Re: Τουρκία: Αυτή είναι η υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων
Δημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2022, 14:09
Τι σανο μας πουλανε κατα καιρους
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Τι σανο μας πουλανε κατα καιρους
Ο γιος μου 13 χρονων το εχαψε. Μεχρι αυτην την ηλικιακη ομαδα πριθουν
Είναι στρατηγική επιλογή.George_V έγραψε: 29 Μαρ 2022, 13:19 Μήπως είναι λάθος οι προτεραιότητες του Ερντογαν?
Μήπως θα έπρεπε να κάνει κάτι πρώτα για το 49% πληθωρισμό που έχει και το γεγονός ότι οι μέσοι Τούρκοι έχουν να δουν κρέας από την εποχή που ο Ερντογαν ήταν Δήμαρχος Κωνσταντινούπολης?

Το δίκτυο είναι το βασικο πρόβλημα. Το οποίο δεν αφορά μόνο το σημείο πώλησης αλλά ένα σωρό πράγματα που εσύ τα θεωρείς δεδομένα, γιατί το όχημα σου ανήκει κατά πάσα πιθανότητα σε μια πολυεθνικη εταιρεία με ΑΕΠ μεγαλύτερο από της Ελλάδας. Δίκτυο σημαίνει τεχνογνωσία, προσωπικό, πρόσβαση σε ανταλλακτικά, συντήρηση, κτλ. Δεν είναι τα αυτοκίνητα σουσι μπαρ ανοίγω ένα παράρτημα και όλα μπόμπα. Εδώ εταιρείες όπως η TESLA και έχουν προβλήματα στο After sales.ST48410 έγραψε: 29 Μαρ 2022, 13:37
Εικάζω ότι αρχικά προορίζονται για την εγχώρια αγορά δεδομένου ότι οι συνεχείς υποτιμήσεις θα καταστήσουν απλησίαστα τα εισαγόμενα για το μέσο Τούρκο. Στο μεταξύ θα αναπτύξει και δίκτυο. Βασικά το δίκτυο δεν νομίζω να είναι μεγάλο πρόβλημα. Στην υποθετική περίπτωση που ερχόταν το όχημα στην Ελλάδα θα το έβαζε στην αγορά κάποιος που έχει ήδη δίκτυο και πουλάει και άλλες μάρκες.
Επιχειρείν χωρίς ρίσκο δεν υπάρχει. Ο Έλληνας επιχειρηματίας είναι άτολμος και δεν είναι απορίας άξιο γιατί δεν έχουμε μεγάλες εξαγωγικές επιχειρήσεις. Προφανώς απαιτεί περισσότερη δουλειά να φτιάξεις παραγωγή με εξαγωγικό προσανατολισμό στην χώρα μας. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι Έλληνες πρέπει να είναι λιγόψυχοι.EKPLIKTIKOS έγραψε: 29 Μαρ 2022, 14:41Το δίκτυο είναι το βασικο πρόβλημα. Το οποίο δεν αφορά μόνο το σημείο πώλησης αλλά ένα σωρό πράγματα που εσύ τα θεωρείς δεδομένα, γιατί το όχημα σου ανήκει κατά πάσα πιθανότητα σε μια πολυεθνικη εταιρεία με ΑΕΠ μεγαλύτερο από της Ελλάδας. Δίκτυο σημαίνει τεχνογνωσία, προσωπικό, πρόσβαση σε ανταλλακτικά, συντήρηση, κτλ. Δεν είναι τα αυτοκίνητα σουσι μπαρ ανοίγω ένα παράρτημα και όλα μπόμπα. Εδώ εταιρείες όπως η TESLA και έχουν προβλήματα στο After sales.ST48410 έγραψε: 29 Μαρ 2022, 13:37
Εικάζω ότι αρχικά προορίζονται για την εγχώρια αγορά δεδομένου ότι οι συνεχείς υποτιμήσεις θα καταστήσουν απλησίαστα τα εισαγόμενα για το μέσο Τούρκο. Στο μεταξύ θα αναπτύξει και δίκτυο. Βασικά το δίκτυο δεν νομίζω να είναι μεγάλο πρόβλημα. Στην υποθετική περίπτωση που ερχόταν το όχημα στην Ελλάδα θα το έβαζε στην αγορά κάποιος που έχει ήδη δίκτυο και πουλάει και άλλες μάρκες.
Μέχρι και τα 65 ευρώ που του είχε στείλει ένα παιδακι τα κρατησε.Υδράργυρος έγραψε: 29 Μαρ 2022, 14:15Ο γιος μου 13 χρονων το εχαψε. Μεχρι αυτην την ηλικιακη ομαδα πριθουν
Το θαυμα της αεροδυναμικηςΣτύγιος έγραψε: 29 Μαρ 2022, 14:39 Ντάξει μωρέ και τι έγινε; Εμείς εδώ κάποτε κατασκευάζαμε το Pony.![]()
![]()
Σιγουρα οχι μονο ειναι κατι, αλλα και καλη βαση για να προχωρησει η τεχνολογια τους ωστε να μπορουν να πουλησουν καποια στιγμη και στον 1ο κοσμο.ST48410 έγραψε: 29 Μαρ 2022, 14:04Ακόμα και στον τρίτο κόσμο να πουληθεί, είναι κάτι. Μη λέμε ότι δεν ζηλεύουμε. ΟΚ η Ελλάδα δεν έχει εσωτερική αγορά για να στηρίξει κάτι ανάλογο.axilmar έγραψε: 29 Μαρ 2022, 13:58 Πιστευουν οτι υπαρχει αγορα και τους βγαινουν οι υπολογισμοι. Στην Ελλαδα για ποια αγορα μιλαμε; Και δεν ξερω κατα ποσο θα τηρει το νεο αυτο suv τις προδιαγραφες της ΕΕ, ή θα πουλιεται μονο σε Τουρκια/Αιγυπτο/τριτο κοσμο;