Συγκρίνεις Toyota (ή Hyundai) με Opel;talaipwros έγραψε: 09 Οκτ 2023, 19:48stergiosbik έγραψε: 09 Οκτ 2023, 19:43 Που είδες ότι είναι πιο φθηνή σε σχέση με άλλα;
Από 28 χιλιάρικα ξεκινάει αν εξαιρέσεις την 4θυρη που έχει τον βασικό ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,5 λίτρων που ξεκινάει από τα 22 χιλιάρικα.
Η hyundai/Kia έχουν πιο φθηνά αμάξια από την Κορόλλα και καλύτερα.
ε, 21 χιλιαρικα εχει η 4θυρη, τι μου λετε, παμφθηνη.
Το corsa εχει 20500
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Κορολλα ελλαδος
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28770
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Κορολλα ελλαδος
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Κορολλα ελλαδος
πραγματι τα τογιοτα ειναι 2-3 κλασεις καλυτερα, για αυτο και η απορια για το ποσο φτηνοτερη ειναι η κορολλαNandros έγραψε: 09 Οκτ 2023, 21:13Συγκρίνεις Toyota (ή Hyundai) με Opel;talaipwros έγραψε: 09 Οκτ 2023, 19:48stergiosbik έγραψε: 09 Οκτ 2023, 19:43 Που είδες ότι είναι πιο φθηνή σε σχέση με άλλα;
Από 28 χιλιάρικα ξεκινάει αν εξαιρέσεις την 4θυρη που έχει τον βασικό ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,5 λίτρων που ξεκινάει από τα 22 χιλιάρικα.
Η hyundai/Kia έχουν πιο φθηνά αμάξια από την Κορόλλα και καλύτερα.
ε, 21 χιλιαρικα εχει η 4θυρη, τι μου λετε, παμφθηνη.
Το corsa εχει 20500
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Κορολλα ελλαδος
Μια συγκεκριμενη εκδοδη λεμε.talaipwros έγραψε: 09 Οκτ 2023, 19:48stergiosbik έγραψε: 09 Οκτ 2023, 19:43 Που είδες ότι είναι πιο φθηνή σε σχέση με άλλα;
Από 28 χιλιάρικα ξεκινάει αν εξαιρέσεις την 4θυρη που έχει τον βασικό ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,5 λίτρων που ξεκινάει από τα 22 χιλιάρικα.
Η hyundai/Kia έχουν πιο φθηνά αμάξια από την Κορόλλα και καλύτερα.
ε, 21 χιλιαρικα εχει η 4θυρη, τι μου λετε, παμφθηνη.
Το corsa εχει 20500
Οχι ολο το μοντελο.
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: Κορολλα ελλαδος
Τι φάση με τα corsa , και η ξαδέρφη μου τα ίδια, αλλά έσπασε και δύο φορές η κρεμαγιερα . Την δεύτερη φορά εν κίνηση και κόλλησε δεξιάtalaipwros έγραψε: 09 Οκτ 2023, 19:49ναι, αν κανει ενα χιλιαρικο απο το φτηνοτερο κορσα, ειναι συγκριτικα φτηνη.Ερμής έγραψε: 09 Οκτ 2023, 19:47 Κορολα να ξεκινάει από τα 22 και να τη λένε φτηνή.
Γιατρε κάνεις μπαμ πλέον
η κουνιαδα μου εχει ενα κορσα, εναμιση χρονο το χει.
Αναψανε τα λαμπακια σαν χριστουγεννιατικο δενδρο.
της ειπα να το πεταξει να παρει κανα τογιοτα και ειδα οτι το κορσα κανει τα ιδια λεφτα με τη κορολλα.
οποτε ναι, ειναι φτηνη
Αλλάχτηκε στην εγγύηση, αλλά το πούλησε εννοείται , και πήρε φυσικά γιαρις
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: Κορολλα ελλαδος
Εχω οδηγησει πολλα τετοια αυτοκινητα.
Το κορολα ειναι ενα κλασικο τογιοτα με τα συν και τα πλην. Νομιζω οτι η ουσιαστικη διαφορα που εχει με αντιστοιχα της vw group ειναι η ποιοτητα υλικων στο σαλονι, αλλα και η "φτηνη" αισθηση οταν ξεκιναει το αυτοκινητο.
Πχ ψιλοτρεμει, ο λεβιες ειναι σαν καλαμακι, ο συμπλεκτης απομονωνει ψηλα, το τιμονι πλαστικο και αρκετα ελαφρυ. Θα ελεγα δινει την εντυπωση ψευτικου.
Παρολα αυτα, αυτη η αισθηση δεν επιδεινωνεται οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα. Οτι βλεπεις στο ρελαντι, βλεπεις το ιδιο και στα 190 χαω. Οικονομικο, αρκετα σταθερο σε στροφες, δυναμη σε ευθειες και ανηφορες. Σε εθνικη δεν χρειαστηκε να αφησω το ποδι απ το γκαζι για να μπω σε στροφη, το πηγαινα οσο παει (εκει γυρω στα 190).
Συνοπτικα θα ελεγα οτι το κορολα ειναι το απολυτο αυτοκινητο για να πας απ το σημειο α στο σημειο β, αλλα δεν ειναι για να πουλας μουρη ουτε να βγαζεις γκομενα.
Το κορολα ειναι ενα κλασικο τογιοτα με τα συν και τα πλην. Νομιζω οτι η ουσιαστικη διαφορα που εχει με αντιστοιχα της vw group ειναι η ποιοτητα υλικων στο σαλονι, αλλα και η "φτηνη" αισθηση οταν ξεκιναει το αυτοκινητο.
Πχ ψιλοτρεμει, ο λεβιες ειναι σαν καλαμακι, ο συμπλεκτης απομονωνει ψηλα, το τιμονι πλαστικο και αρκετα ελαφρυ. Θα ελεγα δινει την εντυπωση ψευτικου.
Παρολα αυτα, αυτη η αισθηση δεν επιδεινωνεται οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα. Οτι βλεπεις στο ρελαντι, βλεπεις το ιδιο και στα 190 χαω. Οικονομικο, αρκετα σταθερο σε στροφες, δυναμη σε ευθειες και ανηφορες. Σε εθνικη δεν χρειαστηκε να αφησω το ποδι απ το γκαζι για να μπω σε στροφη, το πηγαινα οσο παει (εκει γυρω στα 190).
Συνοπτικα θα ελεγα οτι το κορολα ειναι το απολυτο αυτοκινητο για να πας απ το σημειο α στο σημειο β, αλλα δεν ειναι για να πουλας μουρη ουτε να βγαζεις γκομενα.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση