Re: Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2018, 20:18
σε περίπτωση που έχει συννεφιά και δεν είναι δυνατή η σκόπευση, προτείνω


Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/

Μόνο το νήμα έπεσε;Βινόσαυρος έγραψε: 03 Οκτ 2018, 04:58Είχα ανεβάσει ένα άρθρο σαν νήμα για τα κοινά στοιχεία του μακεδονικού αγώνα των λαζομακεδόνων με το γκευ παρέηδ όπου τέλειωνε με το ρητορικό ερώτημα θα δούμε του χρόνου να παρελάσουν οι μακεδονομάχοι μαζί με τους γκέυ ενώ ο τίτλος του αρθρου αναρωτιόταν είναι πούστηδες οι μακεδονομάχοι;
Ποια η σχέση του φεμινισμού και των κινημάτων λευκής υπεροχής (white pride); Πώς γίνεται αντιδραστικές εθνικιστικές πολιτικές κοινότητες να οικειοποιούνται και να χρησιμοποιούν το λεξιλόγιο των φεμινιστικών κοινοτήτων; Στο Garden of Dystopian Pleasures φιλοδοξούμε να ανοίξουμε μια συζήτηση γύρω από το παρόν και μέλλον των πολιτικών της ταυτότητας μέσα από το πρίσμα μιας διαθεματικής και ενσώματης κριτικής. Στη φωτογραφία η Πωλίνα Ευαγγέλου σε ξέφρενο χορό μαζορέτας εθνοκάθαρσης στην Πειραιώς. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO Πηγή: www.lifo.gr
Φυσικά το νήμα έπεσε ως ήταν αναμενόμενο
Βινόσαυρος έγραψε: 03 Οκτ 2018, 04:58 Είχα ανεβάσει ένα άρθρο σαν νήμα για τα κοινά στοιχεία του μακεδονικού αγώνα των λαζομακεδόνων
με το γκευ παρέηδ όπου τέλειωνε με το ρητορικό ερώτημα θα δούμε του χρόνου να παρελάσουν
οι μακεδονομάχοι μαζί με τους γκέυ ενώ ο τίτλος του αρθρου αναρωτιόταν είναι πούστηδες οι μακεδονομάχοι;
Φυσικά το νήμα έπεσε ως ήταν αναμενόμενο
Vardarska.blackpaint έγραψε: 03 Οκτ 2018, 05:30 για να εχει τετοιες αντιδρασεις το φλωρουμ, το εργο των καλοτεχνιτων πετυχε διανα. Ευγε.

Τι να κάνουμε; Με έχετε ακόμα εδώ να σας ασκώ κριτικήNandros έγραψε: 03 Οκτ 2018, 20:34Μόνο το νήμα έπεσε;Βινόσαυρος έγραψε: 03 Οκτ 2018, 04:58Είχα ανεβάσει ένα άρθρο σαν νήμα για τα κοινά στοιχεία του μακεδονικού αγώνα των λαζομακεδόνων με το γκευ παρέηδ όπου τέλειωνε με το ρητορικό ερώτημα θα δούμε του χρόνου να παρελάσουν οι μακεδονομάχοι μαζί με τους γκέυ ενώ ο τίτλος του αρθρου αναρωτιόταν είναι πούστηδες οι μακεδονομάχοι;
Ποια η σχέση του φεμινισμού και των κινημάτων λευκής υπεροχής (white pride); Πώς γίνεται αντιδραστικές εθνικιστικές πολιτικές κοινότητες να οικειοποιούνται και να χρησιμοποιούν το λεξιλόγιο των φεμινιστικών κοινοτήτων; Στο Garden of Dystopian Pleasures φιλοδοξούμε να ανοίξουμε μια συζήτηση γύρω από το παρόν και μέλλον των πολιτικών της ταυτότητας μέσα από το πρίσμα μιας διαθεματικής και ενσώματης κριτικής. Στη φωτογραφία η Πωλίνα Ευαγγέλου σε ξέφρενο χορό μαζορέτας εθνοκάθαρσης στην Πειραιώς. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO Πηγή: www.lifo.gr
Φυσικά το νήμα έπεσε ως ήταν αναμενόμενο
Απορώ πώς εσύ είσαι ακόμα όρθιος!
.
Αν είμαστε στο χωριό θα σε έλεγα ξύσταρκίδια σου, τα μικρά βορειοσκοπιανά αρκιδάκια, αλλά έχε χάρη.Βινόσαυρος έγραψε: 04 Οκτ 2018, 03:31Τι να κάνουμε; Με έχετε ακόμα εδώ να σας ασκώ κριτικήNandros έγραψε: 03 Οκτ 2018, 20:34Μόνο το νήμα έπεσε;Βινόσαυρος έγραψε: 03 Οκτ 2018, 04:58
Είχα ανεβάσει ένα άρθρο σαν νήμα για τα κοινά στοιχεία του μακεδονικού αγώνα των λαζομακεδόνων με το γκευ παρέηδ όπου τέλειωνε με το ρητορικό ερώτημα θα δούμε του χρόνου να παρελάσουν οι μακεδονομάχοι μαζί με τους γκέυ ενώ ο τίτλος του αρθρου αναρωτιόταν είναι πούστηδες οι μακεδονομάχοι;
Φυσικά το νήμα έπεσε ως ήταν αναμενόμενο
Απορώ πώς εσύ είσαι ακόμα όρθιος!
.
και να σας φωτίζω με την ψηφιακή μου πένα βουτηγμένη
στο μελάνι της ειρωνείας.
Η τέχνη γομάρι μου δεν είναι δικαιολογία για να ξερνάς πάνω στον άλλον, για την ακρίβεια δεν υπάρχει καν καλή τέχνη και σε καμία περίπτωση δεν σπουδάζεται.blackpaint έγραψε: 03 Οκτ 2018, 05:30 για να εχει τετοιες αντιδρασεις το φλωρουμ, το εργο των καλοτεχνιτων πετυχε διανα. Ευγε.
ο καθένας όσο του φτάνει να σκεφτείsys3x έγραψε: 04 Οκτ 2018, 03:52Αν είμαστε στο χωριό θα σε έλεγα ξύσταρκίδια σου, τα μικρά βορειοσκοπιανά αρκιδάκια, αλλά έχε χάρη.Βινόσαυρος έγραψε: 04 Οκτ 2018, 03:31Τι να κάνουμε; Με έχετε ακόμα εδώ να σας ασκώ κριτική
και να σας φωτίζω με την ψηφιακή μου πένα βουτηγμένη
στο μελάνι της ειρωνείας.
Ε;
Και ο σεφερλής προκαλεί, μια χαρά επίπεδο έχει κτλ.ST48410 έγραψε: 04 Οκτ 2018, 03:58 Νομίζω ότι κακώς σοκάρεστε και τελικά όπως παρατήρησε ο blackpaint οι καλλιτέχνες πέτυχαν τον σκοπό τους, ή έναν από αυτούς, να προκαλέσουν.
Ψάξτε για τέχνη μετά τον ΒΠΠ εκεί γύρω στο '50, '60 και θα δείτε πράγματα τάξεις μεγέθους πιο έντονα από τα παραπάνω. Ψάξτε και διαβάστε για happenings ας πούμε. Δυστυχώς δεν υπήρχαν κινητά με κάμερες τότε.
Επίσης μην κρίνετε αρνητικά πράγματα που μπορεί να μην καταλαβαίνετε ή που δεν έχετε παρακολουθήσει πως διαμορφώθηκαν ιστορικά σαν αποτέλεσμα της εξέλιξης καλλιτεχνικών ρευμάτων που ξεκίνησαν δεκαετίες πριν. Δεν κρίνεται η τέχνη τόσο επιφανειακά ούτε έξω από το ιστορικό πλαίσιο. Αν την δείτε έτσι την υποβιβάζεται σε ένα απλό "μου αρέσει ή δεν μου αρέσει" που έχει υποκειμενική και μόνο εφαρμογή. Έχετε βέβαια την στατιστική με το μέρος σας γιατί πάντοτε, σε κάθε εποχή και είδος τα αριστουργήματα ήταν εξαιρετικά λίγα και οι σαχλαμάρες και οι κοινοτοπίες συντριπτική πλειοψηφία. Ωστόσο και αυτές παίζουν τον ρόλο τους και δίνουν υλικό για να το δουλέψουν οι αξιόλογοι καλλιτέχνες.
Α, εντάξει. Προς στιγμήν τρόμαξα. Αυτό είναι ένα θέμα ορολογίας που προέκυψε για ιστορικούς λόγους. Τι εννοείς ότι δεν διδάσκεται; Αν εννοείς ότι δεν μπορούν να σε κάνουν μεγάλο καλλιτέχνη συμφωνώ. Υπάρχουν όμως πράγματα που διδάσκονται μια χαρά και είναι ιδιαιτέρως χρήσιμα για τους περισσότερους που δεν ξεχειλίζουν από ταλέντο και δεν ήταν βέβαιο ότι θα τα ανακάλυπταν/καταλάβαιναν από μόνοι τους. Επίσης υπάρχει και ένα σοβαρό θέμα χρόνου. Η ζωή είναι μικρή. Η διδασκαλία σου προσφέρει συμπυκνωμένη εμπειρία που μπορεί να έκανες δεκαετίες δοκιμών για να την αποκτήσεις.
