
Σαλαμίνα

Recipe for disaster το λένε αυτό οι Βρετανοί. Είναι πραγματικά μια από τις 2-3 χειρότερες ιδές που έχουν εκφραστεί ποτέ όσον αφορά την εκπαίδευση. Δεν είναι νέα ιδέα αλλά δεν παύει να είναι εξοργιστικά κακή ιδέα.Ασέβαστος έγραψε: 29 Ιαν 2025, 14:09 ειναι δεδομενο οτι υπαρχουν μαθητες 2 η περισσοτερων ταχυτητων. ειναι πολυ καλο για την κοινωνια να τους ξεχωριζουμε, ωστε να εκπαιδευονται αναλογα με τις ικανοτητες τους.
οχι.Frappezitis έγραψε: 30 Ιαν 2025, 16:59 Παίρνει 22 σχολεία (γυμνάσια και λυκεια) και τα μετατρέπει σε πρότυπα, με εισαγωγικες εξετάσεις, διευρυμενο ωράριο, επιπλέον δραστηριότητες, άλλο διδακτικό προσωπικό και ά λ λ α π α ι δ ι ά.
Σε ήδη υποβαθμισμένες γειτονιές όπως η Κυψέλη, το Πέραμα, το Μενίδι, τα παιδιά μας θα εκδιωχθούν από τις σχολικές μονάδες που φοιτούν ή θα φοιτήσουν γιατί έτσι αποφάσισε το ίδρυμα Ωνάση και ψήφισε η Βουλή. Τα παιδιά μας που ήδη ήταν στοιβαγμενα σε πολυπληθείς αίθουσες και δεν επιθυμούν να φοιτησουν σε αυτά τα "πρότυπα" σχολεία, που δεν επιθυμούν να γίνουν "άριστοι" με την καπιταληστική χρήση του ορου θα πρέπει να αλλάξουν σχολική μονάδα και να στοιβαχτούν σε άλλα ήδη επιβαρυμενα σχολεία σε μεγαλυτερη απόσταση από τον τόπο διαμονής τους. Θα πρέπει να χωριστούν από τους φίλους τους και να διαλυθεί η κοινότητά τους.
Γιατί; Για να έρθουν να φοιτησουν στα σχολεία τους άλλα παιδιά, από άλλες γειτονιές
please elaborate.hellegennes έγραψε: 30 Ιαν 2025, 18:29Recipe for disaster το λένε αυτό οι Βρετανοί. Είναι πραγματικά μια από τις 2-3 χειρότερες ιδές που έχουν εκφραστεί ποτέ όσον αφορά την εκπαίδευση. Δεν είναι νέα ιδέα αλλά δεν παύει να είναι εξοργιστικά κακή ιδέα.Ασέβαστος έγραψε: 29 Ιαν 2025, 14:09 ειναι δεδομενο οτι υπαρχουν μαθητες 2 η περισσοτερων ταχυτητων. ειναι πολυ καλο για την κοινωνια να τους ξεχωριζουμε, ωστε να εκπαιδευονται αναλογα με τις ικανοτητες τους.
Θεωρώ ότι είναι αυτονόητο γιατί είναι κακή ιδέα αλλά δεδομένου ότι το βλέπεις ως καλό, ίσως να μην είναι και τόσο αυτονόητο.
Κατάλαβες κ. Πιερρακάκη; Όταν πιάνεις την ΕΣΣΔ στο στόμα σου, να είσαι ενημερωμένος γιατί αλλιώς ξεφτιλίζεσαι.Να πληροφορήσουμε τον κ. Πιερρακακη, γιατί μάλλον είναι αδαής. Στα κάνουμε λοιπόν ταληράκια, μπας και τα καταλάβεις:
Οι μπολσεβίκοι ήταν ήδη πρωτοπόροι στο μέτωπο για λαϊκή και δημοκρατική Εκπαίδευση, πριν την επανάσταση. Στο 1ο πρόγραμμα του ΣΔΡΚΡ το 1903 περιλαμβάνονται θέσεις όπως γενική, δωρεάν, υποχρεωτική Παιδεία και για τα δύο φύλα ως 16 ετών, κατάργηση των ταξικών σχολείων και των περιορισμών στην εκπαίδευση για λόγους εθνικότητας, διαχωρισμός του σχολείου από την Εκκλησία και διδασκαλία στη μητρική γλώσσα.
