Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Δεν είναι έτσι!!!
Υπάρχει υπόβαθρο πίσω από το θεατρικό!!!
Εάν είναι έτσι να βάλουμε έναν αράπη να παίζει τον Οιδίποδα στις ομώνυμες τραγωδίες!!!
Με λίγα λόγια:
Δεν μπορείς τσογλάνι σκηνοθέτη (ή το κάθε τσογλάνι) να αλλάζεις ένα έργο με ιστορικό υπόβαθρο!!!
Γιατί και εγώ μπορώ να γράψω ένα θεατρικό και να κάνω τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ, λευκό, πούστη, ειτζιάρη, ναρκομανή και ολυμπιακό!!!
Για να δούμε σε πόσους "από την άλλη πλευρά" θα αρέσει αυτό!!!
.
Γιατί είναι ο Μαρτιν Λούθερ Κίνγκ φανταστικό πρόσωπο?
Όχι... Όπως δεν είναι η Βερόνα ή εποχή στην οποία αναφέρεται το θεατρικό.
Βέβαια εφόσον είμαι ο συγγραφέας μπορώ να κάνω ότι θέλω και να βάλω όλη την πλοκή του Λούθερ στην Κίνα - έτσι δεν είναι;
.
Κοίτα υπάρχει μια εξαιρετική διασκευή του Ριχαρδου Γ' όπου έχει μεταφερθεί το όλο σκηνικό σε μια φασιστική Βρετανία του 1930.
Ειδικά η ερμηνεία του Ίαν Μακελεν ως φασίστα Ειχαρδου Γ ήταν οσκαρικη το λιγότερο.
Διασκευές πάντα γίνονται. Είναι τέχνη δεν είναι ντοκιμαντέρ.
Γιατί είναι ο Μαρτιν Λούθερ Κίνγκ φανταστικό πρόσωπο?
Όχι... Όπως δεν είναι η Βερόνα ή εποχή στην οποία αναφέρεται το θεατρικό.
Βέβαια εφόσον είμαι ο συγγραφέας μπορώ να κάνω ότι θέλω και να βάλω όλη την πλοκή του Λούθερ στην Κίνα - έτσι δεν είναι;
.
Κοίτα υπάρχει μια εξαιρετική διασκευή του Ριχαρδου Γ' όπου έχει μεταφερθεί το όλο σκηνικό σε μια φασιστική Βρετανία του 1930.
Ειδικά η ερμηνεία του Ίαν Μακελεν ως φασίστα Ειχαρδου Γ ήταν οσκαρικη το λιγότερο.
Διασκευές πάντα γίνονται. Είναι τέχνη δεν είναι ντοκιμαντέρ.
Να προσθέσω τα Ραν και το Θρόνο του Αίματος του Κουροσάβα που είναι διασκευές από Σαίξπηρ
Γιατί είναι ο Μαρτιν Λούθερ Κίνγκ φανταστικό πρόσωπο?
Όχι... Όπως δεν είναι η Βερόνα ή εποχή στην οποία αναφέρεται το θεατρικό.
Βέβαια εφόσον είμαι ο συγγραφέας μπορώ να κάνω ότι θέλω και να βάλω όλη την πλοκή του Λούθερ στην Κίνα - έτσι δεν είναι;
.
Κοίτα υπάρχει μια εξαιρετική διασκευή του Ριχαρδου Γ' όπου έχει μεταφερθεί το όλο σκηνικό σε μια φασιστική Βρετανία του 1930.
Ειδικά η ερμηνεία του Ίαν Μακελεν ως φασίστα Ειχαρδου Γ ήταν οσκαρικη το λιγότερο.
Διασκευές πάντα γίνονται. Είναι τέχνη δεν είναι ντοκιμαντέρ.
Και εγώ τέχνη θα κάνω!!! Γιατί απορρίπτεις την δική μου τέχνη; Ε;;;
Μάλιστα σε κάποιο σημείο θα βάλω τον Λούθερ να μαστιγώνεται από τον εραστή του, γιατί συν τοις άλλοις είναι και σαδομαζοχιστής!!!
Όχι... Όπως δεν είναι η Βερόνα ή εποχή στην οποία αναφέρεται το θεατρικό.
Βέβαια εφόσον είμαι ο συγγραφέας μπορώ να κάνω ότι θέλω και να βάλω όλη την πλοκή του Λούθερ στην Κίνα - έτσι δεν είναι;
.
Κοίτα υπάρχει μια εξαιρετική διασκευή του Ριχαρδου Γ' όπου έχει μεταφερθεί το όλο σκηνικό σε μια φασιστική Βρετανία του 1930.
Ειδικά η ερμηνεία του Ίαν Μακελεν ως φασίστα Ειχαρδου Γ ήταν οσκαρικη το λιγότερο.
Διασκευές πάντα γίνονται. Είναι τέχνη δεν είναι ντοκιμαντέρ.
Και εγώ τέχνη θα κάνω!!! Γιατί απορρίπτεις την δική μου τέχνη; Ε;;;
Μάλιστα σε κάποιο σημείο θα βάλω τον Λούθερ να μαστιγώνεται από τον εραστή του, γιατί συν τοις άλλοις είναι και σαδομαζοχιστής!!!
.
Kοιτα αν κάνεις τέχνη είναι σε ένα βαθμό αποδεκτό το artistic license και η διασκευή.
Τώρα αν κάνεις ντοκιμαντέρ το artistic license μπορεί να είναι στο 5% σε δευτερεύοντα ζητήματα και η διασκευή στο 0%.
Κοίτα υπάρχει μια εξαιρετική διασκευή του Ριχαρδου Γ' όπου έχει μεταφερθεί το όλο σκηνικό σε μια φασιστική Βρετανία του 1930.
Ειδικά η ερμηνεία του Ίαν Μακελεν ως φασίστα Ειχαρδου Γ ήταν οσκαρικη το λιγότερο.
Διασκευές πάντα γίνονται. Είναι τέχνη δεν είναι ντοκιμαντέρ.
Και εγώ τέχνη θα κάνω!!! Γιατί απορρίπτεις την δική μου τέχνη; Ε;;;
Μάλιστα σε κάποιο σημείο θα βάλω τον Λούθερ να μαστιγώνεται από τον εραστή του, γιατί συν τοις άλλοις είναι και σαδομαζοχιστής!!!
.
Kοιτα αν κάνεις τέχνη είναι σε ένα βαθμό αποδεκτό το artistic license και η διασκευή.
Τώρα αν κάνεις ντοκιμαντέρ το artistic license μπορεί να είναι στο 5% σε δευτερεύοντα ζητήματα και η διασκευή στο 0%.
Εξαρτάται τι από τα δύο κάνεις.
Σε ευχαριστώ που τονίζεις ότι στην τέχνη μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε - ακόμα και μαστιγώματα...
Γιατί έλεγα μετά να πιάσω τις αρχαίες τραγωδίες...
Και εγώ τέχνη θα κάνω!!! Γιατί απορρίπτεις την δική μου τέχνη; Ε;;;
Μάλιστα σε κάποιο σημείο θα βάλω τον Λούθερ να μαστιγώνεται από τον εραστή του, γιατί συν τοις άλλοις είναι και σαδομαζοχιστής!!!
.
Kοιτα αν κάνεις τέχνη είναι σε ένα βαθμό αποδεκτό το artistic license και η διασκευή.
Τώρα αν κάνεις ντοκιμαντέρ το artistic license μπορεί να είναι στο 5% σε δευτερεύοντα ζητήματα και η διασκευή στο 0%.
Εξαρτάται τι από τα δύο κάνεις.
Σε ευχαριστώ που τονίζεις ότι στην τέχνη μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε - ακόμα και μαστιγώματα...
Γιατί έλεγα μετά να πιάσω τις αρχαίες τραγωδίες...
.
Γιατί εκεί δεν γίνονται διασκευές?
Έχω δει κι έχω δει διασκευές εκεί.
Μέχρι τον από μηχανής θεό να σκάει με γιαμαχα (επειδή είναι από "μηχανης" θεος)
Και εγώ τέχνη θα κάνω!!! Γιατί απορρίπτεις την δική μου τέχνη; Ε;;;
Μάλιστα σε κάποιο σημείο θα βάλω τον Λούθερ να μαστιγώνεται από τον εραστή του, γιατί συν τοις άλλοις είναι και σαδομαζοχιστής!!!
.
Kοιτα αν κάνεις τέχνη είναι σε ένα βαθμό αποδεκτό το artistic license και η διασκευή.
Τώρα αν κάνεις ντοκιμαντέρ το artistic license μπορεί να είναι στο 5% σε δευτερεύοντα ζητήματα και η διασκευή στο 0%.
Εξαρτάται τι από τα δύο κάνεις.
Σε ευχαριστώ που τονίζεις ότι στην τέχνη μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε - ακόμα και μαστιγώματα...
Γιατί έλεγα μετά να πιάσω τις αρχαίες τραγωδίες...
.
Να σου δώσω εγώ μια ιδέα.
Μετέφερε το Επτά επί Θήβας στην σύγχρονη εποχή. Όπου ο Ετεοκλης έχει πάρει τις επιχειρήσεις του πατέρα του και ο Πολυνίκης βρίσκει Επτά επενδυτές για να τις πάρει από τον αδελφό του έτσι γίνεται σφαγη μεταξύ τους.
Kοιτα αν κάνεις τέχνη είναι σε ένα βαθμό αποδεκτό το artistic license και η διασκευή.
Τώρα αν κάνεις ντοκιμαντέρ το artistic license μπορεί να είναι στο 5% σε δευτερεύοντα ζητήματα και η διασκευή στο 0%.
Εξαρτάται τι από τα δύο κάνεις.
Σε ευχαριστώ που τονίζεις ότι στην τέχνη μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε - ακόμα και μαστιγώματα...
Γιατί έλεγα μετά να πιάσω τις αρχαίες τραγωδίες...
.
Να σου δώσω εγώ μια ιδέα.
Μετέφερε το Επτά επί Θήβας στην σύγχρονη εποχή. Όπου ο Ετεοκλης έχει πάρει τις επιχειρήσεις του πατέρα του και ο Πολυνίκης βρίσκει Επτά επενδυτές για να τις πάρει από τον αδελφό του έτσι γίνεται σφαγη μεταξύ τους.
Ποιός θα είναι ο μαύρος, ποιός ο πούστης, ποιός αυτός που θέλει να κάνει εγχείρηση αλλαγής φύλου;
Υπάρχουν κάποιες θέσεις που πρέπει να τις σκεφτούμε στα σοβαρά...
.
Re: Ήταν μαύρη η Ιουλιέτα?
Δημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2024, 13:45
από Καραμελίτσα
Εγώ έχω την εξής απορία. Αν θέλουν να ανεβάσουν Ρωμαίο και Ιουλιέτα στη Νιγηρία ή στο Κονγκό θα πρέπει να βάλουν λευκούς ηθοποιούς;
Αν θέλουμε να ανεβάσουμε το "Χιόνι στο κατακαλόκαιρο" στην Ελλάδα, θα πρέπει να πάρουμε κινέζους ηθοποιούς;
Re: Ήταν μαύρη η Ιουλιέτα?
Δημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2024, 13:51
από Juno
George_V έγραψε: 31 Μαρ 2024, 11:07
Ένας φανταστικός χαρακτήρας σε μια φανταστική ιστορία μπορεί να είναι ότι θέλει ο συγγραφεας/σκηνοθέτης.
Αν ήθελες να προβοκαρεις σωστά θα ρωτουσες γιατί κάνανε μαύρη την Αν Μπολειν στην ομώνυμη σειρά.
Ήταν μαύροι οι Μοντέγοι. Υπήρχαν μαύροι Ιταλοί ευγενείς;