Re: Δημητριάδης VS Ράμφος
Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2022, 19:53
Σε ποια περιοδο αναφερεσαι:Καραμελίτσα έγραψε: 22 Οκτ 2022, 17:08 Το Παρίσι της μπουμεροεποχής έχει καταστρέψει κόσμο. Είναι αυτό φιλοσοφία; Απλά ίου.
![]()
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Σε ποια περιοδο αναφερεσαι:Καραμελίτσα έγραψε: 22 Οκτ 2022, 17:08 Το Παρίσι της μπουμεροεποχής έχει καταστρέψει κόσμο. Είναι αυτό φιλοσοφία; Απλά ίου.
![]()
Και γιατί ανεβάζει φωτογραφίες της Μοίρας Καταστροφής Πύργου ΗλείαςBazoomba έγραψε: 22 Οκτ 2022, 19:53Σε ποια περιοδο αναφερεσαι:Καραμελίτσα έγραψε: 22 Οκτ 2022, 17:08 Το Παρίσι της μπουμεροεποχής έχει καταστρέψει κόσμο. Είναι αυτό φιλοσοφία; Απλά ίου.
![]()
Όταν σπούδαζαν εκεί οι κύριοι. Υποθέτω δεκαετία 60;Bazoomba έγραψε: 22 Οκτ 2022, 19:53Σε ποια περιοδο αναφερεσαι:Καραμελίτσα έγραψε: 22 Οκτ 2022, 17:08 Το Παρίσι της μπουμεροεποχής έχει καταστρέψει κόσμο. Είναι αυτό φιλοσοφία; Απλά ίου.
![]()
Κακίες, όταν ο Πύργος ξαναβγάλει μεγάλους φιλοσόφους, αυτοί θα είναι άρχοντες όπως οι προπάτορες τους.Beria έγραψε: 22 Οκτ 2022, 19:58Και γιατί ανεβάζει φωτογραφίες της Μοίρας Καταστροφής Πύργου ΗλείαςBazoomba έγραψε: 22 Οκτ 2022, 19:53Σε ποια περιοδο αναφερεσαι:Καραμελίτσα έγραψε: 22 Οκτ 2022, 17:08 Το Παρίσι της μπουμεροεποχής έχει καταστρέψει κόσμο. Είναι αυτό φιλοσοφία; Απλά ίου.
![]()
Γιατί όμως τέτοια αντίδραση; Νομίζω ότι θέτει ωραία ερωτήματα προς συζήτηση το απόσπασμα. Όπως όντως δεν αλλάζουμε; Αν δεν αλλάζουμε φταίει η πιστη μας στην αιωνιότητα από παράδοση; Αυτό εκφράζεται όντως μέσα από την προοπτική των αγιογραφιών; ΚλπΚαραμελίτσα έγραψε: 22 Οκτ 2022, 17:08 Το Παρίσι της μπουμεροεποχής έχει καταστρέψει κόσμο. Είναι αυτό φιλοσοφία; Απλά ίου.
![]()
Βασικά δεν ισχύει το ότι δεν αλλάζουμε. Για την ακρίβεια, αλλάζουμε τόσο γρήγορα που οι άνθρωποι της γενιάς του δεν αντιλαμβάνονται τους όρους του παρόντος. Ο προβληματισμός του είναι σα να έχει χάσει δεκαετίες. Αυτό θα ήταν, υποθέτω, ένα ενδιαφέρον κείμενο για τα 80ς. Σήμερα είναι εκνευριστικό για την αστοχία του: σα να μην περάσαμε μια δεκαετία που γμθκε η κοινωνία.paul25 έγραψε: 23 Οκτ 2022, 15:43Γιατί όμως τέτοια αντίδραση; Νομίζω ότι θέτει ωραία ερωτήματα προς συζήτηση το απόσπασμα. Όπως όντως δεν αλλάζουμε; Αν δεν αλλάζουμε φταίει η πιστη μας στην αιωνιότητα από παράδοση; Αυτό εκφράζεται όντως μέσα από την προοπτική των αγιογραφιών; ΚλπΚαραμελίτσα έγραψε: 22 Οκτ 2022, 17:08 Το Παρίσι της μπουμεροεποχής έχει καταστρέψει κόσμο. Είναι αυτό φιλοσοφία; Απλά ίου.
![]()
Απορώ που απορείς
Yochanan έγραψε: 22 Οκτ 2022, 00:39εχουμε τους εθνικους διανοουμενους που μας αξιζουν
πολυλογαδες, μηδεν ουσια, ψωροπερηφανοι, ψεύτικοι και τενεκεδες μεχρι το μεδουλι
Ούτε κι ο Δημητριάδης είναι φιλόσοφος, παρο' όλο που σαν τον Βελτσο αποφάσισε να μας ξεβλαχεψει κι αυτός πολιτικοκοινωνικώςΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: 25 Οκτ 2022, 19:33 Όλο και καλύτερο γίνεται, καθώς ο Βέλτσος ούτε ενεπλάκη στη συζήτηση ούτε φιλόσοφος είναι![]()
Επιτρεψτε μου μια μικρη παρατηρησηpaul25 έγραψε: 22 Οκτ 2022, 00:24 Μια ενδιαφέρουσα αντιπαράθεση έλαβε μέρος μέσα απο το iefimerida μεταξύ του συγγραφέα Δημητριάδη και του Στέλιου Ράμφου. Επειδή είναι τεράστια τα κείμενα θα βάλω τα ρεζουμέ και στο τέλος τα λινκ για όποιον θέλει να τα διαβάσει ολόκληρα.
Πριν δυο μέρες ο Δημητριάδης άσκησε σκληρή κριτική στον Ράμφο για τους παρακάτω ισχυρισμούς του:
Οι επιλογές ήταν κλεισμένες σε σχήματα, όπου επαναλαμβανόταν το ίδιο και το ίδιο. Οι επιλογές και οι εξελίξεις που τίς ακολουθούν γι’ αυτούς ήταν κάτι άγνωστο. Γι’ αυτό και η ζωγραφική τους δεν είχε προοπτική, όπως την ανακάλυψαν και την εφάρμοσαν οι Ευρωπαίοι. Μέσα από την προοπτική, οι Ευρωπαίοι ανακάλυψαν τον χρόνο που διασχίζει την ύπαρξη τού ανθρώπου. Χωρίς προοπτική, μπορεί να είμαστε σε μια αιωνιότητα αλλά αυτό δεν μάς πηγαίνει πουθενά. Η αιωνιότητα είναι βεβαίως το απόλυτο, το καθαρό, αλλά είναι και το απολύτως στατικό. Αποβλέποντας στην αιωνιότητα, δεν ξετυλίγεις το παρόν. Ετσι η αιωνιότητα καταβρόχθισε τον χρόνο και ο καταβροχθισμένος χρόνος, με την σειρά του, το Βυζάντιο.