Re: ΔΕΗ/ΔΕΔΔΗΕ Γιατι ειναι τοσο ηλιθιοι?
Δημοσιεύτηκε: 31 Μάιος 2024, 12:57
Both. Απείλησέ τους με μήνυση. Πιάνει.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Both. Απείλησέ τους με μήνυση. Πιάνει.
Σου εξήσα τη διαδικασία. Αυτός που σου πούλαγε το πνεύμα είχε δίκιο. Αν δεχθούμε ότι κάπου υπάρχει λάθος εκτός του δικού σου, είναι η τηλεφωνήτρια της ΔΕΗ, όπου δε σε ενημέρωσε ότι δεν είναι δυνατό να γνωρίζει πότε θα περάσει ο τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ. Δεν υπήρχε καμία δυνατότητα να γνωρίζει υπάλληλος της μίας εταρείας που επικοινώνησες (της ΔΕΗ), τον προγραμματισμό τμήματος άλλης εταιρείας (εργολαβικός εργαζόμενος ΔΕΔΔΗΕ).George_V έγραψε: 31 Μάιος 2024, 12:53Δεν κατάλαβες... Αν ήξερα ότι θα περάσει κάποιος να μετρήσει θα είχα φροντίσει να υπάρχει κάποιος εκεί με κλειδιά για να ανοίξει.Εμπεδοκλής έγραψε: 31 Μάιος 2024, 12:50 Δεν υπάρχει καμία ηλιθιότητα.
Οι καταμετρητές είναι εργολαβικοί εργαζόμενοι. Τους προσλαμβάνει σήμερα ο εργολάβος, το μεσημέρι τους δίνει τη λίστα από το ΔΕΔΔΗΕ με τα αιτήματα, την οποία ο ΔΕΔΔΗΕ πήρε από τον πάροχο (ΔΕΗ) χθες, και οι άνθρωποι ξεκινάνε για δουλειά.
Πληρώνονται το βασικό ημερομίσθιο και όσο περισσότερα αιτήματα ικανοποιήσουν, τόσα θα είναι και τα επιπλέον χρήματα σε μπόνους.
Αν κάτσουν να ασχοληθούν, πότε μπορεί ο καθένας να έρθουν σπίτι του, πότε θα χέσει ώστε να ανοίξει την πόρτα, πότε θα γυρίσει από την καφετέρια που πετάχτηκε να πάρει καφέ ή πότε θα απλώσει τα ρούχα στην ταράτσα, τα παιδάκια του θα μείνουν νηστικά.
Μην κοιτάτε μόνο την άποψη του πελάτη, στις οποίες περιπτώσεις κατά 90% είναι αυτός που έχει κάνει τη μαλακία, δείτε και την άποψη του εργαζομένου.
Δεν μπορεί ρε Γιώργη να σκούζεις γιατί σου ήρθαν άμεσα, σε δύο μέρες και να λες δε μπορώ. Θα σας πω εγώ πότε...
Αν δε αρέσει αυτή η διαδικασία, καταργήστε τους εργολάβους που πληρώνονται με την επίσκεψη και μη γκρινιάζετε αν σας έρχονται ένα μήνα μετά επειδή έπρεπε να περιμένουν τον προηγούμενο στη λίστα δύο ώρες να τελειώσει το κουτσομπολιό στο φούρνο...
Η μαλακια είναι ότι κάνεις δε μου το είπε αυτό και μετά μου πουλαγανε και πνεύμα ότι θα έπρεπε να το ξέρω χώρις να με ενημερώσουν.
Οταν καηκε το ρουτερ μου πηρα τον παροχο και μου εκαναν αντικατασταση.Εμπεδοκλής έγραψε: 31 Μάιος 2024, 13:01Σου εξήσα τη διαδικασία. Αυτός που σου πούλαγε το πνεύμα είχε δίκιο. Αν δεχθούμε ότι κάπου υπάρχει λάθος εκτός του δικού σου, είναι η τηλεφωνήτρια της ΔΕΗ, όπου δε σε ενημέρωσε ότι δεν είναι δυνατό να γνωρίζει πότε θα περάσει ο τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ. Δεν υπήρχε καμία δυνατότητα να γνωρίζει υπάλληλος της μίας εταρείας που επικοινώνησες (της ΔΕΗ), τον προγραμματισμό τμήματος άλλης εταιρείας (εργολαβικός εργαζόμενος ΔΕΔΔΗΕ).George_V έγραψε: 31 Μάιος 2024, 12:53Δεν κατάλαβες... Αν ήξερα ότι θα περάσει κάποιος να μετρήσει θα είχα φροντίσει να υπάρχει κάποιος εκεί με κλειδιά για να ανοίξει.Εμπεδοκλής έγραψε: 31 Μάιος 2024, 12:50 Δεν υπάρχει καμία ηλιθιότητα.
Οι καταμετρητές είναι εργολαβικοί εργαζόμενοι. Τους προσλαμβάνει σήμερα ο εργολάβος, το μεσημέρι τους δίνει τη λίστα από το ΔΕΔΔΗΕ με τα αιτήματα, την οποία ο ΔΕΔΔΗΕ πήρε από τον πάροχο (ΔΕΗ) χθες, και οι άνθρωποι ξεκινάνε για δουλειά.
Πληρώνονται το βασικό ημερομίσθιο και όσο περισσότερα αιτήματα ικανοποιήσουν, τόσα θα είναι και τα επιπλέον χρήματα σε μπόνους.
Αν κάτσουν να ασχοληθούν, πότε μπορεί ο καθένας να έρθουν σπίτι του, πότε θα χέσει ώστε να ανοίξει την πόρτα, πότε θα γυρίσει από την καφετέρια που πετάχτηκε να πάρει καφέ ή πότε θα απλώσει τα ρούχα στην ταράτσα, τα παιδάκια του θα μείνουν νηστικά.
Μην κοιτάτε μόνο την άποψη του πελάτη, στις οποίες περιπτώσεις κατά 90% είναι αυτός που έχει κάνει τη μαλακία, δείτε και την άποψη του εργαζομένου.
Δεν μπορεί ρε Γιώργη να σκούζεις γιατί σου ήρθαν άμεσα, σε δύο μέρες και να λες δε μπορώ. Θα σας πω εγώ πότε...
Αν δε αρέσει αυτή η διαδικασία, καταργήστε τους εργολάβους που πληρώνονται με την επίσκεψη και μη γκρινιάζετε αν σας έρχονται ένα μήνα μετά επειδή έπρεπε να περιμένουν τον προηγούμενο στη λίστα δύο ώρες να τελειώσει το κουτσομπολιό στο φούρνο...
Η μαλακια είναι ότι κάνεις δε μου το είπε αυτό και μετά μου πουλαγανε και πνεύμα ότι θα έπρεπε να το ξέρω χώρις να με ενημερώσουν.
Να σου δώσω άλλο παράδειγμα. Όταν σου στέλνει η τράπεζα μία επιστολή, η τράπεζα γνωρίζει και μπορεί να σε ενημερώσει πότε την παρέδωσε στην εταιρεία ταχυμεταφορών, όχι πότε θα έρθει σπίτι σου. Δεν μπορεί να γνωρίζει τον προγραμματισμό του τμήματος κίνησης της εταιρείας ταχυμεταφορών.
Χαλαρά, ηρέμησε και αποδέξου ότι είναι τα απόνερα του κατακερματισμού των εταρειών ηλεκτρικού ρεύματος, σε πολλαπλές εταιρείες...
Άστα όπως είναι και κοίτα να εισπράξεις τα καλά από τις διακοπές σου. Δεν σε ωφελεί το να σκας. Κι όταν επιστρέψεις ξανακάνε αίτηση σαν να μην κουράστηκες ποτέ από κάτι. Θα έχεις κερδίσει την ηρεμία σου και είναι πιο σημαντικό.