Στο 8ο Συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος το 1919 τέθηκε η πολιτική βάση της πανεξόρμησης για τη λαϊκή Παιδεία. Στα τέλη του 1917 με αρχές του 1918 αυξήθηκε δραστικά ο μηνιαίος μισθός των δασκάλων. Η σημασία που έδιναν οι κομμουνιστές και ιδιαίτερα ο Λένιν για την παιδεία του λαού αναδεικνύεται και από την επιστολή του Λένιν προς τον Στάλιν για τη μείωση του εξοπλιστικού προγράμματος του στόλου, προκειμένου να ενισχυθεί ο προϋπολογισμός του υπουργείου Παιδείας. Ολα αυτά, ενώ μαινόταν η ιμπεριαλιστική επίθεση κατά του νεοσύστατου σοβιετικού κράτους.
Το διάταγμα του 1920 «Για την εξάλειψη της αγραμματοσύνης του πληθυσμού της ΣΟΣΔΡ» δίνει το σύνθημα. Ανοίγουν παντού σχολεία για ενήλικες και κέντρα εξάλειψης της αγραμματοσύνης. Εκδίδονται σε μεγάλα τιράζ και στις μητρικές γλώσσες αλφαβητάρια και εκπαιδευτικά βιβλία. Στον αγώνα με την αγραμματοσύνη συμμετείχαν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι, δάσκαλοι, φοιτητές, υπάλληλοι, μορφωμένοι εργάτες και αγρότες. Εκατομμύρια άνδρες και γυναίκες κάθονταν στα θρανία τα βράδια μετά τη δουλιά. Ηδη το 1928 είχαν μάθει γράμματα 7 εκατομμύρια περίπου ενήλικες. Από το 1920 έως το 1940 έμαθαν γράμματα 60 εκατομμύρια ενήλικες. Σύμφωνα με τα στοιχεία της απογραφής του 1939, οι εγγράμματοι ηλικίας 9-49 ετών αποτελούσαν το 87,4%. Το 1959 η αγραμματοσύνη είχε νικηθεί ολοκληρωτικά!
Ολα τα σχολεία γενικής μόρφωσης άνοιξαν για όλο το λαό και απαγορεύτηκαν τα ιδιωτικά. Καθιερώθηκε η δωρεάν Παιδεία και η κοινή φοίτηση των δύο φύλων στα σχολεία. Χωρίστηκε το σχολείο από την Εκκλησία και η Εκκλησία με τη σειρά της από το Κράτος. Απαγορεύτηκαν οι θρησκευτικές τελετές και η διδασκαλία οποιουδήποτε θρησκευτικού δόγματος στα σχολεία και καταργήθηκαν οι σωματικές τιμωρίες.
Κατακτήθηκε το δικαίωμα των εθνικοτήτων να σπουδάζουν στη μητρική τους γλώσσα, τέθηκαν οι βάσεις για τη δημιουργία του σοβιετικού συστήματος κοινωνικής προσχολικής διαπαιδαγώγησης, εκπονήθηκαν και εφαρμόστηκαν νέες αρχές εισαγωγής στα ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα που πλέον άνοιξαν τις πόρτες τους στην εργατική τάξη και τους αγρότες. Μερικά χαρακτηριστικά στοιχεία δίνουν μια «γεύση» για το τι συνέβη: Στο σχολικό έτος 1940-'41 ο αριθμός των μαθητών στην Τουρκμενία αυξήθηκε κατά 37 φορές, σε σχέση με το σχολικό έτος 1914-'15. Στην Κιργιζία κατά 47 φορές, στο Ουζμπεκιστάν κατά 75 φορές και στο Τατζικιστάν κατά 854 φορές! Το 1940-'41 φοιτούσαν συνολικά 35,6 εκατομμύρια μαθητές, αντί των 9,7 εκατομμυρίων το 1915.
Το 1939 καθιερώθηκε η 7τάξια υποχρεωτική Εκπαίδευση, το 1958 η 8τάξια, κι από το 1977 η 10τάξια υποχρεωτική, γενική και μέση Εκπαίδευση.
Η Εκπαίδευση ήταν δωρεάν για όλους, σ' όλες τις βαθμίδες, αφού ο χαρακτήρας του εκπαιδευτικού συστήματος ήταν αποκλειστικά κρατικός.
https://www.rizospastis.gr/story.do?id=2080203

Οκ. Το να χωρίσεις σε μορφωτικές κάστες κοινωνίες που ήδη είναι ταξικά διαχωρισμένες σε κάποιον βαθμό, ανάλογα με την χώρα, είναι ο γρηγορότερος τρόπος να οδηγηθείς σε αδιέξοδο και κατάρρευση.Ασέβαστος έγραψε: 30 Ιαν 2025, 18:38please elaborate.hellegennes έγραψε: 30 Ιαν 2025, 18:29Recipe for disaster το λένε αυτό οι Βρετανοί. Είναι πραγματικά μια από τις 2-3 χειρότερες ιδές που έχουν εκφραστεί ποτέ όσον αφορά την εκπαίδευση. Δεν είναι νέα ιδέα αλλά δεν παύει να είναι εξοργιστικά κακή ιδέα.Ασέβαστος έγραψε: 29 Ιαν 2025, 14:09 ειναι δεδομενο οτι υπαρχουν μαθητες 2 η περισσοτερων ταχυτητων. ειναι πολυ καλο για την κοινωνια να τους ξεχωριζουμε, ωστε να εκπαιδευονται αναλογα με τις ικανοτητες τους.
Θεωρώ ότι είναι αυτονόητο γιατί είναι κακή ιδέα αλλά δεδομένου ότι το βλέπεις ως καλό, ίσως να μην είναι και τόσο αυτονόητο.
διαχρονικα θυμαμαι ενα απο ταπροβληματα των εκπαιδευτικων, να ειναι η ανομοιογενεια στην ταξη, οπου αν προχωρησουν λιγο παραπανω δεν μπορουν να ακολουθησουν οι αργοι, και αν καθυστερησουν βαριουνται οι προχωρημενοι.
να ενημερωσω οτι εχω ιδια γνωση, καθως ο γιος μου ειναι στο προτυπο.
Κύριοι του Ωνάσειου Ιδρύματος,
Απευθυνόμαστε σε εσάς, γιατί έχουμε μερικά ερωτήματα σχετικά με τη συμφωνία που κάνατε με την κυβέρνηση, με την οποία καταργείτε τα σχολεία μας και τα μετατρέπετε σε ωνάσεια.
Οι μαθητές θέλουμε να έχουμε καλά και σύγχρονα σχολεία. Θέλουμε να αναβαθμιστεί η λειτουργία τους με υποδομές, καθηγητές, δραστηριότητες και ακριβώς για αυτά αγωνιζόμαστε. Όμως αυτό γιατί θα πρέπει να γίνεται σε συγκεκριμένα σχολεία και μάλιστα να περνάμε από εξετάσεις; Δεν αξίζουμε όλοι οι μαθητές καλά και σύγχρονα σχολεία;
Αυτό που κάνετε είναι να μας πετάτε τελικά έξω από τα σχολεία της γειτονιάς μας και να μας αναγκάζετε να δίνουμε κι άλλες εξετάσεις για να συνεχίσουμε το σχολείο.
Απαιτούμε να μην προχωρήσουν τα Ωνάσεια Σχολεία γιατί διαχωρίζουν τους μαθητές και μας διώχνουν από τα σχολεία μας!
Ξέρουμε πως τα ίδια λένε οι συμμαθητές μας που κάνουν αυτές τις μέρες καταλήψεις και πορείες, αλλά και στην Κρήτη, στην Ρόδο και στην Θράκη.
Τα μαθητικά συμβούλια και μαθητές από
15ο ΓΕΛ Αθήνας
15ο Γυμνάσιο Αθήνας
60ο Γυμνάσιο Αθηνών
7ο ΓΕΛ Αχαρνών
52ο ΓΕΛ Αθήνας
3ο Γυμνάσιο Κοζάνης
1ο ΓΕΛ Περάματος
1ο Γυμνάσιο Περάματος
3ο ΓΕΛ Ευόσμου
6ο Γυμνάσιο Ευόσμου

ειναι ηδη χωρισμενοι σε "καστες". σε μορφωτικο αλλα οχι μονο επιπεδο. αναλογα με το υψος, την ομορφια, την κονωνικη και οικονομικη θεση των γονιων και χιλια αλλα.hellegennes έγραψε: 30 Ιαν 2025, 19:22Οκ. Το να χωρίσεις σε μορφωτικές κάστες κοινωνίες που ήδη είναι ταξικά διαχωρισμένες σε κάποιον βαθμό, ανάλογα με την χώρα, είναι ο γρηγορότερος τρόπος να οδηγηθείς σε αδιέξοδο και κατάρρευση.Ασέβαστος έγραψε: 30 Ιαν 2025, 18:38please elaborate.hellegennes έγραψε: 30 Ιαν 2025, 18:29
Recipe for disaster το λένε αυτό οι Βρετανοί. Είναι πραγματικά μια από τις 2-3 χειρότερες ιδές που έχουν εκφραστεί ποτέ όσον αφορά την εκπαίδευση. Δεν είναι νέα ιδέα αλλά δεν παύει να είναι εξοργιστικά κακή ιδέα.
Θεωρώ ότι είναι αυτονόητο γιατί είναι κακή ιδέα αλλά δεδομένου ότι το βλέπεις ως καλό, ίσως να μην είναι και τόσο αυτονόητο.
διαχρονικα θυμαμαι ενα απο ταπροβληματα των εκπαιδευτικων, να ειναι η ανομοιογενεια στην ταξη, οπου αν προχωρησουν λιγο παραπανω δεν μπορουν να ακολουθησουν οι αργοι, και αν καθυστερησουν βαριουνται οι προχωρημενοι.
να ενημερωσω οτι εχω ιδια γνωση, καθως ο γιος μου ειναι στο προτυπο.
Αν διαχωρίσεις τους μαθητές με βάση την "ταχύτητά τους", που είναι συνδυασμός εγγενούς ευφυΐας και περιβάλλοντος, κατασκευάζεις ένα σύστημα στο οποίο οι "χαμηλής ταχύτητας" μαθητές θα έχουν ακόμα λιγότερες ευκαιρίες να ανελιχθούν, να μορφωθούν και να ξεφύγουν από το περιβάλλον τους, γιατί θα τους παρέχεις λιγότερα εφόδια. Το οποίο βέβαια είναι συνταγή για μεγαλύτερες κοινωνικές ανισότητες, με ό,τι δεινά συνεπάγεται αυτό.
δεν απατωμαι. το βλεπω στην πραξη, με τα ματια μου. το προτυπο προσφερει περισσοτερα ερεθισματα, προσφερει και συναγωνισμο με αναλογου επιπεδου συμμαθητες, και δεν προσφερει παραπανω πιεση, απλως τους κρατα το ενδιαφερον, αντι να χασμουριουνται κοιταζοντας το ταβανι οταν γινεται μαθημα σε κατι πολυ κατω απο το επιπεδο τους.Ο σωστός τρόπος χειρισμού των παιδιών με φαινομενικά περισσότερες δυνατότητες είναι να τους προσφέρεις περισσότερα ερεθίσματα πέρα από το κύριο σχολικό περιβάλλον είτε θεσμικά είτε σε επίπεδο οικογενειακού περιβάλλοντος. Αν το χειριστείς χωρίζοντας σε κατηγορίες τα παιδιά, εξασφαλίζεις ότι όχι μόνο οι μαθητές χαμηλότερων ταχυτήτων δεν θα έχουν ποτέ τις δυνατότητες για κοινωνική κινητικότητα αλλά και οι υψηλότερων ταχυτήτων μαθητές θα έχουν είτε ανεπιθύμητα υψηλότερη πίεση είτε θα τους προσφέρεται το στάνταρ επίπεδο που προσφέρεται τώρα σε όλους. Κι αν νομίζεις ότι θα προχωρούν πιο γρήγορα στην ύλη ή σε έξτρα ύλη απατάσαι.
