α ο ΟΣΕ έμπαινε μέσα κάτι δις κάθε χρόνο όχι ο τραινοσέΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 09:55Ρε τύπε, συγνώμη κιόλας, αλλά δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Άλλο ΟΣΕ, άλλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ...Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 04:16πόσπ μπαίνει κάθε χρόνο μέσα ο ΟΣΕ και πόσο κοστίζει αυτό στον φορολογούμενο; γιατί αν δεν κοστίζει τότε σε έχω νέαΕμπεδοκλής έγραψε: 08 Φεβ 2022, 21:09 Από τότε που πήραν την την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι Ιταλοί δεν έχουν προσθέσει ούτε μπουλόνι στο στόλο των τραίνων, ενώ και τα δρομολόγια δεν έχουν αυξηθεί. Όσο για την ποιότητα εξυπηρέτησης δε βλέπω διαφορά.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Είμαι σίγουρος ότι νομίζεις ότι οι Ιταλοί αγόρασαν το ΟΣΕ.Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 12:51α ο ΟΣΕ έμπαινε μέσα κάτι δις κάθε χρόνο όχι ο τραινοσέΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 09:55Ρε τύπε, συγνώμη κιόλας, αλλά δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Άλλο ΟΣΕ, άλλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ...Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 04:16
πόσπ μπαίνει κάθε χρόνο μέσα ο ΟΣΕ και πόσο κοστίζει αυτό στον φορολογούμενο; γιατί αν δεν κοστίζει τότε σε έχω νέα![]()
Προφανώς δεν ξέρεις τί σου γίνεται αλλά γράφεις τη μαλακία σου.
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
ναι ρε δεν ξέρω , είπαμε ο ΟΣΕ έμπαινε μέσα δις ο ΤΡΑΙΝΟΣΕ όχι.Εμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 12:57Είμαι σίγουρος ότι νομίζεις ότι οι Ιταλοί αγόρασαν το ΟΣΕ.Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 12:51α ο ΟΣΕ έμπαινε μέσα κάτι δις κάθε χρόνο όχι ο τραινοσέΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 09:55
Ρε τύπε, συγνώμη κιόλας, αλλά δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Άλλο ΟΣΕ, άλλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ...![]()
![]()
Προφανώς δεν ξέρεις τί σου γίνεται αλλά γράφεις τη μαλακία σου.
- Крaсная армия
- Δημοσιεύσεις: 4150
- Εγγραφή: 17 Ιουν 2021, 21:37
- Phorum.gr user: Μαρίνος Αντύπας
- Τοποθεσία: Πελασγιώτιδα
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Το ορθόν είναι ότι τα ορφανά και οι αυλικοί του Μητσοτακέικου δεν μπορούν να διοικήσουν μια χώρα.
Для пользы дела мне необходимы военные полномочия. В таком случае я буду сам, без формальностей свергать тех командармов и комиссаров, которые губят дело. Так мне подсказывают интересы дела, и, конечно, отсутствие бумажки от Троцкого меня не остановит.
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Πάλι σας τον ακούμπησε ο Αρχέλαος, ρε φουκαράδες;Αρχέλαος έγραψε: 08 Φεβ 2022, 22:23Λίγη πραγματική ιστορία, πέρα από τσιτάτα που αναπαράγονται διαρκώς με τα περίφημα ξεβρακώματα.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 08 Φεβ 2022, 22:08 Ακόμα γελάει ο κόσμος με τις γελοίες ιδιωτικοποίησεις του.μητσοτακη.
Περί ιδιωτικοποίησης της ΕΑΣ:
Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.
Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.
Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.
Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Και τρις μη σου πω. Απλά, για να μην γράφεις βλακείες νομίζοντας ότι είναι εξυπνάδες, μπορείς να δεις τα στοιχεία εδώ.Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 13:50ναι ρε δεν ξέρω , είπαμε ο ΟΣΕ έμπαινε μέσα δις ο ΤΡΑΙΝΟΣΕ όχι.Εμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 12:57Είμαι σίγουρος ότι νομίζεις ότι οι Ιταλοί αγόρασαν το ΟΣΕ.![]()
Προφανώς δεν ξέρεις τί σου γίνεται αλλά γράφεις τη μαλακία σου.
https://www.trainose.gr/%ce%b7-%ce%b5%c ... f%ce%b1-2/
Από εκεί και πέρα δε μπορώ να σε βοηθήσω άλλο. Αν θέλεις από επιλογή να είσαι άσχετος...
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Ευχαριστούμε κύριε Εμπεδοκλής που μας ανοίγετε τα μάτια και συγγνώμη που δεν σας καταλαβαίνουμεΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:10Και τρις μη σου πω. Απλά, για να μην γράφεις βλακείες νομίζοντας ότι είναι εξυπνάδες, μπορείς να δεις τα στοιχεία εδώ.Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 13:50ναι ρε δεν ξέρω , είπαμε ο ΟΣΕ έμπαινε μέσα δις ο ΤΡΑΙΝΟΣΕ όχι.Εμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 12:57
Είμαι σίγουρος ότι νομίζεις ότι οι Ιταλοί αγόρασαν το ΟΣΕ.![]()
Προφανώς δεν ξέρεις τί σου γίνεται αλλά γράφεις τη μαλακία σου.
https://www.trainose.gr/%ce%b7-%ce%b5%c ... f%ce%b1-2/
Από εκεί και πέρα δε μπορώ να σε βοηθήσω άλλο. Αν θέλεις από επιλογή να είσαι άσχετος...
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Δεν θέλω να σε ταράξω αλλά την τραινοσε την πούλησε ο σύριζα στο 1/10 περίπου από όσο ήταν να την πουλήσει ο σαμαραςΟΥΤΙΣ έγραψε: 09 Φεβ 2022, 13:57Πάλι σας τον ακούμπησε ο Αρχέλαος, ρε φουκαράδες;Αρχέλαος έγραψε: 08 Φεβ 2022, 22:23Λίγη πραγματική ιστορία, πέρα από τσιτάτα που αναπαράγονται διαρκώς με τα περίφημα ξεβρακώματα.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 08 Φεβ 2022, 22:08 Ακόμα γελάει ο κόσμος με τις γελοίες ιδιωτικοποίησεις του.μητσοτακη.
Περί ιδιωτικοποίησης της ΕΑΣ:
Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.
Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.
Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.
Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Μη ζητάς συγνώμη. Δε φταις εσύ που υπάρχει ελευθερία του λόγου και της βλακείας.Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:16Ευχαριστούμε κύριε Εμπεδοκλής που μας ανοίγετε τα μάτια και συγγνώμη που δεν σας καταλαβαίνουμεΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:10Και τρις μη σου πω. Απλά, για να μην γράφεις βλακείες νομίζοντας ότι είναι εξυπνάδες, μπορείς να δεις τα στοιχεία εδώ.Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 13:50
ναι ρε δεν ξέρω , είπαμε ο ΟΣΕ έμπαινε μέσα δις ο ΤΡΑΙΝΟΣΕ όχι.
https://www.trainose.gr/%ce%b7-%ce%b5%c ... f%ce%b1-2/
Από εκεί και πέρα δε μπορώ να σε βοηθήσω άλλο. Αν θέλεις από επιλογή να είσαι άσχετος...
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
φυσικά και δεν φταίω εγώ που το ίντερνετ είναι αρκετά φθηνό ώστε να το πληρώνεις ακόμα και εσύΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:21Μη ζητάς συγνώμη. Δε φταις εσύ που υπάρχει ελευθερία του λόγου και της βλακείας.Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:16Ευχαριστούμε κύριε Εμπεδοκλής που μας ανοίγετε τα μάτια και συγγνώμη που δεν σας καταλαβαίνουμεΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:10
Και τρις μη σου πω. Απλά, για να μην γράφεις βλακείες νομίζοντας ότι είναι εξυπνάδες, μπορείς να δεις τα στοιχεία εδώ.
https://www.trainose.gr/%ce%b7-%ce%b5%c ... f%ce%b1-2/
Από εκεί και πέρα δε μπορώ να σε βοηθήσω άλλο. Αν θέλεις από επιλογή να είσαι άσχετος...
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Πάλι κουβά πήγες και άρχισες τα τρελά σου;Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:25φυσικά και δεν φταίω εγώ που το ίντερνετ είναι αρκετά φθηνό ώστε να το πληρώνεις ακόμα και εσύΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:21Μη ζητάς συγνώμη. Δε φταις εσύ που υπάρχει ελευθερία του λόγου και της βλακείας.Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:16
Ευχαριστούμε κύριε Εμπεδοκλής που μας ανοίγετε τα μάτια και συγγνώμη που δεν σας καταλαβαίνουμε![]()
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
ναι ρε, με τάπωσες αφούΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:34Πάλι κουβά πήγες και άρχισες τα τρελά σου;Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:25φυσικά και δεν φταίω εγώ που το ίντερνετ είναι αρκετά φθηνό ώστε να το πληρώνεις ακόμα και εσύΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:21
Μη ζητάς συγνώμη. Δε φταις εσύ που υπάρχει ελευθερία του λόγου και της βλακείας.![]()
Δεν με λες , ο ΟΣΕ γιατί έσπασε, ιδιωτικοποιήθηκε και μάλιστα με τις ευλογίες των ζάιων για 45Μ όταν ο Σαμ ήθελε να τον πουλήσει για 300Μ;
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Αν χρειάστηκε 10 παραθέσεις για να καταλάβεις ότι άλλο ΟΣΕ, άλλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα χρειαστούν πολλά περισσότερα για να σου απαντήσω το γιατί έγινε, και το αν η σημερινή ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι κερδοφόρα ή ο ΟΣΕ, υπεύθυνος για τις υποδομές μπορεί να είναι κερδοφόρος.Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:43ναι ρε, με τάπωσες αφούΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:34Πάλι κουβά πήγες και άρχισες τα τρελά σου;Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:25
φυσικά και δεν φταίω εγώ που το ίντερνετ είναι αρκετά φθηνό ώστε να το πληρώνεις ακόμα και εσύ![]()
![]()
Δεν με λες , ο ΟΣΕ γιατί έσπασε, ιδιωτικοποιήθηκε και μάλιστα με τις ευλογίες των ζάιων για 45Μ όταν ο Σαμ ήθελε να τον πουλήσει για 300Μ;
Οπότε γάμα το. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τώρα με τους ιταλούς που την αγόρασε κρατική τους εταιρεία πετάει. Τέρμα τα κομμένα δρομολόγια, ζήτω η ενημέρωση, και δόξα τις σακούλες με τα κέρδη που δίνει στο ελληνικό δημόσιο...
Τουλάχιστον, γλυτώνω από 40 δημοσιεύσεις για να σε κάνω να το γυρίσεις και πάλι στην τρελή...
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
ναι ντάξει εσένα περίμενα για να μάθω ότι ο ΟΣΕ έσπασε. Συνέχισε να κάνεις την πάπια τώρα για το πόσα λεφτά έχανε το κράτος από τον ΟΣΕΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:04Αν χρειάστηκε 10 παραθέσεις για να καταλάβεις ότι άλλο ΟΣΕ, άλλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα χρειαστούν πολλά περισσότερα για να σου απαντήσω το γιατί έγινε, και το αν η σημερινή ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι κερδοφόρα ή ο ΟΣΕ, υπεύθυνος για τις υποδομές μπορεί να είναι κερδοφόρος.Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:43ναι ρε, με τάπωσες αφού![]()
Δεν με λες , ο ΟΣΕ γιατί έσπασε, ιδιωτικοποιήθηκε και μάλιστα με τις ευλογίες των ζάιων για 45Μ όταν ο Σαμ ήθελε να τον πουλήσει για 300Μ;
Οπότε γάμα το. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τώρα με τους ιταλούς που την αγόρασε κρατική τους εταιρεία πετάει. Τέρμα τα κομμένα δρομολόγια, ζήτω η ενημέρωση, και δόξα τις σακούλες με τα κέρδη που δίνει στο ελληνικό δημόσιο...
Τουλάχιστον, γλυτώνω από 40 δημοσιεύσεις για να σε κάνω να το γυρίσεις και πάλι στην τρελή...![]()
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 5 Απαντήσεις
- 313 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από micmic
-
- 29 Απαντήσεις
- 823 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
-
- 10 Απαντήσεις
- 556 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis