσπεδο βρήκα και με 60 χιλιόμετρα, δεν νομίζω να έκανε διάφορα ο Ιάπωνας.
Η Toyota μόνο σε Lexus βγάζει κάτι όμορφο. Το τελευταίο ωραίο σαλόνι που έβγαλε ήταν το avensis του 2000.
Εάν ποτέ αξιωθω να πάρω άλλο θα δω ξανά τα Lexus. Για Suzuki ψήνομαι άσχημα για vstrom 800de.
Στην πόλη έχω ένα Fiat 500. Το TDI το θέλω για ταξίδια. 2 λίτρα, 190 άλογα, 2 άτομα και δύο παιδιά, τέρμα φορτωμένο μου βγάζει 5l/100km(βαριά 5,2) όταν πηγαίνουμε Ευρώπη. Το 20 που το πήρα δεν έβρισκα κάτι αντίστοιχο σε βενζίνη.
Αν ενδιαφέρεσαι να το αλλάξεις η toyota έχει χαμηλότερη κατανάλωση με τα υβριδικά της και πιο ψηλό για να μην το σπας σε κρασπεδα.
Εγώ με σουζουκι επίσης είμαι ευχαριστημένος.
Ευρωπαϊκά οπότε πήρα, μηχανές, αυτοκίνητα, ΟΛΑ μου έκαναν μαλακιες
Καλά στο κράσπεδο βρήκα και με 60 χιλιόμετρα, δεν νομίζω να έκανε διάφορα ο Ιάπωνας.
Η Toyota μόνο σε Lexus βγάζει κάτι όμορφο. Το τελευταίο ωραίο σαλόνι που έβγαλε ήταν το avensis του 2000.
Εάν ποτέ αξιωθω να πάρω άλλο θα δω ξανά τα Lexus. Για Suzuki ψήνομαι άσχημα για vstrom 800de.
Βασικά είχα ξεφύγει από το θεμα του νηματος.
Δε νομίζω ότι θα σου ερχόταν πιο φτηνή η ζημιά στο γιαπωνέζικο.
Οπω σου είπαν,κοίτα και για αφτερμαρκετ.
Κατά κανόνα είναι πιο φθηνά και εφάμιλλα των εργοστασιακών.
Άσε που και τα εργοστασιακά δεν πραγματικά εργοστασιακά.
Καμμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν κατασκευάζει αμορτισέρ.
Από άλλους μεγάλους κατασκευαστές αμορτισέρ τα παίρνουν και τα βαφτίζουν εργοστασιακά.
GoBzi έγραψε: 09 Απρ 2025, 15:15
Ενταξει, εγώ έκανα μαλακία και βρήκα σε κράσπεδα, αλλά όχι και έτσι ρε όμιλε VW.
Στο καπάκι ήρθαν και οι ασφάλειες.
ποτέ renewal, πάντα price comparison. Η τιμή σου είναι ακραία δεδομένων των συνθηκών που περιγράφεις. Επίσης μήπως αυτό για τα ταξίδια να το βάλεις σε temporary insurance (daily/monthly)? Αξίζει μια σκέψη νομίζω (χρειάζεται να έχεις αλλάξει την άδεια σε αγγλική).
Για τα αμορτισέρ πήγες σε main dealer απ ότι κατάλαβα...
GoBzi έγραψε: 09 Απρ 2025, 15:15
Ενταξει, εγώ έκανα μαλακία και βρήκα σε κράσπεδα, αλλά όχι και έτσι ρε όμιλε VW.
Στο καπάκι ήρθαν και οι ασφάλειες.
ποτέ renewal, πάντα price comparison. Η τιμή σου είναι ακραία δεδομένων των συνθηκών που περιγράφεις. Επίσης μήπως αυτό για τα ταξίδια να το βάλεις σε temporary insurance (daily/monthly)? Αξίζει μια σκέψη νομίζω (χρειάζεται να έχεις αλλάξει την άδεια σε αγγλική).
Για τα αμορτισέρ πήγες σε main dealer απ ότι κατάλαβα...
Για δύο αυτοκίνητα πάνω κάτω τα ίδια πήρα από παντού, η διαφορά να ήταν 50-60 λίρες. Το Skoda πάντα 800+ μου έβγαινε, μέχρι και τώρα που έχω 7 χρόνια no claim στα ίδια είναι. Τους πήρα τηλ να μου βγάλουν την ευρωπαϊκή ΑΑ γιατί φέτος δεν θα πάω, αλλά η διαφορά με την national ειναι £25, οπότε την κράτησα. Μπορεί να φταίει ότι μένω στα 50 μέτρα από pub και κάθε εβδομάδα κοπανιουνται πάνω στα δέντρα και στις κολόνες. Το Fiat είναι στα 450, αλλά έχω οδηγό και την γυναίκα μου.