Υποθέτω ότι η εταιρεία ταχυμεταφορών είχε σύστημα παρακολούθησης δεμάτων και η κυρία που σε εξυπηρέτησε χτύπησε τον κωδικό αυτό στο site της εταιρείας ταχυμεταφορών. Και επειδή μάλλον μιλάμε για Καλαμάτα, που δεν έχει και το φόρτο του λεκανοπεδίου ήταν αρκετά εύκολο. Αν η εταιρεία ταχυμεταφορών τα είχε κάνει μπουρδέλο δε θα ήξερε να σου απαντήσει.George_V έγραψε: 31 Μάιος 2024, 13:07Οταν καηκε το ρουτερ μου πηρα τον παροχο και μου εκαναν αντικατασταση.Εμπεδοκλής έγραψε: 31 Μάιος 2024, 13:01Σου εξήσα τη διαδικασία. Αυτός που σου πούλαγε το πνεύμα είχε δίκιο. Αν δεχθούμε ότι κάπου υπάρχει λάθος εκτός του δικού σου, είναι η τηλεφωνήτρια της ΔΕΗ, όπου δε σε ενημέρωσε ότι δεν είναι δυνατό να γνωρίζει πότε θα περάσει ο τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ. Δεν υπήρχε καμία δυνατότητα να γνωρίζει υπάλληλος της μίας εταρείας που επικοινώνησες (της ΔΕΗ), τον προγραμματισμό τμήματος άλλης εταιρείας (εργολαβικός εργαζόμενος ΔΕΔΔΗΕ).George_V έγραψε: 31 Μάιος 2024, 12:53
Δεν κατάλαβες... Αν ήξερα ότι θα περάσει κάποιος να μετρήσει θα είχα φροντίσει να υπάρχει κάποιος εκεί με κλειδιά για να ανοίξει.
Η μαλακια είναι ότι κάνεις δε μου το είπε αυτό και μετά μου πουλαγανε και πνεύμα ότι θα έπρεπε να το ξέρω χώρις να με ενημερώσουν.
Να σου δώσω άλλο παράδειγμα. Όταν σου στέλνει η τράπεζα μία επιστολή, η τράπεζα γνωρίζει και μπορεί να σε ενημερώσει πότε την παρέδωσε στην εταιρεία ταχυμεταφορών, όχι πότε θα έρθει σπίτι σου. Δεν μπορεί να γνωρίζει τον προγραμματισμό του τμήματος κίνησης της εταιρείας ταχυμεταφορών.
Χαλαρά, ηρέμησε και αποδέξου ότι είναι τα απόνερα του κατακερματισμού των εταρειών ηλεκτρικού ρεύματος, σε πολλαπλές εταιρείες...
3 μερες μετα δεν ειχε ερθει ακομα και πηρα τον παροχο να δω τι εγινε.
Μια ευγενεστατη κοπελιτσα μου λεει "Βεβαιως εχει παραδοθει στην Χ κουριερ απο εμας στις ταδε του μηνος, στις δεινα εφτασε στο υποκαταστημα Καλαματας και απο οτι βλέπω ειναι προς παράδοση"
Της λεω ευχαριστω πολυ και σε 1-2 ωρες μου ηρθε το κουριερ με το νεο ρουτερ.
Αυτη πως ηξερε τι εκανε μια αλλη υπηρεσια και δεν ξερουν οι αλλοι?
Και το πνευμα δεν μου το πουλαγε για το ποτε θα επρεπε να περάσει ο τεχνικος.
Εγω δεν ηξερα καν οτι πρεπει να περάσει τεχνικος και δεν μου το ειπαν ποτε.
Αυτοι μου πουλαγαν πνευμα του στυλ "και τι εγινε που δε στο ειπαμε? Επρεπε να το ξερεις οτι θα περάσει τεχνικος και να εισαι εκει χωρις να στο πουμε"/
Αν ηξερα οτι επρεπε να γινει ετσι θα ειχα φροντισει. Αντιθετα ομως αυτοι με αφησαν με την εντυπωση οτι ειμαστε οκ δε χρειαζεται κατι αλλο και σε 2 μερες θα εχει αλλαξει το ονομα χωρις αλλους ελεγχους και διαδικασιες.
Είναι ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ, και δε ξέρω τί κάνουν οι γυναίκες τους. Εμένα μου έκαψαν οθόνη-τηλεόραση που είχα με τις διακοπές ρεύματός τους, και δεν αναλάμβαναν την ευθύνη. Οι ΓΥΦΤΟΙ. Οι ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ.George_V έγραψε: 31 Μάιος 2024, 11:51 Προ δεκαημέρου αποφάσισα να αλλαξω το ονομα στο λογαριασμο της ΔΕΗ απο τον μακαριτη τον πατέρα μου στο δικο μου.
Κανω την αιτηση ηλεκτρονικα, επικοινωνουν μαζι μου κανουμε διασταυρωσεις κτλ. μου στελνουν μαιηλ με τι δικαιολογητικα χρειαζονται, τα στελνω πισω και προ 2 ημερων μου λενε οτι στειλανε την υποθεση στον ΔΕΔΔΗΕ και σε 2 μερες θα εχει αλλαχθει το ονομα.
Με παιρνουν και τηλεφωνο και μου το λενε και δια ζωσης και τους ρωτάω συγκεκριμένα "θα χρειαστειτε τιποτε αλλο απο εμενα?"
Μου απαντανε "οχι τιποτε αλλο θα κανει ελεγχο ο ΔΕΔΔΗΕ και θα αλλαχθει το ονομα".
Της λεω "ρωτάω γιατι θα λειψω μεχρι τις 5 Ιουνιου στην Αθηνα οποτε αν θελετε κατι πειτε μου τωρα να το κανονισω η να αφησω καποιον στο σπιτι κλπ."
Μου λεει "οχι τιποτε αλλο".
Fast Forward 2 μερες στο σημερα.
Με παιρνει τηλεφωνο ο τεχνικος του ΔΕΔΔΗΕ και μου λεει "ελα ειμαι απο κατω ανοιξε μου να κανω καταμετρηση"
Και λεω "τι απο κατω?" "Δεν ειναι κανεις εκει και ειχα ενημερώσει οτι θα λειπω και κανενας δεν με ενημερωσε οτι θα ερθει καταμετρητης".
Μου λεει "ετσι ειναι η διαδικασια δε σας το ειπαν?"
Οχι του λεω κανεις δεν μου ειπε για κατι τετοιο αν και ρωτησα. Και προσθετω οτι γυριζω στις 5 οποτε να τον καλεσω στις 6 για να ερθει να μετρησει.
Μου λεει "δεν ξερω αν μπορω να το κρατησω μεχρι τοτε. Αν μου το παρει πισω η ΔΕΗ τοτε θα πρεπει να κανετε νεα αιτηση απο την αρχη".
Εκει μου ανεβηκε η πιεση αλλα κρατηθηκα γιατι ο ανθρωπος δεν εφταιγε σε τιποτα οι αλλοι φταιγανε που δεν με ενημερωσαν (οκ λιγο μπορει να εφταιγε γιατι εμφανιστηκε φάντης μπαστουνι χωρις να παρει ενα τηλεφωνο εστω την προηγουμενη για να ενημερώσει και απλα ηταν "γεια σας ηρθα")
Μετα πηρα τη ΔΕΗ και αφου τους διαολοστειλα μου πουλαγανε και πνευμα οτι θα πρεπε να το ξερω οτι θα περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ. Τους λεω "ακουστε τα ηχογραφημενα και δειτε τα μαιηλ που μου στειλατε. Δεν υπαρχει αυτο σε κανενα απο αυτα."
Και μου λεει "Αφου το στειλαμε στον ΔΕΔΔΗΕ επρεπε να το ξερατε ηδη οτι θα περασει τεχνικος του ΔΕΔΔΗΕ".
Ηδη μου ειχε ανεβει η πιεση 120 και επειδη δεν ηθελα να παθω εμφραγμα για τη ΔΕΗ της λεω "Επιστρέφω 5 του μηνος. Θα κλεισω ραντεβου στις 6. Και αν μου πει οτι το πηρατε πισω το αιτημα δεν υπαρχει περιπτωση να κανω νεο. Θα ανοιξετε παλι το παλιο."
Ειναι ηλιθιοι η απλα βαριουνται να κανουν μια σωστη δουλεια?