Σελίδα 2 από 2

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 17:46
από Ασέβαστος
Uppercut έγραψε: 18 Ιαν 2022, 17:34
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 18 Ιαν 2022, 17:23 Έχουν την λογική οποίος το τρέξει θα πάρει αυτά που δικαιούται άρα δεν χάνουμε τίποτα, και όποιος δεν πάρει χαμπάρι η βαρεθεί, έχουμε έξτρα κέρδος. Βάζουμε και τους εργαζόμενους να τρώνε όλο το βρισίδι, μια χαρά. Σκουπίδια της ελεύθερης αγοράς.
Αυτή είναι η λογική. Δεν φταίει η αγορά αλλά η ελλημπανοσύνη, αλλά ας μην μπούμε σ' αυτά. Υπάρχει λόγος που σε άλλες χώρες δεν είναι τόσο μπουρδέλα.
δε νομιζω.

μαλλον η λογικη ειναι κατι σαν το δημοσιο, οσο πιο μεγαλη η επιχειρηση, τοσο μοιαζει με δημοσιο. δηλαδη καθενας απλως θελει να φορτωσει το λαθος σε καποιον αλλο.

και πραγματι, καποιος σε ολη την αλυσιδα, φταιει. καποιος υπαλληλος, εκανε μαλακια. δεν την εκανε η διοικηση της βονταφον, δεν ασχοληθηκε με την περιπτωση σου ο ceo.
ουτε το κανουν επιτηδες οι υπαλληλοι για να σου φανε λεφτα. δεν μπαινουν στις τσεπες τους. μαλακια εγινε. απλα, ειναι γραφειοκρατικο τριμπουρδελο, και δυσκολευονται να βρουν ποιος φταιει και πως θα το διορθωσουν, ενω κανεις δε θελει να εχει την ευθυνη.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 17:58
από Στύγιος
Χτες το απόγευμα που ξαναπήρε άλλος τεχνικός επίσης με καράφλιασε: " το πρόβλημα είναι συστημικό ( :o :o ) ,δεν είναι τεχνικό".
Ακόμα ψάχνω να βρω τι εννοούσε ο ποιητής.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 18:14
από Uppercut
Ασέβαστος έγραψε: 18 Ιαν 2022, 17:46
Uppercut έγραψε: 18 Ιαν 2022, 17:34
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 18 Ιαν 2022, 17:23 Έχουν την λογική οποίος το τρέξει θα πάρει αυτά που δικαιούται άρα δεν χάνουμε τίποτα, και όποιος δεν πάρει χαμπάρι η βαρεθεί, έχουμε έξτρα κέρδος. Βάζουμε και τους εργαζόμενους να τρώνε όλο το βρισίδι, μια χαρά. Σκουπίδια της ελεύθερης αγοράς.
Αυτή είναι η λογική. Δεν φταίει η αγορά αλλά η ελλημπανοσύνη, αλλά ας μην μπούμε σ' αυτά. Υπάρχει λόγος που σε άλλες χώρες δεν είναι τόσο μπουρδέλα.
δε νομιζω.

μαλλον η λογικη ειναι κατι σαν το δημοσιο, οσο πιο μεγαλη η επιχειρηση, τοσο μοιαζει με δημοσιο. δηλαδη καθενας απλως θελει να φορτωσει το λαθος σε καποιον αλλο.

και πραγματι, καποιος σε ολη την αλυσιδα, φταιει. καποιος υπαλληλος, εκανε μαλακια. δεν την εκανε η διοικηση της βονταφον, δεν ασχοληθηκε με την περιπτωση σου ο ceo.
ουτε το κανουν επιτηδες οι υπαλληλοι για να σου φανε λεφτα. δεν μπαινουν στις τσεπες τους. μαλακια εγινε. απλα, ειναι γραφειοκρατικο τριμπουρδελο, και δυσκολευονται να βρουν ποιος φταιει και πως θα το διορθωσουν, ενω κανεις δε θελει να εχει την ευθυνη.
Ναι, δεν το κάνουν επίτηδες. Όταν φτάνεις όμως να μιλάς με τον προϊστάμενο, ξέρει τι έγινε, και δεν θέλει να το διορθώσει ή να βρει ποιος μπορεί να το διορθώσει, η λογική είναι αυτή που είπε ο Ένοπλος. Προφανώς, αρχικά έγινε μαλακία κάποιου και τώρα δεν την διορθώνουν με αυτήν τη λογική ή με τη λογική ότι στ' αρχίδια τους όλα. Επί της ουσίας: τριμπούρδελα του κερατά.

Στύγιος έγραψε: 18 Ιαν 2022, 17:58 Χτες το απόγευμα που ξαναπήρε άλλος τεχνικός επίσης με καράφλιασε: " το πρόβλημα είναι συστημικό ( :o :o ) ,δεν είναι τεχνικό".
Ακόμα ψάχνω να βρω τι εννοούσε ο ποιητής.
Το πρόβλημα είναι στο ΚΝΣ του ιδίου και των συμπούρδελών του, πιο συγκεκριμένα στον εγκέφαλό τους. Αυτό ήθελε να πει, σε μία περίεργη έκλαμψη αυτογνωσίας.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 18:17
από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Πριν 2 μήνες άλλαξα πρόγραμμα και έβαλα καρτοκινητό. Η διαδικασία ξεκίνησε από το υποκατάστημα όπου ενημέρωσα αρχικώς ότι
θέλω να κάνω την εν λόγω αλλαγή, συνέχισε τηλεφωνικώς από το τμήμα Αποσυνδέσεων που πέρασε στο πληροφοριακό σύστημα ότι
θέλω να βάλω καρτοκινητή και τέλειωσε στο υποκατάστημα και πάλι όπου πήγα με την ταυτότητά μου για να ολοκληρώσω τη διαδικασία.
Πλήρωσα τους δύο τελευταίους λογαριασμούς της σύνδεσης και ένα ποσό σαν πρόστιμο τρόπο τινά που άλλαξα πρόγραμμα αλλά πρόβλημα
με τη διαδικασία αλλαγής αυτή καθεαυτή δεν αντιμετώπισα.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 18:26
από nik_killthemall
Βασικά ενα μεγαλο προβλημα σε ολα αυτα ειναι πως ο καταναλωτης δεν γνωριζει τα δικαιωματα του (ενω οι εταιρειες τα γνωριζουν), και δεν τα γνωριζει γιατί το κράτος δεν θελει να τα γνωριζει τα δικαιωματα του ο καταναλωτης.
Uppercut έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:49 Η ιστορία, όσο συνοπτικότερα γίνεται: Για κάποιον λόγο είχα μείνει χωρίς κάποιο πρόγραμμα (στη vodafone) κι έσκαγα πενηντάρια για λίγους μήνες. Πάω λοιπόν σε ένα κατάστημα τον Νοέμβριο, μου προτείνουν ένα προγραμματάκι με 16 ευρώ. Μου το στέλνουν, το δέχομαι, όλα καλά. Μετά από λίγο καιρό, έρχεται ο λογαριασμός 50 πάλι. Anyways, το ίδιο έγινε και τον Δεκέμβριο και δεν τους έχω πληρώσει τίποτα. Μιλάω με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και πάει κάπως έτσι:

Άπερ:Έχω κάνει συμβόλαιο 16 και μου έρχεται πάλι 50
Γκέι Βονταφονάς:Ναι, έχετε κάνει αλλά έχει ακυρωθεί.
-Γιατί έχει ακυρωθεί;
-Δεν ξέρουμε.
-Και ποιος ξέρει;
-Αυτός. Το κατάστημα που σας έκανε το συμβόλαιο.
-Πώς γίνεται να το ακυρώνετε μονομερώς;
-Δεν ξέρω, το κατάστημα ξέρει.
-Γιατί δεν το διορθώνετε;
-Να πληρώσετε πρώτα και θα το δούμε.
-Δεν υπάρχει περίπτωση. Θα το διορθώσετε με βάση το συμβόλαιό μου.


Το ίδιο το κατάστημα δεν το σηκώνει ποτέ και όταν πήγα μου λένε ότι δεν έχουν ενημερωθεί για τίποτα, ξέρουν ότι έχει ακυρωθεί αλλά δεν ξέρουν γιατί. Μιλάω πάλι με τους τηλεφωνικούς, όπου φτάνω στον προϊστάμενο που μου λέει ότι έχω δίκιο κι ότι φαίνεται πως το έχω υπογράψει, αλλά για κάποιον λόγο έχει ακυρωθεί, να πάω από το κατάστημα να υπογράψω εκ νέου και θα το διορθώσουν μετά. Προφανώς εγώ δεν πρόκειται να υπογράψω ξανά συμβόλαιο και να περιμένω να μου διορθώσουν την απάτη τους. Ούτε, ακόμα κι αν υπήρχε εγγύηση ότι θα την διορθώσουν, θα γίνομαι εγώ χαμάλης για το δικό τους λάθος/απάτη.
Καταγγελια στην ΕΕΤΤ ! Ειναι η ρυθμιστικη αρχη, ο εποπτης δηλ. για τις τηλεπικοινωνιες ! Η καταγγελια γινεται μεσα απο την πολυ ωραια πλατφορμα της ΕΕΤΤ.
Με αυτον τον τροπο δεν εχω πληρωσει 2 λογαριασμους με ανατιμησεις για τις οποιες ουδεποτε ειχα ενημερωθει και συναινεσει, τελη απενεργοποιησης και ποινες της πουτσας > 200 ευρω τα τελευταια 12 χρονια.

Η ΕΕΤΤ ελεγχει το αιτημα και το πρωωθει στον παροχο. Ο παροχος απαντα στην ΕΕΤΤ και κανει cc εσενα τοσο σε email οσο και σε χαρντκοπι που ταχυδρομειται στο σπιτι σου. Εσυ αν κρινεις οτι ο παραχος λεει πιπες (που κατα κανονα λεει) ξαναστελνεις απαντηση στην ΕΕΤΤ με ρεφερενς στην αρχικη καταγγελια, που θα την ξαναπροωθησει στον παροχο κλπ.
Ουσιαστικα ο ΕΕΤΤ εποπτευει την έγγραφη διαπραγματευση η οποια έχει νομικη ισχύ σε δικαστηριο, δηλ. αποτελει εγγραφο προς νομικη χρηση. Σε ολες τις περιπτωσεις ολες οι ποινες και ολα τα τελη απενεργοποιησης ολες οι υπερχρεωσεις σβηστηκαν σαν "ενδειξη καλής θελήσεως και συνεργασίας" οταν τηλεφωνικα χρησιμοποιωντας τα ιδια επιχειρηματα βριζανε ... !
Ενω σε Wind δεν πληρωσα ολοκληρους λογαριασμους που δεν δεχτηκαν να αποσυρουν τις ανατιμησεις και μετα απο απειλη για αγωγη επιβλεποντος του ΕΕΤΤ, μου ζητησαν συγγνωμη και δεν με ξαναενοχλησαν χωρις να πληρωσω τπτ.

Γενικα παιζει μεγαλη απατη και με τις ανανεωσεις προσφορων τηλεφωνικως που υποτιθεται μαγνητοφωνουνε τη συνομιλια και η μαγνητοφωνηση ειναι το συμβολαιο και πιπες καμαρωτες και στη συνεχεια χρεωνουνε οτι γουσταρουνε σε νταβατζης μοουντ.
Ολα τα τηλεφωνικα συμβολαια στην πραγματικοτητα ειναι απατη και δεν εχουν κανενα νομικο αντικρυσμα. Οσες φορες ζητησα να γινει η απομαγνητοφωνηση για να πειστω σε αυτα που λεγαν πως συναινεσα απαντουσαν πως τα αρχεια των μαγνητοφωνησεων διατηρουνται 6 μηνες τη στιγμη που το συμβολαιο ειναι 24μηνο :smt005: ή οτι δεν μπορουν να μου στειλουν αντιγραφο γιατι η απομαγνητοφωνηση χρειαζεται εισαγγελεα που προφανως δεν ηταν δικο μου προβλημα οποτε δεν αναγνωριζα οτι υπαρχει συμβολαιο και οτι συναινεσα στο οτιδηποτε.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 20:15
από Uppercut
nik_killthemall

Τους κατήγγειλα παντού.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 20:16
από Eθνικοκοινωνιστης
τιποτα

αυτα εχει ο καπιταλισμος :102:

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2022, 01:49
από Uppercut
Να ευχαριστήσω τον George_V και τον nik_killthemall για την σωστή κατατόπιση, χάρη στην οποία έλυσα το πρόβλημα. Το βασικό, βεβαίως, ήταν η ΕΕΤΤ αλλά ενημέρωσα επικουρικά και τον Συνήγορο του Καταναλωτή και την Προστασία του Καταναλωτή (διαφορετική υπηρεσία). Εν τέλει, απάντησαν προς το τέλος της προθεσμίας που τους έδωσε η ΕΕΤΤ, δηλαδή αρχές Μαρτίου και μου χάρισαν τα πάντα έως τότε(εκτός από 10 ευρώ για κάποιον λόγο), που σημαίνει ότι από τον Νοέμβριο δεν έχω πληρώσει τίποτα και είχα κανονικά υπηρεσίες. Όχι μόνο τα επιπλέον αλλά και όσα θα έπρεπε να είχα πληρώσει με το κανονικό συμβόλαιο.

Ταυτόχρονα, ως reconciliation, μου έκαναν μία πολύ καλή προσφορά με 16 ευρώ και διάφορα δώρα μέσα, την οποία δέχτηκα. Βέβαια, δεν κύλλησαν τόσο απλά τα πράγματα, γιατί στον τωρινό λογαριασμό με το νέο πρόγραμμα μου έβγαλαν πάλι επιπλέον ποσά και μου το πήγαν στα 40 :smt005: Εντούτοις, αυτήν τη φορά κατάλαβαν και το έλυσαν με μερικά τηλέφωνα, μου έσβησαν τις επιπλέον πίπες (κάτι τέλη επανασύνδεσης από μία φραγή μίας ώρας στην προηγούμενη διαμάχη και κάτι άκυρα), κι έβγαλαν μαζί και τα 10 ευρώ υπόλοιπο των προηγουμένων μηνών. Δηλαδή, πάλι μπουρδέλα παραμένουν, αλλά πλέον, σ' εμένα τουλάχιστον που τους γάμησα μία φορά με την ΕΕΤΤ, τα διορθώνουν.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2022, 22:51
από nik_killthemall
:smt023