Σελίδα 2 από 9

Re: Παπιά

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2018, 17:05
από Πάνας
zoltan έγραψε: 31 Οκτ 2018, 17:04 επίσης τα ζιγκ ζαγκ, το πέρασμα με κοκκινο και τα καβάλημα πεζοδρομίων δεν επιτρέπεται στας Ευρώπας
Ούτε εδώ.

Re: Παπιά

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2018, 17:05
από Ερμής
όμορφα. Σε ιταλία δε παίζουν παπιά, εκεί πες οτι γίνεται λόγω vespa. Στην ν.Γαλλία γιατί; Στην Πορτογαλία γιατί; Ισπανία;

Re: Παπιά

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2018, 17:08
από Πάνας
Κάνε μια έρευνα αγοράς, μεταπώλησης και θα σου λυθεί η απορία.

Παπί πάνω από 135cc δεν υπάρχει, σκούτερ πολλά, έχουν φτάσει τα 750cc.

Re: Παπιά

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2018, 17:13
από enterprise-psi
enaon έγραψε: 31 Οκτ 2018, 16:51 στην αγγλία το ξέρουμε οτι οι μηχανές στο φανάρι κάθονται η μία πίσω απο την άλλη ε; Σαν αυτοκίνητα. Καλα που να το ξέρουμε, σπάνιο να δούμε μηχανή ;)



Επίσης ένας άλλος λόγος, παπί made in japan δεν υπάρχει πλέον, τα εργοστάσια έχουν πάει σε τριτοκοσμικές χώρες, και ευδοκιμούν εκεί.

Re: Παπιά

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2018, 17:15
από enaon
Ερμής έγραψε: 31 Οκτ 2018, 17:05 όμορφα. Σε ιταλία δε παίζουν παπιά, εκεί πες οτι γίνεται λόγω vespa. Στην ν.Γαλλία γιατί; Στην Πορτογαλία γιατί; Ισπανία;
Για την Ιταλία ναι η βέσπα, για την Γαλλία νομίζω και οι δρόμοι, είναι πολύ μεγάλοι, ισπανία πορτογαλία δεν ξέρω δεν έχω πάει.

Πάντως παιδιά το παπί δεν έχει ανταγωνισμό στον τομέα του, ενα μηχανάκι σκυλί με μεγάλες λεπτές ρόδες για κάθε οδόστρωμα, οικονομικό και ελαφρύ, Αν είχε ανταγωνισμό, δεν θα υπήρχε η χόντα όπως την ξέρουμε. :)

Re: Παπιά

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2018, 17:21
από enaon
enterprise-psi έγραψε: 31 Οκτ 2018, 17:13
απο την περιγραφή του βίντεο: :)
He forgot he was in the UK
πάντως ναι, τις Κυριακές ειναι πιο χαλαρά, δεν ξέρω τώρα αλλά πριν χρόνια αυτό δευτέρα δεν το έκανες με τίποτα.

Re: Παπιά

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2018, 17:23
από Ερμής
enaon έγραψε: 31 Οκτ 2018, 17:15
Ερμής έγραψε: 31 Οκτ 2018, 17:05 όμορφα. Σε ιταλία δε παίζουν παπιά, εκεί πες οτι γίνεται λόγω vespa. Στην ν.Γαλλία γιατί; Στην Πορτογαλία γιατί; Ισπανία;
Για την Ιταλία ναι η βέσπα, για την Γαλλία νομίζω και οι δρόμοι, είναι πολύ μεγάλοι, ισπανία πορτογαλία δεν ξέρω δεν έχω πάει.

Πάντως παιδιά το παπί δεν έχει ανταγωνισμό στον τομέα του, ενα μηχανάκι σκυλί με μεγάλες λεπτές ρόδες για κάθε οδόστρωμα, οικονομικό και ελαφρύ, Αν είχε ανταγωνισμό, δεν θα υπήρχε η χόντα όπως την ξέρουμε. :)
Kαι εμένα αυτό μου κάνει κυρίως εντύπωση, οτι είναι πολύ πιο εύχρηστο απο ένα σκουτεράκι.
Δεν ειναι θέμα τόσο του καιρού, στην Ιαπωνία και στην Κίνα πούλησε εκατομμύρια κομμάτια.

Re: Παπιά

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2018, 17:25
από enaon
Ερμής έγραψε: 31 Οκτ 2018, 17:23 Kαι εμένα αυτό μου κάνει κυρίως εντύπωση, οτι είναι πολύ πιο εύχρηστο απο ένα σκουτεράκι.
Δεν ειναι θέμα τόσο του καιρού, στην Ιαπωνία και στην Κίνα πούλησε εκατομμύρια κομμάτια.
όπως πούλησε εδώ η βέσπα και τα σκούτερ που είναι ο απόγονος, το έφτιαξαν εκεί, ειναι λογικό να ειναι ανατολικά η δύναμή του.
Ο “γέρος”, ο Oyaji-san (δηλαδή ο ιδρυτής της Honda, ο Soichiro Honda) έλεγε: “Ο κινητήρας πρέπει να βγάλει τουλάχιστον 4 ίππους και δεδομένου ότι οι δρόμοι της Ιαπωνίας είναι τόσο κακοί, πρέπει να έχει εύκολο χειρισμό”
https://motorbike.gr/αφιερώματα/honda-η ... -1ο-μέρος/

Re: Παπιά

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2018, 17:31
από Πάνας
Είναι και θέμα κυβικών, σε πολλούς δρόμους στην Ευρώπη όπως και εδώ στην Ελλάδα απαγορεύεται να κινηθείς κάτω από κάποια κυβικά. Μη βλέπεις εδώ στην Ελλάδα που μπαίνουν στην Αττική οδό και την εθνική τα παπιά όπου απαγορεύεται.

Re: Παπιά

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2018, 17:36
από Πάνας
Θυμάμαι που είχε έρθει εδώ στην Ελλάδα ένας φίλος από Γερμανία όπου στον δρόμο είναι τυπικός σε όλα. Νοίκιασε μηχανάκι και κυκλοφορούσε χωρίς κράνος... Ρε συ του λέω, που είναι ο πολιτισμός σου;
Εδώ μου λέει είστε χύμα και δεν τρέχει τίποτα, στην Γερμανία θα σε είχαν δει από τις κάμερες ασφαλείας και θα σε είχαν βουτήξει επί τόπου ή θα σου έστελναν την κλίση στο σπίτι, όπως και το να κυκλοφορήσεις στην ΛΕΑ.

Άντε τώρα να του πεις κάτι...

Re: Παπιά

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2018, 17:37
από enaon
ειναι γενικά θέμα περιβάλοντος και οδοστρώματος. Αν εισαι σε δρόμους πλακόστρωτους παντού, αν έχει τεράστιες ευθείες γιατί έχτισες στην πεδιάδα, τότε τα παπιά δεν έχουν χώρο. Το βλέπουμε παιδιά και απο τα ηλεκτροκίνητα τα μικρά. Οι δικοί μας βγάζουν κάτι ρόδες μια σταλιά σε πλατφόρμες να κυλάνε στην ευθεία, εκείνοι βγάζουν τροχούς 16 και 20 ιντσών σε μονόκυκλα. Τα κατάφερα, το είπα και σήμερα :)

Re: Παπιά

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2018, 17:51
από enaon
Πάνας έγραψε: 31 Οκτ 2018, 17:05
zoltan έγραψε: 31 Οκτ 2018, 17:04 επίσης τα ζιγκ ζαγκ, το πέρασμα με κοκκινο και τα καβάλημα πεζοδρομίων δεν επιτρέπεται στας Ευρώπας
Ούτε εδώ.
το πέρασμα ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα εννοείτε; Το lane splitting; Επιτρέπεται αυτο, παλιά οι τριτοκοσμικοί δεν το άφηναν, αλλά τους δίνουμε τα φώτα μας σιγά σιγά :003:

Εικόνα
Although illegal in most of the United States, lane splitting is popular and even expected practice in other countries, particularly in Europe and Asia. In Europe, only Germany restricts lane splitting to situations when traffic is at a stand-still; everywhere else, you are allowed to split lanes even at top speeds.
Lane splitting
In most European countries motorcycle riders are expected to split lanes, and in some countries (France and Italy for instance), you are even expected to ride between oncoming traffic and the cars driving the same direction as you, when there is only one lane for each direction.
https://hensleylegal.com/lane-splitting-legal/
http://www.lazymotorbike.eu/riding/europe/

Re: Παπιά

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2018, 17:57
από Πάνας
enaon έγραψε: 31 Οκτ 2018, 17:51
Πάνας έγραψε: 31 Οκτ 2018, 17:05
zoltan έγραψε: 31 Οκτ 2018, 17:04 επίσης τα ζιγκ ζαγκ, το πέρασμα με κοκκινο και τα καβάλημα πεζοδρομίων δεν επιτρέπεται στας Ευρώπας
Ούτε εδώ.
το πέρασμα ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα εννοείτε; Το lane splitting; Επιτρέπεται αυτο, παλιά οι τριτοκοσμικοί δεν το άφηναν, αλλά τους δίνουμε τα φώτα μας σιγά σιγά :003:

Εικόνα
Although illegal in most of the United States, lane splitting is popular and even expected practice in other countries, particularly in Europe and Asia. In Europe, only Germany restricts lane splitting to situations when traffic is at a stand-still; everywhere else, you are allowed to split lanes even at top speeds.
Lane splitting
In most European countries motorcycle riders are expected to split lanes, and in some countries (France and Italy for instance), you are even expected to ride between oncoming traffic and the cars driving the same direction as you, when there is only one lane for each direction.
https://hensleylegal.com/lane-splitting-legal/
http://www.lazymotorbike.eu/riding/europe/
Όχι δεν μιλάμε για διήθηση, η διήθηση εν κίνηση απαγορεύεται και εδώ. Στις ΗΠΑ απαγορεύεται και σταματημένα να είναι, αλλά εκεί νομίζω με τους δρόμους που έχουν πως δεν υπάρχει πρόβλημα.
Στην Γαλλία επιτράπηκε πρόσφατα.

Re: Παπιά

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2018, 17:58
από enaon
ο κυριότερος λόγος πάντως που έχουμε παπάκια, είναι οτι έχουμε εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά και δεν κάνω πλάκα. Παπάκι στην Αγγλία είναι άχρηστο γιατί όλοι πάνε σαν κουκλάκια, παπάκι στην γαλλία είναι αυτοκτονία γιατί οι άνθρωποι είναι τρελοί για δέσιμο, θα σε βλέπουν για παπάκι στο λουναπάρκ. Οπότε μείναμε εμείς, που έχουμε μέτρο και χωράμε όλοι μαζί, είναι θέμα πολιτισμού. :003:

Re: Παπιά

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2018, 17:59
από Πάνας
enaon έγραψε: 31 Οκτ 2018, 17:58 ο κυριότερος λόγος πάντως που έχουμε παπάκια, είναι οτι έχουμε εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά και δεν κάνω πλάκα. Παπάκι στην Αγγλία είναι άχρηστο γιατί όλοι πάνε σαν κουκλάκια, παπάκι στην γαλλία είναι αυτοκτονία γιατί οι άνθρωποι είναι τρελοί για δέσιμο, θα σε βλέπουν για παπάκι στο λουναπάρκ. Οπότε μείναμε εμείς, που έχουμε μέτρο και χωράμε όλοι μαζί, είναι θέμα πολιτισμού. :003:
Αλείφεσαι και με βαζελίνη για να γλιστράς καλύτερα ανάμεσα στα αυτοκίνητα. :P