χα,κι εγω πηγα στους αδυναμους στα αγγλικα, παρολο που το επιπεδο μου ηταν 10 φορες πανω απο οτι εκαναν οι προχωρημενοι. για πλακα. ποτε κανεις δεν εκρινε οτι καποιος που ειναι καλος στα αγγλικα, θα ειναι και αλλου. ηταν παντοτε ξεκαθαρο οτι αλλος θα ειναι καλος στα μαθηματικα, αλλος στην ιστορια, κλπ.Όταν πήγαινα γυμνάσιο, η σημιτοκυβέρνηση είχε την φαεινή ιδέα να χωρίσει τους μαθητές σε δυο ταχύτητες αγγλικών. Τα αποτελέσματα ήταν καταστροφικά και την επόμενη χρονιά το ακύρωσαν. Εγώ τότε ήξερα ελάχιστα αγγλικά γιατί δεν με έστειλαν ποτέ φροντιστήριο οι γονείς μου, ήμουν 100% αυτοδίδακτος. Ως εκ τούτου, κατέληξα στο τμήμα χαμηλής ταχύτητας. Επειδή όμως είχαμε μόνο μια καθηγήτρια αγγλικών και τρία τμήματα, έπρεπε αναγκαστικά να χωριστούμε και σε δυο άλλα μαθήματα, που σε εμάς ήταν γυμναστική και ιστορία, ώστε να δουλεύει με κυκλική προσέγγιση. Όσο ένα τμήμα έκανε αγγλικά, το δεύτερο έκανε ιστορία και το τρίτο γυμναστική.
Δεν θα ξεχάσω ποτέ την ημέρα που η καθηγήτρια ιστορίας μπήκε και είπε "εσείς είστε το τμήμα των αδύναμων;" στο οποίο της απάντησα αμέσως ότι δεν είμαστε αδύναμοι στην ιστορία, η επιλογή του μαθήματος ήταν τυχαία, στο οποίο ανταπάντησε ότι είναι στο χέρι μας να το αποδείξουμε. Κι αυτό έκανα. Δημιούργησα pact με τους συμμαθητές μου να δώσουμε έξτρα έμφαση στην ιστορία για να προχωρήσουμε γρηγορότερα την ύλη, όπερ και εγένετο.
Στο τέλος του έτους ήμασταν μπροστά στην ύλη και στην ιστορία και στα αγγλικά. Το τμήμα των "δυνατών" δεν έκανε διαφορετική ύλη ούτε τίποτα έξτρα. Θεωρώντας δεδομένο ότι είναι καλύτεροι, γιατί αυτό προσπάθησε το κράτος να τους πείσει ότι είναι, έκαναν πολύ μικρότερη προσπάθεια.
γι αυτο ακριβως ειναι καλο να τον απομακρυνεις απο τους αδυναμους, για να μην την ψωνισει. οταν ειναι αναμεσα σε ισους, δεν μπορει να ειναι ψωνιο.Εκτός των άλλων, το να φουσκώνεις τα μυαλά κάποιου με αυτόν τον τρόπο έχει πολύ άσχημα αποτελέσματα. Όχι μόνο τον κάνεις υπερφίαλο, αλλά καλλιεργείς ένα αίσθημα ανωτερότητας απέναντι στους άλλους μαθητές, το οποίο ελπίζω ότι δεν χρειάζεται να εξηγήσω γιατί είναι καταστροφικό. Ταυτόχρονα, δημιουργείς δυνητικά κόμπλεξ κατωτερότητας και απογόητευσης στους πιο αδύναμους, που ελαχιστοποιεί τις πιθανότητές τους να προσπαθήσουν για κάτι καλύτερο.
αντιθετως, δινοντας τη δυνατοητα στους πιο ικανους να κανουν ενα παραπανω βημα μπροστα, τους δινεις τη δυνατοτητα να προσφερουν στην κοινωνια οτι περισσοτερο μπορουν, χωρις να τους κρατας πισω. εχεις μια πιθανοτητα παραπανω να βρεθει ας πουμε φαρμακο για τον καρκινο.που θα ειναι καλο για ολουςΓια να το πω αλλιώς, είναι πολύ καλύτερο το επίπεδο μόρφωσης που προσφέρεις να βασίζεται σε έναν μέσο όρο, μέσα από τον οποίο θα ξεχωρίσει όποιος είναι να ξεχωρίσει, χωρίς να χαλάς την κοινωνική συνοχή και το αίσθημα της ενότητας, ότι είμαστε όλοι μαζί σ' αυτόν τον κόσμο και όλοι μαζί θα προσπαθήσουμε.
Εξάλλου το έχουμε δει σε τόσες χιλιάδες χρόνια ιστορίας αυτό το σύστημα που η υψηλής ποιότητας εκπαίδευση γίνεται προνόμιο των λίγων και έχουμε δει την διαφορά που κάνει η προσφορά ενός κοινού επιπέδου σε όλον τον κόσμο.
Οπότε ας προσθέσουμε και την δυνατότητα μόρφωσης;Ασέβαστος έγραψε: 30 Ιαν 2025, 19:59 ειναι ηδη χωρισμενοι σε "καστες". σε μορφωτικο αλλα οχι μονο επιπεδο. αναλογα με το υψος, την ομορφια, την κονωνικη και οικονομικη θεση των γονιων και χιλια αλλα.
Δεν λειτουργεί έτσι. Από την στιγμή που έχεις διαφορετικές κάστες μόρφωσης, δίνεις έμφαση σε αυτήν που θεωρείς σημαντική και παραγκωνίζεις την άλλην. Είναι αναπόφευκτο, δεν υπάρχει τίποτα απολύτως που μπορείς να κάνεις για να μην συμβεί.Ασέβαστος έγραψε: 30 Ιαν 2025, 19:59 δεν παρεχεις λιγοτερα εφοδια στους "αργους" παρεχεις τοσα οσα μπορουν να αφομοιωσουν.
Δεν λειτουργεί έτσι ο ανθρώπινος εγκέφαλος και αν λειτουργούσε έτσι δεν θα πηγαίναμε ποτέ παρακάτω και δεν θα λειτουργούσε η επιστήμη. Υπάρχει εξέλιξη ακριβώς γιατί είμαστε φτιαγμένοι να υπερβαίνουμε τις υφιστάμενες δυνατότητές μας.Ασέβαστος έγραψε: 30 Ιαν 2025, 19:59 το να τους δινεις παραπανω ειναι αχρηστο και επιζημιο, αφου δεν μπορουν.
Καταρχήν δεν λειτουργεί αυτό που λες. Δεν μπορεί να υπάρξει κοινωνική κινητικότητα αν δεν προσφέρει αυτό το επίπεδο το ίδιο το κράτος. Αυτό που ονειρεύεσαι είναι καταδίκη της κοινωνικής κινητικότητας. Εξασφαλίζει ότι κανείς που έρχεται από χαμηλό κοινωνικό περιβάλλον δεν θα καταφέρει ποτέ να ανελιχθεί.Ασέβαστος έγραψε: 30 Ιαν 2025, 19:59 οι μαθητες χαμηλοτερου μαθησιακου επιπεδου μπορουν και πρεπει να αναζητησουν την κοινωνικη κινητικοτητα εκμεταλλευομενοι τις ικανοτητες που εχουν. δε χρειαζεται και δεν μπορουν, και δε θελουν να γινουν καθηγητες πανεπιστημιου με το ζορι.
Wrong. Πρώτα απ' όλα η ίδια η ιστορία αποδεικνύει πόσο άδικο έχεις. Η αριστοκρατική τάξη πώς έβλεπε τις κατώτερες τάξεις; Αυτό θα λειτουργούσε μόνο αν υπήρχαν κοινωνίες που όλοι ήταν στο ίδιο επίπεδο, σαν να ζούμε σε διαφορετικούς κόσμους.Ασέβαστος έγραψε: 30 Ιαν 2025, 19:59 γι αυτο ακριβως ειναι καλο να τον απομακρυνεις απο τους αδυναμους, για να μην την ψωνισει. οταν ειναι αναμεσα σε ισους, δεν μπορει να ειναι ψωνιο.
Ούτε καν. Έχεις πολύ λιγότερες πιθανότητες να πάει μπροστά η επιστήμη. Η επιστήμη ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ σε όλους δίνονται στο μέτρο του δυνατού οι ίδιες μαθησιακές ευκαιρίες. Αυτή ήταν η προσφορά των δημόσιων συστημάτων εκπαίδευσης.Ασέβαστος έγραψε: 30 Ιαν 2025, 19:59 αντιθετως, δινοντας τη δυνατοητα στους πιο ικανους να κανουν ενα παραπανω βημα μπροστα, τους δινεις τη δυνατοτητα να προσφερουν στην κοινωνια οτι περισσοτερο μπορουν, χωρις να τους κρατας πισω. εχεις μια πιθανοτητα παραπανω να βρεθει ας πουμε φαρμακο για τον καρκινο.που θα ειναι καλο για ολους
Παρακολούθησα με ενδιαφέρον τι λέει ο καθηγητής.
για να μην απαντω σε καθενα ξεχωριστα.hellegennes έγραψε: 30 Ιαν 2025, 20:10Οπότε ας προσθέσουμε και την δυνατότητα μόρφωσης;Ασέβαστος έγραψε: 30 Ιαν 2025, 19:59 ειναι ηδη χωρισμενοι σε "καστες". σε μορφωτικο αλλα οχι μονο επιπεδο. αναλογα με το υψος, την ομορφια, την κονωνικη και οικονομικη θεση των γονιων και χιλια αλλα.
Δεν λειτουργεί έτσι. Από την στιγμή που έχεις διαφορετικές κάστες μόρφωσης, δίνεις έμφαση σε αυτήν που θεωρείς σημαντική και παραγκωνίζεις την άλλην. Είναι αναπόφευκτο, δεν υπάρχει τίποτα απολύτως που μπορείς να κάνεις για να μην συμβεί.Ασέβαστος έγραψε: 30 Ιαν 2025, 19:59 δεν παρεχεις λιγοτερα εφοδια στους "αργους" παρεχεις τοσα οσα μπορουν να αφομοιωσουν.
Δεν λειτουργεί έτσι ο ανθρώπινος εγκέφαλος και αν λειτουργούσε έτσι δεν θα πηγαίναμε ποτέ παρακάτω και δεν θα λειτουργούσε η επιστήμη. Υπάρχει εξέλιξη ακριβώς γιατί είμαστε φτιαγμένοι να υπερβαίνουμε τις υφιστάμενες δυνατότητές μας.Ασέβαστος έγραψε: 30 Ιαν 2025, 19:59 το να τους δινεις παραπανω ειναι αχρηστο και επιζημιο, αφου δεν μπορουν.
Καταρχήν δεν λειτουργεί αυτό που λες. Δεν μπορεί να υπάρξει κοινωνική κινητικότητα αν δεν προσφέρει αυτό το επίπεδο το ίδιο το κράτος. Αυτό που ονειρεύεσαι είναι καταδίκη της κοινωνικής κινητικότητας. Εξασφαλίζει ότι κανείς που έρχεται από χαμηλό κοινωνικό περιβάλλον δεν θα καταφέρει ποτέ να ανελιχθεί.Ασέβαστος έγραψε: 30 Ιαν 2025, 19:59 οι μαθητες χαμηλοτερου μαθησιακου επιπεδου μπορουν και πρεπει να αναζητησουν την κοινωνικη κινητικοτητα εκμεταλλευομενοι τις ικανοτητες που εχουν. δε χρειαζεται και δεν μπορουν, και δε θελουν να γινουν καθηγητες πανεπιστημιου με το ζορι.
Wrong. Πρώτα απ' όλα η ίδια η ιστορία αποδεικνύει πόσο άδικο έχεις. Η αριστοκρατική τάξη πώς έβλεπε τις κατώτερες τάξεις; Αυτό θα λειτουργούσε μόνο αν υπήρχαν κοινωνίες που όλοι ήταν στο ίδιο επίπεδο, σαν να ζούμε σε διαφορετικούς κόσμους.Ασέβαστος έγραψε: 30 Ιαν 2025, 19:59 γι αυτο ακριβως ειναι καλο να τον απομακρυνεις απο τους αδυναμους, για να μην την ψωνισει. οταν ειναι αναμεσα σε ισους, δεν μπορει να ειναι ψωνιο.
Ούτε καν. Έχεις πολύ λιγότερες πιθανότητες να πάει μπροστά η επιστήμη. Η επιστήμη ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ σε όλους δίνονται στο μέτρο του δυνατού οι ίδιες μαθησιακές ευκαιρίες. Αυτή ήταν η προσφορά των δημόσιων συστημάτων εκπαίδευσης.Ασέβαστος έγραψε: 30 Ιαν 2025, 19:59 αντιθετως, δινοντας τη δυνατοητα στους πιο ικανους να κανουν ενα παραπανω βημα μπροστα, τους δινεις τη δυνατοτητα να προσφερουν στην κοινωνια οτι περισσοτερο μπορουν, χωρις να τους κρατας πισω. εχεις μια πιθανοτητα παραπανω να βρεθει ας πουμε φαρμακο για τον καρκινο.που θα ειναι καλο για ολους
Δεν μιλάμε καν για κάτι υποθετικό, ρε συ. Μιλάμε για την ίδια την ιστορία της ανθρωπότητας.
τι υστερικος ειναι τουτος;Frappezitis έγραψε: 30 Ιαν 2025, 20:39 Αφιερώστε λίγα λεπτά και ακούστε την παρέμβαση του εκπαιδευτικού Η. Πατίδη Ηλίας Πατίδης προέδρου της ΕΛΜΕ Πειραιά στο Δ.Σ. του Δήμου Περάματος για το έγκλημα που συντελείται στα σχολεία με τα λεγόμενα ''Ωνάσεια σχολεία'' το οποιο προωθείται απο τη Βουλή με τις ψήφους της ΝΔ του ΠΑΣΟΚ και της ΠΛΕΥΣΗΣ !
Κυριολεκτικά τους ξεβράκωσε με την συμπαράσταση των μαθητών του Περάματος !
https://www.facebook.com/konstantinos.M ... 2748080367
και τι εμποδίζει όλα τα παιδιά να ρθούν σε επαφή με τη γνώση;Esperos έγραψε: 31 Ιαν 2025, 07:35
Το μόνο που φοβούνται είναι ότι, κάποια παιδιά από μια εργατική λαϊκή συνοικία, θα έχουν την τύχη
να πηγαίνουν σε ένα καλό σχολείο, να έρθουν σε επαφή με την γνώση, να μάθουν να προσπαθούν,
να μάθουν να μελετάνε, να μην χρειάζεται να χάνουν το χρόνο τους τις πρωινές ώρες σε ένα μπάχαλο,
να σχολάνε και σπίτι για μια ώρα για ένα πιάτο φαγητό και μετά φροντιστήριο μέχρι αργά το βράδυ.
Μερικά παιδιά, θα έχουν την ύχη να μην χρειάζεται να πηγαίνουν φροντιστήρια.
Οι μεροκαματιάρηδες εργάτες γονείς τους, δεν θα ξεπαραδιάζονται στα δίδακτρα φροντιστηρίων.
Και μόνο στην ιδέα ότι, παιδιά εργατών μεροκαματιάρηδων, θα έχουν μια τύχη στη ζωή τους,
ενοχλεί τους προβοκάτορες.