Δεν ετέθη θέμα σπουδαίων ή μέτριων καλλιτεχνών. Ο Σεφερλής θα κριθεί συγκρινόμενος με τους ομοίους του και οι παραπάνω και κάθε καλλιτέχνης επίσης. Κάναμε φυσικά με μια καλή διάκριση του είδουςsys3x έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:07Και ο σεφερλής προκαλεί, μια χαρά επίπεδο έχει κτλ.ST48410 έγραψε: 04 Οκτ 2018, 03:58 Νομίζω ότι κακώς σοκάρεστε και τελικά όπως παρατήρησε ο blackpaint οι καλλιτέχνες πέτυχαν τον σκοπό τους, ή έναν από αυτούς, να προκαλέσουν.
Ψάξτε για τέχνη μετά τον ΒΠΠ εκεί γύρω στο '50, '60 και θα δείτε πράγματα τάξεις μεγέθους πιο έντονα από τα παραπάνω. Ψάξτε και διαβάστε για happenings ας πούμε. Δυστυχώς δεν υπήρχαν κινητά με κάμερες τότε.
Επίσης μην κρίνετε αρνητικά πράγματα που μπορεί να μην καταλαβαίνετε ή που δεν έχετε παρακολουθήσει πως διαμορφώθηκαν ιστορικά σαν αποτέλεσμα της εξέλιξης καλλιτεχνικών ρευμάτων που ξεκίνησαν δεκαετίες πριν. Δεν κρίνεται η τέχνη τόσο επιφανειακά ούτε έξω από το ιστορικό πλαίσιο. Αν την δείτε έτσι την υποβιβάζεται σε ένα απλό "μου αρέσει ή δεν μου αρέσει" που έχει υποκειμενική και μόνο εφαρμογή. Έχετε βέβαια την στατιστική με το μέρος σας γιατί πάντοτε, σε κάθε εποχή και είδος τα αριστουργήματα ήταν εξαιρετικά λίγα και οι σαχλαμάρες και οι κοινοτοπίες συντριπτική πλειοψηφία. Ωστόσο και αυτές παίζουν τον ρόλο τους και δίνουν υλικό για να το δουλέψουν οι αξιόλογοι καλλιτέχνες.
(:
Σπουδαίος καλλιτέχνης, λίγοι μπορούν να τον καταλάβουν σε βάθος κτλ.
Παίζει κι αυτός τον ρόλο του, σίγουρα.
η προκλητικότητα είναι το πρώτο επίπεδο όπου λίγοι θα προσπεράσουνST48410 έγραψε: 04 Οκτ 2018, 03:58 Νομίζω ότι κακώς σοκάρεστε και τελικά όπως παρατήρησε ο blackpaint οι καλλιτέχνες πέτυχαν τον σκοπό τους, ή έναν από αυτούς, να προκαλέσουν.
Ψάξτε για τέχνη μετά τον ΒΠΠ εκεί γύρω στο '50, '60 και θα δείτε πράγματα τάξεις μεγέθους πιο έντονα από τα παραπάνω. Ψάξτε και διαβάστε για happenings ας πούμε. Δυστυχώς δεν υπήρχαν κινητά με κάμερες τότε.
Επίσης μην κρίνετε αρνητικά πράγματα που μπορεί να μην καταλαβαίνετε ή που δεν έχετε παρακολουθήσει πως διαμορφώθηκαν ιστορικά σαν αποτέλεσμα της εξέλιξης καλλιτεχνικών ρευμάτων που ξεκίνησαν δεκαετίες πριν. Δεν κρίνεται η τέχνη τόσο επιφανειακά ούτε έξω από το ιστορικό πλαίσιο. Αν την δείτε έτσι την υποβιβάζεται σε ένα απλό "μου αρέσει ή δεν μου αρέσει" που έχει υποκειμενική και μόνο εφαρμογή. Έχετε βέβαια την στατιστική με το μέρος σας γιατί πάντοτε, σε κάθε εποχή και είδος τα αριστουργήματα ήταν εξαιρετικά λίγα και οι σαχλαμάρες και οι κοινοτοπίες συντριπτική πλειοψηφία. Ωστόσο και αυτές παίζουν τον ρόλο τους και δίνουν υλικό για να το δουλέψουν οι αξιόλογοι καλλιτέχνες.