Σελίδα 2 από 4

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 11:34
από GoBzi
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:18
GoBzi έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 10:36
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 10:33 Ναι αλλά το νέο Α5 μου το βγάλανε 110Κ με όλα μέσα.

Μετά μη σκούζουν άμα καταλήξω σε γιάπωνα
Α5 στα 110;;; Μήπως τα μπέρδεψαν με το RS5;;
όχι, να η προσφορά που έστειλαν. Βέβαια μιλάμε για φουλ έξτρα με όλα τα συστήματα.


Εικόνα
Δεν τραβάνε τα αρχιδια τους οι Γερμανοί; Το αστείο είναι πως με τα μισά λεφτά παίρνεις πχ το L&K superb από την Skoda που μηχανικά θα είναι ιδιο, απλά εξωτερικά δεν θα έχει το σήμα της Audi.

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 11:43
από Dwarven Blacksmith
Το cucking στους Αμερικανούς έχει κόστος. Να το πληρώσουμε, δίκαιο είναι.

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 11:45
από Ερμής
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 10:33 Ναι αλλά το νέο Α5 μου το βγάλανε 110Κ με όλα μέσα.

Σοβαρομιλάς τώρα;
Μηπως το S5;

Και πως και ξέφυγες απο σουβάδες;

(btw ειδα το μικρο σουβακι της αλφα ψες, ομορφούλι είναι)


εδιτ, τωρα ειδα πως οντως ειναι το Α5. Ληζινγκ μέχρι την τρίτη παρουσία.

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 11:51
από Δημοκράτης
Αν δεν μπουν δασμοί στα κινέζικα η βιομηχανία της Ευρώπης είναι απλώς νεκρή

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 11:55
από Otto Weininger
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:45
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 10:33 Ναι αλλά το νέο Α5 μου το βγάλανε 110Κ με όλα μέσα.

Σοβαρομιλάς τώρα;
Μηπως το S5;

Και πως και ξέφυγες απο σουβάδες;

(btw ειδα το μικρο σουβακι της αλφα ψες, ομορφούλι είναι)


εδιτ, τωρα ειδα πως οντως ειναι το Α5. Ληζινγκ μέχρι την τρίτη παρουσία.
πάντα μου άρεσε πολύ το Α5 ειδικά από τότε που το βγάλανε και τετραπορτο (καταργήθηκε λόγω αυτού και το Α4) όπως και το Α6.
όταν είδα μάλιστα το νέο Α5 (αυτό που ανέβασα) έπαθα πλάκα. Πήρα την προσφορά, ξαναέπαθα πλάκα και τέλος το love story.

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 11:56
από Ερμής
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:55
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:45
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 10:33 Ναι αλλά το νέο Α5 μου το βγάλανε 110Κ με όλα μέσα.

Σοβαρομιλάς τώρα;
Μηπως το S5;

Και πως και ξέφυγες απο σουβάδες;

(btw ειδα το μικρο σουβακι της αλφα ψες, ομορφούλι είναι)


εδιτ, τωρα ειδα πως οντως ειναι το Α5. Ληζινγκ μέχρι την τρίτη παρουσία.
πάντα μου άρεσε πολύ το Α5 ειδικά από τότε που το βγάλανε και τετραπορτο (καταργήθηκε λόγω αυτού και το Α4) όπως και το Α6.
όταν είδα μάλιστα το νέο Α5 (αυτό που ανέβασα) έπαθα πλάκα. Πήρα την προσφορά, ξαναέπαθα πλάκα και τέλος το love story.
Δες το μικρο το σουβ αλφάκι, είναι ωραίο.

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 11:59
από Otto Weininger
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:56
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:55
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:45

Σοβαρομιλάς τώρα;
Μηπως το S5;

Και πως και ξέφυγες απο σουβάδες;

(btw ειδα το μικρο σουβακι της αλφα ψες, ομορφούλι είναι)


εδιτ, τωρα ειδα πως οντως ειναι το Α5. Ληζινγκ μέχρι την τρίτη παρουσία.
πάντα μου άρεσε πολύ το Α5 ειδικά από τότε που το βγάλανε και τετραπορτο (καταργήθηκε λόγω αυτού και το Α4) όπως και το Α6.
όταν είδα μάλιστα το νέο Α5 (αυτό που ανέβασα) έπαθα πλάκα. Πήρα την προσφορά, ξαναέπαθα πλάκα και τέλος το love story.
Δες το μικρο το σουβ αλφάκι, είναι ωραίο.
θα το δω την άλλη βδομάδα.
πάντως, δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε μένα, αλλά όποτε είναι να πάρω απόφαση για κάρο, πάντα κάτι προκύπτει. όχι απαραίτητα αρνητικό, ενίοτε και θετικότατο όπως μια πολύ καλή ευκαιρία για επαγγελματικό άνοιγμα.
με αποτέλεσμα να δίνω πάντα προτεραιότητα εκεί, και μιας και τα λεφτά δεν τα κόβουμε από τα δέντρα πάντα το αυτοκίνητο μένει πίσω.

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 11:59
από dna replication
πως λέγεται το Vorsprung durch Technik στα μεξικάνικα?

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 12:04
από dna replication
Δημοκράτης έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:51 Αν σνε μπουν δασμοί στα κινέζικα η βιομηχανία της Ευρώπης είναι απλώς νεκρή
αν δεν έβαζε τους στοχους που έβαλε για κατάργηση των ΜΕΚ η Ευρώπη δε θα είχε προβλημα με κινέζικη διείσδυση
Πηγε και έβαλε περιορισμούς στον εαυτό της εκεί που είχε συντριπτικό πλεονέκτημα
και στράφηκε εκεί που υστερούσε

Αλλα είπαμε, αποφασίζουν οι τραπεζίτες του Λονδίνου που θέλουν να πουλήσουν πράσινα ομόλογα

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 12:34
από Εμπεδοκλής
Δημοκράτης έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:51 Αν δεν μπουν δασμοί στα κινέζικα η βιομηχανία της Ευρώπης είναι απλώς νεκρή
Κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει αυτό το αστείο ότι φταίνε τα κινέζικα οχήματα για την κατάντια της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Στην ΕΕ, και τις χώρες δορυφόρους Ηνωμένο Βασίλειο, Ισλανδία, Νορβηγία και Ελβετία το 2024 έχουν πουληθεί 10.821.299 καινούρια αυτοκίνητα. Τα κινέζικα της SAIC Motor είναι 197.625, δηλαδή ούτε το 2%. Τα Tesla είναι 256.719

Ωραία η δικαιολογία ότι για την κατάντια των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών φταίει η Κίνα αλλά όχι.
Εκτός και αν όταν λέμε δασμούς στα κινέζικα εννούμε δασμούς στα κινέζικα σε Αμερική, Αφρική, Ευρώπη και Ασία επειδή οι Ευρωπαίοι δεν είναι ανταγωνιστικοί.

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 12:35
από Dwarven Blacksmith
Αν δεν γίνεις ανταγωνιστικός η εναλλακτική είναι η σοβιετοποιηση, όχι με την καλή έννοια όμως. Εννοούμε την ύπαρξη ενός παράλληλου, λιγότερο αποδοτικού συστήματος, που προστατεύει την απασχόληση και τη βιομηχανία μεν, αλλά κινδυνεύει με ξαφνικό θάνατο αν εκτεθεί κάποτε πάλι σε ανταγωνισμό.

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 12:38
από Ερμής
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:59
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:56
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:55

πάντα μου άρεσε πολύ το Α5 ειδικά από τότε που το βγάλανε και τετραπορτο (καταργήθηκε λόγω αυτού και το Α4) όπως και το Α6.
όταν είδα μάλιστα το νέο Α5 (αυτό που ανέβασα) έπαθα πλάκα. Πήρα την προσφορά, ξαναέπαθα πλάκα και τέλος το love story.
Δες το μικρο το σουβ αλφάκι, είναι ωραίο.
θα το δω την άλλη βδομάδα.
πάντως, δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε μένα, αλλά όποτε είναι να πάρω απόφαση για κάρο, πάντα κάτι προκύπτει. όχι απαραίτητα αρνητικό, ενίοτε και θετικότατο όπως μια πολύ καλή ευκαιρία για επαγγελματικό άνοιγμα.
με αποτέλεσμα να δίνω πάντα προτεραιότητα εκεί, και μιας και τα λεφτά δεν τα κόβουμε από τα δέντρα πάντα το αυτοκίνητο μένει πίσω.
Και πολύ καλά κάνεις.
Για εσένα το ληζινγκ ειναι μονόδρομος αλλά δε το θες.

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 12:44
από Otto Weininger
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:38
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:59
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:56
Δες το μικρο το σουβ αλφάκι, είναι ωραίο.
θα το δω την άλλη βδομάδα.
πάντως, δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε μένα, αλλά όποτε είναι να πάρω απόφαση για κάρο, πάντα κάτι προκύπτει. όχι απαραίτητα αρνητικό, ενίοτε και θετικότατο όπως μια πολύ καλή ευκαιρία για επαγγελματικό άνοιγμα.
με αποτέλεσμα να δίνω πάντα προτεραιότητα εκεί, και μιας και τα λεφτά δεν τα κόβουμε από τα δέντρα πάντα το αυτοκίνητο μένει πίσω.
Και πολύ καλά κάνεις.
Για εσένα το ληζινγκ ειναι μονόδρομος αλλά δε το θες.
το είχαμε κάνει παλαιότερα με την Brera και μετά την κρατήσαμε δική μας όταν έληξε το συμβόλαιο, με κάποια έξτρα λεφτά που δώκαμε.

το πρόβλημά μου με το leasing είναι ότι θέλω το αυτοκίνητο (το όποιο) custom. Από χρώμα και ζάντες, μέχρι ο,τι άλλο μου κατέβει.
δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με leasing.

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 12:45
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
110 για το α5 ήμαρτον και ξανά μανά ήμαρτον που έλεγε και μια ψυχή

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 12:45
από Ερμής
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:44
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:38
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:59

θα το δω την άλλη βδομάδα.
πάντως, δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε μένα, αλλά όποτε είναι να πάρω απόφαση για κάρο, πάντα κάτι προκύπτει. όχι απαραίτητα αρνητικό, ενίοτε και θετικότατο όπως μια πολύ καλή ευκαιρία για επαγγελματικό άνοιγμα.
με αποτέλεσμα να δίνω πάντα προτεραιότητα εκεί, και μιας και τα λεφτά δεν τα κόβουμε από τα δέντρα πάντα το αυτοκίνητο μένει πίσω.
Και πολύ καλά κάνεις.
Για εσένα το ληζινγκ ειναι μονόδρομος αλλά δε το θες.
το είχαμε κάνει παλαιότερα με την Brera και μετά την κρατήσαμε δική μας όταν έληξε το συμβόλαιο, με κάποια έξτρα λεφτά που δώκαμε.

το πρόβλημά μου με το leasing είναι ότι θέλω το αυτοκίνητο (το όποιο) custom. Από χρώμα και ζάντες, μέχρι ο,τι άλλο μου κατέβει.
δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με leasing.
Μπορεί αλλά με μεγάλο συμβόλαιο. Ψάξου ομως, κρίμα να δώσεις τόσα χρήματα μπαμ