Ναι για τα αμορτισέρ πήγα στην αντιπροσωπεία για ΚΤΕΟ και την έφαγα. Μου στείλανε (πάντα το κάνουν) και βίντεο και όντως αυτό που κοπανησα έχανε λάδια.
τεσπα, βρες αμορτισερ επωνυμα afermarket, καλυτερα και συνηθως φτηνοτερα.
Για επώνυμα λίγο που το έψαξα θα μου έβγαιναν γύρω στο 800αρι μόνο τα αμορτισέρ, εχει η μαλακία ρύθμιση για comfort, sport κτλπ και στα χρεώνουν λες και είναι απο χρυσάφι. Δεν θα μου πάρουν και πόσα για τα περαστικά; Θα μου πεις 700 για τα περαστικά; Τεσπα η μαλακίες πληρώνονται κυριολεκτικά.
Μαλακία εξαρχής εγώ έκανα που το χτύπησα. Ήταν να πάμε ταξίδι Σκοτία με κάτι κουμπαριά και το έβγαλα μετά από κάνα μήνα αχρησίας λίγες μέρες από το ταξίδι να δω μην έχει κάνα θέμα. Είχα συνηθίσει στο Fiat που είναι μικρό και βρήκα σε πεζούλι ο μαλάκας.
GoBzi έγραψε: 09 Απρ 2025, 15:15
Ενταξει, εγώ έκανα μαλακία και βρήκα σε κράσπεδα, αλλά όχι και έτσι ρε όμιλε VW.
Στο καπάκι ήρθαν και οι ασφάλειες.
ποτέ renewal, πάντα price comparison. Η τιμή σου είναι ακραία δεδομένων των συνθηκών που περιγράφεις. Επίσης μήπως αυτό για τα ταξίδια να το βάλεις σε temporary insurance (daily/monthly)? Αξίζει μια σκέψη νομίζω (χρειάζεται να έχεις αλλάξει την άδεια σε αγγλική).
Για τα αμορτισέρ πήγες σε main dealer απ ότι κατάλαβα...
Για δύο αυτοκίνητα πάνω κάτω τα ίδια πήρα από παντού, η διαφορά να ήταν 50-60 λίρες. Το Skoda πάντα 800+ μου έβγαινε, μέχρι και τώρα που έχω 7 χρόνια no claim στα ίδια είναι. Τους πήρα τηλ να μου βγάλουν την ευρωπαϊκή ΑΑ γιατί φέτος δεν θα πάω, αλλά η διαφορά με την national ειναι £25, οπότε την κράτησα. Μπορεί να φταίει ότι μένω στα 50 μέτρα από pub και κάθε εβδομάδα κοπανιουνται πάνω στα δέντρα και στις κολόνες. Το Fiat είναι στα 450, αλλά έχω οδηγό και την γυναίκα μου.
Ναι για τα αμορτισέρ πήγα στην αντιπροσωπεία για ΚΤΕΟ και την έφαγα. Μου στείλανε (πάντα το κάνουν) και βίντεο και όντως αυτό που κοπανησα έχανε λάδια.
Κοίτα εγώ θα το πουλούσα ειλικρινά αν με 7 χρόνια NCD μου ζητούσαν £800. Δεν βγάζει πάντα λογική το κομμάτι του μοντέλου, αν τα στατιστικά είναι κακά για το μοντέλο σου θα τον πιεις.
Υπάρχουν κόλπα για τα quote, τα γνωστά ισχύουν: βάζεις ημερομηνία 2-3 βδομάδες στο μέλλον, κάνεις το job title να φαντάζει πιο επίσημο. Σε αυτά να προσθέσω και μη γνωστά που σε εμένα δούλεψαν: δοκίμασε να παρεις ξεχωριστά quote για τα δύο αμάξια, δοκίμασε να προσθέσεις τη γυναίκα σου σαν named driver, δοκίμασε να αυξήσεις τα μίλια σε κάτι του στυλ 6.000 ακόμα και αν δεν του κάνεις τόσα αν είναι μόνο για ταξίδια.
Για ευρωπαϊκή κάλυψη εγώ αγόρασα ταξιδιωτική ασφάλεια της Barclay πριν κάνα μήνα και μου έδωσαν τζάμπα RAC breakdown cover UK and Europe. Ενα αστείο πόσο δεν θυμάμαι (δεδομένου ότι ειναι travel insurance).