Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Δεν είναι έτσι!!!
Υπάρχει υπόβαθρο πίσω από το θεατρικό!!!
Εάν είναι έτσι να βάλουμε έναν αράπη να παίζει τον Οιδίποδα στις ομώνυμες τραγωδίες!!!
Με λίγα λόγια:
Δεν μπορείς τσογλάνι σκηνοθέτη (ή το κάθε τσογλάνι) να αλλάζεις ένα έργο με ιστορικό υπόβαθρο!!!
Γιατί και εγώ μπορώ να γράψω ένα θεατρικό και να κάνω τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ, λευκό, πούστη, ειτζιάρη, ναρκομανή και ολυμπιακό!!!
Για να δούμε σε πόσους "από την άλλη πλευρά" θα αρέσει αυτό!!!
.
Γιατί είναι ο Μαρτιν Λούθερ Κίνγκ φανταστικό πρόσωπο?
Όχι... Όπως δεν είναι η Βερόνα ή εποχή στην οποία αναφέρεται το θεατρικό.
Βέβαια εφόσον είμαι ο συγγραφέας μπορώ να κάνω ότι θέλω και να βάλω όλη την πλοκή του Λούθερ στην Κίνα - έτσι δεν είναι;
.
Κοίτα υπάρχει μια εξαιρετική διασκευή του Ριχαρδου Γ' όπου έχει μεταφερθεί το όλο σκηνικό σε μια φασιστική Βρετανία του 1930.
Ειδικά η ερμηνεία του Ίαν Μακελεν ως φασίστα Ειχαρδου Γ ήταν οσκαρικη το λιγότερο.
Διασκευές πάντα γίνονται. Είναι τέχνη δεν είναι ντοκιμαντέρ.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Γιατί είναι ο Μαρτιν Λούθερ Κίνγκ φανταστικό πρόσωπο?
Όχι... Όπως δεν είναι η Βερόνα ή εποχή στην οποία αναφέρεται το θεατρικό.
Βέβαια εφόσον είμαι ο συγγραφέας μπορώ να κάνω ότι θέλω και να βάλω όλη την πλοκή του Λούθερ στην Κίνα - έτσι δεν είναι;
.
Κοίτα υπάρχει μια εξαιρετική διασκευή του Ριχαρδου Γ' όπου έχει μεταφερθεί το όλο σκηνικό σε μια φασιστική Βρετανία του 1930.
Ειδικά η ερμηνεία του Ίαν Μακελεν ως φασίστα Ειχαρδου Γ ήταν οσκαρικη το λιγότερο.
Διασκευές πάντα γίνονται. Είναι τέχνη δεν είναι ντοκιμαντέρ.
Να προσθέσω τα Ραν και το Θρόνο του Αίματος του Κουροσάβα που είναι διασκευές από Σαίξπηρ
Γιατί είναι ο Μαρτιν Λούθερ Κίνγκ φανταστικό πρόσωπο?
Όχι... Όπως δεν είναι η Βερόνα ή εποχή στην οποία αναφέρεται το θεατρικό.
Βέβαια εφόσον είμαι ο συγγραφέας μπορώ να κάνω ότι θέλω και να βάλω όλη την πλοκή του Λούθερ στην Κίνα - έτσι δεν είναι;
.
Κοίτα υπάρχει μια εξαιρετική διασκευή του Ριχαρδου Γ' όπου έχει μεταφερθεί το όλο σκηνικό σε μια φασιστική Βρετανία του 1930.
Ειδικά η ερμηνεία του Ίαν Μακελεν ως φασίστα Ειχαρδου Γ ήταν οσκαρικη το λιγότερο.
Διασκευές πάντα γίνονται. Είναι τέχνη δεν είναι ντοκιμαντέρ.
Και εγώ τέχνη θα κάνω!!! Γιατί απορρίπτεις την δική μου τέχνη; Ε;;;
Μάλιστα σε κάποιο σημείο θα βάλω τον Λούθερ να μαστιγώνεται από τον εραστή του, γιατί συν τοις άλλοις είναι και σαδομαζοχιστής!!!
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Όχι... Όπως δεν είναι η Βερόνα ή εποχή στην οποία αναφέρεται το θεατρικό.
Βέβαια εφόσον είμαι ο συγγραφέας μπορώ να κάνω ότι θέλω και να βάλω όλη την πλοκή του Λούθερ στην Κίνα - έτσι δεν είναι;
.
Κοίτα υπάρχει μια εξαιρετική διασκευή του Ριχαρδου Γ' όπου έχει μεταφερθεί το όλο σκηνικό σε μια φασιστική Βρετανία του 1930.
Ειδικά η ερμηνεία του Ίαν Μακελεν ως φασίστα Ειχαρδου Γ ήταν οσκαρικη το λιγότερο.
Διασκευές πάντα γίνονται. Είναι τέχνη δεν είναι ντοκιμαντέρ.
Και εγώ τέχνη θα κάνω!!! Γιατί απορρίπτεις την δική μου τέχνη; Ε;;;
Μάλιστα σε κάποιο σημείο θα βάλω τον Λούθερ να μαστιγώνεται από τον εραστή του, γιατί συν τοις άλλοις είναι και σαδομαζοχιστής!!!
.
Kοιτα αν κάνεις τέχνη είναι σε ένα βαθμό αποδεκτό το artistic license και η διασκευή.
Τώρα αν κάνεις ντοκιμαντέρ το artistic license μπορεί να είναι στο 5% σε δευτερεύοντα ζητήματα και η διασκευή στο 0%.
Εξαρτάται τι από τα δύο κάνεις.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Κοίτα υπάρχει μια εξαιρετική διασκευή του Ριχαρδου Γ' όπου έχει μεταφερθεί το όλο σκηνικό σε μια φασιστική Βρετανία του 1930.
Ειδικά η ερμηνεία του Ίαν Μακελεν ως φασίστα Ειχαρδου Γ ήταν οσκαρικη το λιγότερο.
Διασκευές πάντα γίνονται. Είναι τέχνη δεν είναι ντοκιμαντέρ.
Και εγώ τέχνη θα κάνω!!! Γιατί απορρίπτεις την δική μου τέχνη; Ε;;;
Μάλιστα σε κάποιο σημείο θα βάλω τον Λούθερ να μαστιγώνεται από τον εραστή του, γιατί συν τοις άλλοις είναι και σαδομαζοχιστής!!!
.
Kοιτα αν κάνεις τέχνη είναι σε ένα βαθμό αποδεκτό το artistic license και η διασκευή.
Τώρα αν κάνεις ντοκιμαντέρ το artistic license μπορεί να είναι στο 5% σε δευτερεύοντα ζητήματα και η διασκευή στο 0%.
Εξαρτάται τι από τα δύο κάνεις.
Σε ευχαριστώ που τονίζεις ότι στην τέχνη μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε - ακόμα και μαστιγώματα...
Γιατί έλεγα μετά να πιάσω τις αρχαίες τραγωδίες...
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Και εγώ τέχνη θα κάνω!!! Γιατί απορρίπτεις την δική μου τέχνη; Ε;;;
Μάλιστα σε κάποιο σημείο θα βάλω τον Λούθερ να μαστιγώνεται από τον εραστή του, γιατί συν τοις άλλοις είναι και σαδομαζοχιστής!!!
.
Kοιτα αν κάνεις τέχνη είναι σε ένα βαθμό αποδεκτό το artistic license και η διασκευή.
Τώρα αν κάνεις ντοκιμαντέρ το artistic license μπορεί να είναι στο 5% σε δευτερεύοντα ζητήματα και η διασκευή στο 0%.
Εξαρτάται τι από τα δύο κάνεις.
Σε ευχαριστώ που τονίζεις ότι στην τέχνη μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε - ακόμα και μαστιγώματα...
Γιατί έλεγα μετά να πιάσω τις αρχαίες τραγωδίες...
.
Γιατί εκεί δεν γίνονται διασκευές?
Έχω δει κι έχω δει διασκευές εκεί.
Μέχρι τον από μηχανής θεό να σκάει με γιαμαχα (επειδή είναι από "μηχανης" θεος)
Αλλά εκεί είναι artistic license.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Και εγώ τέχνη θα κάνω!!! Γιατί απορρίπτεις την δική μου τέχνη; Ε;;;
Μάλιστα σε κάποιο σημείο θα βάλω τον Λούθερ να μαστιγώνεται από τον εραστή του, γιατί συν τοις άλλοις είναι και σαδομαζοχιστής!!!
.
Kοιτα αν κάνεις τέχνη είναι σε ένα βαθμό αποδεκτό το artistic license και η διασκευή.
Τώρα αν κάνεις ντοκιμαντέρ το artistic license μπορεί να είναι στο 5% σε δευτερεύοντα ζητήματα και η διασκευή στο 0%.
Εξαρτάται τι από τα δύο κάνεις.
Σε ευχαριστώ που τονίζεις ότι στην τέχνη μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε - ακόμα και μαστιγώματα...
Γιατί έλεγα μετά να πιάσω τις αρχαίες τραγωδίες...
.
Να σου δώσω εγώ μια ιδέα.
Μετέφερε το Επτά επί Θήβας στην σύγχρονη εποχή. Όπου ο Ετεοκλης έχει πάρει τις επιχειρήσεις του πατέρα του και ο Πολυνίκης βρίσκει Επτά επενδυτές για να τις πάρει από τον αδελφό του έτσι γίνεται σφαγη μεταξύ τους.
Kοιτα αν κάνεις τέχνη είναι σε ένα βαθμό αποδεκτό το artistic license και η διασκευή.
Τώρα αν κάνεις ντοκιμαντέρ το artistic license μπορεί να είναι στο 5% σε δευτερεύοντα ζητήματα και η διασκευή στο 0%.
Εξαρτάται τι από τα δύο κάνεις.
Σε ευχαριστώ που τονίζεις ότι στην τέχνη μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε - ακόμα και μαστιγώματα...
Γιατί έλεγα μετά να πιάσω τις αρχαίες τραγωδίες...
.
Να σου δώσω εγώ μια ιδέα.
Μετέφερε το Επτά επί Θήβας στην σύγχρονη εποχή. Όπου ο Ετεοκλης έχει πάρει τις επιχειρήσεις του πατέρα του και ο Πολυνίκης βρίσκει Επτά επενδυτές για να τις πάρει από τον αδελφό του έτσι γίνεται σφαγη μεταξύ τους.
Ποιός θα είναι ο μαύρος, ποιός ο πούστης, ποιός αυτός που θέλει να κάνει εγχείρηση αλλαγής φύλου;
Υπάρχουν κάποιες θέσεις που πρέπει να τις σκεφτούμε στα σοβαρά...
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...