user έγραψε: 11 Μαρ 2023, 22:15
Περιμένω τοποθέτηση και από neon imposter και ΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ
εν πολλοίς είναι γνωστό τι εστί μέταλ κλπ, οπότε κάποιες προσωπικές σκέψεις/παρατηρήσεις
καταρχάς χέβι μέταλ και θρας μέταλ είναι δύο διαφορετικά πράγματα, το ένα προέρχεται από τη ροκ, ενώ το άλλο από την ποπ. Το θρας είναι η ακραία εκδοχή της ποπ, μέσω της πανκ. Να σημειώσουμε ότι όταν ο στράμερ έλεγε
φόνι μπιτελμένια χεζ μπίτεν δε νταστ καθόριζε την ουσία της πανκ, που ήταν μία αντίδραση τόσο στη ρόκ κ τις προγκρεσιβιές της όσο και στην ποπ των σκατοεντόμων (θα μπορούσε κανείς να αντικαταστήσει το μπιτελμένια με το λιμπέραλιζμ για να έχει το σύγχρονο αντίστοιχο των συγκεκριμένων στίχων).
έτσι, το χέβι καταστράφηκε τόσο από το θρας όσο και κυρίως από τους άπλυτους ατάλαντους του σιάτλ που όπως μπορεί κανείς να δει κατάντησαν να παίζουν μουσική σε ιδιωτικά πάρτι του ομπάμα. Φυσικά, η καταστροφή του χέβι μέταλ ήταν προϊόν κεντρικού σχεδιασμού των μεγάλων δισκογραφικών και του εμτιβι που όταν βαρέθηκαν τη συγκεκριμένη αγελάδα, αποφάσισαν να αρμέξουν άλλη. Ο Κερτ παρ' όλ' αυτά ήταν τίμιος.
η χαρντ ροκ δεν έχει σχέση με το χέβι μέταλ, απλώς λειτούργησε ως γέφυρα για να αρχίσουν να ακούνε χέβι και οι γυναίκες. Ο Κόβερντέηλ είναι καλό άτομο.
Από την άλλη, εκείνο το είδος μέταλ που έχει το μαύρο χρώμα μέσα του, είναι αποτέλεσμα φόνων που δεν έγιναν ποτέ.
Κυριολεκτικών κ μεταφορικών.
ΑΝ ο Μαστέην είναι καθαρίσει τον Λαρς - όπως σίγουρα είχε σκεφτεί (κ αυτό δεν είναι κ τπτ ακραίο, είμαι σίγουρος πως όποιος έχει κάτσει έστω πέντε λεπτά κοντά στον Λ, ε του έχει περάσει η ιδέα) - ο άλλος δεν θα καθάριζε ποτέ τον γιουρόνυμους (διότι, προς τι η επανάληψη;). Το θρας θα είχε φτάσει στον άκρον άωτόν του με τον συγκεκριμένο φόνο, κ ίσως η μουσική εν γένει τέλειωνε ακόμη νωρίτερα απ' ό,τι τέλειωσε.
Επίσης ΑΝ ο Ρόμπερτ Σμιθ είχε καθαρίσει κάποιον (όπως σκεφτόταν να το κάνει κατά το ποπνόγκραφι, μπορεί κανείς να το κτλβει αυτό διαβάζοντας τους στίχους, οι οποίοι είναι εντελώς προς την αντίθετη κατεύθυνση εκείνων του κλόουζερ), ο πάγος, συναισθηματικός και αισθητικός, στον οποίον επένδυσε το είδος μέταλ με το μαύρο χρώμα, θα είχε λιώσει προ πολλού (αντ' αυτού, ο πάγος, επειδή ο Σμιθ, δεν βρήκε τη θεραπεία, όπως έλεγε στους στίχους του ομώνυμου κομματιού, κατέστη παγόβουνο, και εκεί ακριβώς σκαρφάλωσαν οι εκπρόσωποι του συγκεκριμένου είδους μέταλ, οι οποίο αντί για το ακρόπρωρο, θέση για την οποία τους προόριζαν τα ντραμς του ντουμ μέταλ με τη συναισθηματική αναισθησία του ποπνόγκραφ, κατέστησαν μάλλον παγοθραυστικό).
Δεν θυμάμαι άλλα, θα επανέλθω.
το χέβι είναι owned από τον όζι