Re: Πάνε να φάνε λεφτά ακόμη και για το λογότυπο του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης
Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2024, 22:53
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Δες και στο λινκ που ανέβασαmao mao έγραψε: 16 Οκτ 2024, 22:52Έγιναν δύο άγονοι διαγωνισμοί τον Φλεβάρη και τον Ιούνιο. Και η εταιρία φάντασμα πήρε το έργο χωρίς διαγωνισμό με απ'ευθειας ανάθεση.
Δες τους λόγους που αποκλείστηκαν οι εταιρίες από τους διαγωνισμούς. Μπούρδες για να δώσουν το 30άρι στο δικό τους άνθρωπο.
![]()
μόλις το είδα ναι. Οτι και καλά δε θέλαν ένα απλό λογότυπο αλλά κάτι πολύ περισσότερο. Και έδωσαν τη δουλειά σε ανύπαρκτη εταιρία.nyxtovios έγραψε: 16 Οκτ 2024, 22:56Δες και στο λινκ που ανέβασαmao mao έγραψε: 16 Οκτ 2024, 22:52Έγιναν δύο άγονοι διαγωνισμοί τον Φλεβάρη και τον Ιούνιο. Και η εταιρία φάντασμα πήρε το έργο χωρίς διαγωνισμό με απ'ευθειας ανάθεση.
Δες τους λόγους που αποκλείστηκαν οι εταιρίες από τους διαγωνισμούς. Μπούρδες για να δώσουν το 30άρι στο δικό τους άνθρωπο.
![]()
Λέει ματαιώνεται γιατί απαιτούνται ειδικές γνώσεις για την οπτικόποίηση της ταυτότητας του μετρό.
Είναι προφανές ότι φταίει το 1981 και ο Παπανδρέουmao mao έγραψε: 16 Οκτ 2024, 22:58μόλις το είδα ναι. Οτι και καλά δε θέλαν ένα απλό λογότυπο αλλά κάτι πολύ περισσότερο. Και έδωσαν τη δουλειά σε ανύπαρκτη εταιρία.nyxtovios έγραψε: 16 Οκτ 2024, 22:56Δες και στο λινκ που ανέβασαmao mao έγραψε: 16 Οκτ 2024, 22:52
Έγιναν δύο άγονοι διαγωνισμοί τον Φλεβάρη και τον Ιούνιο. Και η εταιρία φάντασμα πήρε το έργο χωρίς διαγωνισμό με απ'ευθειας ανάθεση.
Δες τους λόγους που αποκλείστηκαν οι εταιρίες από τους διαγωνισμούς. Μπούρδες για να δώσουν το 30άρι στο δικό τους άνθρωπο.
![]()
Λέει ματαιώνεται γιατί απαιτούνται ειδικές γνώσεις για την οπτικόποίηση της ταυτότητας του μετρό.
μακαρι


Διαβάστε περισσότερα εδώ: https://parallaximag.gr/thessaloniki-ne ... taytotitasΗ στάση των ΕΒΓΕ (Ελληνικά Βραβεία Σχεδιασμού Οπτικής Εποικοινωνίας) Ο Δημήτρης Φακίνος, Διευθυντής των ΕΒΓΕ και εκπρόσωπος της γραφιστικής κοινότητας, δηλώνει στην Parallaxi: «Αυτό που είδαμε να συμβαίνει με τον διαγωνισμό για το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι πραγματικά απογοητευτικό και εξαιρετικά προβληματικό για πολλούς λόγους. Καταρχάς, η σύνθεση της επιτροπής αξιολόγησης φαίνεται να αποτελείται από άτομα που δεν έχουν την κανένα υπόβαθρο στον τομέα του branding. Η ανάπτυξη μιας ισχυρής οπτικής ταυτότητας, ειδικά για ένα τόσο σημαντικό έργο καθημερινής και μεγάλης προβολής, όπως το Μετρό μιας μεγάλης πόλης, απαιτεί επαγγελματίες με εξειδικευμένες γνώσεις και κατανόηση του σχεδιασμού της οπτικής επικοινωνίας. Κανένα τέτοιο μέλος δεν είδαμε στην επιτροπή. Δεύτερον, είναι απαράδεκτο να ζητείται από τους σχεδιαστές να εργαστούν, να διαθέσουν πόρους (χρηματικούς και μη) ώστε να παράξουν σοβαρές προτάσεις και μετά να τους αποστέλλεται ένα μήνυμα του τύπου “απλά δεν μας κάνει η δουλειά σας και άρα ο διαγωνισμός είναι άγονος”. Κι αυτό τη στιγμή που πολλοί από τους συμμετέχοντες είναι σημαντικότατοι και έχουν αποδεδειγμένη γνώση του αντικειμένου τους (εντός κι εκτός ελληνικών συνόρων). Όλοι καταλαβαίνουν πως πρόκειται για κοροϊδία. Τέλος, η απόφαση να δοθεί το έργο σε ένα “άγνωστο” γραφείο είναι εξίσου ανησυχητική. Όταν πρόκειται για ένα τόσο σημαντικό δημόσιο έργο, θα έπρεπε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια και αξιοπιστία. Η επιλογή μιας εταιρείας χωρίς διακεκριμένο υπόβαθρο στον τομέα δημιουργεί το λιγότερο αμφιβολίες για το κριτήριο της επιλογής και το πώς λήφθηκαν αυτές οι αποφάσεις. Είναι σαφές ότι η διαδικασία αυτή όχι μόνο απαξιώνει τους σχεδιαστές, αλλά υπονομεύει και την ίδια τη σημασία του branding για δημόσια έργα τέτοιας εμβέλειας».
nyxtovios έγραψε: 16 Οκτ 2024, 22:59Είναι προφανές ότι φταίει το 1981 και ο Παπανδρέουmao mao έγραψε: 16 Οκτ 2024, 22:58μόλις το είδα ναι. Οτι και καλά δε θέλαν ένα απλό λογότυπο αλλά κάτι πολύ περισσότερο. Και έδωσαν τη δουλειά σε ανύπαρκτη εταιρία.nyxtovios έγραψε: 16 Οκτ 2024, 22:56
Δες και στο λινκ που ανέβασα
Λέει ματαιώνεται γιατί απαιτούνται ειδικές γνώσεις για την οπτικόποίηση της ταυτότητας του μετρό.