Re: Πιστος στην ντεζελοκινηση
Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2024, 16:12
έλα, τα μπεκ στα ντήζελ είναι πιο ευαίσθητα στο νοθευμένο, ίσως γιατί δουλεύουν σε μεγαλύτερες πιέσεις
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
ελπίζω να έχεις γερά σφραγίσματα στα δόντια γιατί αλλιώς θα σου ξεκολλήσουν στους ελληνικούς δρόμους με αυτό το αμάξιSeaHawk έγραψε: 11 Οκτ 2024, 12:07 Ο κυβος ερριφθη.
Η αποφαση παρθηκε.
Εξετασα ολα τα σεναρια(ηλεκτρικα.plug-in και μη υβριδικα κτλ) και κατεληξα στο να αντικαταστησω την BMW E60 520 diesel του 2006 με ενα Mercedes C coupe diesel Facelift της περιοδου 2019-2023
Θα παιξω απο 1.6 εως 2 λιτρα.
πχ....
![]()
Δεν ισχύει.SeaHawk έγραψε: 11 Οκτ 2024, 16:14 Αν πηγαινεις μονο σε εταιρικα πρατηρια καυσιμων δεν εχεις προβλημα με νοθευμενο καυσιμο
Κάτσε ρε συ, φίλτρο καυσίμου είχε αλλάξει καθόλου αυτά τα δύο χρόνια; Επίσης, μεγάλο λάθος το να βάζουμε στο φθηνότερο (αυτά τα κωλοaegean δηλαδή) για να γλυτώσουμε δύο λεπτά το λίτρο (ήτοι ογδόντα λεπτά το φουλάρισμα...).
Κάτσε κάτσε, τι εννοείς με καθάρισμα; Και εγώ diesel εχω αλλά δεν έχω καθαρίσει ποτέ τα μπρκ ενώ έχω κάνει 100κ χιλιόμετρα. Απλά μια φορά στο τόσο βαζω ένα τέτοιο.taliban έγραψε: 11 Οκτ 2024, 16:26 Στα ντιζελ θέλουν καθάρισμα τα μπεκ ανά κάμποσα χλμ.
Εμένα στο φορτηγό ανά 50.000χλμ και συντήρηση η αντλία πετρελαίου κάθε 4 χρόνια.
Την τελευταία φορά πρόλαβα το ένα μπεκ παραλίγο να με άφηνε.
Θέλει προσοχή στα καύσιμα.
Έχω κ ένα toyota βενζίνη και αέριο.
Σε ολόκληρα τα τρικαλα 1 είναι που έχει καθαρό αέριο.
Στα υπόλοιπα βγάζει θέμα.
Αυτά γαμαν τις αντλίες μακροπροθεσμα.Αφήνουν υπολείμματα.GoBzi έγραψε: 11 Οκτ 2024, 16:34Κάτσε κάτσε, τι εννοείς με καθάρισμα; Και εγώ diesel εχω αλλά δεν έχω καθαρίσει ποτέ τα μπρκ ενώ έχω κάνει 100κ χιλιόμετρα. Απλά μια φορά στο τόσο βαζω ένα τέτοιο.taliban έγραψε: 11 Οκτ 2024, 16:26 Στα ντιζελ θέλουν καθάρισμα τα μπεκ ανά κάμποσα χλμ.
Εμένα στο φορτηγό ανά 50.000χλμ και συντήρηση η αντλία πετρελαίου κάθε 4 χρόνια.
Την τελευταία φορά πρόλαβα το ένα μπεκ παραλίγο να με άφηνε.
Θέλει προσοχή στα καύσιμα.
Έχω κ ένα toyota βενζίνη και αέριο.
Σε ολόκληρα τα τρικαλα 1 είναι που έχει καθαρό αέριο.
Στα υπόλοιπα βγάζει θέμα.
https://www.sam-turner.co.uk/products/r ... t7Fpr00t6o
Αν έχεις περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλώ διαφώτισε με, με αφορά άμεσα (βάζω aegean πολύ συχνά γιατί είναι το κοντινότερό μου). Να προτιμήσω να πάω λίγο παραπέρα στο ΕΚΟ της Καλυψώ που είναι λίγο πιο ακριβό, αν μακροπρόθεσμα συμφέρει;Καπετάν Μιχάλης έγραψε: 11 Οκτ 2024, 16:17 (αυτά τα κωλοaegean δηλαδή) για να γλυτώσουμε δύο λεπτά το λίτρο (ήτοι ογδόντα λεπτά το φουλάρισμα...).
Το 2023 πρεπει να ταξινομηθηκαν καμια 30αρια ηλεκτρικα ταξιΕρμής έγραψε: 11 Οκτ 2024, 16:36 οι οδηγοί ταξί του κάνουν για οικονομία καυσίμου.
Πολλοί τελευταία παίρνουν ηλεκτρικά και βενζίνα ηλεκτρικά.
Όσους ξέρω με ντίζελ βάζουν Εκο avioAllah έγραψε: 11 Οκτ 2024, 16:51Αν έχεις περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλώ διαφώτισε με, με αφορά άμεσα (βάζω aegean πολύ συχνά γιατί είναι το κοντινότερό μου). Να προτιμήσω να πάω λίγο παραπέρα στο ΕΚΟ της Καλυψώ που είναι λίγο πιο ακριβό, αν μακροπρόθεσμα συμφέρει;Καπετάν Μιχάλης έγραψε: 11 Οκτ 2024, 16:17 (αυτά τα κωλοaegean δηλαδή) για να γλυτώσουμε δύο λεπτά το λίτρο (ήτοι ογδόντα λεπτά το φουλάρισμα...).
Ναι, χωρίς δεύτερη σκέψη και ειδικά αν πρόκειται για diesel. Συνήθιζα να βάζω diesel από aegean σε ένα παλιό hilux μέχρι που μου έσκασαν κάτι σωληνάκια στην τρόμπα από κακής ποιότητας καύσιμο και το είδαμε στο φίλτρο καυσίμου με το τι είχε μαζέψει (που το άλλαζα κάθε χρόνο). Μετά πήγα σε avin και βλέπω τη διαφορά ποιότητας και στο φίλτρο που αλλάζουμε κάθε χρόνο, αλλά και στην απόδοση του αυτοκινήτου.Allah έγραψε: 11 Οκτ 2024, 16:51Αν έχεις περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλώ διαφώτισε με, με αφορά άμεσα (βάζω aegean πολύ συχνά γιατί είναι το κοντινότερό μου). Να προτιμήσω να πάω λίγο παραπέρα στο ΕΚΟ της Καλυψώ που είναι λίγο πιο ακριβό, αν μακροπρόθεσμα συμφέρει;Καπετάν Μιχάλης έγραψε: 11 Οκτ 2024, 16:17 (αυτά τα κωλοaegean δηλαδή) για να γλυτώσουμε δύο λεπτά το λίτρο (ήτοι ογδόντα λεπτά το φουλάρισμα...).