Σελίδα 2 από 4
Re: Γιατί τα αποτελέσματα στις μετρήσεις δεξιοτήτων των ελλήνων μαθητών είναι τόσο απογοητευτικά;
Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2024, 12:33
από έργο_μακέτο
Maspoli έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:30
Καλό θα είναι επίσης να δώσει ο νηματοθέτης κάποιο παράδειγμα τεστ έτσι ώστε να έχουμε μια κοινή αφετηρία
https://www.datapandas.org/ranking/pisa ... by-country
Τα αποτελέσματα του PISA το 2022. Στη θέση 43 η Ελλάδα. Στον πάτο των χωρών της ΕΕ.
Μπορώ να βάλω και παλιότερα τεστ η κάποιο διάγραμμα για να έχουμε μια εικόνα των αποτελεσμάτων σε βάθος χρόνου.
Re: Γιατί τα αποτελέσματα στις μετρήσεις δεξιοτήτων των ελλήνων μαθητών είναι τόσο απογοητευτικά;
Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2024, 12:37
από Μπίστης
Maspoli έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:27
Το σημαντικότερο πρόβλημα είναι οι γονείς
Το κινητό είναι και τα χαζό - τραγουδα που τους κάνουν το μυαλό κιμά
Οι κακοι γονείς είναι άλλοθι όταν είσαι άβουλος, όσο λάθος και να είναι οφείλεις να βρεις τον δρόμο σου, η μόνη αντίδραση πλέον είναι τα τατού (αν και τα συναγωνίζονται και οι γιαγιάδες τους)

Re: Γιατί τα αποτελέσματα στις μετρήσεις δεξιοτήτων των ελλήνων μαθητών είναι τόσο απογοητευτικά;
Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2024, 12:40
από έργο_μακέτο
Μπίστης έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:37
Maspoli έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:27
Το σημαντικότερο πρόβλημα είναι οι γονείς
Το κινητό είναι και τα χαζό - τραγουδα που τους κάνουν το μυαλό κιμά
Οι κακοι γονείς είναι άλλοθι όταν είσαι άβουλος, όσο λάθος και να είναι οφείλεις να βρεις τον δρόμο σου, η μόνη αντίδραση πλέον είναι τα τατού (αν και τα συναγωνίζονται και οι γιαγιάδες τους)
Γιατί τα νέα παιδιά του σήμερα επηρεάζονται περισσότερο από ένα είδος μουσικής από ότι τα παιδιά του 1980; Και βασικά, επηρεάζονται όντως περισσότερο;
Re: Γιατί τα αποτελέσματα στις μετρήσεις δεξιοτήτων των ελλήνων μαθητών είναι τόσο απογοητευτικά;
Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2024, 12:40
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας
έργο_μακέτο έγραψε: 19 Αύγ 2024, 11:23
Αν δούμε μια σειρά τέτοιων ερευνών μπορούμε όντως να πούμε ότι το επίπεδο παιδείας των νέων πιάνει πάτο. Ποιές είναι οι αιτίες για αυτό;
Τεκμηριώστε τη θέση σας. Κοφτές απαντήσεις όπως "ο ΣΥΡΙΖΑ", "ο Μητσοτάκης", "η Εκκλησία", "η τραπ" κλπ. δεν βοηθούν.
Τι να τεκμηριώσουμε ...εδώ ανεβάζω θέμα για τον παραλληλισμό παλαιστινιακου μακεδονικού κ η άλλη η τρελαμενη ποσταρει τις σφαγές στο Δοξάτο και λέει πως είμαι εθνοπροδοτης.
Το επίπεδο κατανόησης είναι πολύ χαμηλό κύριοι.
Re: Γιατί τα αποτελέσματα στις μετρήσεις δεξιοτήτων των ελλήνων μαθητών είναι τόσο απογοητευτικά;
Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2024, 12:46
από Maspoli
έργο_μακέτο έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:33
Maspoli έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:30
Καλό θα είναι επίσης να δώσει ο νηματοθέτης κάποιο παράδειγμα τεστ έτσι ώστε να έχουμε μια κοινή αφετηρία
https://www.datapandas.org/ranking/pisa ... by-country
Τα αποτελέσματα του PISA το 2022. Στη θέση 43 η Ελλάδα. Στον πάτο των χωρών της ΕΕ.
Μπορώ να βάλω και παλιότερα τεστ η κάποιο διάγραμμα για να έχουμε μια εικόνα των αποτελεσμάτων σε βάθος χρόνου.
Υπάρχει κάποιο θέμα με τον συγκεκριμένο διαγωνισμό νομίζω (το τί ζητάει και πώς σε σχέση με το ελληνικό σύστημα). Κάποιες χώρες έχουν προσαρμόσει τη διδασκαλία στο σχολείο με τον τρόπο που βάζει θέματα ο συγκεκριμένος διαγωνισμός.
Re: Γιατί τα αποτελέσματα στις μετρήσεις δεξιοτήτων των ελλήνων μαθητών είναι τόσο απογοητευτικά;
Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2024, 12:48
από έργο_μακέτο
Maspoli έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:46
έργο_μακέτο έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:33
Maspoli έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:30
Καλό θα είναι επίσης να δώσει ο νηματοθέτης κάποιο παράδειγμα τεστ έτσι ώστε να έχουμε μια κοινή αφετηρία
https://www.datapandas.org/ranking/pisa ... by-country
Τα αποτελέσματα του PISA το 2022. Στη θέση 43 η Ελλάδα. Στον πάτο των χωρών της ΕΕ.
Μπορώ να βάλω και παλιότερα τεστ η κάποιο διάγραμμα για να έχουμε μια εικόνα των αποτελεσμάτων σε βάθος χρόνου.
Υπάρχει κάποιο θέμα με τον συγκεκριμένο διαγωνισμό νομίζω (το τί ζητάει και πώς σε σχέση με το ελληνικό σύστημα). Κάποιες χώρες έχουν προσαρμόσει τη διδασκαλία στο σχολείο με τον τρόπο που βάζει θέματα ο συγκεκριμένος διαγωνισμός.
Όλως τυχαίως οι ανεπτυγμένες χώρες της Ευρώπης και της Ανατολικής Ασίας σκοράρουν ψηλά σε αυτό το διαγωνισμό.
Re: Γιατί τα αποτελέσματα στις μετρήσεις δεξιοτήτων των ελλήνων μαθητών είναι τόσο απογοητευτικά;
Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2024, 12:54
από Maspoli
έργο_μακέτο έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:48
Maspoli έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:46
Υπάρχει κάποιο θέμα με τον συγκεκριμένο διαγωνισμό νομίζω (το τί ζητάει και πώς σε σχέση με το ελληνικό σύστημα). Κάποιες χώρες έχουν προσαρμόσει τη διδασκαλία στο σχολείο με τον τρόπο που βάζει θέματα ο συγκεκριμένος διαγωνισμός.
Όλως τυχαίως οι ανεπτυγμένες χώρες της Ευρώπης και της Ανατολικής Ασίας σκοράρουν ψηλά σε αυτό το διαγωνισμό.
Δεν πρέπει να υποτιμήσεις αυτό που έγραψα. Χωρίς να λέω πως δεν υπάρχουν προβλήματα στην Ελλάδα, υπάρχει ένα ζήτημα με τον συγκεκριμένο διαγωνισμό και στο κατά πόσο είναι προσαρμοσμένο σε αυτόν ένα εκπαιδευτικό σύστημα (ή τμήματα αυτού). Ο οποίος συγκεκριμένος διαγωνισμός δεν είναι πανάκεια. Για παράδειγμα Ισραήλ και Τουρκία πήραν σχεδόν το ίδιο σκορ (όχι κάποια φοβερή βαθμολογία). Πώς το βλέπεις αυτό;
Re: Γιατί τα αποτελέσματα στις μετρήσεις δεξιοτήτων των ελλήνων μαθητών είναι τόσο απογοητευτικά;
Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2024, 12:54
από Δημοκράτης
hades έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:10
Μήπως λέω μήπως γιατί οι παιδαγωγικές σχολές μαζεύουν πια στην καλύτερη μετριότητες ως σπουδαστές και αυτό βγαίνει και μετά όταν αποφοιτούν
ποιος σοβαρός άνθρωπος θα πάει να γίνει δάσκαλος να ζει με λιγότερα από 900ε
μόνο τεμπέληδες θα πάνε. Αυτό ισχύει και για καθηγητές γυμνασίου, λυκείου.
Re: Γιατί τα αποτελέσματα στις μετρήσεις δεξιοτήτων των ελλήνων μαθητών είναι τόσο απογοητευτικά;
Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2024, 12:56
από Maspoli
Οι θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση πάντως δεν είναι καλοπληρωμένες ούτε σε άλλες χώρες όπως πχ η Αγγλία
Re: Γιατί τα αποτελέσματα στις μετρήσεις δεξιοτήτων των ελλήνων μαθητών είναι τόσο απογοητευτικά;
Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2024, 12:59
από έργο_μακέτο
Maspoli έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:54
έργο_μακέτο έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:48
Maspoli έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:46
Υπάρχει κάποιο θέμα με τον συγκεκριμένο διαγωνισμό νομίζω (το τί ζητάει και πώς σε σχέση με το ελληνικό σύστημα). Κάποιες χώρες έχουν προσαρμόσει τη διδασκαλία στο σχολείο με τον τρόπο που βάζει θέματα ο συγκεκριμένος διαγωνισμός.
Όλως τυχαίως οι ανεπτυγμένες χώρες της Ευρώπης και της Ανατολικής Ασίας σκοράρουν ψηλά σε αυτό το διαγωνισμό.
Δεν πρέπει να υποτιμήσεις αυτό που έγραψα. Χωρίς να λέω πως δεν υπάρχουν προβλήματα στην Ελλάδα, υπάρχει ένα ζήτημα με τον συγκεκριμένο διαγωνισμό και στο κατά πόσο είναι προσαρμοσμένο σε αυτόν ένα εκπαιδευτικό σύστημα (ή τμήματα αυτού). Ο οποίος συγκεκριμένος διαγωνισμός δεν είναι πανάκεια. Για παράδειγμα Ισραήλ και Τουρκία πήραν σχεδόν το ίδιο σκορ (όχι κάποια φοβερή βαθμολογία). Πώς το βλέπεις αυτό;
Το ότι τα εκπαιδευτικά συστήματα των πιο προηγμένων κράτων είναι, κατά τα φαινόμενα, προσαρμοσμένα σε αυτό τον διαγωνισμό δεν λέει κάτι από μόνο του;
Εκτός αν θεωρήσουμε ιδιαιτερότητα την αποδεδειγμένη ανεπάρκεια και ανικανότητα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος να παράξει λειτουργικούς πολίτες και επαγγελματίες.
Re: Γιατί τα αποτελέσματα στις μετρήσεις δεξιοτήτων των ελλήνων μαθητών είναι τόσο απογοητευτικά;
Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2024, 13:03
από enterprise-psi
Οι σημερινοί γονείς όταν ήταν 5 χρόνων ήταν με ένα κινητό στο χέρι για να μην πριζουν τους γονείς τους . Οπότε αντίστοιχα αμόρφωτα θα γεννούν.
Re: Γιατί τα αποτελέσματα στις μετρήσεις δεξιοτήτων των ελλήνων μαθητών είναι τόσο απογοητευτικά;
Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2024, 13:05
από Maspoli
έργο_μακέτο έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:59
Εκτός αν θεωρήσουμε ιδιαιτερότητα την αποδεδειγμένη ανεπάρκεια και ανικανότητα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος να παράξει λειτουργικούς πολίτες και επαγγελματίες.
Αν χρησιμοποιήσουμε ως βάση το ότι για παράδειγμα στα πανεπιστήμια του ΗΒ πήγαιναν επί χρόνια πάρα πολλοί Έλληνες προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές, παράγωγα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, και τα κατάφερναν εξαιρετικά γιατί θα πρέπει να θεωρήσουμε ως αληθή τον ισχυρισμό σου περί αποδεδειγμένης ανεπάρκειας;
Και δεν απάντησες πως εξηγείς τον σχεδόν ταυτόσημο μέτριο βαθμό Ισραήλ και Τουρκίας (χαμηλότερο από Ουγγαρία);
Re: Γιατί τα αποτελέσματα στις μετρήσεις δεξιοτήτων των ελλήνων μαθητών είναι τόσο απογοητευτικά;
Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2024, 13:07
από έργο_μακέτο
Maspoli έγραψε: 19 Αύγ 2024, 13:05
έργο_μακέτο έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:59
Εκτός αν θεωρήσουμε ιδιαιτερότητα την αποδεδειγμένη ανεπάρκεια και ανικανότητα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος να παράξει λειτουργικούς πολίτες και επαγγελματίες.
Αν χρησιμοποιήσουμε ως βάση το ότι για παράδειγμα στα πανεπιστήμια του ΗΒ πήγαιναν επί χρόνια πάρα πολλοί Έλληνες προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές, παράγωγα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, και τα κατάφερναν εξαιρετικά γιατί θα πρέπει να θεωρήσουμε ως αληθή τον ισχυρισμό σου περί αποδεδειγμένης ανεπάρκειας;
Τι ποσοστό των ελλήνων μαθητών πηγαίνει
αξιοκρατικά σε
καλά πανεπιστήμια του εξωτερικού για να σπουδάσει;
Re: Γιατί τα αποτελέσματα στις μετρήσεις δεξιοτήτων των ελλήνων μαθητών είναι τόσο απογοητευτικά;
Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2024, 13:09
από talaipwros
Maspoli έγραψε: 19 Αύγ 2024, 13:05
έργο_μακέτο έγραψε: 19 Αύγ 2024, 12:59
Εκτός αν θεωρήσουμε ιδιαιτερότητα την αποδεδειγμένη ανεπάρκεια και ανικανότητα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος να παράξει λειτουργικούς πολίτες και επαγγελματίες.
Αν χρησιμοποιήσουμε ως βάση το ότι για παράδειγμα στα πανεπιστήμια του ΗΒ πήγαιναν επί χρόνια πάρα πολλοί Έλληνες προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές, παράγωγα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, και τα κατάφερναν εξαιρετικά γιατί θα πρέπει να θεωρήσουμε ως αληθή τον ισχυρισμό σου περί αποδεδειγμένης ανεπάρκειας;
Πανεπιστήμιο του ΗΒ με Πανεπιστήμιο του ΗΒ έχει διαφορά.
Οι περισσότεροι πηγαν Πουτσεστερ
Re: Γιατί τα αποτελέσματα στις μετρήσεις δεξιοτήτων των ελλήνων μαθητών είναι τόσο απογοητευτικά;
Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2024, 13:12
από Maspoli
έργο_μακέτο έγραψε: 19 Αύγ 2024, 13:07
Τι ποσοστό των ελλήνων μαθητών πηγαίνει
αξιοκρατικά σε
καλά πανεπιστήμια του εξωτερικού για να σπουδάσει;
Δεν είμαι σίγουρος ότι σε κατάλαβα. Καμιά άλλη χώρα δεν έστελνε στο ΗΒ περισσότερους φοιτητές ως ποσοστό του πληθυσμού της. Και αυτοί οι φοιτητες τα κατάφερναν μια χαρά. Εννοείς ότι όλοι αυτοί πήγαιναν και ολοκλήρωναν σπουδές αναξιοκρατικά ή ότι τα πανεπιστήμια του ΗΒ ήταν ΓΤΠΚ;