Σελίδα 2 από 2

Re: Δημητριάδης VS Ράμφος

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2022, 19:53
από Bazoomba
Καραμελίτσα έγραψε: 22 Οκτ 2022, 17:08 Το Παρίσι της μπουμεροεποχής έχει καταστρέψει κόσμο. Είναι αυτό φιλοσοφία; Απλά ίου.


Εικόνα
Σε ποια περιοδο αναφερεσαι:

Re: Δημητριάδης VS Ράμφος

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2022, 19:58
από Beria
Bazoomba έγραψε: 22 Οκτ 2022, 19:53
Καραμελίτσα έγραψε: 22 Οκτ 2022, 17:08 Το Παρίσι της μπουμεροεποχής έχει καταστρέψει κόσμο. Είναι αυτό φιλοσοφία; Απλά ίου.


Εικόνα
Σε ποια περιοδο αναφερεσαι:
Και γιατί ανεβάζει φωτογραφίες της Μοίρας Καταστροφής Πύργου Ηλείας

Re: Δημητριάδης VS Ράμφος

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2022, 19:59
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Αυτός ο Δημητριάδης δεν ντρέπεται να κάνει τον ετζλορντ στα γεράματα; αναρωτιεμαι. Αυτά τα γράφουν κάτι 14χρονα αμερικανάκια στα 4chan.

Re: Δημητριάδης VS Ράμφος

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2022, 20:04
από Καραμελίτσα
Bazoomba έγραψε: 22 Οκτ 2022, 19:53
Καραμελίτσα έγραψε: 22 Οκτ 2022, 17:08 Το Παρίσι της μπουμεροεποχής έχει καταστρέψει κόσμο. Είναι αυτό φιλοσοφία; Απλά ίου.


Εικόνα
Σε ποια περιοδο αναφερεσαι:
Όταν σπούδαζαν εκεί οι κύριοι. Υποθέτω δεκαετία 60;

Re: Δημητριάδης VS Ράμφος

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2022, 20:05
από Καραμελίτσα
Beria έγραψε: 22 Οκτ 2022, 19:58
Bazoomba έγραψε: 22 Οκτ 2022, 19:53
Καραμελίτσα έγραψε: 22 Οκτ 2022, 17:08 Το Παρίσι της μπουμεροεποχής έχει καταστρέψει κόσμο. Είναι αυτό φιλοσοφία; Απλά ίου.


Εικόνα
Σε ποια περιοδο αναφερεσαι:
Και γιατί ανεβάζει φωτογραφίες της Μοίρας Καταστροφής Πύργου Ηλείας
Κακίες, όταν ο Πύργος ξαναβγάλει μεγάλους φιλοσόφους, αυτοί θα είναι άρχοντες όπως οι προπάτορες τους.

Re: Δημητριάδης VS Ράμφος

Δημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2022, 15:43
από paul25
Καραμελίτσα έγραψε: 22 Οκτ 2022, 17:08 Το Παρίσι της μπουμεροεποχής έχει καταστρέψει κόσμο. Είναι αυτό φιλοσοφία; Απλά ίου.


Εικόνα
Γιατί όμως τέτοια αντίδραση; Νομίζω ότι θέτει ωραία ερωτήματα προς συζήτηση το απόσπασμα. Όπως όντως δεν αλλάζουμε; Αν δεν αλλάζουμε φταίει η πιστη μας στην αιωνιότητα από παράδοση; Αυτό εκφράζεται όντως μέσα από την προοπτική των αγιογραφιών; Κλπ

Re: Δημητριάδης VS Ράμφος

Δημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2022, 16:05
από Καραμελίτσα
paul25 έγραψε: 23 Οκτ 2022, 15:43
Καραμελίτσα έγραψε: 22 Οκτ 2022, 17:08 Το Παρίσι της μπουμεροεποχής έχει καταστρέψει κόσμο. Είναι αυτό φιλοσοφία; Απλά ίου.


Εικόνα
Γιατί όμως τέτοια αντίδραση; Νομίζω ότι θέτει ωραία ερωτήματα προς συζήτηση το απόσπασμα. Όπως όντως δεν αλλάζουμε; Αν δεν αλλάζουμε φταίει η πιστη μας στην αιωνιότητα από παράδοση; Αυτό εκφράζεται όντως μέσα από την προοπτική των αγιογραφιών; Κλπ
Βασικά δεν ισχύει το ότι δεν αλλάζουμε. Για την ακρίβεια, αλλάζουμε τόσο γρήγορα που οι άνθρωποι της γενιάς του δεν αντιλαμβάνονται τους όρους του παρόντος. Ο προβληματισμός του είναι σα να έχει χάσει δεκαετίες. Αυτό θα ήταν, υποθέτω, ένα ενδιαφέρον κείμενο για τα 80ς. Σήμερα είναι εκνευριστικό για την αστοχία του: σα να μην περάσαμε μια δεκαετία που γμθκε η κοινωνία.

Ακριβώς επειδή η ελληνική κοινωνία υπόκειται σε τόσο γρήγορες αλλαγές, σε κάποια πράγματα λόγω της κρίσης πολύ πιο γρήγορες και βίαιες από τον υπόλοιπο πλανήτη, η αναζήτηση αιτιών συμπεριφοράς σε αφηρημένες ιδέες σε βάθος χρόνου θα πρέπει να γίνει αφού κανείς εξαντλήσει την ανάλυση των συνθηκών στο παρόν.

Τα βομβαρδιστικά πάντως είναι για το Παρίσι, ότι αυτού του είδους οι αφηγήσεις μετράνε για φιλοσοφία.

Re: Δημητριάδης VS Ράμφος

Δημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2022, 18:19
από ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ
paul25 έγραψε: 23 Οκτ 2022, 15:43 Γιατί όμως τέτοια αντίδραση;
Απορώ που απορείς :smt017
Αφού σε βεβαίωσε η Καραμελίτσα ότι σιγά μην είναι αυτά φιλοσοφία... :smt005:
Λάθος νήμα άνοιξες :g030:

Re: Δημητριάδης VS Ράμφος

Δημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2022, 18:52
από Leporello
Yochanan έγραψε: 22 Οκτ 2022, 00:39εχουμε τους εθνικους διανοουμενους που μας αξιζουν
πολυλογαδες, μηδεν ουσια, ψωροπερηφανοι, ψεύτικοι και τενεκεδες μεχρι το μεδουλι
:+1: Θα'χε πλάκα να παρέμβει και ο Γιανναράς.

Re: Δημητριάδης VS Ράμφος

Δημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2022, 19:28
από Yochanan
Leporello έγραψε: 23 Οκτ 2022, 18:52
Yochanan έγραψε: 22 Οκτ 2022, 00:39εχουμε τους εθνικους διανοουμενους που μας αξιζουν
πολυλογαδες, μηδεν ουσια, ψωροπερηφανοι, ψεύτικοι και τενεκεδες μεχρι το μεδουλι
:+1: Θα'χε πλάκα να παρέμβει και ο Γιανναράς.
:smt038

Re: Δημητριάδης VS Ράμφος

Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2022, 22:42
από The Age of Aquarius
Εγώ στηρίζω Βέλτσο

Re: Δημητριάδης VS Ράμφος

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2022, 19:33
από ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ
Όλο και καλύτερο γίνεται, καθώς ο Βέλτσος ούτε ενεπλάκη στη συζήτηση ούτε φιλόσοφος είναι :c020:

Re: Δημητριάδης VS Ράμφος

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2022, 19:36
από Beria
ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: 25 Οκτ 2022, 19:33 Όλο και καλύτερο γίνεται, καθώς ο Βέλτσος ούτε ενεπλάκη στη συζήτηση ούτε φιλόσοφος είναι :c020:
Ούτε κι ο Δημητριάδης είναι φιλόσοφος, παρο' όλο που σαν τον Βελτσο αποφάσισε να μας ξεβλαχεψει κι αυτός πολιτικοκοινωνικώς

Re: Δημητριάδης VS Ράμφος

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2022, 21:47
από The Age of Aquarius
Φιλόσοφος είναι ο κ. Ροδίτης


Re: Δημητριάδης VS Ράμφος

Δημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2022, 00:11
από Αχθος Αρουρης
paul25 έγραψε: 22 Οκτ 2022, 00:24 Μια ενδιαφέρουσα αντιπαράθεση έλαβε μέρος μέσα απο το iefimerida μεταξύ του συγγραφέα Δημητριάδη και του Στέλιου Ράμφου. Επειδή είναι τεράστια τα κείμενα θα βάλω τα ρεζουμέ και στο τέλος τα λινκ για όποιον θέλει να τα διαβάσει ολόκληρα.

Πριν δυο μέρες ο Δημητριάδης άσκησε σκληρή κριτική στον Ράμφο για τους παρακάτω ισχυρισμούς του:

Οι επιλογές ήταν κλεισμένες σε σχήματα, όπου επαναλαμβανόταν το ίδιο και το ίδιο. Οι επιλογές και οι εξελίξεις που τίς ακολουθούν γι’ αυτούς ήταν κάτι άγνωστο. Γι’ αυτό και η ζωγραφική τους δεν είχε προοπτική, όπως την ανακάλυψαν και την εφάρμοσαν οι Ευρωπαίοι. Μέσα από την προοπτική, οι Ευρωπαίοι ανακάλυψαν τον χρόνο που διασχίζει την ύπαρξη τού ανθρώπου. Χωρίς προοπτική, μπορεί να είμαστε σε μια αιωνιότητα αλλά αυτό δεν μάς πηγαίνει πουθενά. Η αιωνιότητα είναι βεβαίως το απόλυτο, το καθαρό, αλλά είναι και το απολύτως στατικό. Αποβλέποντας στην αιωνιότητα, δεν ξετυλίγεις το παρόν. Ετσι η αιωνιότητα καταβρόχθισε τον χρόνο και ο καταβροχθισμένος χρόνος, με την σειρά του, το Βυζάντιο.
Επιτρεψτε μου μια μικρη παρατηρηση
στα μελανοστικα (bold.)

1. Η απουσια βαθους ειναι ηθελημενη
και αποτελει βασικη αρχη της αγιογραφιας.
Την απουσια βαθους καταλαμβανει η,
άντικρυ της εικονος, παρουσια του
προσκυνητη δηλ. βαθος ειναι ο ορων
και απορων.

2. Η αιωνιοτητα χαρακτηριζεται ως κατι
στατικο δηλ. ως κατι που προυποθετει την
υπαρξη κινησης και του αντιθετου της
κινησεως που ειναι η στασις, ως συστατικα
της αιωνιοτητας. Η αιωνιοτητα, αρχομενη
και παυομενη, κρινεται με κριτηρια χρονικης
διαρκειας δηλ. με κατηγορηματα του χρονου,
οπερ ατοπον.